Skocz do zawartości
power1

Ps5 konsola sama sie wyłącza plus zielony ekran , serwis Sony nic nie zrobił

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od samej premiery mam ps5 ,niestety od początku co pare dni , i nawet w menu , konsola potrafiła złapać zielony ekran i sie wyłaczyć , konsole odesłałem do sony ,po przebojach itp dostałem konsole z listem ze zaktualizowali system i nie wykryli żadnej usterki.

Zanim wyslałem konsole do sony sam wgrywałem caly system z memorki i robiłem wszystko inne co sony polecało robić na stronie i nic nie pomogło.

Teraz sam nie wiem co zrobić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, power1 napisał:

niestety od początku co pare dni

Nie testowali tego parę dni. Pytanie co im przekazał głuchy telefon. Np. zgłaszam reklamację, gadam pół godziny zmuszany przez konsultanta, od techników dowiaduję się bredni ("brak sygnału" - to nieprawda i nie potrzeba na to pół godziny gadania). Tu tak samo mogli dostać info: "konsola nie działa", nie ważne ile się wysilałeś.

Skorzystaj z rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ - jednak sprzedawca będzie mieć 1 szansę na naprawę, a potem może ściemniać, że wada jest nieistotna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzoniłem bezpośrednio do sony i opisywałem dokładnie problem :(

bede testowal konsole i czekał na kolejny green screen i wtedy dzwonie.

Tylko niestety w kraju w ktorym mieszkam nie da sie dodzwonic do sony normalnie ,siedzi sie godzinami na tele i slucha melodyjki ,za 1 razem wydalem na tele do sony okolo 80euro.Sony wyslalo mi naklejke return do dpd do nich juz nie dalem rady sie dodzwonić i musialem sam zawiesc ps5 do dpd okolo 50km , cyrk totalny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 12.02.2021 o 08:03, power1 napisał:

Dzoniłem bezpośrednio do sony i opisywałem dokładnie problem :(

bede testowal konsole i czekał na kolejny green screen i wtedy dzwonie.

Tylko niestety w kraju w ktorym mieszkam nie da sie dodzwonic do sony normalnie ,siedzi sie godzinami na tele i slucha melodyjki ,za 1 razem wydalem na tele do sony okolo 80euro.Sony wyslalo mi naklejke return do dpd do nich juz nie dalem rady sie dodzwonić i musialem sam zawiesc ps5 do dpd okolo 50km , cyrk totalny 

Gdzie mieszkasz, bo 80euro za infolinie to totalne zdzierstwo, takie praktyki powinny być zakazane, Dpd powinno mieć opcję odbioru przez kuriera z adresu wskazanego przez nadawcę

Edytowane przez arcticfox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.02.2021 o 00:07, arcticfox napisał:

Gdzie mieszkasz, bo 80euro za infolinie to totalne zdzierstwo, takie praktyki powinny być zakazane, Dpd powinno mieć opcję odbioru przez kuriera z adresu wskazanego przez nadawcę

Tak tylko ze na naklejce od sony by numr do dpd pod który miałem dzwonić by zamówić odebranie paczki , tylko ze do DPD dzwoniłem 2 dni po około godzine na linni i nic , nikt nie odbierał. Takie jaja tylko na Wyspach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...