Skocz do zawartości
Kwaziurski

Szare kontury obiektów, problem maleje przy ruchu kamery.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, proszę o przeniesienie mojego wpisu do poprawnej kategorii jeśli źle trafiłem. 

Mam problem w każdej grze jaką uruchamiam na PC. 

Wiedźmin 3, Metro Exodus, Horizon Zero Down... 

Problem dotyczy konkretnie krawędzi obiektów, tekstur. Gdy kamera w grze pozostaje w ruchu obiekty mają swoją naturalą barwę, krawędzie są ostre jak powinny być oraz posiadają odpowiedni czarny kontur. Gdy kamera pozostaje w stabilnej pozycji wszystkie obiekty nabierą jaśniejszego odcieniu a wszelkie kontury np: rośliność, npc, budynki, podłoże zyskują szarą barwę, poświatę zamiast czarnych obrysów... Tak jakby z jakiegoś powodu czarne kontury przestał być modne i zmieniły trend na jaśniejszy odcień. Zauważyłem że przy manipulacji w ustawieniach gier filtrowania anizotropowego występuje zaostrzenie zjawiska lub jego osłabienie. 

Rx5600xt

I5 4670k

16gb ddr3 

MSI B85m-G43

Dysk ssd MX500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Może kwestia sterowników do  karty graficznej  spróbuj innych najnowszych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...