Skocz do zawartości

Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?  

468 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?

    • Tak, już odebrałem kartę :D
    • Moje zamówienie wciąż czeka :(
    • Przesyłka z kartą w drodze do mnie :)


Rekomendowane odpowiedzi

https://www.electro.pl/komputery-i-tablety/podzespoly-komputerowe/karty-graficzne/karta-graficzna-zotac-geforce-rtx-3080-trinity-10gb-gddr6x

jak ci ktos nie podwedzi na magazynie xD

EDIT. O panie nie miesci sie do koszyka, pewnie uszkodzona na magazynie sztuka :D

Edytowane przez wincyjognia
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Griszah napisał:

Taaa, prawie uwierzyłem - jak w Twojego TUFA z x-kom zamówionego 25 września.

Widze ze twardo obstajesz przy tym co napisal Ci konsultant :)  Spoko, oni tam wlaśnie są po to by takim jak ty pisac te bzdury.

Wystarczy poczytac ich maile i wypowiedzi, o statkach, dostawach, tego ze nic nie dostaja, a moze dostaja po kilka kart tygodniowo, o chronologii realizacji zamowien.

Nie wiem czemu maja sluzyc twoje zaczepki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Griszah napisał:

Taaa, prawie uwierzyłem - jak w Twojego TUFA z x-kom zamówionego 25 września.

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie :hahaha:

4 minuty temu, aureumchaos napisał:

Gdzie byl? Wzialbym :/

Janusztronik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opowiem Wam ciekawą historię, bardzo zaskakujący przebieg wydarzeń. Wczorajsze zamówienie na Palita z zadowolenie... Dzwonię... No wie Pan co ostatnia sztuka na magazynie była i jest uszkodzona... Nie dzwonił nikt do Pana w tej sprawie ? 

SERIO KU*!A ???? 🤣 

  • Haha 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, peeper1234 napisał:

Opowiem Wam ciekawą historię, bardzo zaskakujący przebieg wydarzeń. Wczorajsze zamówienie na Palita z zadowolenie... Dzwonię... No wie Pan co ostatnia sztuka na magazynie była i jest uszkodzona... Nie dzwonił nikt do Pana w tej sprawie ? 

SERIO KU*!A ???? 🤣 

Panie, uszkodzona paleta przyjechala widac. xD Co za blazny. Czekamy na allegro oferty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Creati2k napisał:

Widze ze twardo obstajesz przy tym co napisal Ci konsultant :)  Spoko, oni tam wlaśnie są po to by takim jak ty pisac te bzdury.

Wystarczy poczytac ich maile i wypowiedzi, o statkach, dostawach, tego ze nic nie dostaja, a moze dostaja po kilka kart tygodniowo, o chronologii realizacji zamowien.

Nie wiem czemu maja sluzyc twoje zaczepki.

Mogłbyś już skończyć z tym mitomaństwem i przyznać że głupi żart Ci nie wyszedł :P

Edytowane przez C#17
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, peeper1234 napisał:

Opowiem Wam ciekawą historię, bardzo zaskakujący przebieg wydarzeń. Wczorajsze zamówienie na Palita z zadowolenie... Dzwonię... No wie Pan co ostatnia sztuka na magazynie była i jest uszkodzona... Nie dzwonił nikt do Pana w tej sprawie ? 

SERIO KU*!A ???? 🤣 

Widzę, że te rtx strasznie kruche są. Za często coś się psują na magazynach 🙄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej, przecież to moja ostatnia sztuka była uszkodzona :)

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się okaże że jednak X-Cum jest jedynym uczciwym sklepem, gówno, ale po równo dla wszystkich. 🤣

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, C#17 napisał:

Mogłbyś już skończyć z tymi mitomaństwem i przyznać że żart Ci nie wyszedł :P

Kurrr... ale ja nie zartowalem... :/  A tu wszyscy mysla ze zart... :P  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież jakby jakiś urząd to zliczył, to to wygląda na produkt z największym odsetkiem uszkodzonych sztuk w historii sprzedaży, niepojęte.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na prowadzeniu poki co Morele. Choc i o nich cos cicho ostatnio. Zero sztuk w ofercie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, GIZIU napisał:

Ej, przecież to moja ostatnia sztuka była uszkodzona :)

A właśnie, że nie ! MOJA ! :D

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Creati2k napisał:

Widze ze twardo obstajesz przy tym co napisal Ci konsultant :)  Spoko, oni tam wlaśnie są po to by takim jak ty pisac te bzdury.

Wystarczy poczytac ich maile i wypowiedzi, o statkach, dostawach, tego ze nic nie dostaja, a moze dostaja po kilka kart tygodniowo, o chronologii realizacji zamowien.

Nie wiem czemu maja sluzyc twoje zaczepki.

Otóż to, rozmowa z ub. tygodnia na moje zapytanie dlaczego nie mam potwierdzenia nadania przesyłki:

- nie wysłaliśmy towaru dziś, bo przelew nie wpłynął na konto przed 15 i zgodnie z informacją, nie ma gwarancji nadania przesyłki w dniu dzisiejszym

- taaaak? ale ja nie płaciłem przelewem, tylko blikiem i proszę wobec tego sprawdzić, o której godzinie mieliście potwierdzenie transakcji

(za dwie godziny)

- proszę uznać tamtą odpowiedź za nie byłą, udało nam się wypchnąć towar z magazynu jeszcze dziś

(kurtyna)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra. To że mało, że braki, że czekanie, że nv lipa, ze sklepy lipa... ale już tak na absolutnie każdym polu? Nawet jak cos jest i można kupić i się kupi, to wyrwą z gardła i ściemnią że niestety była uszkodzona? Myślałem, ze są granice absurdu z dostępnością, ale widocznie źle oceniłem, gdzie leży ta granica. :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to nie ma dowodu żadnego że nie żartowałeś, a z drugiej strony numeru zamówienia komuś też nie chciałeś podać także.. I nie, screen z anulacja to nie dowód, anulował bym teraz kartę i miałbym taki sam screen mimo ze nic nie ruszyło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, GIZIU napisał:

Ej, przecież to moja ostatnia sztuka była uszkodzona :)

Przeciez dla każdego kupującego to zawsze jest ostatnia😀

Edytowane przez Zhao

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Protip:
We wszystkich sklepach, dosłownie we wszystkich sklepach wasze kolejki (klientów) są gówno warte te zapłacone czy te z zapłatą na miejscu.
Czy to Pan Jacek własciciel Komputronika Włocławek nie współpracujący z Komputronikiem, czy to Janusze z Allegro co mają wystawione RTX'y 3090 za 9000 zł, czy to Rolexy to są pracownicy sklepów ktorzy jawnie wydymali was mocno w dupsko i mają to kompletnie gdzieś.

Swojego RTX'a 3090 zdecydowałem się wkoncu kupić drogą scalpera, chciałem TUFA OC ale wpadł Ventus OC od MSI.

Do zoba w podobnym wątku za 2 generacje kart od nVidii :)

 

moznaNapierdalacWHerosaCzy2.thumb.jpg.c91037de5d2bd9149a6abe12622f9b5f.jpg

Edytowane przez Undefindead
  • Sad 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, DisconnecT napisał:

Zaraz się okaże że jednak X-Cum jest jedynym uczciwym sklepem, gówno, ale po równo dla wszystkich. 🤣

I przynajmniej nie januszują z cena za mocno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, dadi82 napisał:

I przynajmniej nie januszują z cena za mocno.

Nie mogą, bo nic nie wysyłają do klientów, więc już się rozeszło i i tak po tych cenach obecnych nikt nie kupi im :P 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@migal

Ale tam możesz nadal stanąć w kolejce po "rozsądnej" cenie. Zamówienia zaczną w końcu wysyłać o to jestem spokojny. Nawet dzwonił do mnie Pan konsultant c centrali i coś naobiecywał zobaczymy. 

Edytowane przez dadi82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, dadi82 napisał:

@migal

Ale tam możesz nadal stanąć w kolejce po "rozsądnej" cenie. Zamówienia zaczną w końcu wysyłać o to jestem spokojny. Nawet dzwonił do mnie Pan konsultant c centrali i coś naobiecywał zobaczymy. 

Obiecanki, macanki a... młodemu stoi! ;)
Spoko. Sam czekam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie, gdzie pokazuje te dwa modele Gigabyte RTX 3080 w Mediaexpert ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, JeRRy_F3D napisał:

Obiecanki, macanki a... młodemu stoi! ;)
Spoko. Sam czekam ;)

Wole poczekać na strixa za 4269 niż kupować orły za 4500-5000K Na 2080TI X-trio 2 lata temu czekałem 1,5 miesiąca. Jak teraz ogarną mi kartę w 2 miesiace czyli do premiery cp2077 będzie dobrze. 

Edytowane przez dadi82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, pawel054 napisał:

Ktoś wie, gdzie pokazuje te dwa modele Gigabyte RTX 3080 w Mediaexpert ?

U rolexa sprawdź :D Tam się zawsze coś znajdzie, Pan sobie przetrzymuje karty w nieskończoność a widocznie Media Expertom to pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...