Skocz do zawartości
Kszyrztow

The Callisto Protocol

Rekomendowane odpowiedzi

oczekiwanie sprzedania 5 milionów od nowego studia i nowego IP i do tego wydanego blisko premiery DS było nierealistyczne

nie pomogła specyfika gatunku, czyli survival horror

myślę, że wydawca się zbytnio podniecił, że robią to twórcy DS

anyway, myślę, że sequel powstaje, mają bazę, mają fajne mechaniki,

seria ma potencjał - powinni przyśpieszyć animacje i responsywność, nie kłaść aż takiego nacisku na walkę pałką, zmniejszyć nieco liniowość, zwiększyć różnorodność wrogów oraz zwiększyc trochę skalę i będzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tym ich budżecie ok. 170 mln USD to te 2 mln przyniosły sporą stratę, a te 5 baniek pozwoliłby im wyjść na plus. Sam chciałbym kolejnej części ale pesymistycznie to widzę, bo nikt nie chce dopłacać do biznesu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nad czymś pracują, wątpię, aby to było nowe IP skoro w to też nowe już tyle zainwestowali

poza tym tam tylko chyba 80 osób pracuje, więc trochę to potrwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mogă zrobić po kosztach jakiegoś 3rd person gaas mp shootera. Już przy CP było info, że gra miała być powiązana że światem pubg. 😉

Edytowane przez lpcl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

studio zostało stworzone, aby robić gry single player survival horror AAA

gaasa jest trudniej zrobić i potem go utrzymać, niż single player survival horror

gaas jest imo większym ryzykiem dzisiaj niż single player

wymaga ponadto większych zasobów i wiecznej walki o uwagę gracza oraz zadowalanie go nowym kontentem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do zasobów i tego czy trudniej zrobić nie wypowiem się bo nie wiem. Za to wiem, że wielu próbuje bo jak wypali to taki złoty strzał i worki kasy na lata. 

Może niech kupi ich nintendo i port na switcha i Marian w roli głównej i cyk premia +20 mln kopii do sprzedaży. 

Edytowane przez lpcl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.09.2023 o 11:31, MuziPL napisał:

studio zostało stworzone, aby robić gry single player survival horror AAA

gaasa jest trudniej zrobić i potem go utrzymać, niż single player survival horror

gaas jest imo większym ryzykiem dzisiaj niż single player

wymaga ponadto większych zasobów i wiecznej walki o uwagę gracza oraz zadowalanie go nowym kontentem

A nie AAAA 😄?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matko boska jak ta gra chrupie klatki w niektórych miejscach to jest drama, optymalizacja leży 

Edytowane przez Sebastiansbk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpadła gra w ps plus za darmoszke ;)  to odpaliłem i chyba musze posypać głowę popiołem. Niby tylko bieda-wersja DS ale i tak gra się całkiem przyjemnie. Walka nie taka straszna jak opisują, fajne lokacje, muzyka z grafiką dają radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Klakier1984 napisał:

Wpadła gra w ps plus za darmoszke ;)  to odpaliłem i chyba musze posypać głowę popiołem. Niby tylko bieda-wersja DS ale i tak gra się całkiem przyjemnie. Walka nie taka straszna jak opisują, fajne lokacje, muzyka z grafiką dają radę.

Lepiej by to na PC dali w GamePassie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawka była okejo-średnia, grało się całkiem spoko, nic wybitnego (szczególnie po remake'u Dead Space), ale dodatek fabularny... dodatek to tragedia, dość, że lokacje są bardzo słabe (jedno miejsce to jakiś labirynt, gdzie chyba z pół godziny biegałem i ciągle nie czaiłem gdzie jestem), jest mnóstwo nudnej walki (naprawdę, trup ściele się tam czasem jak w Doomie xD), to nie wnosi absolutnie nic fabularnie z tym swoim debilnym twistem na końcu - uwierzcie, nie szło dać gorszego, najgłupszy twist fabularny z horrorów jaki kiedykolwiek powstał xD Jeszcze ten final boss z DLC to żart, o ile podstawka nie sprawiła mi żadnych problemów, włącznie z głównym bossem, którego pokonałem za pierwszym razem, to do tego bossa przełączyłem się na easy - to był zwykły endurance run, gdzie boss ma milion HP, a Ty popełnisz jeden błąd i padasz - co nie jest trudne w grze z tak ograniczonym i powolnym poruszaniem się, na easy przynajmniej miało się dwie szanse i boss miał o połowę mniej HP xD Kupiłem ten dodatek na przecenie za chyba 4 dychy, a i tak żałuję, wolałbym sobie kupić za to, nie wiem - pizzę, pewnie lepiej bym się bawił konsumując ją.

W dalszym ciągu chciałbym zobaczyć część drugą, bo Callisto zdecydowanie ma potencjał i jest dobrą odskocznią od przepasłych open worldów, a nawet semi-open worldowych metroidvanii. Jakby włożyli więcej budżetu w ważniejsze sektory niż "znany aktor", to mogłaby być naprawdę niezła gierka, zakładając, że nie robiliby jej na szybko jak te tragiczne The Final Odcinanie Kuponówmission.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przepraszam za odkop :P
https://www.eurogamer.pl/the-callisto-protocol-jest-juz-wolne-od-denuvo-podobno-wzrosla-wydajnosc

Cytat

Biorąc to wszystko pod uwagę, DSOGaming wspomina o wzroście o 22 procent. Brzmi imponująco, ale należy zauważyć, że mowa o przejściu z 80 na 98 FPS w najniższych notowanych momentach (w 1080p, na maksymalnych ustawieniach z ray tracingiem). Średnia na poziomie 120 FPS pozostała tymczasem bez zmian.

https://www.dsogaming.com/news/krafton-has-removed-denuvo-from-the-callisto-protocol/

Cytat

Oh, and I also noticed fewer stutters in this latest version of the game. Not only that, but the game was not hammering like crazy one CPU core/thread. Instead, it was using 4-5 CPU threads.

 

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wzrost wydajności po usunięciu denuvo to jest odczuwalny na oryginale też np. Z epica ? Czy tylko piraty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież pirat omija Denuvo, a nie eliminuje go.

Swoją drogą Calisto Protocol jest w paczce HB Choice za 10 Euro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, King Arthas napisał:

Swoją drogą Calisto Protocol jest w paczce HB Choice za 10 Euro.

Na bazarku można już wyrwać za 23 PLN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat Callisto kupiłem na epicu za jakoś 70+ i teraz zacząłem grać. I się zastanawiam czy ma ktoś wiedzę, która wersja lepiej działa obecnie :) ? Na tej z Epica nie jest najgorzej, ale np. Często brak różnicy w wydajności z far lub bez :D gram w 4K. Może uda się gdzieś znaleźć ten mod na FG. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Kabor napisał:

Na bazarku można już wyrwać za 23 PLN.

Ja tam wolę kupić sobie całą paczkę za 43zł.

2 godziny temu, Aruuus napisał:

która wersja lepiej działa obecnie

Nie ma znaczenia jaki klient.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Rosjanie będą mieć problem z IFV/APC/AFV szybciej niż się spodziewaliśmy, duże bazy przechowywania są prawie na wyczerpaniu.   
    • Dobra, kupiłem FO27Q3 jak się pojawiło w iksie.   Bajka, ekipo. Bajka   W LCD masz wiele "stopni" loterii panelowej: - martwe/zablokowane piksele - równomierność bieli/szarości - BLB - Paprochy, etc. - (ostatnio) Cewki/coil whine/wentylator   Tutaj jest tylko jeden element loterii: martwe/zablokowane piksele. Więc trafinie dobrego panelu jest o niebo łatwiejsze. Szarość jest praktycznie idealna po dwóch-trzech cyklach pixel refresha. Tak dobrej, równomiernej bieli/szarości nigdy nie widziałem na LCD, które zwykle miały pół monitora żółte albo niebieskie tutaj ciężko wyłapać okiem odchyłki od normy. Czerń jest idealna z definicji (OLED), BLB wiadomo - brak. Cewki bezgłośne, wentylatora brak - monitor chłodzony pasywnie.   Trafiłem idealny pikselowo panel od razu, za pierwszym podejściem.   Czcionki na nim są praktycznie takie same, jak na XB271HU - różnica marginalna, przy czym warto dodać, że XB271HU był często źle skalibrowany fabrycznie i miał nieostre (w porównaniu z innymi LCD) czcionki, więc moze jestem po prostu przyzwyczajony - mega problem OLEDów tutaj nie jest problemem, a ja na to bardzo zwracam uwagę. Monitor jest prawie 100% glossy, co daje głębię barw - i tak zasłaniam okno do używania kompa, więc brak tego gównianego filtra AG mnie tylko cieszy. Do tego jest 300zł tańszy, niż wiecznie niedostępny MSI. Naprawdę polecam. Mega zadowolony jestem. Póki co brak wad.   A nie, sorry, jedna wada - na cholerę mi porty USB tam z dołu, gdzie nie można dosięgnąć... chciałbym z boku jak w XB271HU
    • Mnie to dziwi, co oni tam mieliby cenzurować? Przecież bohaterka nic nie odkrywa, nie ma scen seksu itd.    
    • Orientuje się ktoś czy w tym programie kredyt 0 % będzie można sprzedać obecne mieszkanie, w momencie składania wniosku nie posiadać żadnego innego i po prostu kupić sobie większe?
    • Tu potrzeba innowacji a nie pierdololo o powrotu do korzeni. Czyli zwykły recykling. Właśnie kiedyś jak te gry wychodziły były czymś nowym i to robiło robotę, a dziś to już coś co było i niczym nie zaskakuje. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...