Skocz do zawartości
dery

Diablo 2 Resurrected

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Pioneer83 napisał:

2). Ta gra jest już martwa i nie doczekasz się niczego o czym wspominasz, tak jak nigdy nie doczekaliśmy PVP w D3 (to ganianie na jednej mapie w potyczkach litościwi przemilczę). Gra się sprzedała - Blizz mówi finito.:dj:

Nie chodzi o zarobek, a kompletny brak balansu. Już w PVM miałeś różnice 20 riftów między najgorszą klasą z najgorszym EQ a top tierem, ilość kombinacji skilli/EQ i dobranie do tego modyfikatorów jest tak duża że jest fizycznie brak możliwości balansu tego, a PvP musi być zbalansowane chociaż przynajmniej w 49:51 :E Masz z dobre 7 "średnich" buildów i 3 top tierowe na jednej postaci, pomnóż ilość postaci :E Powodzenia. Nie wiem kto wierzył w mrzonki na temat PvP w D3, ale ten pomysł był nierealny do stworzenia od pierwszych plotek. 

14 minut temu, Czeryboj napisał:

Póki co, tydzień przed D2R stare Diablo 2 mialo sie dobrze pod kątem PVP, więc tu, przy większej ilości graczy będzie lepiej. Pożyjemy, zobaczymy.

Tak dobrze że ladder wygrywa na krzyż dwie postacie :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
11 minut temu, Czeryboj napisał:

OK, bo tak twierdzisz :D

Póki co, tydzień przed D2R stare Diablo 2 mialo sie dobrze pod kątem PVP, więc tu, przy większej ilości graczy będzie lepiej. Pożyjemy, zobaczymy.

Przecież ta gra nie ma żadnego pvp. Samo online to proteza do gry single player.

Streamer który w to grał bardzo długo tłumaczył, że pvp to jakiś duel w wybranym miejscu a reguły i zasady są ustalane przez samych graczy bo nie ma żadnego balansu między postaciami. Podobno były książki reguł pisane do pojedynków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra ma 21 lat, kto ogrywał te wszystkie stare gry w okolicach premiery to wygrał życie jeżeli chodzi o gry komputerowe.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, wompierz napisał:

Przecież ta gra nie ma żadnego pvp. Samo online to proteza do gry single player.

Streamer który w to grał bardzo długo tłumaczył, że pvp to jakiś duel w wybranym miejscu a reguły i zasady są ustalane przez samych graczy bo nie ma żadnego balansu między postaciami. Podobno były książki reguł pisane do pojedynków.

"podobno"

Za naszych czasów nie było streamów, a ci, co je robili później, jak potem to oglądałem, to nooby totalne :D

Duel/Pvp - na razie nie ma, bo nie ma itemów w grze. Ale będzie. Są free dules bez zasad, ale też realmy/ligi, które ustalają zasady.

Balans między postaciami jest taki, że budujesz się jak najmocniejszy i  jesteś w stanie 7v1 zaorać wszystkich.

Jak ktoś słusznie napisał, bicie ciągle tego samego bossa i zbieranie lepszego sprzętu, żeby dalej bić tego samego bossa, tylko szybciej, żeby? żeby co? Też tego nie rozumiem.

PVP jest ponad to, to jest sztuka komponowania postaci. Co z tego, że baala ubije ktoś Javą w 4 sekundy, jak vs postać PVP jest takim samym wyzwaniem, jak pokonanie siedliska zła na normie. Nie jednego zdziwionego widziałem, który myślał, że jest dobry, bo baalruny robił. W d2 było pvp fajne, bo można dorwać każdego gdzie się chcę(oprócz miasta) i mu spuścić manto. Był szacunek na tej grze, bo jak ktoś przyfurczał do klanu, to nie miał życia na publicznych grach, bo bał się wyjść z miasta :E Oldschool gaming według dżentelmeńskich zasad, a jak nie - to zmieniaj nazwę konta i rób nową postać. Bo nie pograsz :D Chyba, że wrócisz do bicia potworków, bo na kilku określonych grach, które stały praktycznie 24/h (polska, polacy, duel, duelz, duels, d u e l, duel me) nie miał co się pokazywać, a do bicia potworków wrócić nie chciał, bo to nudne.

Podejrzewam, że niektórzy z was omijają dobre itemy nie zdając sobie nawet sprawy z ich wartości (omijają, bo nie ma +2 do All skills)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Czeryboj napisał:

Zgodzę się natomiast z wami, którzy się nudzą w tej grze - TAK, PVM nudzi, PVM grałem może kilka miesięcy i tyle co trzeba podczas dążenia do danego celu w rozwoju kolejnej postaci. No i na początku każdego Laddera dla zarobku na itemy pod pvp (choć potem już tego nie musiałem robić)

Jeśli PvM jest nudne, to PvP nie wiem jak nazwać. ;) Co kto lubi, sami gracze często otwarcie zgadzali się z tym, że to dziki zachód, czysty random, wynikający z braku balansu między postaciami. Bo jak to zbalansować? Oczywiście jak ktoś wyciąga z tego fun, be my guest. To można osiągnąć na wiele sposobów. Mnie ogólnie ten rodzaj interakcji nie grzeje, gdzie wynik pojedynku zależny jest od tego ile godzin spędziłeś na farmieniu sprzętu, albo ile kasy zapłaciłeś, żeby go zwyczajnie kupić.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, wompierz napisał:

Przecież ta gra nie ma żadnego pvp. Samo online to proteza do gry single player.

Streamer który w to grał bardzo długo tłumaczył, że pvp to jakiś duel w wybranym miejscu a reguły i zasady są ustalane przez samych graczy bo nie ma żadnego balansu między postaciami. Podobno były książki reguł pisane do pojedynków.

Jak PVP w diablo znasz z opowieści jakiegoś streamera, to nic dziwnego, że tak piszesz :-P Tu była cała scena z wieloma klasami, buildami opartymi na konkretnych przedmiotach, low level. Był też wspomniany PCL i duele zespołowe.  Każdą klasą mogłeś wygrać. Ludzie poświęcali mnóstwo czasu by odpowiednio dopracować ekwipunek czy styl gry. PvP to ważny aspekt w diablo. No, ale trzeba było w tym choć minimum uczestniczyć.

Nie znam współczesnego H&S który łączy dobrą itemizację z grywalnym trybem PVP. Jest kładziony nacisk na PvM, a tryb PVP to często nawet nie proteza.

Edytowane przez bigovsky
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Czeryboj napisał:

PVP jest ponad to, to jest sztuka komponowania postaci.

Oldschool gaming według dżentelmeńskich zasad, a jak nie - to zmieniaj nazwę konta i rób nową postać. Bo nie pograsz :D

Dlatego właśnie niektórzy nigdy się z Wami nie dogadają. :E Idealizacja pełną gębą, jakby to był jakiś wyższy wymiar rozgrywki online. Jak ktoś się w to nie wkręci, co najwyżej uśmiechnie się pod nosem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
12 minut temu, Vulc napisał:

Jeśli PvM jest nudne, to PvP nie wiem jak nazwać. ;) Co kto lubi, sami gracze często otwarcie zgadzali się z tym, że to dziki zachód, czysty random, wynikający z braku balansu między postaciami. Bo jak to zbalansować? Oczywiście jak ktoś wyciąga z tego fun, be my guest. To można osiągnąć na wiele sposobów. Mnie ogólnie ten rodzaj interakcji nie grzeje, gdzie wynik pojedynku zależny jest od tego ile godzin spędziłeś na farmieniu sprzętu, albo ile kasy zapłaciłeś, żeby go zwyczajnie kupić.

Jak większość dlatego ten rodzaj wymarł.

Ale widocznie w domach spokojnej starości marzą o powrocie do młodości i, że nagonią ludzi do takiej rozgrywki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Vulc napisał:

Jeśli PvM jest nudne, to PvP nie wiem jak nazwać. ;) Co kto lubi, sami gracze często otwarcie zgadzali się z tym, że to dziki zachód, czysty random, wynikający z braku balansu między postaciami. Bo jak to zbalansować? Oczywiście jak ktoś wyciąga z tego fun, be my guest. To można osiągnąć na wiele sposobów. Mnie ogólnie ten rodzaj interakcji nie grzeje, gdzie wynik pojedynku zależny jest od tego ile godzin spędziłeś na farmieniu sprzętu, albo ile kasy zapłaciłeś, żeby go zwyczajnie kupić.

Podaj przykład? Bo wszystko co mówisz, to jest "gdzieś słyszałem"

Nie ma co z tobą na ten temat pisać, bo nie masz bladego pojęcia co ty wygadujesz. Każda postać mogła pokonać drugą, bardzo często postać dużo słabiej ubrana wygrywała, bo liczył się Skill > Eq > typ postaci. Jak to w każdej grze - są klasy postaci, które mają ciężej wygrać z inną, ale to mało istotna kwestia, bo każdy z każdym mógł wygrać. Tobie się chyba wydaje, że PVP wygląda tak samo jak twoim barbem czy pallem na PVP - podchodzisz, lewy przycisk myszy i kto ma lepszy EQ to wygrywa :E

3 minuty temu, wompierz napisał:

Jak większość dlatego ten rodzaj wymarł.

Ale widocznie w domach spokojnej starości marzą o powrocie do młodości i, że nagonią ludzi do takiej rozgrywki.

Nic nie wymarło, po prostu dla takiego gracza jak ty to jest czarna magia i nie wiesz gdzie tego szukać i jak się za to zabrać. W zwykłe d2 do tej pory się duelują :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie ogrywam singla palem i czarka , jestem zadowolony jak się serwery uspokoja to wjade na  online

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Czeryboj napisał:

Podaj przykład? Bo wszystko co mówisz, to jest "gdzieś słyszałem"

Nie ma co z tobą na ten temat pisać, bo nie masz bladego pojęcia co ty wygadujesz. Każda postać mogła pokonać drugą, bardzo często postać dużo słabiej ubrana wygrywała, bo liczył się Skill > Eq > typ postaci. Jak to w każdej grze - są klasy postaci, które mają ciężej wygrać z inną, ale to mało istotna kwestia, bo każdy z każdym mógł wygrać. Tobie się chyba wydaje, że PVP wygląda tak samo jak twoim barbem czy pallem na PVP - podchodzisz, lewy przycisk myszy i kto ma lepszy EQ to wygrywa :E

Jasne, bo przecież człowiek nie siedział swego czasu na forach całymi dniami, nie śledził pojedynków i nie jarał itemami, których nigdy nie zdobędzie nawet 1/8. :E Nie można też choćby na YT zobaczyć jak wygląda pojedynek PVP z prawdziwego zdarzenia (left click xd), tutaj trzeba należeć do elitarnego grona wtajemniczonych, to w końcu tak niesamowicie skomplikowana gra. :heu: Balans nie jest możliwy do osiągnięcia z samej definicji, co nie znaczy, że nie można cieszyć się grą i szlifować EQ.  Jedno drugie wyklucza? Twoje święte oburzenie jest przezabawne, niestety spora część graczy zdawała sobie sprawę z ułomności tego trybu. To nie jest Starcraft, gdzie masz 3 rasy, a gdzie z balansem było i tak mnóstwo problemów.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Czeryboj napisał:

Każda postać mogła pokonać drugą, bardzo często postać dużo słabiej ubrana wygrywała, bo liczył się Skill > Eq > typ postaci. Jak to w każdej grze - są klasy postaci, które mają ciężej wygrać z inną, ale to mało istotna kwestia, bo każdy z każdym mógł wygrać. Tobie się chyba wydaje, że PVP wygląda tak samo jak twoim barbem czy pallem na PVP - podchodzisz, lewy przycisk myszy i kto ma lepszy EQ to wygrywa :E

 

Dokładnie. To była największa przyjemność cisnąć ludzi z ekwipunkiem za setki dolarów postacią o wartości hełmu :D. Nawet przy mniej skomplikowanych postaciach jak barbarzyńca można zniszczyć tych z "najlepszym" ekwipunkiem za ułamek wartości. Jeśli wiedziało się o co chodzi.

9 godzin temu, Vulc napisał:

Dlatego właśnie niektórzy nigdy się z Wami nie dogadają. :E Idealizacja pełną gębą, jakby to był jakiś wyższy wymiar rozgrywki online. Jak ktoś się w to nie wkręci, co najwyżej uśmiechnie się pod nosem.

 

W żadnym wypadku nie idealizuje tej gry. Ma ogromną wadę w postaci wymagającego grindu przy jego małej atrakcyjności. Jest zbyt powtarzalna i uboga. Pod względem rozgrywki dużym problemem jest mała płynność - dlatego teleport stał się tak popularny. Pytanie czy nie można tego rozwiązać przenosząc część mechanik poruszania z D3. Ale to spekulacje, bo zmian nie będzie

To co piszesz o trybie PVP jest oderwane od realiów D2 i właśnie pasuje do współczesnych gier, tłumacząc dlaczego w nich ten tryb nie działa.

Edytowane przez bigovsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, voltq napisał:

Ja aktualnie ogrywam singla palem i czarka , jestem zadowolony jak się serwery uspokoja to wjade na  online

Ja od wtorku wieczorami grywam i wydaję się że już wszystko ok na serwerach. Jak do tej pory, ani jednego problemu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Vulc napisał:

Jasne, bo przecież człowiek nie siedział swego czasu na forach całymi dniami, nie śledził pojedynków i nie jarał itemami, których nigdy nie zdobędzie nawet 1/8. :E Nie można też choćby na YT zobaczyć jak wygląda pojedynek PVP z prawdziwego zdarzenia (left click xd), tutaj trzeba należeć do elitarnego grona wtajemniczonych, to w końcu tak niesamowicie skomplikowana gra. :heu: Balans nie jest możliwy do osiągnięcia z samej definicji, co nie znaczy, że nie można cieszyć się grą i szlifować EQ.  Jedno drugie wyklucza? Twoje święte oburzenie jest przezabawne, niestety spora część graczy zdawała sobie sprawę z ułomności tego trybu. To nie jest Starcraft, gdzie masz 3 rasy, a gdzie z balansem było i tak mnóstwo problemów.

Zabawne jest to, jak dalej myślisz, że cokolwiek o tym wiesz, z oglądania jakiś filmików :E Co z tych forów wyczytałeś, co z tych filmików? Nie było ani jednej postaci którą left-klick cokolwiek komuś zrobisz. 

Zabawne jest również to, jak myślisz, że masz rację, a mało kto tu jest z tego co widzę, prócz mnie i @bigovsky kto umie cię wypunktować. Każdy tu "pamięta d2" jako starą grę sprzed 20 lat, w którą pograł na single i na tym jego przygoda się skończyła.

Jakbyś kiedykolwiek liznął PVP, to wiedziałbyś, że balans postaci pod kątem ewentualnych niedoróbek producenta 20 lat temu nie ma znaczenia, jak i słowo runiczne, czy item, który ma "dużo niebieskich napisów (xD ktoś kto grał od 1.08 to pamięta te trady). Liczy się utrzymywanie i dążenie do balansu progów ias/fcr/fbr/fhr/mr/dr/ds/res - ale żeby to zrozumieć trzeba znać każdą postać, każdą mechanikę postaci i gdzie co zadziała oraz jakich itemów należy używać. Ja miałem WSZYSTKIE możliwe postacie w tej grze, łącznie z freakami. I to nie z jakimś 1/8 EQ, którego nigdy nie zdobędziesz jak twierdzisz, tylko wypakowane pod korek. 

żeby skutecznie grać TvT i PvP miałem ustawione bidny pod : A S D F Z X C V Q E W F4 i F5 - 13 przycisków na klawiaturze + LMP/RPM. A no i jeszcze "B" pod Hs na Hdinie. także 14 bindów.

Edytowane przez Czeryboj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, bigovsky napisał:

Dokładnie. To była największa przyjemność cisnąć ludzi z ekwipunkiem za setki dolarów postacią o wartości samego hełmu. Nawet w tych mniej skomplikowanych postaciach jak barbarzyńca można było zniszczyć ludzi z "najlepszym" ekwipunkiem postacią za ułamek wartości. Tylko jeśli wiedziało się o co chodzi.

 

Super, o czym to świadczy? Że cienki gość w dobrym ekwipunku nadal jest cienki? To dopiero nowość. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Vulc napisał:

Super, o czym to świadczy? Że cienki gość w dobrym ekwipunku nadal jest cienki? To dopiero nowość. ;)

Świadczy to o tym, że jak ktoś nie umiał grać, to bardzo dobry ekwipunek mu nie pomagał, bo wygrywał z nim gość, który miał słaby EQ ale umiał grać.  Ty wyżej twierdziłeś, że LPM i kto ma lepszy EQ to wygrywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Czeryboj napisał:

Zabawne jest to, jak dalej myślisz, że cokolwiek o tym wiesz, z oglądania jakiś filmików :E Co z tych forów wyczytałeś, co z tych filmików? Nie było ani jednej postaci którą left-klick cokolwiek komuś zrobisz. 

Zabawne jest również to, jak myślisz, że masz rację, a mało kto tu jest z tego co widzę, prócz mnie, kto umie cię wypunktować.

Przecież ja szydziłem w tym miejscu z left-click, którym co najwyżej można podnieść złoto z gleby. :E Nie trzeba być geniuszem, żeby nawet po głupim filmiku ogarnąć, że nie na tym to polega.

Ojej, znalazł się specjalista, który będzie punktował ludzi. Myślę, że mam rację? Co do czego, w ogóle ogarniasz coś z tego, o czym pisałem wyżej?  Śledziłem scenę przez jakiś czas, więc z czym dokładnie chcesz dyskutować? Z tym, że ludzie siedzący w temacie tak samo głęboko jak Ty (tutaj bynajmniej nie mówię o sobie), nie mieli kija w dupie i prezentowali trochę większa elastyczność jeśli chodzi o ocenę tego trybu? Bo na razie nie bardzo rozumiem o co się spinasz.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Vulc napisał:

Przecież ja szydziłem w tym miejscu z left-click, którym co najwyżej można podnieść złoto z gleby. :E Nie trzeba być geniuszem, żeby nawet po głupim filmiku ogarnąć, że nie na tym to polega.

Ojej, znalazł się specjalista, który będzie punktował ludzi. Myślę, że mam rację? Co do czego, w ogóle ogarniasz coś z tego, o czym pisałem wyżej?  Śledziłem scenę przez jakiś czas, więc z czym dokładnie chcesz dyskutować? Z tym, że ludzie siedzący w temacie tak samo głęboko jak Ty (tutaj bynajmniej nie mówię o sobie), nie mieli kija w dupie i prezentowali trochę większa elastyczność jeśli chodzi o ocenę tego trybu? Bo na razie nie bardzo rozumiem o co się spinasz.

No ale co oznacza "śledziłem scenę?" co wyśledziłeś? W tym trzeba było siedzieć, żeby poczuć klimat. Mam wrażenie, że dostałeś komputer na komunię w 2008 roku i zacząłeś przygodę od gier "nowożytnych", a później chciałeś spróbować "starej gry" i ci się nie podobało. Ty zacząłeś tu wjeżdżać, że PVP w tej grze nie istnieje, a właśnie istnieje i zawsze istniało. To był fundament, który utrzymał tę grę przy życiu jeszcze do zeszłego roku, więc wyprowadzam cię z błędu. Tryb Pvp jest bardzo dobry,  jeszcze w innej grze takiego pvp nie spotkałem. Ta gra łączy w sobie archaizm i prostotę z mega skomplikowanymi buildami i dbaniem o najdrobniejsze detale, bez których twoje szanse maleją. To jest gra dla cierpliwych. Może i patrzę przez pryzmat dawnej społeczności i zasad panujących na d2, no ale co z tego, to moje odczucia o których opowiadam, a że byłem w topie, to chyba dobrze kogoś posłuchać, kto to wszystko ogarniał, a nie furczeć tu, że Ci się nie podoba mój sposób wypowiedzi na ten temat. Nie ma sensu żeby wdawać się w szczegóły. Nie masz bladego pojęcia o pvp w tej grze, a krzyczysz najgłośniej. Zajmij się już biciem mefa i odpuść temat, bo to jest jak rozmowa z głuchoniemym bez migów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2 spirity smoke lore i chance guards i juz jestem zadowolony ze moge kosic hammerem pvm xD

Na konsolach na singlu mozna wpisac/włączyć komendę i zrobic players 7 ?? Czy nie ?

Btw fajnie by było jakby dodali stackowanie się potek i kluczy na ubery i wszystkiego co jest identyczne itd

dwa fajnie jakby dodali taki matchmaking pvp 1v1 2v2 3v3 itd jak w cs go czy lolu jakis ranking bronze diamond albo rangi ciekawe czy jest możliwe cos takiego w tej grze wtedy te ciezkie zbieranie itemow i bicie lvl mialo by większy sens

P.s oby nie bylo botów i maphacka w tej grze itp przynajmniej na konsolach 

P.s najlepsze pvp bylo w Knight online w latach 2004-2009

Edytowane przez voltq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, voltq napisał:

Ja mam 2 spirity smoke lore i chance guards i juz jestem zadowolony ze moge kosic hammerem pvm xD

Na konsolach na singlu mozna wpisac/włączyć komendę i zrobic players 7 ?? Czy nie ?

Btw fajnie by było jakby dodali stackowanie się potek i kluczy na ubery i wszystkiego co jest identyczne itd

dwa fajnie jakby dodali taki matchmaking pvp 1v1 2v2 3v3 itd jak w cs go czy lolu jakis ranking bronze diamond albo rangi ciekawe czy jest możliwe cos takiego w tej grze wtedy te ciezkie zbieranie itemow i bicie lvl mialo by większy sens

P.s oby nie bylo botów i maphacka w tej grze itp przynajmniej na konsolach 

P.s najlepsze pvp bylo w Knight online w latach 2004-2009

No i grunt to się cieszyć z gry :D

Matchmaking właśnie by popsuł swobodę tłuczenia wszystkich jak popadnie - do czasu aż nie trafi się większa ryba. 

Wiesz, to było fajne. Niezależnie na jakiej grze jesteś i co robisz - powiedzmy grasz sobie Barbem, masz drugiego Barba w teamie - obaj ładnie kosicie, więc po udanym polowaniu na mefa ustawiacie się na pojedynek na ubitym gruncie, żeby sprawdzić kto jest lepszym wojownikiem, a pozostali, co grali z wami na Mefie przyglądają się walce, bo nie trzeba nigdzie wychodzić, zmieniać areny, serwera, losować gry itp :E

No potki mogłyby się stackować. 

Edytowane przez Czeryboj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez to Diablo znowu zarwałem noc ale co tam udało się dojść na spokojnie i bez pośpiechu do III aktu. 

Ostatni BOSS z II aktu to była masakra sponiewierał mnie tak że wracałem do niego z 5 razy stawiając teleport a wydawało już mi się że jestem mocarny :E

Diabelnie dobra gra, wiem że to 21 letni staroć ale nadal ma w sobie to coś co sprawia że jest miodna no chyba że odpala mi się tryb sentymentalny i przez to mam taki pozytywny odbiór ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Czeryboj napisał:

No ale co oznacza "śledziłem scenę?" co wyśledziłeś? W tym trzeba było siedzieć, żeby poczuć klimat. Mam wrażenie, że dostałeś komputer na komunię w 2008 roku i zacząłeś przygodę od gier "nowożytnych", a później chciałeś spróbować "starej gry" i ci się nie podobało.

Ty zacząłeś tu wjeżdżać, że PVP w tej grze nie istnieje, a właśnie istnieje i zawsze istniało. To był fundament, który utrzymał tę grę przy życiu jeszcze do zeszłego roku, więc wyprowadzam cię z błędu. Tryb Pvp jest bardzo dobry,  jeszcze w innej grze takiego pvp nie spotkałem.

Może i patrzę przez pryzmat dawnej społeczności i zasad panujących na d2, no ale co z tego, to moje odczucia o których opowiadam, a że byłem w topie, to chyba dobrze kogoś posłuchać, kto to wszystko ogarniał, a nie furczeć tu, że Ci się nie podoba mój sposób wypowiedzi na ten temat. Nie ma sensu żeby wdawać się w szczegóły. Nie masz bladego pojęcia o pvp w tej grze, a krzyczysz najgłośniej. Zajmij się już biciem mefa i odpuść temat, bo to jest jak rozmowa z głuchoniemym bez migów. 

Jak zacięta płyta, trzeba siedzieć żeby poczuć klimat. Śledziłem widocznie z jakiegoś powodu. Natomiast w D2 grałem na premierę mistrzu dedukcji, gratuluję więc teorii z tyłka.

Przestawiłem jak ja odbieram ten tryb i jak był postrzegany przez wielu innych graczy, z których opiniami się spotkałem. Jak Ty odbierasz i odpływasz w zachwytach, to jest ok. W drugą stronę już wielki ból dupy, bo jak ktoś śmie mieć inne spojrzenie. :heu: To, że akurat Ty takiego trybu nigdzie indziej nie spotkałeś, kompletnie o niczym nie świadczy. A w zasadzie mógłbym napisać o czym może świadczyć, ale sobie daruję. :E

No i znów ta sama śpiewka, bo przeczytanie fragmentu tekstu ze zrozumieniem najwyraźniej przekracza Twoje możliwości. Nie trzeba w tym siedzieć, żeby ocenić ten tryb i mniej więcej poznać jego zasady, w dziecinny sposób robisz z siebie właściciela wiedzy tajemnej, bez której człowiek nie powinien się w ogóle odzywać. Więc może Ty zajmij się biciem mefa, zwiększając szanse na uwolnienie się od kija w czterech literach. Co będzie z pożytkiem dla Ciebie i innych.

5 godzin temu, voltq napisał:

Na konsolach na singlu mozna wpisac/włączyć komendę i zrobic players 7 ?? Czy nie ?

Nie można. A szkoda, bo to podstawa tak naprawdę, jeśli chodzi o progresowanie. Dodanie tego na konsolach jest bajecznie łatwe, choćby kombinacją przycisków, jako że nie ma tam ingame chatu tylko predefiniowane wiadomości. No, ale to Blizzard, może to dodać za x lat, albo nie dodać wcale.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, azgan napisał:

Ostatni BOSS z II aktu to była masakra sponiewierał mnie tak że wracałem do niego z 5 razy stawiając teleport a wydawało już mi się że jestem mocarny :E

Duriel to największa ściana w początkach przygody z D2, zwłaszcza jeśli wchodzisz do tej walki nieprzygotowanym. :E Swego czasu został znerfiony odrobinę, ale i tak  - częściowo przez arenę na której toczy się walka - potrafi dać się we znaki. 

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, voltq napisał:

Ja aktualnie ogrywam singla palem i czarka , jestem zadowolony jak się serwery uspokoja to wjade na  online

Ja kończę 3 akt online i nie miałem żadnych problemów.Ani razu mnie nie wywaliło ani postać nie zniknęła.

2 minuty temu, Vulc napisał:

Duriel to największa ściana w początkach przygody z D2, zwłaszcza jeśli wchodzisz do tej walki nieprzygotowanym. :E Swego czasu został znerfiony odrobinę, ale i tak  - gczęściowo przez arenę na której toczy się walka - potrafi dać się we znaki. 

Ja do Duriela nie zaliczyłem żadnego zgonu a do niego 3 razy podchodziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...