Skocz do zawartości
Kszyrztow

The Callisto Protocol

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, azgan napisał:

Nie dziwię Ci się bo ta Twoja wrzuta aż ocieka klimatem. Zestaw dużego skauta na noc już przygotowany??

 

TENA Flex MAXI L - oddychające pieluchomajtki z pasem mocującym ...

 

Szczerze to gierka mnie jeszcze nie wystraszyła jakoś - było kilka jumpscarów :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, cyberpunk2020 napisał:

To samo nas czeka na PC przy premierze pierwszych gier od CDP Red na Unreal Engine, jak stazysci dopiero sie beda uczyc silnika :D

Już widzę tego nowego Wiedźmina i Cyberpunka na Unreal Engine :szczerbaty:

Silnik zmienią a problemy zostaną i będzie festiwal poprawek po premierze z losowaniem którą platformę bardziej uwalą ? 

Jak widać po The Callisto Protocol samo się nic nie robi i nawet mając najlepszy silnik można położyć optymalizację 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, dawidoxx napisał:

Szczerze to gierka mnie jeszcze nie wystraszyła jakoś - było kilka jumpscarów :D 

Bo to się gra w nocy, przy zgaszonym świetle samemu w pokoju i na słuchawkach ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, dawidoxx napisał:

Szczerze to gierka mnie jeszcze nie wystraszyła jakoś - było kilka jumpscarów :D 

Efekt grania w środku dnia

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jaycob napisał:

150 devsów od Sony pracowało na tym i gra lepiej (najlepiej) działa na Playstation? Przypadek? :E 

Ironicznie gry Sony mają super optymalizację na PC. Praktycznie wszystko co wydali śmiga mi na Steam Decku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Element Wojny napisał:

Zaraz tam skopana... twórcy po prostu czekają na feedback od grających co mogą zrobić by grało im się lepiej ! Należy chwalić taką postawę, czyż nie ? 

No jak już przed premierą pisali, że fani chcą więcej animacji śmierci bo są takie super nie mając jeszcze możliwości grania :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, HDR'o napisał:

Efekt grania w środku dnia

Jak ma stutter co chwile to go nie zdąży nic wystraszyć :E

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X, The Callisto Protocol działa w 2160p/30fps + Ray Tracingiem lub 2160p/60fps gdyby ktoś szukał info o trybach w jakich śmiga na Next-Genach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie jest jeden dobry sposob na ten stuttering (chociaz pewnie w 100% to nie bedzie plynne), trzeba dac gre do przejscia mamie/bratu/zonie/corce niech sie wszystko skompiluje co ma skompilowac i potem samemu od nowa zagrac juz bez spadkow.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, lamparcicho napisał:

Zmieniłem 2 rzeczy: cienie oczko w dół z wysokich na średnie i oświetlenie ze standardowego (wyżej się nie da) na niskie, również oczko w dół.

Wyłączyłem FSR, zmieniłem obie powyższe rzeczy, w benchmarku spadki nie niżej niż 60 fps. Jak tak ma być to da się grać.

Ale shtutter przy pierwszym przejściu benchmarka - koszmar, jeśli tak ma być w każdej nowej lokacji, to tragedia. Coś takiego zauważyłem ostatnio w Scorn, ale to inny rodzaj gry, małe lokacje i wystarczyło chwilę pokręcić się w kółko żeby shadery się skompilowały.

Na DX11 wydaje się kilka klatek więcej.

Edytowane przez GregM00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, HDR'o napisał:

Efekt grania w środku dnia

Przecież o 16 w Polsce jest już ciemno. :E 

 

Potrzebuje większy ekwipunek!  Mam nadzieję, że później będzie jakaś większa sakwa, bo ciągle mam pełny, a niby to survivalowa gra. 

Ponad to wkurzają mnie "potwory pułapki" z sekwencją qte. Nawet jak się wciśnie na czas to i tak zabierają hp. :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrej zabawy Panowie, zmykam pograć trochę 

32ecc20471f5fc06f7f2df86fb596d00.jpeg

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Jaycob napisał:

Przecież o 16 w Polsce jest już ciemno. :E 

 

Potrzebuje większy ekwipunek!  Mam nadzieję, że później będzie jakaś większa sakwa, bo ciągle mam pełny, a niby to survivalowa gra. 

Ponad to wkurzają mnie "potwory pułapki" z sekwencją qte. Nawet jak się wciśnie na czas to i tak zabierają hp. :hmm:

Muszę Cie zmartwić ale po kilku godzinach nadal nie ma nic większego :E za to można zdobyć nowy schemat do broni 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"PlayStation 4 hits 1080p, 30 FPS, with dynamic temporal reconstruction. On the other hand, PlayStation 4 Pro hits 1440p at 30 FPS, also with dynamic temporal reconstruction.

PlayStation 5 has two modes, so you can play the game based on what you consider a priority. On Quality Mode, The Callisto Protocol runs at 2160p, at 30 FPS, with ray tracing and dynamic temporal reconstruction. On  Performance Mode, it also comes to 2160p, now at 60 FPS, with dynamic temporal reconstruction, but no ray tracing.

Xbox Series S matches the PlayStation 4 Pro, hitting 1440p at 30 FPS, with dynamic temporal reconstruction. Xbox Series X has the same Quality and Performance Modes as the PlayStation 5, and both modes hit the exact same performance metrics

For both the PlayStation 5 and Xbox Series X, performance mode comes with lower dynamic resolutions, down to 1872p on average with temporal reconstruction. Quality mode adds better shadows for both consoles and ray tracing reflections for PlayStation 5. Xbox Series X should have ray tracing reflections but there may be a bug that doesn’t allow it to work correctly."

Ło panie... nekstgen is hir ?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć są niezłe jaja z tłumaczeniem - „Yes, we are” po polsku brzmi „No raczej, nie inaczej” albo wyskakują takie rzeczy jak "Tym wszystkim tutaj, cokolwiek się odjaniepawla" ?

Edytowane przez Element Wojny
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak zwykle dobrze, że nie brałem na premierę i mam w co grać. Oceny na PC zachęcające, jak Cyberpunk na premierę,  31% z prawie 4000 osób na Steam. Ewentualnie musiałbym zrobić sobie wersję "nextgenowej" konsoli, czyli gra napadzie i blokada na 30 klatek :E

KsGyMZg.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, skunRace napisał:

Czyli jak zwykle dobrze, że nie brałem na premierę i mam w co grać. Oceny na PC zachęcające, jak Cyberpunk na premierę,  31% z prawie 4000 osób na Steam. Ewentualnie musiałbym zrobić sobie wersję "nextgenowej" konsoli, czyli gra napadzie i blokada na 30 klatek :E

Niezła nota, nie rozumiem narzekań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RTX 4090 za słaby do 4K, szybko się to GPU zestarzało. Przynajmniej w 1440P powinno śmigać na max detalach w +60FPS. Wystarczy tylko wybulić 10K PLN.

https://www.youtube.com/watch?v=wFhlVODlFdI

 

Edytowane przez Smogsmok
  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Y1QXrL7.jpg

Tak jak tutaj pojawiły się sugestie obniżone cienie na medium i oswietlenie ze staddard na niskie i mega kop klatki trzymają się mocno, ale stutter dalej przeszkadza, bo bez tego było by masło.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, kadajo napisał:

Ło panie... nekstgen is hir

Przynajmniej nie ma stutteru i problemów takich jak na PC. :P 

30 fps z RT na konsoli za ~3k (januszowe) nie jest źle. Możesz się przestawić na 60fps z okazjonalnymi dropami, ale szczerze dla mnie nie ma sensu. Ta gra nie jest aż tak bardzo dynamiczna, a tryb jakości wygląda najlepiej.  Poza tym z materiału wynika, ze nie tylko wygląda, a chodzi lepiej od 60fps. :hmm:

Wersja na PS5 najlepsza ze wszystkich z tej analizy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgodzę, bo w tego typu grach 30 klatek na padzie mi nie przeszkadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...