Skocz do zawartości
Isharoth

Genshin Impact

Rekomendowane odpowiedzi

Patch 2,5 zapowiada się sympatycznie. Zapowiedzi nowych postaci również ale jak ktoś ma takie szczęście w losowaniach jak ja że na dwóch bannerach przegrywa 50/50 to się można załamać. Cóż następna szansa na Zhonghliego za nie wiadomo ile miesięcy :F Ale i tak gra się przyjemnie chociaż jak przedmówca pisał endgame nie jest jakoś specjalnie rozbudowany i poza daily questami i chwilą na eventy nie ma specjalnie co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie na Zhongliego wydałem większość z tego co uzbierałem na Yae, bo nie wypadł mi na 50/50. Ostatecznie cieszę się że go wziąłem, bo to był brakujący element w moim teamie z Yoi. :E Brakuje mi jeszcze łuku dla niej i prawdopodobnie będzie w 2.6 przy jej rerunie, ale wątpię że zdążę uzbierać.

Pytanie jak teraz z ~70-80 wishami zdobyć zarówno Yae i Kokomi, żeby złożyć drugi team. :E

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na 50/50 trafiłem Kequing :F Do końca jego runu uzbieram jeszcze może z 10 życzeń ale nie ma szans na to że wpadnie Zhong więc chyba nawet nie będę próbował. Żeby mieć jakieś szansę potrzebował bym ze 60-70 wishów a nie zapłacę nie wiadomo ile za postać do gry. Cóż może za rok : Bez wydawania kasy zebranie postaci które się chce zajmie kilka lat w tym tempie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

24 sierpnia prawdopodobnie wyjdzie update 3.0, czyli następna kraina - Sumeru. Hoyo wypuściło już serię teaserów i to jest pierwsza taka sytuacja w przypadku Genshina, ponieważ wcześniej byli bardzo skąpi jeśli chodzi o informowanie o przyszłych update/postaciach. Tutaj sypią wszystkim (bo i tak wszystko wysypało się już w leakach :E).

Polecam obejrzeć w szczególności drugi i trzeci teaser. W trzecim pokazali większość postaci jakie przewiną się w 3.x.

A i jak ktoś myśli żeby wrócić do gry, to teraz jest dobry moment, bo teraz (w 2.8) wyszedł naprawdę dobry event wakacyjny na wyspach, gdzie jest sporo trudniejszych puzzli, śmieszne dialogi i duże, ciekawe domainy. Dobra rozgrzewka przed 3.0.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sumeru wygląda bajecznie. Teraz ta pierwsza kraina (Mondstadt) wygląda słabiej na tle tych nowszych. Widać, że opanowali styl do perfekcji.

Mam nadzieje, że te małe latające mobki nie będą tak upierdliwe jak spectry.

 

A co do obecnej łatki to mam mieszane uczucia. Widać że taka trochę zapchaj dziura. Niektóre zagadki są strasznie czasochłonne i mnie wynudziły.

Ale tło fabularne z tymi postaciami całkiem spoko.

 

Z tego co widziałem mają jeszcze poprawić poruszanie się tych niestandardowych postaci (mona, sayu, yelan...) co bardzo mnie cieszy.

Ah, gdyby tak jeszcze zaczęli nagrywać trochę dialogu naszej głównej postaci. To powtarzanie wszystkiego przez paimon już mnie męczy.

Edytowane przez elcaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, elcaco napisał:

Sumeru wygląda bajecznie. Teraz ta pierwsza kraina (Mondstadt) wygląda słabiej na tle tych nowszych. Widać, że opanowali styl do perfekcji.

Za każdym razem jak myślę że doszli już do limitu, to przy kolejnej krainie okazuje się że jest jeszcze lepiej. Widziałem już niektóre lokacje, ale nie przyglądałem się im aż tak mocno, bo nie chcę sobie psuć zabawy. Nie przepadam za openworldami, ale ten Genshinowy projekt świata naprawdę mi się podoba, szczególnie od czasów Inazumy.

11 godzin temu, elcaco napisał:

Mam nadzieje, że te małe latające mobki nie będą tak upierdliwe jak spectry.

Nie będą :) Zresztą spectry też zostały znerfione ostatnio. Mają mniej HP i mogą być wciągane np. przez Ventiego.

11 godzin temu, elcaco napisał:

A co do obecnej łatki to mam mieszane uczucia. Widać że taka trochę zapchaj dziura. Niektóre zagadki są strasznie czasochłonne i mnie wynudziły.

Ale tło fabularne z tymi postaciami całkiem spoko.

Niektórym właśnie to nie pasuje, że zagadki są dłuższe, a nagrody ciągle takie same. Chociaż ja szczerze mówiąc nie patrzę już na to co dostaję ze skrzynki. Mam tyle postaci, że nawet nie zwracam już uwagi na primosy (i tak je teraz odkładam). Dla mnie liczy się dobra zabawa przy eksploracji i rozwiązywaniu tych zagadek. A w 2.8 bawiłem się bardzo dobrze, szczególnie na wyspie Fischl i Mony. ;)

11 godzin temu, elcaco napisał:

Z tego co widziałem mają jeszcze poprawić poruszanie się tych niestandardowych postaci (mona, sayu, yelan...) co bardzo mnie cieszy.

Tak, poprawili znów alternatywny sprint, tym razem na dobre. Widziałem na filmikach że teraz w ogóle nie blokują się na schodach i nierównościach. Teraz ten sprint będzie lepszy od zwykłego. Chyba że ktoś lubi bunnyhopowac, ale to tylko na wysokich postaciach się opłaca. ;)

11 godzin temu, elcaco napisał:

Ah, gdyby tak jeszcze zaczęli nagrywać trochę dialogu naszej głównej postaci. To powtarzanie wszystkiego przez paimon już mnie męczy.

To jest najgorsza decyzja jaką podjęli i teraz nie chcą się z tego wycofać. Cichy protagonista ma sens jedynie w niektórych przypadkach. Do Genshina to zupełnie nie pasuje. Nawet w typowych, klasycznych RPG, gdzie tworzymy swoją postać, często mamy nagrane dialogi, albo przynajmniej pisane. A tutaj nie dość że Traveler odzywa się raz na rok, to jeszcze za każdym razem zwracają się do niego inaczej. Raz Traverer, albo Aether/Lumine (właściwe imiona), a jeszcze innym razem nickiem gracza. :E

Na szczęście Paimon ostatnio robi się mniej wkurzająca niż wcześniej. Dialogi i fabuła też zrobiły się ciekawsze od 2.7 (nie wiem czy robiłeś już ten archon quest w Chasm z Yelan). Jeszcze jest sporo do poprawy, ale idą w dobrym kierunku. Szkoda że tak późno.

Lore Genshina jest genialne i trochę boli że scenarzyści tego nie wykorzystują. Jest tyle ciekawych wątków do poruszenia, a w fabule są one albo przemilczane, albo postawione gdzieś z boku. A kompletnie nieinteresujące informacje są za to rozwleczone. Ale tu też zaczęło się coś zmieniać. Został poruszony wątek Khaenri'ah, teraz Fatui, a w Sumeru też chyba będzie się dużo działo. Ciekawe kiedy do gry wejdzie Celestia. :)

A co do Fatui, to widziałeś ten teaser?

 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Isharoth napisał:

Nie będą :) Zresztą spectry też zostały znerfione ostatnio. Mają mniej HP i mogą być wciągane np. przez Ventiego.

No jest dużo lepiej niż było ale aż dziw, że nie zrobili coś z tym wcześniej. Strasznie irytujący przeciwnik.

 

14 godzin temu, Isharoth napisał:

Niektórym właśnie to nie pasuje, że zagadki są dłuższe, a nagrody ciągle takie same. Chociaż ja szczerze mówiąc nie patrzę już na to co dostaję ze skrzynki. Mam tyle postaci, że nawet nie zwracam już uwagi na primosy (i tak je teraz odkładam). Dla mnie liczy się dobra zabawa przy eksploracji i rozwiązywaniu tych zagadek. A w 2.8 bawiłem się bardzo dobrze, szczególnie na wyspie Fischl i Mony. ;)

Mnie nie przeszkadzają dłuższe zagadki tylko trochę wkurzało mnie to ciągłe czekanie. W niektórych zagadkach Mony dłużej czekałem na te obracające się elementy niż na znalezienie rozwiązania :/ Z kolei to przełączanie wysp w teorii spoko ale w praktyce trochę upierdliwe. Nie wiem, może dlatego, że było takie zagęszczenie w jednym miejscu i dlatego takie odniosłem wrażenie.

 

14 godzin temu, Isharoth napisał:

To jest najgorsza decyzja jaką podjęli i teraz nie chcą się z tego wycofać. Cichy protagonista ma sens jedynie w niektórych przypadkach. Do Genshina to zupełnie nie pasuje. Nawet w typowych, klasycznych RPG, gdzie tworzymy swoją postać, często mamy nagrane dialogi, albo przynajmniej pisane. A tutaj nie dość że Traveler odzywa się raz na rok, to jeszcze za każdym razem zwracają się do niego inaczej. Raz Traverer, albo Aether/Lumine (właściwe imiona), a jeszcze innym razem nickiem gracza

Rozumiem, że przez wybór płci musieli by nagrywać kwestie dwa razy ale raz że gra zarabia miliony, a dwa nie musieliby od razu nagrywać wszystkich ścieżek. A tak, to ja już nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz słyszałem główna postać. Czasami aż prosi się żeby to nasza postać coś powiedziała, a nie paimon.

Mogliby też  poprawić odpowiedzi bo czasami jest tak że jedno zdanie jest rozwleczone na dwie odrębne odpowiedzi. Dziwactwo straszne.

Quest z Yelan zrobiony i faktycznie był dość dobry. Z reguły główne questy są lepiej napisane niż reszta.

 

Tak, widziałem ten teaser. Szkoda, że tak powoli się to wszystko dzieje. Celestii pewnie jeszcze długo nie zobaczymy.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.08.2022 o 23:27, elcaco napisał:

Mnie nie przeszkadzają dłuższe zagadki tylko trochę wkurzało mnie to ciągłe czekanie. W niektórych zagadkach Mony dłużej czekałem na te obracające się elementy niż na znalezienie rozwiązania :/ Z kolei to przełączanie wysp w teorii spoko ale w praktyce trochę upierdliwe. Nie wiem, może dlatego, że było takie zagęszczenie w jednym miejscu i dlatego takie odniosłem wrażenie.

Widać że kombinowali z jakimiś nowymi mechanikami typu zmiana terenu. Ale rzeczywiście było sporo bieganiny.

W dniu 2.08.2022 o 23:27, elcaco napisał:

Rozumiem, że przez wybór płci musieli by nagrywać kwestie dwa razy ale raz że gra zarabia miliony, a dwa nie musieliby od razu nagrywać wszystkich ścieżek. A tak, to ja już nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz słyszałem główna postać. Czasami aż prosi się żeby to nasza postać coś powiedziała, a nie paimon.

Myślę że to nie kwestia budżetu, a bardziej źle podjętej decyzji. Chcieli iść na siłę w to, żeby gracz mój wejść w postać Travelera, bardziej się wczuć. Ale nie pasuje to do tej gry. Nie pasuje to do tego w jaki sposób ją zrobili, a już tym bardziej że nie mogli się zdecydować czy Traveler ma mieć historię napisaną w głowie gracza, czy historię napisaną przez nich - i raz robią to, a drugi raz coś innego.

Nawet w grach opartych na D&D, gdzie tworzymy swoją postać, rozmawia ona w normalny sposób. Nie musi mieć nagranych dialogów, jeśli to taki problem. Ale zawsze coś mówi. Problem w tym że Traveler w Genshinie prawie nic nie mówi, tak jakby nie potrafił. A jednak czasem potrafi. :E

W dniu 2.08.2022 o 23:27, elcaco napisał:

Tak, widziałem ten teaser. Szkoda, że tak powoli się to wszystko dzieje. Celestii pewnie jeszcze długo nie zobaczymy.

Może w Sumeru będzie tego więcej. Dziwne że Celestia tak długo siedzi cicho, podczas gdy Tsaritsa zbiera wszystkie Gnosis. A może innych bogów już dawno nie ma? Szkoda by było, bo pograłbym kiedyś tym odpowiednikiem Kiany z Honkai :E.

Archoni też już powoli się wycofują. Nie dość że nie zależy im na Gnosis (czyli połączeniu z Celestią), albo wręcz chcą się go pozbyć, to jeszcze tracą 'wiernych', czyli są coraz słabsi. Bo jeśli dobrze pamiętam to co mówił Venti, to im więcej osób wyznaje danego boga, tym jest on potężniejszy. Ventiemu odebrano Gnosis siłą, choć sam zbytnio o to nie walczył, Zhongli oddał je 'za darmo', bo poparł Tsaritsę, a Ei już dawno oddała je na przechowanie Yae. Żaden z Archonów, których obecnie znamy, nie przepada zbytnio za Celestią. Z drugiej strony taki Venti czy Zhongli sporo przed nami ukrywają.

Generalnie w grze jest dużo informacji o lore, ale jest to dobrze poukrywane i trzeba się wczytać żeby wszystko zrozumieć. Powiedziałbym że lore Genshina jest na naprawdę niezłym poziomie, jednym z lepszych z jakim się spotkałem w grach. Ostatnio czytałem takie rzeczy, które ktoś wyciągnął z Enkanomiyi, że aż mózg wybucha. Natomiast fabularnie bywa słabo. Dopiero ostatnio zaczęło się to trochę poprawiać.

Btw. Jakoś za tydzień powinien być stream z 3.0, co nie? ;)

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Isharoth napisał:

Nawet w grach opartych na D&D, gdzie tworzymy swoją postać, rozmawia ona w normalny sposób. Nie musi mieć nagranych dialogów, jeśli to taki problem. Ale zawsze coś mówi. Problem w tym że Traveler w Genshinie prawie nic nie mówi, tak jakby nie potrafił. A jednak czasem potrafi.

W sumie racja. Pełno jest dialogów w których paimon mówi coś za nas, a kwestia nie jest nagrana więc równie dobrze mogłaby to nasza postać mówić.

Zobaczymy czy 3.0 przyniesie jakieś zmiany w tym temacie chociaż raczej wątpię i pewnie już tak zostanie.

 

18 godzin temu, Isharoth napisał:

Generalnie w grze jest dużo informacji o lore, ale jest to dobrze poukrywane i trzeba się wczytać żeby wszystko zrozumieć. Powiedziałbym że lore Genshina jest na naprawdę niezłym poziomie, jednym z lepszych z jakim się spotkałem w grach. Ostatnio czytałem takie rzeczy, które ktoś wyciągnął z Enkanomiyi, że aż mózg wybucha. Natomiast fabularnie bywa słabo. Dopiero ostatnio zaczęło się to trochę poprawiać.

Lore to faktycznie jedna z mocniejszych stron Genshina. Choć gra trochę traci na tym, że jest tak rozwleczona w czasie bo pewne rzeczy się z czasem zapomina. No i tak jak piszesz, dużo rzeczy jest poukrywane albo wspomniane gdzieś powierzchownie. Pamiętam np. jak w jednej z pierwszych aktualizacji mieliśmy quest z Moną i Fischl z tymi spadającymi kryształami i fatui mówił, że gwiazdy/niebo to fałszywka. Czekałem jak to się rozwinie i póki co to cisza.

Ciekawi mnie też Paimon. Zwiedziliśmy już trochę świata i póki co wydaje się, że jest jedyna w swoim rodzaju. Ciekawe czy kiedyś dadzą nam jakiś quest z nią związany czy po prostu pozostanie takim narzędziem. Samo imię też jej wybrali ciekawe :devil:

 

18 godzin temu, Isharoth napisał:

Btw. Jakoś za tydzień powinien być stream z 3.0, co nie? ;)

Ciekawe czy nas czymś zaskoczą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest i trailer z 3.0. Naprawdę spoko.

 

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszła też konkurencja Towe of Fantasy. Nawet spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Reddzik napisał:

Wyszła też konkurencja Towe of Fantasy. Nawet spoko.

Grałem trochę w to Tower of Fantasy - w skrócie mówiąc tyłka nie urywa. :E

Pomijając fakt kontrowersji z tymi plagiatami itp. Gra próbuje być jednocześnie MMORPG, adventure, oraz gacha, a w żadnych z tych gatunków nie radzi sobie zbyt dobrze.

MMORPG z timegate na prawie wszystko? No dobra, ten timegate na level jest jeszcze do przełknięcia, chociaż nadal brzmi absurdalnie. Ale zrobili timegate na wyciąganie rzeczy z niektórych skrzynek czy innych puzzli w świecie gry. Eksplorujesz sobie mapę i co 2 skrzynka jest zablokowana czasowo - czyli będziesz musiał tam wrócić jeszcze raz. A świat nie jest aż tak ciekawy do eksploracji żeby bawić się w jakiś backtracking. Czasem nawet 80% skrzynek i puzzli w danym rejonie jest zablokowanych, a mimo to pojawiają się na minimapie i wprowadzają w błąd. Przykład: wdrapujesz się na wysoką górę, bo na minimapie wyświetliła ci się skrzynka. Po wejściu okazuje się że jest zablokowana jeszcze przez 50 godzin. Kto to projektował :E

Dodatkowo samo poruszanie się, sterowanie, wspinanie, UI - masakra. Wszystko to jest strasznie niedopracowane. Wpinania się nawet nie ma co porównywać do Genshina czy Zeldy. Wiele razy w ToF zdarzyło mi się że postać zamiast złapać się ściany, uparcie w nią biegła przez kilka sekund i dopiero jak odbiegłem i podbiegłem jeszcze raz, w końcu ją złapała. Z podskakiwaniem na ścianach jest podobnie, czasem na prostej ścianie blokujemy się i postać wcale nie podskakuje, a mimo to traci staminę. UI jest bardzo nieuporządkowane, czasem niektóre elementy są poukrywane w innych miejscach niż powinny być.

No i ogóle jest sporo bugów. A gameplay jest dość powtarzalny.

Jedyne co mi się spodobało w ToF, to to czego w Genshinie nie ma, czyli kreator postaci i coop. No dobra, coop w Genshinie jest, ale jest słaby - nie wykorzystują możliwości gry. W ToF mamy dungeony bardziej podobne do tych znanych z typowych MMO i oczywiście podział na tanka, healera i dps.

Dla zainteresowanych - można pograć, ale nie spodziewałbym się cudów. Genshin killer to to na pewno nie jest. Zupełnie inny poziom pod każdym względem. Ale to i tak 2 różne gry, które celują w 2 różne grupy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co do Genshina, to spodobał mi się ten trailer, szczególnie jego końcówka. Ale zauważyłem że coś jest nie tak z dźwiękiem, tak jakby aktorzy do angielskiej wersji znów nagrywali głos z domu (podczas pandemii chyba był taki okres). Mocno zależy to od konkretnego aktora, bo pewnie każdy ma inne warunki, no ale u niektórych wyraźnie słychać gorszą jakość dźwięku.

Po Sumeru spodziewam się dobrej fabuły i rozwinięcia tych najważniejszych wątków gry, bo już za długo na to czekałem. Póki co wygląda obiecująco. Archon quest z Sumeru, czyli główny questline, ma być dłuższy i będzie się ciągnął aż do 3.2.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem już główny wątek z 3.0.

Napiszę tak - ktoś chyba podmienił firmę która tworzy tą grę, bo to co wyszło w Sumeru jest kilka poziomów wyżej od tego co było wcześniej. Co zrobiliście z Hoyoverse? :E

Archon questy, czyli te główne, są o wiele dłuższe i bardziej przemyślane. Nie ma tak przerushowanej fabuły jak w Inazumie, gdzie np. niby był jakiś ruch oporu, który był ważny, ale prawie całkiem pomięto ten wątek. Drugi quest był jeszcze bardziej ciekawy. Trudno cokolwiek opowiedzieć bez spoilerów, musicie spróbować sami. Ale mózg był rozwalony. :D Postaci, które brały udział w queście, nawet te które nie będą grywalne, też były o wiele ciekawsze. Właściwie to wokół jednej z nich kręcił się cały quest. Zrobienie obu tych questów zajęło mi praktycznie cały dzień, ale grałem z małymi przerwami.

Teraz robię równie długi, poboczny, który odblokowuje wiele elementów eksploracji. Jak skończycie archon questy to polecam od razu zabrać się za ten quest z Raną. To taka pani, która prowadzi was z wioski gdzie jest Tighnari, do innej wioski. No i powoli lecę z eksploracją, ale jest jeszcze bardzo dużo do roboty. A następne 3 update wyjdą szybciej (3.0, 3.1 i 3.2 będą trwały 5 zamiast 6 tygodni), widziałem już nawet pustynię z 3.1.

Nilou - 5* Hydro Sword

Cyno - 5* Electro Polearm

Candace - 4* Hydro Polearm

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny był to dzień. Fajny trailer 3.1, zapowiedź TCG (karcianka w grze jako permanentny tryb), zapowiedź pełnoprawnej serii anime tworzonej przez Ufotable.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja 3.0 jest naprawdę dobra. Bardzo dobry i dość oryginalny główny quest. Zdecydowanie bardziej dopieszczony niż ten z Inazumy. Paimon też zdecydowanie na plus.

Eksploracja również bardzo przyjemna dzięki grzybom które działają jak jump-pady i tym punktom do których można się przyciągać. Krajobrazy pierwsza klasa. Szkoda tylko że moje GPU dostaje już zadyszki. W głównym mieście w okolicy kowala mam spore spadki FPS. Ale projekty lokacji naprawdę dopieszczone i cieszą oko. Muzyka też miodzio. Zwłaszcza ta w porcie wpadła mi w ucho.

Ten nowy żywioł (dendro) trochę taki przekombinowany ale na razie jest mało postaci więc ciężko to ocenić. Zobaczymy co potrafi dendro archon.

Ciekawi mnie tez tryb TCG. Kiedyś lubiłem sobie popykać w Hearthstone to może i tutaj mi się spodoba.

Wersja 3.1 już w tym tygodniu, a na horyzoncie już 3.2 i kolejne postacie.

osuti4knf6q91.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, elcaco napisał:

Szkoda tylko że moje GPU dostaje już zadyszki. W głównym mieście w okolicy kowala mam spore spadki FPS.

Możliwe że GPU, ale spadki fps (albo raczej chwilowy stuttering) zdarzają się nawet u mnie. Mam wrażenie że zaczęło się to jakoś niedawno i nie wiem czy od 3.0, czy to z moim kompem jest coś nie tak. Będę musiał sprawdzić w innych grach.

12 godzin temu, elcaco napisał:

Ten nowy żywioł (dendro) trochę taki przekombinowany ale na razie jest mało postaci więc ciężko to ocenić. Zobaczymy co potrafi dendro archon.

Dendro jest świetne. Nawet Dendro Travelera zrobili o dziwo całkiem dobrego. Chociaż te dendro postaci które teraz mamy to za mało. Na pewno Electro mocno zyskało na nowych reakcjach. Z tego co widziałem to Nahida będzie dodatkowo wzmacniać reakcje. Ale to się okaże na dniach, jak już ruszy beta 3.2 i zaczną wypływać kolejne nowości.

12 godzin temu, elcaco napisał:

Ciekawi mnie tez tryb TCG. Kiedyś lubiłem sobie popykać w Hearthstone to może i tutaj mi się spodoba.

Na razie podchodzę sceptycznie do tego trybu. Zapowiedzieli że będzie on wykorzystywany głównie w PvE czyli np. gierki z NPC, gdzie będą jakieś nagrody. A w grze z innymi graczami nagród nie będzie. Ma to swoje uzasadnienie, ale wydaje mi się że jednocześnie przez to TCG szybko zostanie zapomniane.

Muzyka i eksploracja. Racja, są super. Mam wrażenie że te elementy gry robią się coraz lepsze z czasem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...