Skocz do zawartości
chartkor

Gdzie w Wawie duży wybór butów?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie szukam jakiś takich przejściowych butów jesień/zima (albo raczej jesień/jesień bo na zime chyba nie ma co liczyć :E ) powiedzmy w takim stylu:
https://www.intersport.pl/buty-cat-deplete-wp-m-721722.html
Raczej renomowanych marek typu Timberland, Coumbia, Cat, Carrhart etc. 
Ale dotychczas zawędrowałem do Galerii Wileńskiej i Złotych Tarasów i poopa zbita. Były tam jakieś sklepy to może jedną parę jakiś Columbi mieli i do tego w każdym wypadku pech chciał że nawet nie mieli mojego rozmiaru (46) 
Jest w Wawie jakiś porządny sklep który ma sporą selekcja takich markowych traperów? 
Ew. jestem skłonny rozważyć jakieś inne polecane marki których nie znam z CA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rozmiar 46 to chyba najlepiej przez neta z jakiegoś eobuiwe ;) bo to mimo wszystko dość egzotyczna rozmiarówka u nas i w sklepach stacjonarnych możesz mieć problem z dobraniem czegoś fajnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty tak serio? Ja myślałem że to problem minionych epok :E
Przeca Polacy są całkiem wysocy, jest całkiem sporo ludzi mojego wzrostu (183cm) i wyższych. Rzadko się chyba zdarza żeby ktoś miał małe stópki przy wzroście powyżej 180 :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eobuwie masz bodajże w galerii na młocinach, ale proponuje najpierw sprawdzić na ich stronie czy jest coś interesującego bo ich sklep to po prostu miejsca z tabletem i wybierasz to co mają na stronie i ci przynoszą.

timberland to chyba już w każdej galeri jest i wszystkie podobne do tego co ty chcesz, w sizzerze też masz timberlandy, caty.

ten model co dałeś jest najbardziej popularny i nie wiem jak można być tak nieogarniętym żeby nie znaleźć tego w Warszawie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że niedługo na stadionie będzie spory wybór🙂

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, chartkor napisał:

Ty tak serio? Ja myślałem że to problem minionych epok :E
Przeca Polacy są całkiem wysocy, jest całkiem sporo ludzi mojego wzrostu (183cm) i wyższych. Rzadko się chyba zdarza żeby ktoś miał małe stópki przy wzroście powyżej 180 :E

Powiem Ci tak- takie rozmiarówki butów to kojarzę głównie z wyprzedaży z działów "ostatnie sztuki"  bo sklep najwyraźniej miał problem wcześniej to sprzedać ;) ale być może jest tu forumowicz z tym rozmiarem i mnie poprawi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, vBeton napisał:

nie wiem jak można być tak nieogarniętym żeby nie znaleźć tego w Warszawie...

Uspokój się kolego, jestem w Wawie raptem od kilku tygodni, nie mam tutaj auta i 12 lat mnie w kraju nie było. Nie napisałem też że o ten model specyficznie mi chodzi, wrzuciłem pierwszy lepszy ze strony. Jak chcesz kogoś nazywać nieogarem, to nie mnie. Sorry że nie jeździłem po całym mieście żeby zobaczyć kto ma największą selekcje butów na miejscu. Pan wybaczy że zmusiłem do napisania posta. 

Edytowane przez chartkor
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie buty to raczej na prawdziwą zimę szczególnie te caty. To buty strasznie ciężkie i toporne. Zakładam je tylko w prawdziwą zimę, w ostatnich latach to z 2 tygodnie w roku. Wiec jeśli potrzebujesz butów  na gorsze warunki to będą ok.  Rozmiarowa mocno zaniżona wiec nawet rozmiar 44/45 może być dla ciebie ok.  Szczególnie jak masz wąską  stopę bo te buty są bardzo szerokie.

Albo wybierz timberlandy będą lżejsze i mniej toporne są  droższe ale częściej będziesz w nich chodzić.

Odnośnie sklepu to w sizeer znajdziesz buty tych marek.

Edytowane przez nico123
błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, nico123 napisał:

Szczególnie jak masz wąską

Na odwrót właśnie xD
Ale dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, chartkor napisał:

Przeca Polacy są całkiem wysocy, jest całkiem sporo ludzi mojego wzrostu (183cm) i wyższych. Rzadko się chyba zdarza żeby ktoś miał małe stópki przy wzroście powyżej 180 :E

Średnia wzrostu Polaka jest obecnie w okolicach 177-178 cm.Mając 182 cm wzrostu noszę buty o rozmiarze 43,więc o rozmiarze stopy decyduje w dużej mierze genetyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem do największego sizeera w mieście i co? ****, **** i kamieni kupa. 

Chyba trzeba będzie się pogodzić z zamawianiem butów online, tylko rzeczywiście sobie najpierw w sklepie przymierze kilka par zeby zobaczyć czy rozmiarowka jest taka sama jak w Kanadzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autorze wiem co czujesz tyle że u mnie to w drugą stronę idzie 170 i numer buta 39 xD  A do tego wybredny jestem.
Nie dziecięce nie pasują są za wąskie.
Normalnie to poleciłbym ci wsiąść w samolot i do Uk lecieć na małe zakupy ale w obecnej pandemicznej sytuacji to średnio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...