Skocz do zawartości
Kszyrztow

The Callisto Protocol

Rekomendowane odpowiedzi

Wydawcy by uniknąć krytyki, że coś źle działa na PC w maksymalnych wymaganiach powinni dodawać notę. Do max detali zalecana konfiguracja: jeszcze takiej nie ma. I po problemie, ze coś komu przycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, frog67 napisał:

Patch NIC  nie zmienil, dalej jak się wchodzi do nowych pomieszczeń to pojawia się stutter :E  

W moim przypadku pomógł, jest masło. Raz czy dwa zdarzyło się jednak 0.1 sek. ścinka podczas startu jakiejś cutscenki ale przy ładowaniu kolejnych sekcji spokój i można normalnie grać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lpcl napisał:

Tak nie bardzo jak na xsx gierka nie ma rtx, działa w 20 klatkach i jakieś glitche graficzne ma. 

Czyli sprawa rozwiązana - zróbcie sobie osobny temat w dziale PS5 :) 

(albo czekajcie całe tygodnie aż naprawią wersje PC'tową ;))

Edytowane przez Element Wojny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Element Wojny napisał:

To chyba jednak coś więcej niż tylko wrażenie ?

Wszystkie te złe omawiane tutaj rzeczy tyczą się tylko i wyłącznie PC'tów. Konsolowcy powinni sobie stworzyć osobny temat :) 

Zabawne że za każdym kiedy jest argument PC vs konsola nikt na PC nie ma nigdy żadnych problemów, a tutaj ci sami goście narzekają, płaczą że grać nie mogą :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, kadajo napisał:

DF to tacy eksperci że przez cala analizę nie zauważyli ze gamma jest źle ustawione i się obudzili dopiero na koniec. Partacze.

Zawsze można założyć pclab foundry, gierki na pc będzie analzlizował rtx 4090, na konsole azgan, jako richard leadbetter kadajo. ?

Edytowane przez lpcl
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ditmd napisał:

Zabawne że za każdym kiedy jest argument PC vs konsola nikt na PC nie ma nigdy żadnych problemów, a tutaj ci sami goście narzekają, płaczą że grać nie mogą :lol2:

To wcale nie jest zabawne że gracz płaci pełną cenę na premierę i zamiast dobrze się bawić to upierdziela się z jakimiś błędami i sam kombinuje jak to wszystko poprawnie uruchomić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, lpcl napisał:

Zawsze można założyć pclab foundry, gierki na pc będzie analzlizował rtx 4090, na konsole azgan, jako richard leadbetter kadajo. ?

Life with Bethie the Boo: Challenge accepted

?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stabilność też (odpukać) póki co ok, grałem dziś 2h w jednym ciągu i nie miałem problemów.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, ditmd napisał:

Zabawne że za każdym kiedy jest argument PC vs konsola nikt na PC nie ma nigdy żadnych problemów, a tutaj ci sami goście narzekają, płaczą że grać nie mogą :lol2:

Jak masz chęci to przekop się przez wątek Cyberpunk. Grałem na PC i tam większych problemów z grą nie miałem. Jednak klapek na oczach nie miałem i widziałem co się działo na innych platformach. Na premierę CP był kupą optymalizacyjną i największą ściemą roku. Tu mamy to samo tylko platformy się zmieniły. A płacz właśnie był większy w CP bo konsolom źle się działo.

Edytowane przez skypan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na premiere w CP grałem na RTX 3080 na PC, nie bylo wiekszych problemow poza tym ze AMD mialo jakas slaba utylizacje CPU. Poza tym ze bugi byly (i nadal są, ostatnio odpalilem i nadal jest zalew bugów) to nie bylo tak zle technicznie/performansowo.

IMO Unreal Engine jest robiony obecnie glownie z mysla o konsolach (pierwszy pokaz UE5 ever byl na Playstation 5), a CDP Red jako typowo PC towy dev zrobil silnik bardziej pod PC.

Edytowane przez cyberpunk2020

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też grałem na premierę w CP na PC i nie tylko, i wiem jak ta gra wyglądała, ona była skopana na każdej platformie. Tyle błędów nigdy nie uświadczyłem w żadnej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze tak dodam, że w tej grze grafika grzeje się na niecałe ~65*C i to wszystko na max detalach, bez RT i bez limitu fps. Miało grzać porządnie bo w końcu Unreal Engine a tu taka niespodzianka. :E 

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Phoenix. napisał:

Raczej słabo, monolog kilku osób wiec zainteresowanej gra słabiutkie ;) 

A ja tam widzę u siebie postęp. Jak strzeliła mi 5 z przodu zacząłem luzować majty. Na 40xx się nie rzuciłem, czekam, paCZem, na gierki się nie rzucam, czekam, paCZem. Żadnych pre i szaleństwa. I w tym wypadku "mądra" taktyka widzę, która się sprawdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

A ja tam widzę u siebie postęp. Jak strzeliła mi 5 z przodu zacząłem luzować majty. Na 40xx się nie rzuciłem, czekam, paCZem, na gierki się nie rzucam, czekam, paCZem. Żadnych pre i szaleństwa. I w tym wypadku "mądra" taktyka widzę, która się sprawdza.

Ja tam nikomu mówić nie będę co ma robić i czy preorder jest to zło czy nie. Sam kupiłem kilka gier na premierę bo jak czekasz na jakaś grę to chcesz grać w dniu premiery a, ze czasem są fikołki to już człowiek nie ma na to wpływu. Są i będę gry gdzie na premierę kupię jak chociażby TLOU Remake na PC. Tu nie pyklo ale spokojnie poczekam te 2-3tyg aż coś więcej połatają i grę zapewne kupię ;) 

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do samej gry, to system checkpointów ssie, i jest do poprawienia. Wkurzające jest to że jak zginiesz to jesteś cofany do momentu przed tym jak robiłeś zakupy, upgrade'owałeś postać. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hello this is Kadajo form PC lab, I have the short version of PC tech analysis of Calisto Protocol:

The game runs like shit on PC do not waste your time and for the love of God do not waste your money.

Back to @azgan and his PS5 version. ?

 

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, caleb59 napisał:

W moim przypadku pomógł, jest masło. Raz czy dwa zdarzyło się jednak 0.1 sek. ścinka podczas startu jakiejś cutscenki ale przy ładowaniu kolejnych sekcji spokój i można normalnie grać.

Z patchem gra działa dokladnie tak jak po edycji ini czyli w zasadzie mamy masło super płynne ale jak wchodzimy do nowych lokacji, albo czasem pojawi się cut-scena lub też pojawi się nowy przeciwnik i nas trafi to idzie stutter, pózniej można dla porównania wczytać zapis i ten sam odcinek będzie już bez ścinek.

3 minuty temu, ditmd napisał:

A co do samej gry, to system checkpointów ssie, i jest do poprawienia. Wkurzające jest to że jak zginiesz to jesteś cofany do momentu przed tym jak robiłeś zakupy, upgrade'owałeś postać. 

To fakt niebyt dobrze rozwiązane a i jeszcze musisz pamiętać co gdzie podniosleś wcześniej po drodzę żeby podnieść jeszcze raz, no ale sama walka jest banalna (chociaż nie gram na najwyższym poziomie) system uników jest prosty i nie mam pojęcia skąd te narzekanie jaka ta walka jest trudna w recenzjach... ech lamusy nie recenzenci :E  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, frog67 napisał:

Z patchem gra działa dokladnie tak jak po edycji ini czyli w zasadzie mamy masło super płynne ale jak wchodzimy do nowych lokacji, albo czasem pojawi się cut-scena lub też pojawi się nowy przeciwnik i nas trafi to idzie stutter, pózniej można dla porównania wczytać zapis i ten sam odcinek będzie już bez ścinek.

To fakt niebyt dobrze rozwiązane a i jeszcze musisz pamiętać co gdzie podniosleś wcześniej po drodzę żeby podnieść jeszcze raz, no ale sama walka jest banalna (chociaż nie gram na najwyższym poziomie) system uników jest prosty i nie mam pojęcia skąd te narzekanie jaka ta walka jest trudna w recenzjach... ech lamusy nie recenzenci :E  

Walka nie jest banalna, gram na najwyższym i jeden cios może ją zakończyć, a jak walczysz z dwoma przeciwnikami, lub więcej to trzeba się nieźle napocić, szczególnie że przeciwnicy nie stoją i czekają na swoją kolej, tylko atakują ze wszystkich stron. Nawet najsłabszy cannon fodder jest bardzo wytrzymały, a prawdopodobieństwo że coś pójdzie nie tak przy każdej walce jest olbrzymie. 

Jeszcze jedna rzecz która mnie irytuje, to to że bez mapy, żadnych markerów nie wiem które lokacje są opcjonalne, a które nie. Eksploracja przez to dostaje po tyłku.

Edytowane przez ditmd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, ditmd napisał:

A co do samej gry, to system checkpointów ssie, i jest do poprawienia. Wkurzające jest to że jak zginiesz to jesteś cofany do momentu przed tym jak robiłeś zakupy, upgrade'owałeś postać. 

Pisałem to wcześniej. Ile razy tak miałem, że ciągle te same czynności musiałem powtarzać jak zginąłem, wracać się po skrzynki i robić uppgrade.  Nawet jak ręcznie zapiszesz to i tak leci z punktu kontrolnego. 

4 minuty temu, ditmd napisał:

Jeszcze jedna rzecz która mnie irytuje, to to że bez mapy, żadnych markerów nie wiem które lokacje są opcjonalne, a które nie. Eksploracja przez to dostaje po tyłku.

Pisałem wyżej. Jak masz ikonkę sejwu to droga jest fabularna, możesz się wtedy cofnąć i zwiedzać inne lokacje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Jaycob napisał:

Pisałem wyżej. Jak masz ikonkę sejwu to droga jest fabularna, możesz się wtedy cofnąć i zwiedzać inne lokacje. 

Tylko, że jak w tym momencie się cofniesz i pozbierasz śmieci opcjonalne, wrócisz i zginiesz przed kolejnym punktem sejwu to wszystko powtarzasz. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, frog67 napisał:

...nie mam pojęcia skąd te narzekanie jaka ta walka jest trudna w recenzjach... ech lamusy nie recenzenci :E  

Ja wiem, często jesteś postawiony przed kilkoma przeciwnikami jednocześnie lub w kolejce na jednym pasku zdrowia, gdzie nawet na średnim poziomie trudności wystarczą 3-4 pacnięcia by nas zabić. Musisz być perfekcyjny z tymi unikami lub w późniejszych etapach mieszać taktyki z użyciem broni palnej i rękawicy telekinetycznej by wychodzić z grubszych opałów cało, sama walka wręcz to za mało by czuć się bezpiecznie w tej grze.

14 minut temu, Jaycob napisał:

Pisałem wyżej. Jak masz ikonkę sejwu to droga jest fabularna, możesz się wtedy cofnąć i zwiedzać inne lokacje. 

Generuje to kolejny problem, w razie zgonu musisz się cofać i znowu czyścić opcjonalne lokacje i walczyć z opcjonalnymi przeciwnikami. System zapisu gry jest wadliwy.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

System save'ow jest generalnie tez poroniony. Byly takie momenty ze zabijam sporo potworow, robie save. Umieram i wczytuje save, a ci sa dalej zywi i gdzies za mna gonia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  

5 minut temu, caleb59 napisał:

Generuje to kolejny problem, w razie zgonu musisz się cofać i znowu czyścić opcjonalne lokacje i walczyć z opcjonalnymi przeciwnikami. System zapisu gry jest wadliwy.

7 minut temu, Szambo napisał:

Tylko, że jak w tym momencie się cofniesz i pozbierasz śmieci opcjonalne, wrócisz i zginiesz przed kolejnym punktem sejwu to wszystko powtarzasz. 

Cóż innego sposobu raczej nie ma, gra i tak jest ekstremalnie liniowa. 

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pisał, że tu nie czuć ducha Dead Space - od czasu zdobycia broni palnej oraz rękawicy telekinetycznej mamy 1:1 to samo co w Dead Space.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli gra nie dosyć, że trudna, to system sejwów jeszcze dodatkowo frustruje.
Kurcze. Co oni zrobili z tak zapowiadającej się gry?! Dziwne.
Ale, to dowodzi tego, że NAPRAWDĘ warto czasami dzień, dwa poczekać z nabrzmiałymi jajami i zobaczyć, co dany i wyczekiwany produkt jest wart w dniu premiery.


 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...