Coś wymyślą przed tym całym DLSS na konsolach już pojawiła się pierwsza próba kombinowania z wyższymi rozdzielczościami w postaci Checkerboard Rendering. DLSS jest teraz o dwa kroki dalej co nie oznacza że alternatywne rozwiązania będą bezużyteczne.
Przed świętami wrzuciłem jeszcze kawałeczek węża na którym zbudowałem układ - mayhems ultra clear. Po dwóch tygodniach płyn zbladł i wytrącił się jakiś syf Pokazałbym to na zdjęciach ale są różne oświetlenia i nie bardzo widać o co chodzi.
NIE ŁĄCZCIE MAYHEMS ULTRA CLEAR Z EC6 !!! 😎
@Jerry731 To może dołóż 1600 zł i kup Asus-a z kartą RTX 3080:
ASUS ROG Strix SCAR 17 R7-5800H/32GB/1TB/W10 RTX3080
Tym bardziej jak piszesz, że nie zamierzasz zmieniać sprzętu przez kilka lat, to dobrze było by mieć taką jednostkę, która spełniłaby te wymagania.
Cześć! Mam do Was pytanie... Czy UHD 630 (intel i5 10400) obsłuży ten monitor: iiyama G-Master G2530HSU Black Hawk. Jestem w tym zielony... Z góry dziękuje za odpowiedzi
Ja spokojnie oplacajac karty czekam na nie i nie bije piany jak ktos kupi drozej i predzej - jego kasa, jego problem skoro chce miec na teraz i zaplaci ekstra.
Wina Nvidi ze wybrala taki proces, Samsunga ze nie wyrabia sie z produkcja w tym procesie, Sklepu, ze zle zalozyl dostepnosc towaru.
Kazdy doklada swoje 3 grosze.
W calej tej urzekajacej historii dotarlo do mnie najbardziej to, ze nagle znalazla sie dla Ciebie karta, a Ty zamiast sie cieszyc to prezentujesz to jako dodatkowy problem ze sklepem...i do tego sie odwolywalem.
Tego, ze przewiduaj jedna sztuke zakupionego towaru na osobe nie skomentuje. Dzialanie i troche na wyrost i troche nieuczciwe, bo np ktos moze miec 2 czy nawe 3 komputery w domu i potrzebowac kilka takich kart niekoniecznie do miningu.
Takie cos mozna 1 skryptem po bazie wychwycic i wydzielic na to kogos, zeby opisywal anulacje dla takich zamowien.
Kolejkowanie i zarzadzanie dostepnoscia tez dalo by sie w taki sposob ogarnac.