Skocz do zawartości
dudek970

Thrustmaster T150/TMX - wasze doświadczenia, mój problem. Serwis?

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

zakładam ten wątek, bo potrzebuje kilku opinii nt. ww. modeli, tj. T150(RS), TMX(PRO), generalnie chodzi mi o samą bazę z kołem, które są praktycznie identyczne w tych modelach. Kupiłem w x-komie TMX PRO, po jakiejś ówczesnej promce. Wczoraj przyjechał do mnie znajomy, który niedawno otrzymał "pełnowartościowy produkt" po wymianie, odesłał pierwszą sztukę. Jego pierwsza sztuka trafiła do serwisu, ponieważ po 400h w F1 zaczeła zgrzytac, grzechotać i generalnie wydawać z siebie dźwięki jakby ktoś wrzucił cegłówkę do betoniarki i uciekł. Postawiliśmy obie obok siebie, przejechaliśmy się w Dircie, Assetto i F1. Komputer ten sam, ustawienia w grach jak i samym sterowniku te same, firmware'y wsio wsio było identyczne. U niego FFB działał jakby słabiej, ale zmiana kierunku ruchu odbywała się niesamowicie płynnie. Z kolei u mnie FFB był wyraźniejszy, ale jazda "slalomem" nie była tak płynna jak na kierownicy kolegi...ponadto, w mojej sztuce przy szarpnięciu w prawo (tylko prawo) wyraźnie słychać trzask plastiku. Przeskakująca zębatka? Pasek? 

Czy jest tu ktoś z takimi kołami i może wyrazić swoją opinię nt. ich pracy, serwisu Thrustmaster'a? :E Może jest tu ktoś kto naprawiał w swoim zakresie, ma obcykaną budowę, zna ich podstawowe wady?

Bo na razie wychodzi, że dostajemy w pudełku loterię. Pewnie na dniach skończy się odesłaniem na serwis, ale jestem ciekaw opinii innych userów

 

 

PS. Kolegi druga sztuka wydaje się, że jest jakimś refurbem, bo spasowanie elementów w porównaniu do mojej jest zauważalnie gorsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@update który pisze żeby w razie czego przyszłe pokolenia mogły poczytać :E

Kierownica trafiła z serwisu x-komu do serwisu zewnętrznego, dam znać jaki będzie finał mojej usterki :)

 

update2@ nadal jej nie ma :E x-kom już mailowo przepraszał

Edytowane przez dudek970
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ważne update dlatego podbije sam siebie, może się komuś przyda

po 3 tygodniach otrzymałem decyzję - Producent zalecił wymianę towaru na nowy, ale x-kom w ofercie już nie posiada tego produktu dlatego mogą mi zaoferować zwrot pieniędzy lub zakup czegoś innego

do zamknięcia :)

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...