Skocz do zawartości
Kszyrztow

The Callisto Protocol

Rekomendowane odpowiedzi

Twórcy dali dupy i tyle - a te 4 tysiące mistrzów co bombarduje teraz Steama negatywnymi recenzjami powinno może w końcu nauczyć się używać mózgu i przestać pre-orderować co popadnie. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Element Wojny napisał:

Twórcy dali dupy i tyle - a te 4 tysiące mistrzów co bombarduje teraz Steama negatywnymi recenzjami powinno może w końcu nauczyć się używać mózgu i przestać pre-orderować co popadnie. 

Nauczyć? Było to mówione przy Cyberpunku, BF2042, przy ...  itd ale to nic nie da.

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno jeszcze crunchowali po 6-7 dni tygodniowo po 10-12h dziennie, wszystko to po co? Współczuje tym pracownikom.  Premiera gry powinna być zwieńczeniem tej pracy, nagrodą za włożony wysiłek, a tak to jeszcze baty dostaną i będą łatać grę jeszcze przez święta. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra naprawiłem DZIAŁA, jak  na razie DZIALA 

dodałem do Engine.ini ( %localappdata%\Local\CallistoProtocol\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini )

/script/engine.renderersettings]r.CreateShadersOnLoad=1

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Jaycob napisał:

Podobno jeszcze crunchowali po 6-7 dni tygodniowo po 10-12h dziennie, wszystko to po co? Współczuje tym pracownikom.  Premiera gry powinna być zwieńczeniem tej pracy, nagrodą za włożony wysiłek, a tak to jeszcze baty dostaną i będą łatać grę jeszcze przez święta. :E 

Wychodzi na to że albo to plotka albo gówno robili i mamy tego efekty. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, jerryyy napisał:

Wychodzi na to że albo to plotka albo gówno robili i mamy tego efekty. 

Albo krawaciarze ponownie stali z bacikiem i przesuwali bliżej deadliny, aby najszybciej grę wypuścić bo $$ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej martwi, że to druga, po Gotham Knights gra na UE z problemami wydajnościowymi na sprzęcie nowej generacji. Kiepsko to rokuje dla przyszłych Wiedźminów i Cyberpunka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RCV1FQ.png

RCVT0a.png

RCVEBe.png

RCVkok.png

Te glory kille przeciwników są świetne!  Warto ginąć. :E 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, tgolik napisał:

Mnie najbardziej martwi, że to druga, po Gotham Knights gra na UE z problemami wydajnościowymi na sprzęcie nowej generacji. Kiepsko to rokuje dla przyszłych Wiedźminów i Cyberpunka.

A to jeszcze Unreal Engine 4. :)

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra ten myk z edycją ini może nie uwolnił w pełni od stutteru, ale został zredykowany tak o 99% 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Reddzik napisał:

Nauczyć? Było to mówione przy Cyberpunku, BF2042, przy ...  itd ale to nic nie da.

To niech przestaną narzekać - kupują kota w worku więc takowego dostają. 

5 minut temu, tgolik napisał:

Mnie najbardziej martwi, że to druga, po Gotham Knights gra na UE z problemami wydajnościowymi na sprzęcie nowej generacji. Kiepsko to rokuje dla przyszłych Wiedźminów i Cyberpunka.

Mają czas by to ogarnąć, poza tym z tego co pamiętam REDzi zagwarantowali sobie dedykowany pełny support twórców silnika dla wszystkich tworzonych gier. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tgolik napisał:

Mnie najbardziej martwi, że to druga, po Gotham Knights gra na UE z problemami wydajnościowymi na sprzęcie nowej generacji. Kiepsko to rokuje dla przyszłych Wiedźminów i Cyberpunka.

Najlepsze jest to, ze z pierwszych testow jakie czytalem, to te ficzery zaimplementowane w UE5 (Lumen) jeszcze bardziej poglebiaja stuttering.

17 minut temu, frog67 napisał:

Dobra naprawiłem DZIAŁA, jak  na razie DZIALA 

dodałem do Engine.ini ( %localappdata%\Local\CallistoProtocol\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini )

/script/engine.renderersettings]r.CreateShadersOnLoad=1

Wrzuc jak to dokladnie ma wygladac w tym pliku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, frog67 napisał:

No dobra ten myk z edycją ini może nie uwolnił w pełni od stutteru, ale został zredykowany tak o 99% 

Sprawdziłem, tnie nadal. Bez sensu grać w tą grę na PC w aktualnym stanie :(

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, cyberpunk2020 napisał:

\Wrzuc jak to dokladnie ma wygladac w tym pliku

Normalnie wklejasz linjike w engine ini i zapisujesz tak jak na zdjęciu mam na dole dodane 

TKZJtT0.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prościej, w pliku robisz wpis (kolejną sekcję)

[/Script/Engine.RendererSettings]
r.CreateShadersOnLoad=1

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, frog67 napisał:

Dobra naprawiłem DZIAŁA, jak  na razie DZIALA 

dodałem do Engine.ini ( %localappdata%\Local\CallistoProtocol\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine.ini )

/script/engine.renderersettings]r.CreateShadersOnLoad=1

 

No bez jaj :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie było wcześniej recenzji. Kolejna gra która utwierdza mnie przy tym aby nie robić pre-orderów i kupować gry na konsole. Wydajesz ponad 200zł aby bawić się w edytowanie plików ini...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to nie będzie działać, bo wymaga, żeby w kontekście graficznym odwołania do tych przyszłych shaderów gdzieś się pojawiły. A jak tego nie ma, to engine z fusów tego nie wywróży.

Tutaj jest spis wszystkich dyrektyw UE4 odnośnie shaderów, jak ktoś chce, niech testuje, może coś będzie lepiej:
https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/ProgrammingAndScripting/Rendering/FShaderCache/

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mrok :O Na taką gre czekałem. Z-A-J-E-B-I-S-%-A 

Tylko optymalizacja faktycznie koszmar :E A i czemu mi tak dziwnie świecą shadery? Też macie ten problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Jaycob napisał:


Te glory kille przeciwników są świetne!  Warto ginąć. :E 

Pograłem trochę i jestem zachwycony klimatem oraz atmosferą jest mega i są ciary na plecach ale jeszcze mnie nie wystraszyli ?. Gra działa bardzo dobrze na PS5 tak jak pisałeś jest masełko 

Corle widzę że też już się wkręcił bo nagrał drugi odcinek ?

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, m1chal3k napisał:

Dlatego nie było wcześniej recenzji. Kolejna gra która utwierdza mnie przy tym aby nie robić pre-orderów i kupować gry na konsole. Wydajesz ponad 200zł aby bawić się w edytowanie plików ini...

W tym przypadku wlasnie dobrze ze ludzie robili pre-ordery. Jakby nikt ich nie robil to na steamie mial bys same dobre recenzje ze sponsorowanych kluczy, a tak to jest ładna bardzo negatywna ocena, pojda masowo refundy i git, moze to ich skloni zeby wydali patcha. Wazne zeby nie przespac okienka refundu.

Edytowane przez cyberpunk2020

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, baron6b napisał:

A to jeszcze Unreal Engine 4. :)

Zmieszany z niektórymi rzeczami z UE5 

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, cyberpunk2020 napisał:

W tym przypadku wlasnie dobrze ze ludzie robili pre-ordery. Jakby nikt ich nie robil to na steamie mial bys same dobre recenzje ze sponsorowanych kluczy, a tak to jest ładna bardzo negatywna ocena, pojda masowo refundy i git, moze to ich skloni zeby wydali patcha.

I tak za każdym razem ? Pre-order, zwalona optymalizacja/bugi, negatywna ocena, patch - ale cenę nadal płacić pełną na premierę jakby nigdy nic ?

Rzeczywiście świetny pomysł... ?

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, caleb59 napisał:

Powiem tak - gorsze akcje widziałem z nowymi grami, jeśli to tylko takie problemy ma Callisto to jak dla mnie nie ma problemu, jak sobie przypomnę crashfest ze śmierdzącego RDR 2 od nieudaczników z Rockstara to mną rzuca, tutaj to ja mam plażę i bajlando póki co, oby się to nie zmieniło.

Proszę wszystkich żeby zejść z preorderowców, bo jeśli już caleb jest zadowolony, to znaczy, że premiera jest bardzo udana, a przy grze nie pracowali partacze i nieudacznicy, tylko profesjonaliści od Sony :P :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z PurePC 

CYTAT:

"Twórcy ze studia Striking Distance Studios zdradzili kilka ciekawostek związanych z produkcją The Callisto Protocol. Gra od podstaw była tworzona na silniku Unreal Engine 4, jednak niektóre elementy nie do końca współgrały z wizją twórców na prezentację świata. Mowa m.in. o liczbie świateł generujących poszczególne cienie. Twórcom zależało na zaimplementowaniu ośmiu źródeł oświetlenia, które wpływałyby na generowanie cieni, tymczasem silnik UE4 ograniczony był do co najwyżej czterech takich źródeł. Wprowadzono zatem autorską modyfikację do silnika graficznego o nazwie "Hybrid Ray Traced Shadows", w której szczegóły poszczególnych cieni nakładane są na te fragmenty sceny, które mają znaczenie dla ogólnej jej prezentacji wizualnej.

Oprócz tego Ray Tracing zostanie wykorzystany również do prezentacji bardziej naturalnych odbić na powierzchniach. W połączeniu z ulepszonym cieniowaniem, The Callisto Protocol na maksymalnych detalach powinien zaoferować wysoką jakość oprawy graficznej. Twórcy potwierdzili również, że zaczerpnięto pewne elementy z nowszej wersji Unreal Engine 5 do zmodyfikowanego Unreal Engine 4. Udało się to dzięki współpracy z Epic Games. Nie podano szczegółów tego, co dokładnie wzięto z UE5, aczkolwiek podkreślono, że nie chodzi o system oświetlenia Lumen, który nie do końca pasował do projektu gry. Potwierdzono natomiast, że The Callisto Protocol na premierę będzie obsługiwał również technikę AMD FSR 2.0".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...