Minciu 3551 Napisano 15 Lipca 2021 10 minut temu, xtn napisał: Papier wszystko przyjmie 1-2minuty w Maincraft i nie da się odwrócić do tyłu. 2-3minuty w i nie da się odwracać na boki. Po 10 minutach problemem jest nawet przemieszanie się przed siebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miton 61 Napisano 15 Lipca 2021 Wiedźmin 2 to kupa 🤪 Jedynka i trójka najlepsza. Czyli nie trzeba tyle ramu bo jest w pyte gier, które polecą na mniejszej ilości. A jeśli trza więcej to tych gier można nie lubić? Dobrze załapałem...? 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minciu 3551 Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) 4 minuty temu, pwitcher napisał: Z takim podejściem, to aż dziwne ze używasz karty graficznej. Nie lepiej kartka papieru i jedziesz w statki i kolko i krzyżyk? 2 minuty temu, Miton napisał: Dobrze załapałem...? od 10 lat gram w heroes 3 i ciągle daje rade - takie to podejście daje radę Najważniejsze żeby wybrać gry, które nie dostają już aktualizacji, bo wtedy z czasem może się okazać, że trzeba nie lubić nawet to co się lubi Jeszcze trzeba zwalić wszystko na optymalizację. Że albo jej nigdy gra nie miała, albo ją popsuli 😜 Edytowane 15 Lipca 2021 przez Minciu 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kynareth 752 Napisano 15 Lipca 2021 7 minut temu, pwitcher napisał: Z takim podejściem, to aż dziwne ze używasz karty graficznej. Nie lepiej kartka papieru i jedziesz w statki i kolko i krzyżyk? Wiele świetnych ścigałek na różne platformy, które są często przyjemniejsze od tych nowszych, które też jakieś super-wymagające nie są, co widać w teście GTX 1070. Z klasycznych RPG to np. Alundra 2 - A New Legend Begins na PS1, Grandia II na PC, Valkyrie Profile 2: Silmeria na PS2, Black Sigil: Blade of the Exiled na NDS, Suikoden V na PS2, Tears to Tiara II: Heir of the Overlord na PS3, Stella Glow na 3DS, Atelier Ayesha na PC i więcej. Emulatory działają u mnie bez problemów w 1440p i nawet 2160p. Ale 1080p po prostu wystarczy by mieć wyraźny obraz. Papier jest do książek i czasopism. Pisać i grać wolę na kompie. Nadal kupuję papierowe CD-Action (nieregularnie) i japońskie light novel. Poza tym wszystko zdigitalizowane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo86 159 Napisano 15 Lipca 2021 Nie ma co czytać co poniektórych na pepperze czy tutaj :). Jeśli brałbym wszystkie posty na poważnie, to moje obecne 6 rdzeni w 5600X, 16GB RAM i 3070Ti z 8GB VRAM, to już przestarzały złom i w nic nowego na tym nie pogram :). Takie minimum teraz to 20 rdzeni, 32GB (albo i więcej) RAM i marne 16GB na grafice :D. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aureumchaos 405 Napisano 15 Lipca 2021 1 minutę temu, SanczoPanczo86 napisał: Nie ma co czytać co poniektórych na pepperze czy tutaj :). Jeśli brałbym wszystkie posty na poważnie, to moje obecne 6 rdzeni w 5600X, 16GB RAM i 3070Ti z 8GB VRAM, to już przestarzały złom i w nic nowego na tym nie pogram :). Takie minimum teraz to 20 rdzeni, 32GB (albo i więcej) RAM i marne 16GB na grafice :D. 20 slabo https://www.x-kom.pl/p/542163-procesor-amd-threadripper-amd-ryzen-threadripper-3990x.html minimum zeby miec 60 FPS przy 4K na ultra... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo86 159 Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Ahc napisał: Kiedys zwracałem u nich myszkę za 350zł bo po nie nadawała się do grania w csa. Mimo że była u mnie 10 dni to zwrócili pieinądze po odesłaniu już na drugi dzień, więc tu akurat mają git zrobione Mi serwis Morele odpisał, że zwrócą kwotę dopiero po potwierdzeniu wady przez serwis. Więc sobie poczekam ;). Edytowane 15 Lipca 2021 przez SanczoPanczo86 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BladyPL 1537 Napisano 15 Lipca 2021 5 minut temu, SanczoPanczo86 napisał: Mi serwis Morele odpisał, że zwrócą kwotę dopiero po potwierdzeniu wady przez serwis. Więc sobie poczekam ;). Eeeeee zwrot robiłeś czy reklamację z tytułu rękojmi ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo86 159 Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) Finalnie zdecydowałem się na zwrot. Na początku chciałem ekspresową wymianę, ale decyzja mogłaby trwać nawet do 14 dni od momentu otrzymania przez nich wadliwej karty. Do tego nie było pewności czy dostanę nową sztukę, bo akurat mogliby ich nie mieć. Więc zdecydowałem się skorzystać ze zwrotu. Ale żeby mi nie robili problemów, że karta była używana i ma ślady na śledziu od śrub, to im napisałem, że zwracam kartę, bo karta jest fabrycznie wadliwa. Przesłałem im nawet filmiki jak steruję obrotami wentylatorów na karcie i jak słychać ciszej/głośniej wadliwy wentylator. Coś byś zmienił w moim zgłoszeniu? Edytowane 15 Lipca 2021 przez SanczoPanczo86 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mimuszek 506 Napisano 15 Lipca 2021 moim zdaniem niepotrzebnie się tłumaczyłeś z czegokolwiek, robisz zwrot 14dniowy, bo takie masz prawo i tyle oddawałem kartę do x-kom, zgłosiłem, wysłałem, na drugi dzień kasa na koncie 100% , też miała ślady od przykręcania, wkładania, rozpakowana itd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BladyPL 1537 Napisano 15 Lipca 2021 6 minut temu, SanczoPanczo86 napisał: Coś byś zmienił w moim zgłoszeniu? Jeśli nie minęłoby 14 dni od daty dostawy to bym zwyczajnie odstąpił od umowy bez podawania przyczyny. Co często zalecam osobom, które się do mnie zwracają z prośbą o pomoc w trudniejszych tematach. Odstępujesz i koniec, nie masz obowiązku informowania o powodach. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo86 159 Napisano 15 Lipca 2021 Nie minęły. Dopiero jutro, czy nawet w sobotę minie 14 dni, a zwrot zgłosiłem we wtorek wieczorem. Prowadziłem już z nimi konwersację na temat wady kart, więc i tak by wiedzieli, że karta jest wadliwa. Nie chciałbym też aby sprzedali tą kartę komuś innemu przed wizytą w serwisie. Przesłałem im nawet zdjęcia karty, bo pytali się jakie nosi ślady użytkowania. No nic, zobaczymy jak się sprawa potoczy dalej. Z ciekawości ich w sumie zapytam, czemu mam czekać z decyzją do momentu potwierdzenia wady, skoro dokonuję zwrotu w ramach 14-dniowego prawda do zwrotu, a nie reklamacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B@nita 1102 Napisano 15 Lipca 2021 2 godziny temu, sxgn napisał: Ale do Ciebie nadal nie dociera, że każdy ma prawo decydować na co wydaje swoje pieniądze. Co i za ile kupujesz. Jeżeli ktoś ma inne podejście niż Ty to jest ogłupiony marketingiem. Dobrze, że są takie nieogłupione jednostki jak ty, które mogą uświadamiać innych. Pominąwszy to, że dalej kompletnie nie zrozumiałeś co napisałem, skomentowałem tylko twój wpis. A on też w sumie nikogo nie obchodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BladyPL 1537 Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) Sanczo, kluczowe pytanie, czy odstąpiłeś od umowy, bo jak tak to czytam, to oni mogli pomyśleć, że zgłosiłeś roszczenia z tytułu rękojmi i chcesz zwrotu pieniędzy. A tu możesz się rozczarować, bo sprzedający może zaproponować za pierwszym razem alternatywne działania, czyli naprawa albo wymiana na inny egzemplarz. Wolny od wad oczywiście. Dlatego czekają z odpowiedzią z serwisu, żeby potwierdził albo nie stwierdził wady. Edytowane 15 Lipca 2021 przez BladyPL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sxgn 392 Napisano 15 Lipca 2021 15 minut temu, B@nita napisał: Pominąwszy to, że dalej kompletnie nie zrozumiałeś co napisałem, skomentowałem tylko twój wpis. A on też w sumie nikogo nie obchodzi. Szkoda czasu na taki beton. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowallosu 683 Napisano 15 Lipca 2021 masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, im mniej napiszesz tym lepiej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 7393 Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) Dokładnie. Jak cie zapytają dlaczego zwracasz to piszesz ze karta dla ciebie pracuje za głośno i tyle. Edytowane 15 Lipca 2021 przez kadajo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latuch_ 21 Napisano 15 Lipca 2021 2 godziny temu, SanczoPanczo86 napisał: Ja bym brał tą LHR. Proponują Ci kartę w cenie 3060 bez Ti. A i tak jest problem kupić 3060 bez Ti za 2500zł ;). Gaming Z zdaje się, że jest nawet lepsza, gdyż ma metalowy backplate. Z ciekawości - czemu nie chcesz tej karty? Aktualnie mam 3070 TUFa(kupiony za 3600, wersja LHR), a ten supreme x to tak srednio mi pasuje do plyty ROG Strix + jest na tyle dlugi, ze musialbym zdemontowac jeden wentylator z przodu(fd meshify c). Wydaje, mi sie, ze skoro wrzucaja juz tak topowy model w promocji to cos sie swieci i ceny pojda jeszcze dalej na dol. Mam tez obawy przed placeniem coraz wiecej za karte z LHR bo moze byc tak, ze beda one pozniej duzo mniej warte ze wzgledu na spadek zainteresowania z strony minerow(no coz, patrzy sie na potencjalne mozliwosci odsprzedazy w przyszlosci). Twoim zdaniem powinienem zamienic 3070 Tuf na tego supreme? 200zl roznicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gret 828 Napisano 15 Lipca 2021 Teraz, kadajo napisał: Dokladnie. Jak cie zapytaja dl;aczego zwracasz to piszesz ze karta dla ciebie pracuje za glosno i tyle. Nie no jak pytają dlaczego to mówisz: Bo mogę i tyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo86 159 Napisano 15 Lipca 2021 52 minuty temu, BladyPL napisał: Sanczo, kluczowe pytanie, czy odstąpiłeś od umowy, bo jak tak to czytam, to oni mogli pomyśleć, że zgłosiłeś roszczenia z tytułu rękojmi i chcesz zwrotu pieniędzy. A tu możesz się rozczarować, bo sprzedający może zaproponować za pierwszym razem alternatywne działania, czyli naprawa albo wymiana na inny egzemplarz. Wolny od wad oczywiście. Dlatego czekają z odpowiedzią z serwisu, żeby potwierdził albo nie stwierdził wady. Dzięki za uwagę. Nie wypełniałem żadnego formularza zwrotu, gdyż zacząłem konwersację od prośby o wymianę ekspresową. We wtorek wieczorem napisałem opiekunowi że jednak chcę dokonać zwrotu bazując na prawie do 14-dniowego zwrotu. Ale zgodnie z prawem oni również mają 14 dni na zwrot kwoty od momentu otrzymania zwrotu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreggo11 25 Napisano 15 Lipca 2021 W Komputr. 3070TI TUF OC za 3999 pln Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMr. 1183 Napisano 15 Lipca 2021 21 minut temu, Dreggo11 napisał: W Komputr. 3070TI TUF OC za 3999 pln Gdyby nie to że to komputronik to może nawet bym wziął. Od 5 lat przetrzymują moja płytę główną 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 7393 Napisano 15 Lipca 2021 To weź ja zabierz od niech póki jeszcze coś warta jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BladyPL 1537 Napisano 15 Lipca 2021 24 minuty temu, SanczoPanczo86 napisał: Dzięki za uwagę. Nie wypełniałem żadnego formularza zwrotu, gdyż zacząłem konwersację od prośby o wymianę ekspresową. We wtorek wieczorem napisałem opiekunowi że jednak chcę dokonać zwrotu bazując na prawie do 14-dniowego zwrotu. Ale zgodnie z prawem oni również mają 14 dni na zwrot kwoty od momentu otrzymania zwrotu? Musisz określić na bazie jakich przepisów dokonujesz zwrotu. Jeśli sprzedający ma jakieś formularze, zgłoszenia online, to możesz to wypełnić, ale nie musisz. Przepisy stanowią o tym, że musi się to dokonać na piśmie, więc e-mail jest jakąś formą pisma. Jeśli ktoś się będzie upierał na papier, to drukujesz oświadczenie o tytule " Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa " i wpisujesz "Ja Sanczo odstępuję od umowy zawartej pomiędzy moją osobą a sklepem XXX oraz zwracam towar YYY, numer faktury sprzedażowej ZZZZ z dnia XZXZ" Dosłownie dwa zdania i podpisujesz papier, skanujesz albo robisz zdjęcie, załączasz do e-maila i temat załatwiony. Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy, liczony od dnia otrzymania paczki. I tu UWAGA : obowiązkiem sprzedającego jest poinformować zwracającego towar o wszelkich zauważonych uszkodzeniach, które mogą być przedmiotem potrącenia i ma to zrobić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Nie po dwóch czy trzech dniach, albo jak się Klient zacznie upominać o przelew Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Espirite 42 Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) "Dzień dobry, brak weryfikacji karty oraz jej potencjalne uszkodzenie może się wiązać z odmową przyjęcia zwrotu, bądź obniżeniem jego wartości. Reklamacja z tytułu rękojmi może również zostać uznana za bezzasadną. W związku z tym proszę o wykonanie weryfikację karty graficznej oraz wykonanie zdjęć potwierdzających, że nie posiada lub posiada uszkodzenia spowodowane w transporcie. Pragnę również zaznaczyć, że nie mamy możliwości wymiany karty 1 do 1. Prosimy w tej kwestii o zrozumienie." X-komy przysłali poobijane pudło z kartą o wartości ~10k i chcą bym bawił się w serwis i ich wyręczał w pracy i weryfikacji samej karty, żeby można było ewentualnie zwalić winę na mnie 😆 Przecież to jest oczywiste, że chcę otrzymać natychmiast nowy egzemplarz w nienaruszonym stanie, po to niezwłocznie to do nich zgłosiłem. Może czyta tu ktoś z xkoma i ich tam trochę pogoni 😇 Edytowane 15 Lipca 2021 przez Espirite Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach