Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, jacktheripper napisał:

Kupić można, ze zwrotem mogą być problemy :E 

ale nie ma kolejek prawda? czy lepiej jutro na infolinii wyjaśnić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do czego pijesz teraz chłopie? Jeśli karta jest na stanie to możesz ją kupić i ci przyślą. To nie początek 2021 roku gdzie ludzie czekali, teraz raczej karty górnicy nie kupują -na razie się wstrzymują, więc stany magazynowe są bez problemu.

Edytowane przez jacktheripper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, jacktheripper napisał:

Nie wiem do czego pijesz teraz chłopie? Jeśli karta jest na stanie to możesz ją kupić i ci przyślą. To nie początek 2021 roku gdzie ludzie czekali, teraz raczej karty górnicy nie kupują -na razie się wstrzymują, więc stany magazynowe są bez problemu.

chcę się upewnić po prostu że nie ma Kolejki 

Dzięki za pomoc tak czy inaczej, thx 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, uni.que napisał:

chcę się upewnić po prostu że nie ma Kolejki 

To musisz uderzyć bezpośrednio do sklepu np na czacie. Tu nikt Ci 100000% gwarancji nie da.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to zamawiasz i tyle. Karta będzie na drugi dzień pewnie. Chcesz zamówić 10 sztuk? Z tym może być problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, jacktheripper napisał:

W x-komie radzę uważać ze zwrotami -liczą od czasu zamówienia a nie kiedy została paczka odebrana. Można obudzić się z ręką w nocniku, a prawo jest niejednoznaczne w tej kwestii.

Jak to niejednoznaczne?

"Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc 
zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie 
przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik"

Edytowane przez marjanoos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, marjanoos napisał:

Jak to niejednoznaczne?

"Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc 
zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie 
przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik"

Ja wiem, ale nie będę się kłócić z idiotami z x-komu. Skoro sama strona internetowa z "szybkim zwrotem"[hahahaha...] robi problemy, to znaczy że trzeba się użerać -dzwoniłem na infolinie ale pracownik się wykręcał więc anulowałem nowe zamówienie, skoro starego nie mogłem zwrócić. Więc kartę sobie zostawiłem. Swoją drogą chciałem zwracać, żeby kupić ten sam model, bo pojawił się 100zł taniej :E 

Edytowane przez jacktheripper
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze slysze....zwracalem w xkom nie raz. masz 15 dni na zgloszenie zwrotu od dnia odebrania rzeczy i potem tyle samo na odeslanie tej rzeczy do xkom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, a mi strona wyświetlała że został przekroczony termin czasu na zwrot. Także słowo przeciwko słowu. Ja wiem że nic u nich nie kupię na pewno, skoro takie cyrki są. 
Swoją drogą widać sporo negatywów z ostatnich tygodni, chyba firma troszkę podupadła na renomie :E 

Edytowane przez jacktheripper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Eltik napisał:

pierwsze slysze....zwracalem w xkom nie raz. masz 15 dni na zgloszenie zwrotu od dnia odebrania rzeczy i potem tyle samo na odeslanie tej rzeczy do xkom

Facet się przestraszył czerwonego napisu, który wyskakuje zawsze, gdy system wykryje upłynięcie 14 dni od odbioru. Ale normalnie można bez problemu zwrócić po 15 dniach od odbioru paczki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było żadnego czerwonego napisu, tylko informacja że upłynął czas [chociaż nie upłynął, bo 19 stycznia był ostatnim dniem na zgłoszenie] i nie dało się zrobić zwrotu. Była też informacja że zwrot możemy i tak rozpatrzyć, ale nie dało się fizycznie kliknąć zwrot bo po prostu strona nie przepuszczała -była informacja o nie znalezieniu produktu, mimo że poprawnie został wczytany jak i nr. faktury[nie na działalność jakby co]. Więc zwrotu nie dało się zgłosić na stronie, więc zadzwoniłem na infolinię. Na infolinii facet się wykręcał, także nie chciałem ciągnąć tego dalej.

Edytowane przez jacktheripper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mogłeś odstąpic normalnie np. przez maila, wydrukowac pismo, wypełnić, zrobić zdjęcie i wysłac na maila na zwroty - potem odesłać kartę (z fizycznym pismem) i zażądać zwrotu na podane konto i poczekać na oficjalne stanowisko sklepu.

Skoro termin został dotrzymany nie mieli by żadnego realnego argumentu aby odmówić zwrotu.

Edytowane przez ffallen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko że chciałem zwrot przez paczkomat z kodem, a nie pieprzenie się z pismami -nie mam własnej drukarki, a do ksera nie mogłem w godzinach pracy. To że jest się na prawie nie znaczy nic -bo żeby wygrać najpierw musiałbym założyć proces cywilny. Jako że to był ostatni dzień, to po prostu wolałem nie ryzykować, skoro zarówno strona jak i pracownik robili wszystko żeby to utrudnić-pracownik który na infolinii twierdzi ze z terminami zwrotów to różnie jest wg. prawa :E

Ja tylko wyrażam swoją opinię, sklep mial mieć super renomę, szybkie bezproblemowe zwroty, a niestety okazało się inaczej- pewnie sami wiecie jakie to uczucie i rozczarowanie gdy coś miało działać bezproblemowo a nie działa. Po to sie dopłaca żeby mieć lepszą obsługę, jakbym chciał kombinację i januszerie to zamowilbym przez posrednika z niemiec :E Karta do użytku prywatnego więc na zwrotach mi zależało, zwłaszcza że wentylatorek trochę terkocze, ale tragedii nie ma.

 

Edytowane przez jacktheripper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, jacktheripper napisał:

Tak, tylko że chciałem zwrot przez paczkomat z kodem, a nie pieprzenie się z pismami -nie mam własnej drukarki, a do ksera nie mogłem w godzinach pracy. To że jest się na prawie nie znaczy nic -bo żeby wygrać najpierw musiałbym założyć proces cywilny. Jako że to był ostatni dzień, to po prostu wolałem nie ryzykować, skoro zarówno strona jak i pracownik robili wszystko żeby to utrudnić-pracownik który na infolinii twierdzi ze z terminami zwrotów to różnie jest wg. prawa :E

Ja tylko wyrażam swoją opinię, sklep mial mieć super renomę, szybkie bezproblemowe zwroty, a niestety okazało się inaczej- pewnie sami wiecie jakie to uczucie i rozczarowanie gdy coś miało działać bezproblemowo 

Chłopie, xkom ma za dużo klientów, żeby bawić się w utrudnianie zwrotów czy ciąganie się po sądach. Wydawało mi się, że w dzisiejszych czasach jest to oczywiste, ale najwyraźniej nie. :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast kombinować za 100 zł, będącymi drobnymi przy tych cenach graf, to mogłeś napisać do nich z prośbą o rabat, bo zamierzasz zwrócić zakup ;) Byłoby im na rękę.

Edytowane przez MaxaM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, jacktheripper napisał:

Karta zamówiona 4.01, odebrałem 5.01. 19.01 chciałem ją zwrócić za pomocą formularza na stronie - dostałem informację że termin zwrotu minął, mimo że w ich regulaminie jasno jest napisane: "do 15 dni od momentu odebrania przesyłki". Jak widać nie minęło ustawowe 14 dni...Ale ch*j nie będę z nimi kotów darł w sądzie, jak dla mnie sklep na duży minus. Nie wiem czy coś tam jeszcze kupię.

14 dni mineło 18.01. Spózniłeś sie o 1 dzien. Ale niby piszą 15 pewnie tani chwyt, bo prawnie masz 14 dni

Edytowane przez ZetMcKey94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Eltik napisał:

jesli xkom koryguje ceny tzn ze to co bylo wczesniej a teraz to jest marza sklepu. jesli przeceniaja z 5499 na 4999 to juz mamy pewnosc ze te 500 zl to marza. Krazyly historie ze sklepy drogo placa u producentow/dystrybutorow i stad takie ceny...no napewno. Jesli np 3070 kosztuje 5k sklep producentowi zaplacil np 4500 to skad pozniej cena 4199?

Zwróćcie uwagę, że w xkomie od miesięcy nie było żadnych 3080 oprócz jednego modelu z blokiem wodnym. A tu krypto w dół i pyk, magicznie sklep ma 8 modeli od ręki :D 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Eltik napisał:

czyli myslicie ze w drugiej polowie roku dalej 3070 beda za 5-6k? Uwazam ze jestescie w bledzie a uzsykanie cen na poziomie 3,5-4 k za 3070 i 4,5-5 k za 3080 uwazam za realne w tym roku

I pewnie jeszcze jestescie przekonani ze w sklepach tak drogo bo sklepy duzo placa u producentow? Zobaczcie sobie te korekty w xkom o kilkaset pln czy nawet ta ostatnia akcje promocyjna gdzie naprawde byly zauwazalne spore obnizki. Sklepom to sie i tak oplaca wiec te wysokie ceny to wykorzystywanie sytuacji i marza sklepu

"W tym roku" to slowo klucz. Nie wiem ile osoba chce jeszcze czekać np. rok z zakupem karty graficznej. W tym roku to podobno mają już zadebiutować 40xx. To 3070 i 3080 musi potanieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwrot można dokonać 14 dni od odbioru przesyłki  i 15 dni od daty zakupu na fakturze x-kom (która jest dzień wcześniej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ZetMcKey94 napisał:

14 dni mineło 18.01. Spózniłeś sie o 1 dzien. Ale niby piszą 15 pewnie tani chwyt, bo prawnie masz 14 dni

Czas leci od dnia następnego po odebraniu towaru. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, jacktheripper napisał:

Czas leci od dnia następnego po odebraniu towaru. 

Nie. 14 dni leci od dnia odebrania towaru, nie od następnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...