Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, MrKetiw napisał:

Można takie rzeczy robić ze nie masz pojęcia. Kupić coś zepsutego, kupić coś nowego, zamienić i iść do sklepu oddać. Myślisz ze każdy pracownik sklepu Ci będzie sprawdzał numery seryjne? Mają to gdzieś chociaż nie mówię możesz trafić na takiego który sprawdzi i wtedy palisz Jana ?

Chyba u prywaciarzy Januszy którzy nie wiedza jak prowadzić biznes.

Każdy szanujący się sklep z elektronika prowadzi ewidencje numerów seryjnych a już ci gwarantuje ze jak sobie pójdziesz oddać do takiego MM czy ME cos z numerem seryjnym i nie będzie się on zgadzał z tym na pudle to cię wyśmieją i pożegnają nawet jak masz paragon. Z tego co kojarzę taki MM zapisuje NS nawet na fakturach. To nie czasy PRL'u.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, akodo napisał:

o czym ty mówisz? ?‍♂️ numer seryjny jest na sprzęcie, nikt nie przyjmie reklamacji na cos czego nie sprzedal, kazda jedna sztuka drozszego sprzetu elektronicznego ma wszedzie zanotowany numer seryjny od samego produventa, przez serwis i dystrybutora az po sklep ktory ja sprzedaje.

O widzisz, to jest właśnie to, czego nie wiedziałem, dzięki. Oglądałem ostatnio płytę główną z outletu x-komu, określona jako ''po zwrocie i naprawie w aut. serwisie producenta'' i tam była adnotacja, że numer seryjny z pudełka nie zgadza się z tym z płyty. Czyli ktoś jednak zwrócił w ten sposób sprzęt. Czy X-kom to Janusze prywaciarze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, kadajo napisał:

Chyba u prywaciarzy Januszy którzy nie wiedza jak prowadzić biznes.

Każdy szanujący się sklep z elektronika prowadzi ewidencje numerów seryjnych a już ci gwarantuje ze jak sobie pójdziesz oddać do takiego MM czy ME cos z numerem seryjnym i nie będzie się on zgadzał z tym na pudle to cię wyśmieją i pożegnają nawet jak masz paragon. Z tego co kojarzę taki MM zapisuje NS nawet na fakturach. To nie czasy PRL'u.

Zabawne, nie wiesz jakie są realia, nie raz coś zwracałem do media expert i nikt żadnych numerów nie sprawdzał. Tak jak mówię zależy na jakiego pracownika się trafi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, MrKetiw napisał:

Zabawne, nie wiesz jakie są realia, nie raz coś zwracałem do media expert

Z tego co pamiętam, to @kadajopisał swego czasu, że pracował w media expert.

Więc może się okazać, że dobrze dołożyłeś do pieca :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Radio_Tirana napisał:

Z tego co pamiętam, to @kadajopisał swego czasu, że pracował w media expert.

Więc może się okazać, że dobrze dołożyłeś do pieca :E

 

To że on sprawdzał to nie znaczy ze inny sprawdzi, dobra koniec offtopu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, MrKetiw napisał:

Zabawne, nie wiesz jakie są realia, nie raz coś zwracałem do media expert i nikt żadnych numerów nie sprawdzał. Tak jak mówię zależy na jakiego pracownika się trafi. 

Ja rok temu zwracałem bezpośrednio do sklepu media exeprt monitor fabrycznie ZAPLOMBOWANY( nierozpakowany), to specjaliści rozcinali plomby wypkakowali wszystko i jeszcze podłączyli czy wszystko działa i z wielkim bólem zrobili zwrot kasy ?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzać numery to może pan Ziutek z januszpolx a nie media expert. Tam pilnuje system . Pracownik tylko sprawdza czy towar sprawny. A jak nie może sprawdzić np kartę gr to odsyła do centrali celem weryfikacji. Co do kart to sn jest zaszyte w elektronice. Dragon center rozpoznaje sn karty gr , myszki klawiatury czy czegokolwiek co wyprodukują. Naciskasz raz i jest w bazie danych u msi

 

 

Edytowane przez jurekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, akodo napisał:

o czym ty mówisz? ?‍♂️ numer seryjny jest na sprzęcie, nikt nie przyjmie reklamacji na cos czego nie sprzedal, kazda jedna sztuka drozszego sprzetu elektronicznego ma wszedzie zanotowany numer seryjny od samego produventa, przez serwis i dystrybutora az po sklep ktory ja sprzedaje.

Tzn. sklep posiada numer seryjny sprzętu, który sprzedał, tak? To po co porównywać go z tym na pudełku? Kurde, szukałem tej oferty z x-komu, nie znalazłem, ale w google wychodzi przeceniony aparat sony.
c75b9d6142633.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np morele przy reklamacji nie chce pudełka i zawartości bo gubiło.Wystarczy sama karta jak leci na rma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, czyli numer na pudełku zgodny z numerem produktu to żadna zaleta :) Bo można pudełka wcale nie mieć, a sklep jeśli prowadzi ewidencję numerów seryjnych to i tak powinien wykryć próbę oddania na gwarę nie tego sprzętu co klient powinien dostarczyć. Jeśli prowadzi, media expert jak widać nie, x-kom też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W morele tak było na rma . Dosłownie taka była instrukcja no ale są przecież sklepy co robią pod górę jak kartonu orginalnego nie ma

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MrKetiw napisał:

Zabawne, nie wiesz jakie są realia, nie raz coś zwracałem do media expert i nikt żadnych numerów nie sprawdzał. Tak jak mówię zależy na jakiego pracownika się trafi. 

Wiem doskonale jakie są realia bo pracowałem w ME ponad 8 lat. Niesprawdzanie N/S naraża sklep, a przede wszystkim pracowników na straty finansowe bo jak się okaże ze ktoś sklep wykiwał to za takie wpadki płaci cala załoga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, kadajo napisał:

Wiem doskonale jakie są realia bo pracowałem w ME ponad 8 lat. Niesprawdzanie N/S naraża sklep, a przede wszystkim pracowników na straty finansowe bo jak się okaże ze ktoś sklep wykiwał to za takie wpadki płaci cala załoga.

Ciekawe czy sumienie krętacza jakiegoś teraz chociaż odrobinę ruszyło czy ani trochę i uważa, że koncern weźmie błąd na siebie XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, jurekk napisał:

Np morele przy reklamacji nie chce pudełka i zawartości bo gubiło.Wystarczy sama karta jak leci na rma

Takie rzeczy zawsze mi się w pale nie mieściły, kto tam pracuje w tym rma - banda degeneratów nieogarniętych? To tak ciężko jedno pudełko odłożyć i włożyć z powrotem kartę? Muszą tam mieć albo niezły burdel albo pozatrudniali jakichś prostackich ludzkich śmieciarzy, którzy pewnie nawet we własnych domach nie potrafią poukładać ciuchów w szafie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, caleb59 napisał:

Takie rzeczy zawsze mi się w pale nie mieściły, kto tam pracuje w tym rma - banda degeneratów nieogarniętych? To tak ciężko jedno pudełko odłożyć i włożyć z powrotem kartę?.

Oni przecież nie odpowiadają za hurtownika czy serwis, karta pójdzie do serwisu w komplecie a wróci golas, tylko problem dla nich bo klient będzie się pluł.

Nie bronię Moreli bo ostatnio mam z nimi kosę, no ale takie są fakty  ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem z doświadczenia że w sklepie ten co nadzoruje reklamowany produkt potrafi spartaczyć robotę. Raz zgubił część i sklep do mnie żebym dosłał część którą wysłałem... Pokazałem zdjęcie przed spakowaniem i tak mieli to w d. Część malutka wiec jestem pewny że posiał ją gdzieś albo przy sprzątaniu do śmietnika poszło. Tyle szarpania przez jednego pracownika... Innym razem wysłałem mobo z problemem pinów(wiedziałem że na 90 procent nie przejdzie, ale nie zaszkodzi wysłać). Serwis sklepu robił inspekcję więc nie wysyłali dalej do naprawy. Płyta główna była dodatkowo zabezpieczona i przyjechała do mnie oczywiście bez tego zabezpieczenia. Skoro to był serwis sklepu to już jest ich odpowiedzialność. Przy mobo nie byłem aż tak zły bo nauczyłem się paru rzeczy o pinach. Na szczęście w obu przypadkach wyszedłem bez dodatkowych kosztów.

Serwis zewnętrzny czy hurtownik to nie wszystko bo sam sklep i ich serwis potrafią spartaczyć wszystko przed wysłaniem.

Edytowane przez hopes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, JDM napisał:

Tzn. sklep posiada numer seryjny sprzętu, który sprzedał, tak? To po co porównywać go z tym na pudełku? Kurde, szukałem tej oferty z x-komu, nie znalazłem, ale w google wychodzi przeceniony aparat sony.
c75b9d6142633.jpg

Nie wiem dokladnie o co pytasz. Nie ma wymogu dostarczania reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu, więc ciężko mówić w ogóle o porównywaniu jakichś numerów. Czym innym jest zwrot towaru(np. przy zakupie sprzetu na odleglosc), wtedy zalozeniem jest ze towar jest w stanie nienaruszonym i bez śladów użytkowania. 
A to że ktoś sprzedaje towar w pudełku z innego produktu nie znaczy nic ponad to, że nie mieli oryginalnego i dali inne. Nie ma tu żadnej sensacji, przeciez nie bedą dostarczac karty w reklamówce.

Edytowane przez akodo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do kogo ten post, bo na 100% nie do mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, akodo napisał:

Nie ma wymogu dostarczania reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu, więc ciężko mówić w ogóle o porównywaniu jakichś numerów. Czym innym jest zwrot towaru(np. przy zakupie sprzetu na odleglosc), wtedy zalozeniem jest ze towar jest w stanie nienaruszonym i bez śladów użytkowania. 
A to że ktoś sprzedaje towar w pudełku z innego produktu nie znaczy nic ponad to, że nie mieli oryginalnego i dali inne. Nie ma tu żadnej sensacji, przeciez nie bedą dostarczac karty w reklamówce.

Nie wchodziłem w link, ale z reguły jeśli nie ma opakowania oryginalnego to piszę się o tym w outlecie. Przy outlet też masz prawo zwrotu i wtedy kto komu udowodni że pudełko jest inne. Jak dobrze pójdzie to sam sklep będzie miał pretensje. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Ktoś olał sprawę w sklepie.

Co do rtx 3xxx to widzę że jest coraz to gorzej.

Edytowane przez hopes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, hopes napisał:

Co do rtx 3xxx to widzę że jest coraz to gorzej.

A moim zdaniem od ok. trzech tygodni jest w miarę stabilnie - najtańszy 3060Ti ok 4200zł, najtańsze 3070 ok 5200zł. Innych nie sprawdzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, JDM napisał:

A moim zdaniem od ok. trzech tygodni jest w miarę stabilnie - najtańszy 3060Ti ok 4200zł, najtańsze 3070 ok 5200zł. Innych nie sprawdzam.

Najtańsze. Dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, JDM napisał:

A moim zdaniem od ok. trzech tygodni jest w miarę stabilnie - najtańszy 3060Ti ok 4200zł, najtańsze 3070 ok 5200zł. Innych nie sprawdzam.

Cutująć klasyka '

''Nie jest dobrze. Co prawda nie jest też źle, można powiedzieć że jest średnio.

- To chyba super?

- Oczywiście, że super !''?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, JDM napisał:

najtańszy 3060Ti ok 4200zł, najtańsze 3070 ok 5200zł

Kto nie kupił w święta niech żałuje. Na Allegro licytacje używanych 3060 Ti stawały na 3500, a 3070 na 4200. 

Sprzedawcy też inteligentni inaczej, że ustawili aukcję tak, by się kończyły się w święta, kiedy ludzie mogą po prostu zapomnieć lub nie mieć możliwości wejść na Allegro. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amazon.de zaplusował. 3060 od Ventusa miał być dostarczony między 3 a 5 stycznia a dzisiaj paczka z kartą dotarła do domu. Drogo jak cholera, ale 2750 PLN jak na dzisiejsze czasy to i tak znośna cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...