Skocz do zawartości
Pheno

Windows 10 i problem z drukarka HPLaserJet P1102 ! prosze o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zwracam się do Was z moim problemem, który dotyczy mojej drukarki w pracy tj. HP LASERJET P1102. Drukarkę podłączyłem za pomocą kabla USB z tyłu do komputera, pod płytę główną. Jest dźwięk przyłączania się urządzenia, ale potem nie ma żadnej możliwości drukowanie za pomocą tej konkretnej drukarki. Niżej podsyłam screenshoty wszystkiego co wydawało mi się być istotne, abyście mi mogli pomóc. Dziękuję za każdą pomoc!

Screenshoty: 

https://zapodaj.net/d1dfba81357d9.png.html

https://zapodaj.net/36cad8e7422ad.png.html

https://zapodaj.net/ea3856a6c7546.png.html

https://zapodaj.net/57ad39fc54b63.png.html

https://zapodaj.net/a04af4ea88df7.png.html

https://zapodaj.net/4d00655359265.png.html

System operacyjny: Windows 10 HOME wersja 10.0.19042 Kompilacja 19042, typ systemu x64

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, BTPOTW napisał:

Próbowałeś drukować przez aplikację HP Smart?

Mam po prostu zainstalować aplikacje hp smart i wtedy mi bedzie drukarka dzialac? Nie probowalem tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...