Skocz do zawartości

Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?  

802 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?

    • Tak, już odebrałem kartę :D
    • Moje zamówienie wciąż czeka :(
    • Przesyłka z kartą w drodze do mnie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam pytanie do tych co sledza wątek
Czy cos ruszyło u ludzi w zwiazku z dostawami 3080 tuf (bez oc) z xkomu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Konomi napisał:

Witam pytanie do tych co sledza wątek
Czy cos ruszyło u ludzi w zwiazku z dostawami 3080 tuf (bez oc) z xkomu? 

Gdzieś pojedyncze sztuki na zamówienia z pierwszych minut poszły. Mi z zamówieniem z 15:34 zaoferowali podmianę na "łatwiej dostępne modele" jakieś Pality czy jednego Zotaca. Co tydzień ta sama śpiewka z globalnym brakiem i nie wiemy kiedy ile dostaniemy - w sumie pewnie prawda bo Asus daje ciała na całej linii z ilością produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Konomi napisał:

Witam pytanie do tych co sledza wątek
Czy cos ruszyło u ludzi w zwiazku z dostawami 3080 tuf (bez oc) z xkomu? 

15:45 TUF bez OC, zapłacony, od 2,5 miesiąca olany przez x-kom.pl. Co kilka dni rozgłaszam dobrą nowinę czy to wśród znajomych czy w pracy żeby nikomu przypadkiem nie przyszło do głowy w x-kom kupować. 

 

Edytowane przez Macck
  • Sad 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Macck napisał:

15:45 TUF bez OC, zapłacony, od 2,5 miesiąca olany przez x-kom.pl. Co kilka dni rozgłaszam dobrą nowinę czy to wśród znajomych czy w pracy żeby nikomu przypadkiem nie przyszło do głowy tam kupować. 

15:09 Robię dokładnie to samo w pracy i poza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Macck napisał:

15:45 TUF bez OC, zapłacony, od 2,5 miesiąca olany przez x-kom.pl. Co kilka dni rozgłaszam dobrą nowinę czy to wśród znajomych czy w pracy żeby nikomu przypadkiem nie przyszło do głowy tam kupować. 

A to ci co są 500+ w kolejce to dostaną swoje kart w 2077 roku w takim tempie. Będzie już wersja 9980,a oni dalej będą czekać na TUFa 3080.

Edytowane przez Kronos30
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Kronos30 napisał:

A to ci co są 500+ w kolejce to dostaną swoje kart w 2077 roku w takim tempie. 

Na premierę RTX 4080

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kronos30 napisał:

A to ci co są 500+ w kolejce to dostaną swoje kart w 2077 roku w takim tempie. 

jakkolwiek zestawienie tych dwóch liczb spowodowało że kekłem, to będąc w gronie osób które zamówiły od Xów mam nadzieję, że nastąpi to jednak szybciej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, RadZiuw napisał:

jakkolwiek zestawienie tych dwóch liczb spowodowało że kekłem, to będąc w gronie osób które zamówiły od Xów mam nadzieję, że nastąpi to jednak szybciej :P

easter eggs :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Pioneer83 napisał:

Nie. U mnie na szczęście ten problem nie występuje. ;-) A może przesadziłeś z UV? Chociaż skoro dzieje się tak i na pulpicie to raczej nie wina UV...

  • Olej polowanie i kup na spokojnie w Proline jak normalny człowiek... Stary wiem co mówię - spokój duszy warty wszystkich pieniędzy!:D

Chętnie bym poczekał na stabilizację ceny i popytu, ale niestety stary Radeon nie dożył premiery, a granie na integrze to nic przyjemnego, zwłaszcza przed premierą Cyberpunka :P

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy komuś morele anulowało zamówienie czy tylko mi? Z jakiej paki w ogóle!? czekam od dnia premiery

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, uni.que napisał:

czy komuś morele anulowało zamówienie czy tylko mi? Z jakiej paki w ogóle!? czekam od dnia premiery

Po co mają ci realizować zamówienie, jak mogą przyciąć w hu..., anulować, i sprzedać za +2k więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Permanenta_Invigilacja napisał:

Po co mają ci realizować zamówienie, jak mogą przyciąć w hu..., anulować, i sprzedać za +2k więcej?

To już jest przegięcie pały, teraz serio jestem wk****y. Jak można 3 miechy obracać czyjąś kasą i odwalić coś takiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proshop udostępnił stan magazynowy 3060 ti. Nie ma tragedii, ale te karty rozejdą się dosłownie w 30 sekund... Nigdy nie kupowałem w tym sklepie - to jest stan proshopu z całej Europy czy tylko polskiego? Warto tutaj czyhać jutro?

https://www.proshop.pl/RTX-30series-overview

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Pioneer83 napisał:

Sprawdź kabel display port RTx y są b. czule nawet na minimalne ruchy wtyczki i potrafią migać. U mnie strasznie migał a to kabel się naciągnął 

45 minut temu, Pioneer83 napisał:

Czy ktoś z posiadaczy RTX 3080 ma też problem z tym że w randomowych momentach potrafi wam się wyłączyć na chwilę obraz i po 2 sekundach wrócić ?

Rzekomo był update biosu w kartach ale niestety ZOTAC z najnowszym biosem ma te objawy nawet na pulpicie xd jestem ciekaw jak reszta która już ma swoje karty, przy okazji też ciekawa informacja dla tych którzy czekają na karty.

 

Edytowane przez Gromitek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, uni.que napisał:

To już jest przegięcie pały, teraz serio jestem wk****y. Jak można 3 miechy obracać czyjąś kasą i odwalić coś takiego.

no ale co zrobisz? nie ma opcji żeby j#bnąć drzwiami i kupić, bo teraz nawet jakby chciał kupić za większą kwotę to nie jest takie proste...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, uni.que napisał:

To już jest przegięcie pały, teraz serio jestem wk****y. Jak można 3 miechy obracać czyjąś kasą i odwalić coś takiego.

Jedyne co możesz to - polecam - jeszcze dzisiaj uderzyć na maila opisać wszystko do:

UOKiK - Konsumenci - Porady konsumenckie - Sprawy indywidualne

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktoś poradził sobie z tym 3080 aorus master i ich RGBfusion ? Działał a teraz nie widzi karty. Wczesniej wszystko działało. Reinstalacja sterowników polecanych na redit nie pomogła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, uni.que napisał:

To już jest przegięcie pały, teraz serio jestem wk****y. Jak można 3 miechy obracać czyjąś kasą i odwalić coś takiego.

Wierzyć się nie chce że takie akcje odwalają !!! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, sedinix napisał:

Panowie ktoś poradził sobie z tym 3080 aorus master i ich RGBfusion ? Działał a teraz nie widzi karty. Wczesniej wszystko działało. Reinstalacja sterowników polecanych na redit nie pomogła.

Mi od samego początku nie działa poprawnie ten rgbfushion, a mam mastera od tamtej środy. Jedynie mi wyświetla się pusta płyta główna i nic się nie da zrobić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, sedinix napisał:

Panowie ktoś poradził sobie z tym 3080 aorus master i ich RGBfusion ? Działał a teraz nie widzi karty. Wczesniej wszystko działało. Reinstalacja sterowników polecanych na redit nie pomogła.

nie ten wątek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, uni.que napisał:

Napisałem do morele o wyjaśnienie sprawy, może poczekam aż odpowiedzą. Bez jaj, byłem 50 w kolejce.

"Może to być rozpatrywane jako nieuczciwa praktyka rynkowa – Konsument poszkodowany przez takie działanie przedsiębiorcy może wystąpić bezpośrednio z powództwem do sądu cywilnego i żądać zaniechania praktyki, usunięcia jej skutków, złożenia oświadczenia, naprawienia szkody, czy też zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny. Z powództwem mogą też wystąpić organizacje konsumenckie czy rzecznik konsumentów. Ciężar dowodu spoczywa na przedsiębiorcy: musi on udowodnić, że nie zastosował nieuczciwej praktyki."

 

"Sklepy bardzo często próbują się wycofać ze swojej oferty, gdy widzą, że zainteresowanie danym towarem wzrosło, a jego cena jest bardzo atrakcyjna. Dochodzi wtedy do próby wstrzymania sprzedaży i wycofania produktu z oferty.

Co konsument może w takiej sytuacji zrobić? Przede wszystkim, jeżeli ma podejrzenia, że cena jest bardzo atrakcyjna i mogło dojść do jakiejś pomyłki na stronie sklepu – warto zrobić printscreen ze strony, żeby mieć dowód tego, iż taka oferta rzeczywiście znajdowała się na stronie sklepu.

Jeżeli zamówienie na taki atrakcyjny towar zostało złożone, a sklep nie chce się z niego wywiązać – należy go wezwać do wykonania umowy. Napisać takie pismo, w którym przypominamy, że zostało złożone zamówienie, została zawarta umowa i sklep jest zobowiązany do jej wykonania. Niestety, w takich sytuacjach sklepy pokrętnie próbują się wytłumaczyć, że towar się skończył, jest już niedostępny, trzeba czekać wiele miesięcy. Konsument jest tu w niewygodnej sytuacji, bo nie może tego zweryfikować.

Ewentualnym sposobem takiej weryfikacji, czy sklep rzeczywiście nie posiada towaru, czy musi go zamawiać i ile będzie trwała dostawa – jest skontaktowanie się z rzecznikiem konsumentów. Zazwyczaj wysyła on wówczas pismo do sprzedawcy – z prośbą o wyjaśnienia – oraz podejmuje się interwencji w danej sprawie. Z naszego doświadczenia wynika, że takie interwencje często okazują się skuteczne.

W ostateczności można się też zastanowić nad złożeniem pozwu o ustalenie, że umowa została zawarta i wydanie przedmiotu umowy – czyli zakupionego towaru. Aczkolwiek to jest już z reguły bardzo długotrwałe postępowanie."

 

Podsumowując - ostro z nimi albo będą tak długo mydlić ci oczy i kręcić aż dasz sobie spokój. Czyli sposób "na przeczekanie/zmęczenie".

 

 

Ps. Opisz sytuację i wyślij maila do kilku portali. 

Jeden z nich - Oszukano Cię? Spotkałeś się z nieuczciwymi praktykami?

Napisz do nas na: kontakt@innpoland.pl

Edytowane przez Permanenta_Invigilacja
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Permanenta_Invigilacja napisał:

"Może to być rozpatrywane jako nieuczciwa praktyka rynkowa – Konsument poszkodowany przez takie działanie przedsiębiorcy może wystąpić bezpośrednio z powództwem do sądu cywilnego i żądać zaniechania praktyki, usunięcia jej skutków, złożenia oświadczenia, naprawienia szkody, czy też zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny. Z powództwem mogą też wystąpić organizacje konsumenckie czy rzecznik konsumentów. Ciężar dowodu spoczywa na przedsiębiorcy: musi on udowodnić, że nie zastosował nieuczciwej praktyki."

 

"Sklepy bardzo często próbują się wycofać ze swojej oferty, gdy widzą, że zainteresowanie danym towarem wzrosło, a jego cena jest bardzo atrakcyjna. Dochodzi wtedy do próby wstrzymania sprzedaży i wycofania produktu z oferty.

Co konsument może w takiej sytuacji zrobić? Przede wszystkim, jeżeli ma podejrzenia, że cena jest bardzo atrakcyjna i mogło dojść do jakiejś pomyłki na stronie sklepu – warto zrobić printscreen ze strony, żeby mieć dowód tego, iż taka oferta rzeczywiście znajdowała się na stronie sklepu.

Jeżeli zamówienie na taki atrakcyjny towar zostało złożone, a sklep nie chce się z niego wywiązać – należy go wezwać do wykonania umowy. Napisać takie pismo, w którym przypominamy, że zostało złożone zamówienie, została zawarta umowa i sklep jest zobowiązany do jej wykonania. Niestety, w takich sytuacjach sklepy pokrętnie próbują się wytłumaczyć, że towar się skończył, jest już niedostępny, trzeba czekać wiele miesięcy. Konsument jest tu w niewygodnej sytuacji, bo nie może tego zweryfikować.

Ewentualnym sposobem takiej weryfikacji, czy sklep rzeczywiście nie posiada towaru, czy musi go zamawiać i ile będzie trwała dostawa – jest skontaktowanie się z rzecznikiem konsumentów. Zazwyczaj wysyła on wówczas pismo do sprzedawcy – z prośbą o wyjaśnienia – oraz podejmuje się interwencji w danej sprawie. Z naszego doświadczenia wynika, że takie interwencje często okazują się skuteczne.

W ostateczności można się też zastanowić nad złożeniem pozwu o ustalenie, że umowa została zawarta i wydanie przedmiotu umowy – czyli zakupionego towaru. Aczkolwiek to jest już z reguły bardzo długotrwałe postępowanie."

 

Podsumowując - ostro z nimi albo będą tak długo mydlić ci oczy i kręcić aż dasz sobie spokój. Czyli sposób "na przeczekanie/zmęczenie".

 

Jeżeli ja jutro nie zobaczę wiadomości z przeprosinami i zapewnieniem że to pomyłka, to serio idę z tym do UOKIK.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...