Skocz do zawartości
Kszyrztow

The Callisto Protocol

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, azgan napisał:

 

CYTAT:

Twórcy potwierdzili również, że zaczerpnięto pewne elementy z nowszej wersji Unreal Engine 5 do zmodyfikowanego Unreal Engine 4. Udało się to dzięki współpracy z Epic Games. Nie podano szczegółów tego, co dokładnie wzięto z UE5, aczkolwiek podkreślono, że nie chodzi o system oświetlenia Lumen, który nie do końca pasował do projektu gry. Potwierdzono natomiast, że The Callisto Protocol na premierę będzie obsługiwał również technikę AMD FSR 2.0.

 

 

Odnośnie Lumen-a to jak dla mnie to typowy P-R-owy bullshit bo co jak co ale Lumen robił by w tej grze ogromną robotę, mogli po prostu napisac ze nie da sie przeniesc Lumena z UE4 do UE5 albo ze sprzęt ogranicza (bo to przeciez gra crossplatformowa) ale jak zwykle woleli robić PR-owe fikołki.

Edytowane przez Azakiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Phoenix. napisał:

 

Moim zdaniem ściema i fake.
Tu nawet układ pojedynczego włosa nie ulega zmianie.
Niemożliwe. Blur-bliki w tle te same w real i render?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno producenci gry wstawiają fake na swoje profile ;)

I nie moga sie doczekać aż zobaczymy tego fejka w grze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Phoenix. napisał:

Napewno producenci gry wstawiają fake na swoje profile ;)

Nie wiem co robią (i po co?), ale zaciągnąłem foto - przeciąłem na pół - nałożyłem w shopie jeden na drugi - nie różni się nawet 1 pixelem, żaden włos, blik tła - nic - to samo.
Już nie renderuj 3D, zrób sobie tylko 2 zwykłe fotki by były identyczne co do piksela. Spróbuj czy Ci się uda.
A tu światło, tło, zagięty włos na brodzie 1 piksela różnic między stronami.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie

No i wszystko jasne.

"Włosy i tło zostały połączone na zdjęciu w celach porównawczych, ponieważ nie podwajaliśmy ich cyfrowo. Wszystko inne jest renderowane w czasie rzeczywistym za pomocą naszej własnej nowej technologii ze 100% nietkniętymi zasobami rozgrywki."

Czyli photoshop. Tylko twarze renderowane - tu mogę się zgodzić.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.11.2022 o 21:53, *** ChOpLaCz *** napisał:

Zdjęcie

No i wszystko jasne.

"Włosy i tło zostały połączone na zdjęciu w celach porównawczych, ponieważ nie podwajaliśmy ich cyfrowo. Wszystko inne jest renderowane w czasie rzeczywistym za pomocą naszej własnej nowej technologii ze 100% nietkniętymi zasobami rozgrywki."

Czyli photoshop. Tylko twarze renderowane - tu mogę się zgodzić.

Taka jakość twarzy będzie pewnie tylko w cutscenkach a nie podczas normalnej gry 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Dark Ambient napisał:

High and Ultra coming soon. Ciekawe jakie będą.

Czyli na RTX2070 lub lepszym GPU powinno być spokojnie 4K w 60fps+

Ciekawe tylko jak mocno RT dociskać będzie sprzęt i czy różnica będzie zauważalna bez czekania na analizy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko zmień 2070 na 3080 i może będzie się zgadzać ;)

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sideband napisał:

Tylko zmień 2070 na 3080 i może będzie się zgadzać ;)

Bez przesady nawet na PS5 a tam jest RX6700 https://www.benchmark.pl/aktualnosci/pierwsze-testy-karty-radeon-rx-6700-warto-zainstalowac-nowe.html gra w trybie wydajności czyli zapewne bez RT ma śmigać w 60k/s

Z RT jak optymalizacja będzie leżeć tak jak w A Plague Tale: Requiem przed połataniem to faktycznie bez minimum 3080 i DLSS/FSR2.0 będzie można zapomnieć o zabawie w natywnym 4K ?

W dniu 24.11.2022 o 13:11, Azakiel napisał:

Odnośnie Lumen-a to jak dla mnie to typowy P-R-owy bullshit bo co jak co ale Lumen robił by w tej grze ogromną robotę, mogli po prostu napisac ze nie da sie przeniesc Lumena z UE4 do UE5 albo ze sprzęt ogranicza (bo to przeciez gra crossplatformowa) ale jak zwykle woleli robić PR-owe fikołki.

Jeszcze w żadnej grze na Unreal Engine nie było tego mitycznego Lumena :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Embargo na recenzję w dniu premiery:

Lyq0we3.jpg

Źle to wróży.  Obstawiam 80%.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy już robią walkthroughe na YT, także radze uważać na spoilery, trochę sobie pooglądałem i gra zapowiada się dobrze, a ile dostanie na MT, to mi tam rybka. Mnie obchodzą gry, a nie jakieś statystyki na jakichś śmiesznych portalach gdzie każdy i jego babcia może oceniać bez względu czy dany produkt na oczy widział czy nie.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, azgan napisał:

Bez przesady

Po premierze się przypomnę ;)

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, sideband napisał:

Po premierze się przypomnę ;)

 

Mam nadzieję że jednak nie będziesz musiał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.11.2022 o 21:04, dawidoxx napisał:

Mam na ps5 preordera :)

Może wezmę na steam ale tylko zeby obczaić roznice i zwrócę ?

 

W dniu 21.11.2022 o 21:09, ditmd napisał:

Chyba też wezmę na PS5 bo działa elegancko

Tak to wygląda - bez spoilerów 

 

W dniu 22.11.2022 o 21:25, jerryyy napisał:

Czyli premiera w piątek o 22?

Na PS5 już grają ?

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, azgan napisał:

 

Chyba też wezmę na PS5 bo działa elegancko

Tak to wygląda - bez spoilerów 

 

Na PS5 już grają ?

Też chce już grać :D

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka pachnie NextGenem nie mogę się doczekać piątku :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, azgan napisał:

Jeszcze w żadnej grze na Unreal Engine nie było tego mitycznego Lumena :E

To prawda , moze za duzo mocy żre jak na obecne platformy, pozatym o ile sie nie myle to chyba nie bylo zadnej gry z prawdziwego zdarzenia na UE5 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Azakiel napisał:

To prawda , moze za duzo mocy żre jak na obecne platformy, pozatym o ile sie nie myle to chyba nie bylo zadnej gry z prawdziwego zdarzenia na UE5 

No i dalej nie ma. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @LeBomB nie chciałem tworzyć za długiego posta a wszystko jest w linku , poza tym najważniejszy jest import, eksport jest tylko koniecznością , taka Portugalia czy Hiszpania importowała sobie towary z kolonii "za darmo" i nie musieli eksportować niczego w zamian poza niewolnikami do pracy Pisałem trzeba analizować merytorycznie i logicznie co dobrego mamy dzięki byciu w UE a co jest złego w tym że jesteśmy w UE, a potem myśleć co w zamian  Jako bantustan kolonialny nie mamy za dużo do powiedzenia ale próbować trzeba  Napewno trzeba się cieszyć że Tusk to człowiek "Niemców" bo dzięki temu nie mamy wojny w Polsce, premier Grecji się wygadał kto dążył do wejścia do wojny za wszelką cenę gdyby nadal rządził PiS to podejrzewam ze w Polsce mogła by już być wojna , Niemcy chcą powrócić do partnerstwa z Rosją 
    • Tak to najlepiej też wyłączyć i możesz też odrobinkę zmniejszyć kontrast do 50 w HDR Game (ten tryb jest też lepszy od Vivid, ma lepsze kolory)
    • A wyłączenie Dark Enhance jeszcze trochę pomaga.
    • @voltq  1. Artykuł podaje dane z 2020 i 2021 roku 2. słowo klucz w tym co przytoczyłeś: importuje 3. co z eksportem? Czyli bez UE eksport spada o około 75% jeżeli przestanie się opłacać przez np. cło. Pogrubiłem produkty, które mają szczególne wymagania importowe do UE przez co nie wszystko da się eksportować masowo bez odpowiednich umów i spełnienia odpowiednich przepisów. 
    • To jest właśnie ten "minusik". W ASUS było po ciemnej stronie PQ, w AORUSIE w jasną stronę mocy Na szczęście jak wspomniałem wcześniej: Temperatura kolorów oraz poprawność kolorów jest bardzo dobra na poziomie TB400 oraz te błędy luminacji jasnej szarości występują we właśnie mniejszych "okienkach" 1-10% potem ta sama norma co w TB400.   Oznacza to że obraz jest lekko jaśniejszy niż TB400 ale ma więcej powera w high lightach dające po 1000+ nitów gdzie w tych wysokich nitach właśnie te błędy luminacji są wypalone ale w odbiorze to nie przeszkadza a lekko podniesione cienie można łatwo dostosować w ustawieniach np. gry czy kalibratorze. Podkreślę że nie jest to wyprany kolor albo wyprana czerń, (również to potwierdza koleś z TFTcentral) i nie miałem żadnych zastrzeżeń grając w Resident Evil'y a to horrory i dużo ciemności więc podbite znacząco cienie mogłyby zepsuć klimat gry nie wspominając o znacznie trudniejszej potem korekcie
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...