Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, ffallen napisał:

Mam pytanko - co byście zrobili chcąc maksymalnie wyżyłować stosunek wydajność > kultura pracy > cena? Oczywiście na obecne czas! (kopanie nie ma znaczenia):

CZY lepiej brać średniaczka 3070 Ti bo najtaniej?
EVGA GeForce RTX 3070 Ti Ultra Gaming LHR - 4010 zł (z Caseking po przeliczeniu)

CZY lepiej dopłacić te parę stówek do topowego modelu Strix OC?
ASUS GeForce RTX 3070 Ti ROG STRIX 8GB OC LHR - 4899 zł (polski sklep)

CZY jednak grubo dopłacić i brać jakiegokolwiek 3080 Ti?
Jakikolwiek RTX 3080 Ti - minimum 6999zł

Czy warto dopłacać aż 2 tysiące do tego +40% wzrostu wydajności względem 3070 Ti? Pomijam fakt, że ceny nie spadły do satysfakcjonującego poziomu, no ale ile można czekać...

Bierz 3080 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
6 minut temu, ffallen napisał:

Mam pytanko - co byście zrobili chcąc maksymalnie wyżyłować stosunek wydajność > kultura pracy > cena? Oczywiście na obecne czas! (kopanie nie ma znaczenia):

CZY lepiej brać średniaczka 3070 Ti bo najtaniej?
EVGA GeForce RTX 3070 Ti Ultra Gaming LHR - 4010 zł (z Caseking po przeliczeniu)

CZY lepiej dopłacić te parę stówek do topowego modelu Strix OC?
ASUS GeForce RTX 3070 Ti ROG STRIX 8GB OC LHR - 4899 zł (polski sklep)

CZY jednak grubo dopłacić i brać jakiegokolwiek 3080 Ti?
Jakikolwiek RTX 3080 Ti - minimum 6999zł

Czy warto dopłacać aż 2 tysiące do tego +40% wzrostu wydajności względem 3070 Ti? Pomijam fakt, że ceny nie spadły do satysfakcjonującego poziomu, no ale ile można czekać...

Wszystko zależy w jaką rozdzielczość celujesz. Do 4k bym z niczym niżej nie podchodził niż 3080, a że na tą chwilę 3080 nie jest jakoś bardziej opłacalna od 3080ti to można w nią uderzać. Do grania w 1440p sam bym nic wyżej niż 3070 nie potrzebował.

Edytowane przez RENMEi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

covid też zaczynał od chin :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3080 do grania za 7k.. deal życia 🤣 wyście już serio zapomnieli, że jak cały hype na 3080 się nakręcał to karta miała kosztować 3500 +/- parę stówek w zależności od wersji.
3090 do grania i to jak kosztowała trochę ponad 7k to była bez sensu 3080Ti jest bez sensu do kwadratu.

  • Like 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Alyjen napisał:

3080 do grania za 7k.. deal życia 🤣 wyście już serio zapomnieli, że jak cały hype na 3080 się nakręcał to karta miała kosztować 3500 +/- parę stówek w zależności od wersji.
3090 do grania i to jak kosztowała trochę ponad 7k to była bez sensu 3080Ti jest bez sensu do kwadratu.

Tak się właśnie manipuluje masami 😅

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale teraz to już na pewno warto poczekać jak już tyle czekałeś, zaraz będzie wysyp używek z chin na świecie, większa podaż wymusi obniżki cen, pewnie w Polsce to będzie z miesięcznym opóźnieniem. Podobno w chinach 3060ti za 1100zł po kopaniu, brałbym hurtem:P

Edytowane przez wrobel_krk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

Tak się właśnie manipuluje masami 😅

no ja bym musiał tą manipulację mocno popić żeby kupić kartę, w której cenie mogę mieć konsolę z oledem i jeszcze abonament na gierki opłacić ;) 

Teraz, wrobel_krk napisał:

Ale teraz to już na pewno warto poczekać jak już tyle czekałeś, zaraz będzie wysyp używek z chin na świecie, większa podaż wymusi obniżki cen, pewnie w Polsce to będzie z miesięcznym opóźnieniem. Podobno w chinach 3060ti za 1100zł po kopaniu, brałbym hurtem:P

albo 3060Ti/3070 w cenie poniżej 3k, za jakieś 2,5k PLn to już uczciwa cena jak za tą wydajność, jasne 3080 lepsze ale te tak szybko nie stanieja bo ich dostępność ciągle szału nie robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, ODIN85 napisał:

Jaki procek i do jakiej rozdziałki.

Intel Core i7-8700K - najlepiej popróbować 4k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Alyjen napisał:

3080 do grania za 7k.. deal życia 🤣 wyście już serio zapomnieli, że jak cały hype na 3080 się nakręcał to karta miała kosztować 3500 +/- parę stówek w zależności od wersji.
3090 do grania i to jak kosztowała trochę ponad 7k to była bez sensu 3080Ti jest bez sensu do kwadratu.

Tutaj się zgadzam. Ale w moim przypadku 3080 kupiona za 4k została sprzedana za 8k, więc teraz mam małe pole do manewru :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, RENMEi napisał:

Tutaj się zgadzam. Ale w moim przypadku 3080 kupiona za 4k została sprzedana za 8k, więc teraz mam małe pole do manewru :E

:D no to sobie sfinansowałeś, w takim razie bierz 3080Ti bez zastanowienia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, ffallen napisał:

Mam pytanko - co byście zrobili chcąc maksymalnie wyżyłować stosunek wydajność > kultura pracy > cena? Oczywiście na obecne czas! (kopanie nie ma znaczenia):

CZY lepiej brać średniaczka 3070 Ti bo najtaniej?
EVGA GeForce RTX 3070 Ti Ultra Gaming LHR - 4010 zł (z Caseking po przeliczeniu)

CZY lepiej dopłacić te parę stówek do topowego modelu Strix OC?
ASUS GeForce RTX 3070 Ti ROG STRIX 8GB OC LHR - 4899 zł (polski sklep)

CZY jednak grubo dopłacić i brać jakiegokolwiek 3080 Ti?
Jakikolwiek RTX 3080 Ti - minimum 6999zł

Czy warto dopłacać aż 2 tysiące do tego +40% wzrostu wydajności względem 3070 Ti? Pomijam fakt, że ceny nie spadły do satysfakcjonującego poziomu, no ale ile można czekać...

Do 4k 3080 nada sie swietnie, jedynie w CP musialbys wylaczyc RT zeby bawic sie w 60 klatkach. Ja ogolnie mieszam ustawienia medium/high/ultra tak zeby miec zawsze minimum 90-100 klatek z wlaczonym g-synckiem. Na Oledzie jakosc prezentowanego obrazu sie jest wspaniala, zwlaszcza z 10 bitowym obrazem i HDR. wiec bez skrupolow mozna zejsc z detali. 

Przy 120 hercach i g-sync nie odczuwam zadnej roznicy miedzy 90 fps a 120 fps. 
90 fps jest taka wartoscia graniczną jesli zalezy mi na plynnej rozgrywce.

jezeli chce leciec na ULTRA, to ograniczam fps do 60 i tez jest spoko :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK czyli sprawa jasna, nie bawimy się w półśrodki tylko 3080 Ti - to czekam cierpliwie bo jednak 6999zł to jeszcze za wysoko :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
32 minuty temu, ODIN85 napisał:

A masz gdzieś taniej 3080 od Ti?

W okolicach 6500zł w Gralu niedawno widziałem i to tyle. Niestety brak "zagranicznej" rodziny - wtedy z miejsca kupowałbym od razu u Niemca :)

Edytowane przez ffallen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, labi90 napisał:

Dzięki, kupiłem bo niema co czekać :)

Błąd. Za dwa tygodnie powinno być sporo poniżej 4k. Obseruję CK i moooocno tną ceny przez ostatnie dwa tygodnie. Sam im właśnie oddałem 3070Ti Ganming OC kupione za 1000 EUR niecałe dwa tygodnie temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, BladyPL napisał:

Błąd. Za dwa tygodnie powinno być sporo poniżej 4k. Obseruję CK i moooocno tną ceny przez ostatnie dwa tygodnie. Sam im właśnie oddałem 3070Ti Ganming OC kupione za 1000 EUR niecałe dwa tygodnie temu.

Czekać, ciągle czekać.Ale to takie trochę wróżenie z fusów (czy, i o ile ceny spadną)

łapcie link do porównywarki niemieckiej.

https://geizhals.de/msi-geforce-rtx-3080-ti-suprim-x-12g-a2538375.html

Od jakiegoś czasu sam napalam się na zmianę karty więc obserwuję niemieckie sklepy i caseking wypada: tak średnio, powiedziałbym, tak średnio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 minut temu, marian666666 napisał:

Na ldlc jest za 1170 TUF 3080

https://www.ldlc.com/fiche/PB00368844.html

cena nawet spoko jak na coś co bardzo dobrze kopie : ]

Ile to będzie na  polskie?? 5700 ?? Nie, wróć jakieś 5300 PLN. Nieźle.

Edytowane przez Passt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos takiego, dzisiaj w polsce nie kupi 3080 kopiacego ponizej 7000, moze jakies dwie sztuki na All sie znajdą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5300 czy 5700… czy to kopiacy czy nie, na pewno bardziej oplacalny niz 3080ti za 7 tysiakow.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LDLC, nie ma wysyłki do polski prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kowallosu napisał:

Do 4k 3080 nada sie swietnie, jedynie w CP musialbys wylaczyc RT zeby bawic sie w 60 klatkach. Ja ogolnie mieszam ustawienia medium/high/ultra tak zeby miec zawsze minimum 90-100 klatek z wlaczonym g-synckiem. Na Oledzie jakosc prezentowanego obrazu sie jest wspaniala, zwlaszcza z 10 bitowym obrazem i HDR. wiec bez skrupolow mozna zejsc z detali. 

Przy 120 hercach i g-sync nie odczuwam zadnej roznicy miedzy 90 fps a 120 fps. 
90 fps jest taka wartoscia graniczną jesli zalezy mi na plynnej rozgrywce.

jezeli chce leciec na ULTRA, to ograniczam fps do 60 i tez jest spoko :) 

Cenne uwagi. Też mam OLEda, świetnie skaluje niższe rozdzielczości, HDR robi robotę. No i celuję w ok 100 Hz z G-Sync.

Niestety ciągle jeszcze nie mam karty. Chociaż, Resident Evil Village w rozdzielczości 1440p, skalowanej w dół x 0,8 daje mi stałe 120 fps i wygląda świetnie (na 1070 ti).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...