Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Eltik napisał:

Tak sie zapytam....na jakich wy kartach siedzicie ze tak sie wszyscy rzucili na Ampere?

GTX 770 2 GB od ponad 6. lat

....czas na zmianę, wszystko już jest, oprócz karty....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Eltik napisał:

Tak sie zapytam....na jakich wy kartach siedzicie ze tak sie wszyscy rzucili na Ampere?

Bylo juz to poruszane kilka razy w tym watku. Ci najbardziej zdesperowany sprzedali Turingi przed premiera Ampere bo mysleli, ze lepiej na tym wyjda jesli chodzi o $$$. Zle mysleli ale wolno im bylo zle myslec ;) Potem bedac bez karty faktycznie musieli slono przeplacic za Ampere zeby nie siedziec na integrach :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw sie  kupuje nowe potem sprzedaje stare ?

dzis pokaza RTX 3060 zobaczymy co to bedzie

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Eltik napisał:

Tak sie zapytam....na jakich wy kartach siedzicie ze tak sie wszyscy rzucili na Ampere?

Kupiłem 3070, sprzedałem 1080, znudziła mi się 3070, poluję na 3080. Kasy nie szkoda, bo się odzyska. Wystarczy upolować jedną karciochę pod sprzedaż i już nie musisz się martwić, że przepłaciłeś. ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Eltik napisał:

najpierw sie  kupuje nowe potem sprzedaje stare ?

Ja to wiem i Ty to wiesz, ale jak widac nie wszyscy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jest maly dobry znak. karty docieraja do sklepow i tam leza....bo ceny staly sie juz zaporowe. za gigabyte 3070 gaming oc w morele wolaja 4099 zl

gdzie za 4100 to by sie strixa 3080 kupilo

Edytowane przez Eltik
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że ten znak tylko dotyczy 3070, bo 3060Ti i 3080 jak schodziły tak schodzą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, stanko11 napisał:

W euro nie ma anulowania z automatu. Dostaniesz maila czy chcesz anulować, czy czekać w kolejkę na dostawę. Jak odpiszesz, że chcesz czekać, to poczekasz 2-3 miesiące i kartę dostaniesz.

Jest też z automatu, jakoś w grudniu anulowali mi 3060ti eagle za 2069zł bodajże.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Garru napisał:

Szkoda że ten znak tylko dotyczy 3070, bo 3060Ti i 3080 jak schodziły tak schodzą. 

bo to jest nieoplacalna karta...dlatego 3070 nie cieszy sie popularnoscia i hitem generacji nie bedzie

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Garru napisał:

Szkoda że ten znak tylko dotyczy 3070, bo 3060Ti i 3080 jak schodziły tak schodzą. 

Bo 3070 to taka trochę bez sensu karta. I do grania i do kopania dużo bardziej opłacalna jest 3060ti i na tę wszyscy się rzucili. A z drugiej strony pasjonaci rzucili się na 3080. A 3070 to ani topowa wydajność ani  jakaś super stosunek do ceny. Przynajmniej w teorii bo teraz przez takie rozumowanie to 3060ti i 3070 praktycznie się zrównały cenowo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jak tak pójdzie to cena 3070 stanie w miejscu, lub spadnie tylko do 3060Ti i zmniejszą produkcję tych kart. Nie opłaca im się przez jeden model obniżać cenę innych modeli, zrobili błąd że dali od razu 3060Ti zamiast zwykłej 3060. Przez co 3070 ma konkurencje. Dziwny tok w Nvidii mieli, bo gdyby teraz 3060 była tylko to 60 jak i 70 ładnie by schodziły. 

Edytowane przez Garru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Permanenta_Invigilacja napisał:

2013049015_3080Suprime.thumb.JPG.9026f03090de91910c0cf8bae8b07bce.JPG

 

Znajomy właśnie ustrzelił w RTVEUROAGD... Opłacił blikiem - ciekawe czy mu zrealizują...

Ustrzelił :) dobre... za 4900zł to wręcz kosmiczny strzał ?

  • Like 1
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Permanenta_Invigilacja napisał:

2013049015_3080Suprime.thumb.JPG.9026f03090de91910c0cf8bae8b07bce.JPG

 

Znajomy właśnie ustrzelił w RTVEUROAGD... Opłacił blikiem - ciekawe czy mu zrealizują...

W dwie albo i trzy osoby tutaj daliśmy odbiór w sklepie i mamy jedynie rezerwację, może mu się udało z tą płatnością i został uznany jako priorytet.

Edytowane przez Garru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Permanenta_Invigilacja napisał:

[PIC]

Znajomy właśnie ustrzelił w RTVEUROAGD... Opłacił blikiem - ciekawe czy mu zrealizują...

Ja bym stwierdzil, ze to raczej jego - jak to ujales - ustrzelili :D

Edytowane przez amsztel
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamy 3060 ti potem wypierdek 3070 ktory jest kapke lepszy od 3060 ti a potem mamy 3080 ktory zostawia karty daleko w tyle i byl na start mega oplacalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Permanenta_Invigilacja napisał:

2013049015_3080Suprime.thumb.JPG.9026f03090de91910c0cf8bae8b07bce.JPG

 

Znajomy właśnie ustrzelił w RTVEUROAGD... Opłacił blikiem - ciekawe czy mu zrealizują...

Nic co zamówiłem w RTVEURO a było dostępne nie dojechało do mnie.... i pewnie już nie dojedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, januszc napisał:

GTX 770 2 GB od ponad 6. lat

....czas na zmianę, wszystko już jest, oprócz karty....

MIałem to samo. Czuc róznice XD ... Inna sprawa, ze gdyby nie VR-owe latanie - ktorego strasznie chcialem sprobowac i rzeczywiscie jest genialne, to pewnie wciaz bym siedzial na 770. Wiec abstrachujac od mojej VR-owej niszy generalnie nie ma jak dla mnie gier na rynku, dla ktorych bylbym sklonny wydac taka kase... Wargame dzialal dobrze. War thunder tez...  od czasu do czasu jakis far cry - obywalem sie z low/med... Ultra nie zmienia wiele w odbiorze... CP2077 pewnie ogram za pol roku jak troche polataja i dorzuca wiecej zawartosci... Upgrade tylko dla upgrade'u nie ma sensu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Eltik napisał:

Tak sie zapytam....na jakich wy kartach siedzicie ze tak sie wszyscy rzucili na Ampere?

Na 1060 6GB. Przesiadłem się z leciwego 2500K wykręconego na 4,7GHz, który to jeszcze w RDR2 dawał radę, ale w Cyberpunku nieźle spadały fpsy w mieście i często obraz zamrażał się na ułamek sekundy. Teraz po wymianie procka nie mam tego problemu. 30-40 fps średnio mam na detalach średnio-wysokich w 4K ze skalowaniem 50%. Więc jak procek wymieniony kilka dni temu, przydałoby się teraz GPU jakieś rozsądne dorwać. A że mam kompa podpiętego pod telewizor 4K to biorę tylko pod uwagę coś z RTX-ów żeby na DLSS grać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten suprim dalej stoi w RTV, to tyle zamówień nabiorą że faktycznie 3 miesiące się będzie czekało.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Nallaya napisał:

Jak odpiszą to napisz który jesteś, bo powinieneś być przede mną jeżeli to co podają jest wiarygodne.

"dziękuje za wiadomość. Uprzejmie informuję, że aktualnie znajduje się Pan między 60-70 miejscem na liście. "

 

Spadłem. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no mnie w RTX nie jara RT a bardziej DLSS zeby bezstratnie zyskac fps. mam gtx 1080 wiec ...zadna gra jeszcze mi karty nie zabila a zmieniac po to zeby zwiekszyc  z wysokich na ultra i zyskac do tego 20-30 fps to bez sensu troche bo w samym odbiorze gier niewiele sie zmieni

4900 zl w proshop za 3070 gainward jprdl ?

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Garru napisał:

Ten suprim dalej stoi w RTV, to tyle zamówień nabiorą że faktycznie 3 miesiące się będzie czekało.  

Albo kto miał kupić to już kupił, najwięksi wydobywcy to pewnie już dawno zaopatrzeni bezpośrednio od dostawcy są, mniejsze płotki to najwyżej parę już kupiło a teraz kupuje ulica co w TV coś słyszała że idzie zarobić nieźle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

suprim 3070 z x-kom po 3699 zeszły (dzisiaj było kilka sztuk), na morele wiszą po 3899 już "parę" ładnych dni.

Edytowane przez tokacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Garru napisał:

Ten suprim dalej stoi w RTV, to tyle zamówień nabiorą że faktycznie 3 miesiące się będzie czekało.  

Nie nabiorą, bo sie nie da dodac do koszyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @Send1N Ja też nie, taki pierwszy lepszy temat i kilka osób w nim pisało na przykład o 3080Ti, powodów takiego stanu rzeczy było kilka, między innymi "tryb zarządzania energią" na wydajność.  
    • Ładnie to wygląda, może sobie sprawdzę         Parka z Anor ubita, no nie było lekko, choć łatwiejsza opcja aby zdobyć pierścień lwa, bo jak próbowałem najpierw bić Ornsteina to biednie to wyglądało  choć giga wersja troszkę denerwowała ale to temu że głupio się na tą włócznie nadziewałem... no ale się udało więc przygoda trwa  
    • @Suchy211 Poddanie Ukrainy jako taktyka Zachodu? Zachód nie jest jeszcze gotowy na konfrontację z Rosją, a tak jak sam piszesz, u ruskich gospodarka przestawiona na produkcję wojenną, armia duża, zaprawiona w bojach. Jeśli Ukraina nagle się podda, to ruscy nie będą czekać, aż Zachód się uzbroi i przygotuje. Tak więc poddanie Ukrainy, jako opcja rozważana na Zachodzie, absolutnie nie wchodzi w grę. Jeszcze nie teraz w każdym razie. Może za kilka lat. I może o to właśnie chodzi. Dają Ukrainie tylko tyle, żeby przetrwała te kilka lat jeszcze, by się lepiej przygotować do stawienia czoła Rosji, już bez Ukrainy. Taka gierka jednak jest dla Rosji dowodem słabości. Churchill by się nie bawił w żadne tego typu gierki. W obecnym świecie demokratycznym brakuje takich postaci jak on, politycy kadencyjni żyją tylko od wyborów do wyborów i bardziej dbają o własne wygody, przywileje i stołki, niż o dobro kraju, nie mówiąc o dobru Europy.  Krótkowzroczność polityków już nie raz doprowadziła świat do wojny, a wystarczyło czasami, w odpowiednim momencie powiedzieć "nie" i coś zrobić, zamiast siedzieć i kulić się sparaliżowanym ze strachu.  Cytat z Churchilla: Mieli do wyboru wojnę lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także. Historia lubi się powtarzać. Co prawda tutaj nie trzeba było walczyć, tylko dać Ukrainie coś więcej niż te minimum i nie ograniczać jej haniebnymi zakazami, ale wygląda na to, że zachód próbując uniknąć wojny z Rosją, będzie i tak ją miał, a na dodatek straci  Ukrainę. 
    • Z informacji przekazywanych przez dziennikarzy "The Washington Post" powołujących się na rozmowy z anonimowymi ukraińskimi urzędnikami wynika, że transfery pocisków M982 Excalibur na front zostały wstrzymane. Co to za broń i dlaczego zapadła taka decyzja? M982 Excalibur to pocisk artyleryjski kal. 155 mm cechujący się zwiększonym zasięgiem. Został opracowany przez koncerny Raytheon i Bofors. Mierzy ok. 1 m długości i waży niespełna 50 kg, z czego 22 kg przypadają na głowicę bojową. Zasięg jest zależy od artylerii, w jakiej jest wykorzystywany. Dochodzi do nawet 50 km (w przypadku systemów z długą lufą). Bardzo ważna cecha M982 Excalibur to wysoka celność (dokładność), z której początkowo Ukraińcy robili bardzo duży użytek i eliminowali wiele pozycji oraz sprzętu Rosjan. Z czasem sytuacja zupełnie się zmieniła, a efektywność pocisków M982 Excalibur została mocno ograniczona przez rosyjskie systemy walki radioelektronicznej. To właśnie z tego powodu miała zapaść decyzja o wstrzymaniu dalszych dostaw pocisków M982 Excalibur na front. Raport przygotowany na zlecenie amerykańskiego Departamentu Obrony wykazał, że skuteczność pocisków M982 Excalibur (po sześciu tygodniach od pierwszego użycia) spadła do zaledwie 6 proc. Takie statystyki mogą być akceptowalne w przypadku najtańszej amunicji, ale nie w przypadku pocisków M982 Excalibur. Te są bowiem bardzo drogie. Koszt jednostkowy jest szacowany na ponad 100 tys. dolarów. Względem początkowych miesięcy wojny w Ukrainie w ostatnich miesiącach zauważalnie spadła efektywność szeregu amerykańskiej broni, ale to właśnie pociski M982 Excalibur miały ucierpieć najmocniej. Rosjanie wykorzystują różnego rodzaju systemy walki elektronicznej, bardzo często m.in. Pole-21 czy R-330Ż Żytiel potrafiące zakłócać działanie nawigacji satelitarnej. Jest ona wykorzystywana również w pociskach M982 Excalibur. Dla Ukraińców tego typu sytuacja może być problemem. Pociski M982 Excalibur początkowo były określane mianem "cudownej broni". Teraz w USA muszą znaleźć rozwiązanie jak przeciwdziałać rosyjskim wysiłkom, ale w przypadku tego typu broni opracowane pomysły będą mogły zostać wcielone najpewniej dopiero w pociskach z nowej partii, a nie w już wyprodukowanych. Wcześniej problemy ze znaczącym spadkiem skuteczności zauważono także w kontekście pocisków GLSDB.
    • A zdarzają się jeszcze promki za 4 zł? Bo co jak co ale SP bym sobie ograł.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...