Skocz do zawartości

Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?  

268 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?

    • Tak, już odebrałem kartę :D
    • Moje zamówienie wciąż czeka :(
    • Przesyłka z kartą w drodze do mnie :)


Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Bemx2k napisał:

Zamówiłem  MSI 3080 Gaiming X   17 Września  o 15:18  bodajrze     nr zamówienia   70000034204x

To trochę inna sytuacja - z TUFami i tymi kodami jest problem w Xie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, HaslaMGK napisał:

Ja w poprzedni piątek mówiłem babce, że jak mi powie jakieś szczegóły i będzie moje zamówienie obserwowała i dawała znać to jej kwiatki wyślę z czekoladkami :D  Ale chyba nie podziałało :D Mimo, że "niby" zanotowala sobie numer zamowienia :D 

Tak zantotowala sobie z adnotacja "stalker" :) 

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale kurde kiedyś to dawali jakieś fajne gry przynajmniej do tych kart a teraz to watch dogs :/ nawet mi się tego nie chce kodu aktywować i rejestrować

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, n0time4u napisał:

ale kurde kiedyś to dawali jakieś fajne gry przynajmniej do tych kart a teraz to watch dogs :/ nawet mi się tego nie chce kodu aktywować i rejestrować

Ja sobie chetnie ja ogram ze znajomym w coopie. Tylko jak sobie poradze na szrocie rx 5700xt :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, n0time4u napisał:

ale kurde kiedyś to dawali jakieś fajne gry przynajmniej do tych kart a teraz to watch dogs :/ nawet mi się tego nie chce kodu aktywować i rejestrować

No nie. Kiedyś z nowiutkim 6800GT dostałem nowiutkiego Doom-a 3, który w polskich sklepach był dostępny po pół roku i to w wersji PL. To były czasy.👍

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, n0time4u napisał:

ale kurde kiedyś to dawali jakieś fajne gry przynajmniej do tych kart a teraz to watch dogs :/ nawet mi się tego nie chce kodu aktywować i rejestrować

Mieszkałem trochę w  Londynie  to z samego  sentymentu  odpalę grę  i pośmigam po  Westminster , Chelsea i  Battersea

Wizualnie gra całkiem całkiem  mowa o  Watch Dogs Legion   ta  druga gierka to jakieś wypociny  ćpuna chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś będe się musiał męczyć w Mafię na tym złomie 1080 ti😭

  • Haha 3
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam spakowne trio w morelach do wysyłki, ma być na poniedziałek niby. Czyli coś dzisiaj jednak dostali :D

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Viforn napisał:

Mam spakowne trio w morelach do wysyłki, ma być na poniedziałek niby. Czyli coś dzisiaj jednak dostali :D

A ktory w kolejce byles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jaki model karty :P ?
Bo mysle ze to pytanie klucz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ODIN85 napisał:

A ja dziś będe się musiał męczyć w Mafię na tym złomie 1080 ti😭

To ja nawet się nie odzywam z 970. :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

hmm zamówiłem tego gigusia paręnaście minut temu co był niby na poniedziałek i zamówienie zatwierdzone tzn "w realizacji" . Domyślam się że to pewnie nic nie znaczy :)

Edytowane przez DarkEater
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Creati2k napisał:

A ktory w kolejce byles?

Gaming x trio 3080, 9 w kolejce

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie mialem problemu z kodem w X-kom:  

Dzień dobry,

vouchery zostały dodane do Pana zamówienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, DarkEater napisał:

hmm zamówiłem tego gigusia paręnaście minut temu co był niby na poniedziałek i zamówienie zatwierdzone. Domyślam się że to pewnie nic nie znaczy :)

Tzn., że zapisali Cię na gwiazdkę przyszłego roku. :E

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, DarkEater napisał:

hmm zamówiłem tego gigusia paręnaście minut temu co był niby na poniedziałek i zamówienie zatwierdzone tzn "w realizacji" . Domyślam się że to pewnie nic nie znaczy :)

Powinien przyjsc mail z data na kiedy do odbioru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ireniqs napisał:

Tzn., że zapisali Cię na gwiazdkę przyszłego roku. :E

spoko .. i tak dałem płatność w salonie.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Monn napisał:

Ja tam nie mialem problemu z kodem w X-kom:  

Dzień dobry,

vouchery zostały dodane do Pana zamówienia.

Będziesz tak miły i zrobisz screena swojego zamówienia (bez numerków identyfikatycjnych of kors) z dodanymi kodami? Wysłałbym temu specjaliście co mi nie chce ich dodać :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 minutę temu, Phoenixsuple napisał:

Powinien przyjsc mail z data na kiedy do odbioru.

ost robiłem u nich kilka zamówień, tez do salonu i nigdy taki mail nie przychodził,  tylko że jest już gotowe do odbioru

Edytowane przez DarkEater

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Viforn napisał:

Gaming x trio 3080, 9 w kolejce

Mają rozmach sk...yny. Ja 24, więc jeszcze trochę postoję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czego screena zrobic :D Do tej pory nie dostalem zadnego potwierdzenia na email, a spieszylem sie z zamowieniem i zamowilem z wlasnego konta tylko jako "gosc"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, stanko11 napisał:

Mają rozmach sk...yny. Ja 24, więc jeszcze trochę postoję.

Chociaż cos sie w jednym sklepie ruszylo. Bo komputronik cisza dzisiaj, x-kom sobie jaja robi z dostepnoscia na poniedzialek kart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Creati2k napisał:

Chociaż cos sie w jednym sklepie ruszylo. Bo komputronik cisza dzisiaj, x-kom sobie jaja robi z dostepnoscia na poniedzialek kart.

A dzwoniłeś na centrale czy do swojego opiekuna zamówienia?

Bo ja dzwoniłem do centrali i babka powiedziała mi, że nie może mi nic powiedzieć na temat zamówienia bo ona nie widzi żadnych informacji na ten temat jeśli zamówienie zostało złożone z odbiorem w salonie.

A nie chce dzwonić do tego salonu jak popier... i pytać się :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może zamawial 3080 Palita z moreli i ma jakies info?

Nawet nie chca mi podac dokladnego nr w kolejce tylko "zamowienie zostalo stworzone jako jedno z pierwszych", zamowione o 15.09

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...