Skocz do zawartości
MroczneWidmo

Days Gone na PC

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kuzwa no i co ,wychodzi gra i stary pryk 1060 ciagnie gre na high w 60 fps.A to nie jest liniowa gra .

I co na to inni twórcy gier ????? gdzie zeby pograc komfortowo trzeba  miec topowe karty,ile tam smarujecie nvidiom i innym zeby gracze lecieli po nowe karty.

Naprawde wielkie brawa dla twórców bo jak sie chce to mozna wszytsko ,tak zeby nawet ludzie na słabszych sprzetach pograli sobie w 60 fps.I to nie na bida details.

Chwila normalnosci.

Edytowane przez Kubaś_30
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, samsung70 napisał:

super, a były jakieś notatki podczas eksplorowania?

Notatki, zdjęcia, zapiski głosowe. Tylko trzeba wejść w menu postępu. Zazwyczaj w grach jak coś się znajdzie to automatycznie wyświetlane jest to co się podniosło. Tutaj nie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, jareckyy napisał:

Brać ze steam czy epic games?

Gdzie taniej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Kubaś_30 napisał:

Kuzwa no i co ,wychodzi gra i stary pryk 1060 ciagnie gre na high w 60 fps.A to nie jest liniowa gra .

I co na to inni twórcy gier ????? gdzie zeby pograc komfortowo trzeba  miec topowe karty,ile tam smarujecie nvidiom i innym zeby gracze lecieli po nowe karty.

Naprawde wielkie brawa dla twórców bo jak sie chce to mozna wszytsko ,tak zeby nawet ludzie na słabszych sprzetach pograli sobie w 60 fps.I to nie na bida details.

Chwila normalnosci.

no wlasnie bo co by nie mowic gtx 1060 to 5 letnie gpu ktore na start bylo sredniakiem a teraz juz malo ktora nowa gra z tych wiekszych dziala na tej karcie w 60 fps i detalach chociaz srednich

2 minuty temu, Jaycob napisał:

Gdzie taniej. 

taka sama cena ale lepiej steam bo to taka stabilniejsza platforma, na epicu kiesy mialem problemy z chmura i rozne jakies kwiatki steam lepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"kiedyś" ?  Wiesz aktualizacje platformy także są.;)  Poza tym na Epicu odpalisz gry bezpośrednio z folderu bez tego sklepu, ale zapis jest wtedy offline (lokalnie). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Epic może nie mieć achievemntów- dla kogoś mogą być ważne. Wiem, że dopiero wprowadzają i nie wszystkie gry mają.

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Kubaś_30 napisał:

%LOCALAPPDATA%\BendGame\Saved\Config\WindowsNoEditor\

sg.AntiAliasingQuality_BEND_STUDIO=0

sposób na wylaczenie TAA w grze,jak ktos by chciał.

P.S jak gra ma 60 fps na 1060,70 to naprawde gratki dla twórców za optymalizacje!?

A mógłbyś dokładniej podać? W folderze "WindowsNoEditor" jest 11 plików - czy trzeba gdzieś w całości dopisać całą linijkę tak jak np w Hellblade w pliku Engine.ini czy w GameUserSettings.ini po prostu zmienić 3 na 0? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, lamparcicho napisał:

A mógłbyś dokładniej podać? W folderze "WindowsNoEditor" jest 11 plików - czy trzeba gdzieś w całości dopisać całą linijkę tak jak np w Hellblade w pliku Engine.ini czy w GameUserSettings.ini po prostu zmienić 3 na 0? 

sg.AntiAliasingQuality_BEND_STUDIO=3   to jest zdajsie domyślne

zmieniasz z 3 na 0

i potem zaznacz "tylko do odczytu"

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby przypadkiem nie pomogły przy UE4 i DX11 ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Jaycob napisał:

"kiedyś" ?  Wiesz aktualizacje platformy także są.;)  Poza tym na Epicu odpalisz gry bezpośrednio z folderu bez tego sklepu, ale zapis jest wtedy offline (lokalnie). 

Co i tak wymaga logowania do Epicgames?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wymaga logowania? Pisałem o grach, które odpalisz z folderu bez odpalania tej platformy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Kubaś_30 napisał:

sg.AntiAliasingQuality_BEND_STUDIO=3   to jest zdajsie domyślne

zmieniasz z 3 na 0

i potem zaznacz "tylko do odczytu"

U mnie wymuszenie AA na off powoduję błędy w grze i nie mam tu na myśli np. migających textur, czy postrzępionych krawędzi.

Przy AA off, w grze nie pokazują się wskaźniki, lub pokazują się nie poprawnie np. podczas tropienia, czy przy niektórych rzeczach do znalezienia. Być może będą i inne błędy, ale dłużej nie grałem z wymuszonym AA off.

Więc zwrócicie na to uwagę jak coś. Nie wiem czy może tu mieć coś do powiedzenia sam sterownik, ale nie chce mi się teraz wrzucać nowszych.

Edytowane przez lukadd
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No na pewno jakieś tam aktualizacje do gry będą, aby tylko dotyczyły takich drobnostek to będzie dobrze. Póki co nic złego u mnie się nie dzieje, jestem wręcz porażająco zaskoczony i odwykłem od takiego stanu rzeczy. :E 

Oczywiście najnowszy sterownik Nvidii pod Days Gone mam zainstalowany.

Edytowane przez caleb59
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lukadd napisał:

Przy AA off, w grze nie pokazują się wskaźniki, lub pokazują się nie poprawnie np. podczas tropienia, czy przy niektórych rzeczach do znalezienia. Być może będą i inne błędy, ale dłużej nie grałem z wymuszonym AA off.

Sterowniki nie mają nic do tego, gra nie działa poprawnie z wymuszonym wyłączonym TAA. Przy wyłączonym TAA skalowanie rozdzielczości działa niepoprawnie.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszku pograłem. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego portu. Poprasowali lekko graficzkę, oświetlenie. A co najważniejsze textury są widocznie lepsze niż na konsoli, no i nie ma checkerboardu. Wygląda to zdecydowanie lepiej. Do tego dali bardziej zaawansowane ustawienia HDR niż to pamiętam z konsoli.

Optymalizacja przynajmniej początek bardzo dobra. Ultra 4k i np. podczas akcji w zajeździe na GPU 1860Mhz leci 80-90fps w 4k :E Jak dałem locka na 60fps to gpu się totalnie nudziło i potrafiło zbijać takty nawet do 1300-1400Mhz i bez problemu trzymało 60fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jaycob napisał:

Co wymaga logowania? Pisałem o grach, które odpalisz z folderu bez odpalania tej platformy. 

No właśnie nie bo tylko Cyberpunkt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

port i zrobili ale błędy zostały z konsoli.  Sejwy nie działają. Już kończyłem misje z Bozerem [ zrobilem sejw ] i co mam zaczynać od początku [ stacja benzynowa ]. Już mnie odrzuciło - na dziś koniec.

Edytowane przez mindstorm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Bo tu z tego co pamiętam nie ma zapisywania/nie działa w trakcie misji. Ewentualnie jakieś checkpointy jak są to robi auto save.
Ogólnie system zapisów w tej grze mi nie przeszkadzał. Nawet Odin jakoś specjalnie nie marudził i dał radę :E

Np. w RDR2 też nie można było zapisywać w trakcie misji.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem 2h, ustawienia wszystko na maxa i na 3060 Ti i R5 3600 w 3400x1440p jest od 70 do 110 klatek. Generalnie w tym pierwszym obozie spadło poniżej 70 więc gra wymagania ma, jest ładne oświetlenie, cienie ale widać że to gra przeniesiona ze starej konsoli gdzie wszystko wyglądało jak kupa. Pamiętam jak grałem w Days Gone na PS4, o matko nie dość że dropy straszne to jeszcze te loadingi co chwile, nie wytrzymałem i sprzedałem po kilku misjach. Co dziwne jak już miałem wychodzić z gry to wywaliło error że "alokacja pamięci na GPU zbyt mała, zwolnij pamięć i zagraj ponownie" miał ktoś coś takiego ? Pierwszy raz się z tym spotykam ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gra nie łakoma na procesory, w testach RTX 2070S z i5 4670k min 70fps w 1440p -  widać Sony  zależy na dobrym odbiorze tej produkcji, czekam na Uncharted.

08ed42fab062dc5fgen.jpg

Edytowane przez bbandi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, ketiw555 napisał:

Pograłem 2h, ustawienia wszystko na maxa i na 3060 Ti i R5 3600 w 3400x1440p jest od 70 do 110 klatek. Generalnie w tym pierwszym obozie spadło poniżej 70 więc gra wymagania ma, jest ładne oświetlenie, cienie ale widać że to gra przeniesiona ze starej konsoli gdzie wszystko wyglądało jak kupa. Pamiętam jak grałem w Days Gone na PS4, o matko nie dość że dropy straszne to jeszcze te loadingi co chwile, nie wytrzymałem i sprzedałem po kilku misjach. Co dziwne jak już miałem wychodzić z gry to wywaliło error że "alokacja pamięci na GPU zbyt mała, zwolnij pamięć i zagraj ponownie" miał ktoś coś takiego ? Pierwszy raz się z tym spotykam ?

Dziwne bo zgodnie z tym co mówił miły pan z Digital Foundry gra żre około ~4GB VRAM z karty nawet na maksymalnych ustawieniach grafiki.

Korzystasz z najnowszego sterownika Nvidii z wczoraj pod tą grę (466.47)?

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...