Skocz do zawartości

Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?  

234 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy udało Ci się już zdobyć RTXa 3080/3090?

    • Tak, już odebrałem kartę :D
    • Moje zamówienie wciąż czeka :(
    • Przesyłka z kartą w drodze do mnie :)


Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Minciu napisał:

taaa posuwa się w dół jak głupia nadzieja na cud. Zapewne to nic nie znaczy, prócz tego, że pokazuje on sobie w jakiś sposób automatycznie postęp z dupy.

A ja zajeb..... się mułem. Kupiłem na amazonie, wszystko fajnie nawet kasę pobrało, ale nie zauważyłem że mam limit włączony i płatność odrzucona. Jak zdjąłem limit to już nie pobiera. Czyli dalej siedzę na 5700xt :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, DarkEater napisał:

Media-Expert zawsze w formie 🤣

 

Widziałem, ale większa beka, tak naprawdę w żadnym sklepie jej nie ma :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co kupiłeś na amazonie? Jak pobierało płatność to znaczy że chcieli przykleić na Twoją paczuszkę adres dostawy, ale że pokazałeś im fakena to nie wiadomo co dalej, może zmień sposób płatności?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, Minciu napisał:

A co kupiłeś na amazonie? Jak pobierało płatność to znaczy że chcieli przykleić na Twoją paczuszkę adres dostawy, ale że pokazałeś im fakena to nie wiadomo co dalej, może zmień sposób płatności?

 

Zotaca. Teraz na bank jestem na szarym końcu, ale w sumie płakać nie będę.

Edytowane przez Majki78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Majki78 napisał:

A ja zajeb..... się mułem. Kupiłem na amazonie, wszystko fajnie nawet kasę pobrało, ale nie zauważyłem że mam limit włączony i płatność odrzucona. Jak zdjąłem limit to już nie pobiera. Czyli dalej siedzę na 5700xt :) 

Możesz spróbować zaktualizować sposób płatności, może zatrybi, ale bardziej to możesz próbować kontakt z supportem może jeszcze coś uratujesz, tylko zadbaj o to aby była możliwość pobrania płatności z twojego konta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, gret napisał:

@Majki78 o której to było? :E

Trochę późno chciało pobrać bo o 17:21. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Majki78 napisał:

Trochę późno chciało pobrać bo o 17:21. 

Powiedz jeszcze o której zamówiłeś? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lukadd napisał:

Możesz spróbować zaktualizować sposób płatności, może zatrybi, ale bardziej to możesz próbować kontakt z supportem może jeszcze coś uratujesz, tylko zadbaj o to aby była możliwość pobrania płatności z twojego konta.

Aktualizowałem i nic z tego, nie pobiera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dobre pytanie, o której zamówiłeś?

I na kiedy miałeś wpisaną planowaną dostawę? Pon/Wtorek czy na sobotę?

Edytowane przez Minciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 minut temu, gret napisał:

Powiedz jeszcze o której zamówiłeś? 

Ta sama godzina czyli 17:21. Dostawa poniedziałek/wtorek. 

Edytowane przez Majki78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zamówiłeś o 17:21 kartę i dzisiaj o 17:21 próbowało pobrać kase z konta/karty ale odrzuciło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Minciu napisał:

Wczoraj zamówiłeś o 17:21 kartę i dzisiaj o 17:21 próbowało pobrać kase z konta/karty ale odrzuciło?

Nie. Wczoraj kupiłem o 17:21 i od razu chciało pobrać kasę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaaa, ok. 

To ja chciałem na przelew nastawić taki z konta, ale to był taki instant to przerwałem. Później dostałem taki mail aby zaktualizować płatność. Może też masz? Dałem na płatność kartą i podałem numery + rozszerzyłem limit z marginesem pod zamówienie.

 

Dzień dobry!

Niestety nie udało się dokończyć procesu płatności przy użyciu P24.

Aby zamówienie nie zostało anulowane, należy w ciągu 5 dni* zmienić metodę płatności na kartę kredytową. Przypominamy, że zazwyczaj nie akceptujemy metod płatności zaliczkowych, ponieważ chcemy wysyłać zamówienia naszym klientom tak szybko, jak to możliwe.

Przejdź na stronę Szczegóły zamówienia, aby zaktualizować informacje o płatności za zamówienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, DarkEater napisał:

Media-Expert zawsze w formie 🤣

w9lOLNC.jpg

Kupujta, super promocja  :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, gret napisał:

Dziwne to trochę :D

Karty raczej były na stanie. Pamiętam jak kupiłem w czasach krypto RX590, czekałem na nią 2 miechy bo dobra cena była. Kasę pobrali dopiero przed wysyłką.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Majki78 napisał:

Karty raczej były na stanie. Pamiętam jak kupiłem w czasach krypto RX590, czekałem na nią 2 miechy bo dobra cena była. Kasę pobrali dopiero przed wysyłką.  

Jak o 17 były na stanie to musieli ich mieć ze 10000sztuk :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w xkom to oni tam maja chyba duzo roboty bo dzisiaj do nich email pisalem to odpowiadaja po 5-6h, potem do mnie wyslali pustego emaila xD a potem jak napisalem ze dostalem pusta odpowiedz to koles odpisal i juz nic do nich nie pisalem a teraz jakis inny typ odpisuje mi na tamtego maila jeszcze raz ale juz z inna wiadomoscia :D moze za duzo zamowien przyjeli i juz nie moga tego ogarnac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, gret napisał:

Jak o 17 były na stanie to musieli ich mieć ze 10000sztuk :E

Ja tam nie wnikam czy było ich 1k czy milion. Poczekamy, zobaczymy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, HaslaMGK napisał:

1123... 

1121 here ;) Ale ja zamawiałem Zotaca, powinien być szybciej.

Edytowane przez Sovas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, NTxC napisał:

Czyli wygrałem loterię, bo opłaciłem zamówienie natychmiastowo :szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty::szczerbaty:

Też od razu opłaciłem blikiem, zamówienie z 14:45, ale kiedy oni te karty będą mieli to niestety info brak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, gret napisał:

Gdzie jest to call center?

Po polskiemu🤣 to jest Obsługa sklepu na samym dole, a potem "skontaktuj sie z nami "

Ja też mam ten sam pasek, który rano był na samej gorze, a teraz zahacza o wysyłkę - tylko ze ja im od razu wpłaciłem hajs xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 minutę temu, Zhao napisał:

Po polskiemu🤣 to jest Obsługa sklepu na samym dole, a potem "skontaktuj sie z nami "

Ja też mam ten sam pasek, który rano był na samej gorze, a teraz zahacza o wysyłkę - tylko ze ja im od razu wpłaciłem hajs xd

jak tam wchodzę to też mam dostawę na wtorek

No i jest ten komunikat o zapchaniu dostaw :P

Edytowane przez gret

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...