Skocz do zawartości
druszek

Monitor do pracy nie męczący wzroku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem programistą, tygodniowo przed monitorem spędzam około 70-80h. Mam specjalne okulary z wszystkimi tymi "bajerami" Ale moje oczy po kilku latach pracy wołają o pomoc. Czy istnieją monitory które klada nacisk na ochronę wzroku? Nie interesuje mnie odświeżanie, realistyczne odwzorowanie barw itp. Jest mi to nie potrzebne. Koszt też nie gra większej roli, chyba że zaczniemy mówić o kwotach wysokości nowego auta... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koszt nie gra większej roli, powiedzmy granicą bólu jest 20 tys.? Choć przy dobrej argumentacji i ta granice mogę przekroczyć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej zostaje eizo i nec  z doświadczenia i z zacytowania klasyki   bardziej doop.... od siedzenia zaboli niż oczęta   :E  śmiało na uwagę zasługują 

Nec PA271Q   rozdzielczość 2560/1440  IPS,matryca panasonic,  posiada filtr polaryzacyjny (nie ma praktycznie żadnego srebrzenia) świetny sprzęt   cena 4600-5000pln

Nec EA271U   rozdzielczość 4K   IPS  mimo że to seria słabsza EA ale nic praktycznie nie ustępuje poza brakiem filtra  i jeszcze kilkoma drobnymi brakami związanymi z kolorem co w twoim wypadku jest zbędne  cena 3500-4000pln

Nec PA311D  4K IPS  cała najnowsza technology :E filtry porządna matryca itd itd.  cena zwala z nóg   ok 14-15tyś   ale sprzęt  kozacki  wątpie żeby był ci taki potrzebny ale kto wie :E

Eizo EV2785  4K IPS    cena ok 4100pln 

Tak szczerze przy twoich potrzebach wybierałbym między nec ea271u a eizo ev2785   ,chyba że potrzebujesz 30-32 cale wtedy  eizo ev3285  lub   nec pa302w   wszystko zależy od ceny  :E 

Edytowane przez unadarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.09.2020 o 15:31, druszek napisał:

Witam