Skocz do zawartości
Stjepan

Starfield temat oficjany

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, lpcl napisał:

Ale muszę tutaj pochwalić dizajn pukawek bo wyglądają naprawdę spoko, trochę jak z doom. Te stare tj. oparte na broni z xx wieku też są fajne i rzadko się je znajduje ale dobrze koszą. 

Tutaj plus, przyłożyli się.

 

8 minut temu, galakty napisał:

Gadać trzeba i przede wszystkim krytykować, tylko co z tego skoro po raz kolejny wychodzi crap, sprzedaje się masowo i ludzie dalej grają mimo narzekania? Ok Ty po 10h rezygnujesz, ale dla wydawcy to bez znaczenia, $ zarobione ;) 

Dopóki sami nie zaczniemy wymagać i bojkotować, to będą takie fikołki wychodzić na rynek. 

Nie zarobili bo grę mam z passa, normalnie bym tego nie kupil :E

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomijąc inny klimat rodzaj rozgrywki i czasy fabularne to gdyby porównać dwa tytuły jakie wyszły ostatnio czyli BG3 oraz Starfielda to ten drugi wyglądałby przy BG3 jak bardzo bardzo wczesna wersja koncepcyjna która wyciekła i rozprzestrzeniła się po swiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Art385 napisał:

Te problemy masz dlatego, że masz za słaby konkuter 

nie wiem czy żartujesz czy nie, bo jeśli nie to srogie lol, ale ty na serio sądzisz, że ta gra, czy jakakolwiek inna gra, może mieć lepsze AI wrogów lub kompanów u kogoś z mocniejszym PC? 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę śmiertelnie poważnie :E Jak coś nie działa dobrze to trzeba dosypać mocy obliczeniowej. Tak działa świat :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po około 30 godzinach gry i mam kolejne przemyślenie. Zadania poboczne, te większe, są wielokrotnie przyjemniejsze jeśli można to tak mierzyć, lub po prostu ciekawsze od wątku głównego co go by mogło dla mnie nie być - to na plus oczywiście.

Na duży minus za to to, że ten świat jest prawie martwy. Tam się nic nie dzieje. NPC chodzą sobie wyznaczonymi ścieżkami, nie ma randomowych eventów oprócz lądowań piratów na planecie na której akurat sam wylądowałeś chwilę temu. Chciałbym życie w miastach. Skrzywiły mnie inne gry z otwartym światem gdzie świat ten stworzony jest tak, że jak nie masz ochoty grać za to masz ochotę patrzeć się w ekran to masz na co bo coś się dzieje oprócz generycznych NPC na spacerniaku. Na malutki plusik, że na planetach gdzie jest życie są "zwierzątka" i czasami się między sobą tłuką, ale to taka malutka łyżka cukru do tej gorzkiej herbaty.

Moja ocena 5/10 wzrosła na 5,5/10 po tych interesujących pobocznych zadaniach dla frakcji, spędzę nad tym więcej czasu i może dociągniemy do pełnej 6? 😬

A najgorsze w tym wszystkim jest to, że mimo niskiej oceny jaką wystawiam tej grze zapewne ma ona wysoką wartość replaya dzięki modom 🥵

Edytowane przez MJRegul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram na very hardzie od samego początku, i już tyle razy mnie zabilii, do tego miałem wiele fajnych strzelanin i potyczek, AI potrafi używać jetpacków, otwierać drzwi, zachodzić cię od tyłu, rzuca granatami itp, jak działa oczywiście i nie stoją jak kołki czekając aż ich wybijesz. Ta gra ma masę fajnych smaczków, wbiłem się na jakiś statek dryfujący w przestrzeni, a tam misja jak rodem z Aliena :cool: @MJRegul Większość randomowych eventów jakie widziałem działo się na orbicie danej planety jak się po raz pierwszy pojawiasz w jakimś systemie.

Edytowane przez ditmd
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Art385 napisał:

Piszę śmiertelnie poważnie :E Jak coś nie działa dobrze to trzeba dosypać mocy obliczeniowej. Tak działa świat :lol2:

nie wstyd Ci takie głupoty pisać? 😄

zdajesz sobie sprawę, że to tak nie działa? 

zepsute AI to wina dewelopera, nie sprzętu

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AI jest głupie, tu nie ma z czym dyskutować, Owszem potrafią cię zobaczyć przez szybę i przelecieć kilka pomieszczeń ale potrafią też wypaść przez barierkę, spaść dwa piętra niżej i się zabić, tak się garną do walki. O strzelaniu do kołków gapiących się w ścianę nie wspominam.

Techniczna strona tej gry leży i kwiczy. Za to mają kupę fajnych modeli w grze, ale w związku z tym, że lista płac na koniec gry przewija się prawie godzinę, więc istniej już teoria, że właściwe to wszystko zrobiły zewnętrzne studia, a Becia poskładała to do kupy tak jak umiała.

F5mpJk0WcAAXmOM?format=jpg&name=large

  • Like 2
  • Haha 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, ditmd napisał:

Gram na very hardzie od samego początku, i już tyle razy mnie zabilii, do tego miałem wiele fajnych strzelanin i potyczek, AI potrafi używać jetpacków, otwierać drzwi, zachodzić cię od tyłu, rzuca granatami itp, jak działa oczywiście i nie stoją jak kołki czekając aż ich wybijesz. Ta gra ma masę fajnych smaczków, wbiłem się na jakiś statek dryfujący w przestrzeni, a tam misja jak rodem z Aliena :cool: @MJRegul Większość randomowych eventów jakie widziałem działo się na orbicie danej planety jak się po raz pierwszy pojawiasz w jakimś systemie.

Tez gram na very hardzie i jakos ciezko zginac :( Stoja stoja, to ze sie schowaja to nie znaczy, ze nie mozna podpiec wywalic im na pape z shotguna a oni sie nie rusza. Do tego jest jakis bug z AI  i jak sie wyjdzie z ich pola widzenia to potrafia zapominac, ze walczyli :E 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, MJRegul napisał:

Skrzywiły mnie inne gry z otwartym światem gdzie świat ten stworzony jest tak, że jak nie masz ochoty grać za to masz ochotę patrzeć się w ekran 

Ciekawi mnie o jakich grach piszesz tj. czy oprócz gier rockstara ominęły mnie jakieś perły w zakresie open world? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam często ginę, ale to pewnie dlatego że walczę z przeciwnikami którzy są o 20 leveli nad mną jak nie lepiej. AI modderzy też naprawią, wystarczy podrasować im czas reakcji, szybkostrzelność, celność na dalekie dystanse, pole rażenia granatów, dać im możliwości takie jak my mamy, niewidzialność itp i już będzie trudniej.

Edytowane przez ditmd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że to gra od Beci, ale chyba nie wszystko powinni poprawiać słynni moderzy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, MuziPL napisał:

nie wstyd Ci takie głupoty pisać? 😄

zdajesz sobie sprawę, że to tak nie działa? 

zepsute AI to wina dewelopera, nie sprzętu

Nie, dlaczego? xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka mnie jeszcze myśl naszła. Te wszystkie metody upscallingu, FSR, DLSS powstały właściwie po to, żeby gry chodziły z jakąś akceptowalną prędkością kiedy ich silniki korzystają z Ray Tracingu.

U Beci mamy taką kuriozalną sytuację, że gra, która momentami wygląda gorzej niż produkcje z 2016 roku (wystarczy sobie porównać Studnię, z Nowej Atlantydy z Golem City z DX-MD), która nie ma nawet SSR, o RT z litości nie wspominam, była od początku projektowana z myślą o używaniu FSR, żeby po prostu chodziła z jako taką wydajnością.

Ciekawe, czy oni kiedykolwiek to poprawią? Bo na razie zero komunikatów, że z 200 osób pracuje nad tym w pocie czoła. Todd tylko wspomniał, że trzeba sobie kompy upgrejdować, bo kiepska wydajność, to po prostu wina za słabego sprzętu ;)

Edytowane przez Ryszawy
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Todd już powiedział co robić. Where problem? xD

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyznać się kto wziął watek poboczny i wpadl do systemu mantis i piraci zrobili jesień średniowiecza z twej załogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, pawelsake napisał:

przyznać się kto wziął watek poboczny i wpadl do systemu mantis i piraci zrobili jesień średniowiecza z twej załogi

Mówisz o tym systemie, w którym zgarniasz za darmo całkiem niezły statek, kasując kilku żałosnych piracików? :E Ten quest można zrobić na samym początku, nie jest żadnym wyzwaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, pawelsake napisał:

przyznać się kto wziął watek poboczny i wpadl do systemu mantis i piraci zrobili jesień średniowiecza z twej załogi

Chyba tylko Twojej :szczerbaty:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Byłem nakręcony na tę grę. Ale coś mnie podkisło, żeby obadać w gamepassie przed zakupem. No i oszczędziłem 400 zeta, bo gra totalnie do mnie nie trafiła.

 

Tylko, że to też nie wina samej gry, a bardziej przekłamanych recenzji i marketingu. Dobry średniaczek, typowa Bethesda 7/10. Na p[pewno nie jest to warte teraz swojej ceny. Może z czasem będzie lepiej i kiedyś wrócę jak moderzy naprawią grę.

 

 

Edytowane przez _gekon_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lpcl napisał:

Ciekawi mnie o jakich grach piszesz tj. czy oprócz gier rockstara ominęły mnie jakieś perły w zakresie open world? 

Mi starczą 3 tytuły, które skrzywiły moje postrzeganie świata w grach. Seria GTA, RDR2 i Wiedźmin 3. I nie chcę się sprzeczać czy komuś czegoś udowadniać itd. mówię tylko, że dla mnie świat w Starfield jest martwy. Lub po prostu mi się tak wydaje i cały czas nakręcony swoimi negatywnymi emocjami w stosunku do tej gry szukam kolejnych rzeczy by się przyczepić :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, MJRegul napisał:

Mi starczą 3 tytuły, które skrzywiły moje postrzeganie świata w grach. Seria GTA, RDR2 i Wiedźmin 3. I nie chcę się sprzeczać czy komuś czegoś udowadniać itd. mówię tylko, że dla mnie świat w Starfield jest martwy. Lub po prostu mi się tak wydaje i cały czas nakręcony swoimi negatywnymi emocjami w stosunku do tej gry szukam kolejnych rzeczy by się przyczepić :)

Hmm kosmos ma byc raczej martwy, ale problemem jest to, ze nie tyle mamy tu owy martwy kosmos a zwykla nude i powtarzalnosc. 

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mało wrzucacie screenów z kosmicznymi zwierzakami w Starfield, jest ich trochę czy tylko głównie krab się przewija? krab który już był w każdej grze Bethy tylko teraz go zrobili na kosmicznego kraba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://videocardz.com/driver/nvidia-geforce-game-ready-537-34

Starfield Performance Improvements

Today, NVIDIA is releasing a Resizable BAR profile for Starfield which increases performance on GeForce RTX 40 Series and GeForce RTX 30 Series desktop and laptop GPUs. In our testing scenario, GeForce RTX 40 Series desktop GPUs see on average a 5% increase in performance. The Starfield Resizable BAR update will be pushed via an Over-The-Air (OTA) update from NVIDIA and will be automatically applied for gamers running the latest Game Ready Driver (537.34) or the previous release (537.17).   

Edytowane przez Phoenix.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, MJRegul napisał:

Mi starczą 3 tytuły, które skrzywiły moje postrzeganie świata w grach. Seria GTA, RDR2 i Wiedźmin 3. I nie chcę się sprzeczać czy komuś czegoś udowadniać itd. mówię tylko, że dla mnie świat w Starfield jest martwy. Lub po prostu mi się tak wydaje i cały czas nakręcony swoimi negatywnymi emocjami w stosunku do tej gry szukam kolejnych rzeczy by się przyczepić :)

No o rockstar to wiem. W wiedźmina grałem dosyć dawno ale ja nie wiem co tam niesamowitego jest w tym świecie. Może mnie pamięć myli ale chyba nie bo pewnie to samo co w cyber czyli takie same makiety z npc jak w innych grach typu ubi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Hyperthreading jest ogromną luką w zabezpieczeniach procesora, którą można załatać tylko... wyłączając HT. I dotyczy to zarówno procesorów Intela jak i AMD. https://www.techtarget.com/searchsecurity/news/252452053/PortSmash-side-channel-attack-targets-Intel-Hyper-Threading https://www.tomshardware.com/news/new-vulnerability-affects-all-amd-zen-cpus Ponadto zyski z HT są niewielkie, co prawda ma się dwa razy tyle wątków ale działają one znacznie wolniej niż na procesorze wyposażonym w dwa razy tyle identycznych rdzeni bez włączonego HT.
    • W takim razie napisz program, który dodaje dwie liczby w taki sposób, by efektywnie wykorzystać moc obliczeniową ... no bez szaleństw, czyli powiedzmy 8 wątków   ... a jak nie potrafisz, to zajmij się sprzedażą buraków.
    • Mam w czeluściach X2 5600, 6000 oraz 3600+,Twoja fajna maszynka, ale nie mam czasu tego testować i badać, jednak ciepłe miesiące to nie dla mnie czas na takie rzeczy.
    • Jest rok 2008. Po napisanej maturze postanowiłem sobie w lipcu odświeżyć platformę. Wcześniej nadal siedziałem na Athlon'ie 64 3200+ Venice s.754, 1GB DDR1 oraz GF 7300GT DDR3. Nadal również korzystałem z monitora CRT oraz mój komputer po części nadal służył jako rodzinny sprzęt (było to chwilę przed zakupem tego pierwszego Acer'a Aspire z poprzednich wpisów). Z moich ówczesnych kieszonkowych było mnie, po raz pierwszy, stać na większość nowych podzespołów i jedynie płytę główną kupiłem używaną. Nowa platforma składała się z odblokowanego Athlon'a 64 X2 5000+ tzw. Black Edition, 2x1GB A-Data Vitesta Extreme Edition 800MHz CL4 oraz ASUS'a M2N-E. Kupiłem wtedy również nowe chłodzenie procesora, ponieważ do wersji Black Edition nie dodawano box'a. Był to Arctic Freezer 64 Pro. Poniżej załączam autentyczne zdjęcia z tamtego okresu: W takim właśnie kartoniku przyszła do mnie ta płyta główna. Był to OEM bez tylnej blaszki. Wszystko zbiegło się również z moim pierwszym doświadczeniem nowego, na ówczesne czasy, systemu operacyjnego Windows Vista: Który tak mnie zachwycił swoim wyglądem, że właśnie musiałem zrobić sobie na pamiątkę te powyższe zdjęcie Jako ciekawostkę dopowiem, że te zdjęcia były wykonane telefonem, a dokładniej był to kultowy już Sony Ericsson K750i. Hehe, po ikonkach doskonale widać, co już wtedy było dla mnie najważniejsze Od razu również przyszedł czas na pierwsze testy: Tak jak wspominałem już we wcześniejszym wpisie, dopiero z początkiem 2008 roku miałem taką wydajność w 3DMark'u 03. Poza tym operowałem głównie na rozdzielczości 1024x768 @ 85Hz. ... Jednakże już pod koniec lipca 2008 roku udało mi się znaleźć pracę dorywczą, dzięki której udało mi się nabyć moją pierwszą, porządną oraz nową kartę graficzną, którą do teraz posiadam w swojej kolekcji, a była to karta GeForce 8800 GTS 512MB Od razu, po pierwszym uruchomieniu, przyszedł czas na 3DMark'a 03 oraz Crysis'a na DX10: Oba powyższe wyniki leciały na podkręconym procesorze, ale na Stock kartach. Chwilę później od razu sprawdziłem max tej karty: Sztuka ta cechowała się ponadprzeciętnymi możliwościami OC pamięci na karcie i poniekąd dlatego jakoś nie miałem ochoty się jej pozbywać Tak czy siak, wszystko wtedy było podkręcone pod korek. Płyta główna miała blokadę napięcia na ram do 1.95V oraz ubogie dzielniki, dlatego całość jest ustawiona tak śmiesznie, a odblokowany mnożnik w Black Edition się na nic nie zdał ... Pamiętam jeszcze, że chwilę później, za zdaną maturę otrzymałem od rodziców prezent w postaci licencji na Vistę Home Premium  Dlatego też na powyższych screen'ach widnieje ta "najlepsza wersja tymczasowa", oczywiście lecąca na 30-dniowym okresie próbnym, aby właśnie później przeinstalować system do docelowej edycji. Poza tym, jak obecnie na to patrzę, to widzę jaki dokładnie błąd popełniłem. Mianowicie, uparłem się na używanie 64 bitowego systemu, posiadając jedynie 2GB ram'u. Obecnie wiem, że akurat wersja 64 bitowa Visty jest wyraźnie wolniejsza względem wersji 32 bitowej, która po dobrej konfiguracji śmiga naprawdę dobrze na takich sprzętach. ... Mając w pamięci tę historię, postanowiłem z ciekawości wrzucić tego GTS'a 512 do tej "Platformy roku 2006" na testy, aby sprawdzić ile dokładnie ten Athlon 64 X2 był wolniejszy od C2D. Szczególnie, że oba procesory miały bardzo podobne taktowania oraz pamięci ram. Oto co mi wyszło i na początek grafa Stock: Przy okazji wyniki te można porównać do wyników na 8800 GTX 768MB. Widać tę lekką przewagę tych 24 ROP'ów oraz większej przepustowości pamięci w paru podtestach. ... Później wrzuciłem moje sprawdzone daily OC na tej karcie i ponowiłem wszystkie testy: Pięknie widać jak sporo większą moc oferował ten C2D, że już przy Stock karcie jest w stanie nawiązać walkę z wykręconą pod korek tę samą kartą, ale pod Athlon'em 64 X2 Brisbane G2. Tak, do teraz nieco żałuję, że w tamtych czasach nie dałem szans, a wręcz całkowicie pominąłem platformę LGA775, dlatego w tej chwili tak cieszy mnie jej doświadczanie i zbieranie nowych doświadczeń  W sumie, jak tak sobie teraz przypomnę, to żyłem wtedy w takiej bańce, że Intel oraz Pentium 4 jest gorszy od AMD oraz Athlon'ów, więc postawiłem od razu na Athlon'a, nawet nie sprawdzając wcześniej co ma do zaoferowania konkurencja. Pomijając już fakt, że nie miałem pojęcia wtedy czym różni się Brisbane od Windsor'a, myśląc, że niższy proces litograficzny jest pod każdym względem lepszy, bo jest nowszy. ... Jak wszystko dobrze pójdzie, to niedługo wrzucę podobne testy, na dokładnie tej samej karcie, ale właśnie na Windsorze F3 6000+ (ADX6000IAA6CZ) oraz M2N-SLI Deluxe, czyli kolejnych podzespołach, na które w tamtym czasie nie było mnie stać, dlatego kupiłem 5000+ BE oraz M2N-E.
    • Z tego co pamiętam to miałeś sztywne 4.1ghz na 3600 więc znając ciebie pewnie to było niestabilne i w końcu jakaś gra się wyłożyła  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...