Skocz do zawartości
MroczneWidmo

Days Gone na PC

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, caleb59 napisał:

Dziwne bo zgodnie z tym co mówił miły pan z Digital Foundry gra żre około ~4GB VRAM z karty nawet na maksymalnych ustawieniach grafiki.

Trza by na AB zerknąć, bo imo idzie dużo więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Up
Chyba granie na szybkiego :P

Ze strony how long to beat widnieje takie coś:

NxRgKc5.png
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytał o główną z dodatkowymi misjami. To jest open world czas będzie się różnił w zależności w jakim tempie dana osoba i ile będzie eksportować i czy wszystkie poboczne zrobi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na moim screenie pisze takie coś jak "Main Story" chyba nie trzeba tłumaczyć co to znaczy, według tej rozpiski średnio 37 godz, a na szybkiego ok 28 godz.
Też to może dać obraz ile zajmie granie- (czytaj "tak na oko").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najszybciej zdobyć zaufanie, aby odblokować przedmioty w obozach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

Dziwne bo zgodnie z tym co mówił miły pan z Digital Foundry gra żre około ~4GB VRAM z karty nawet na maksymalnych ustawieniach grafiki.

Korzystasz z najnowszego sterownika Nvidii z wczoraj pod tą grę (466.47)?

Nie pobrałem tego sterownika a w hwinfo wyskoczyło że gra wciągnęła 7GB :E

Dzisiaj będę musiał zrobić aktualizacje sterów w takim razie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne im wyższa rozdzielczość tym większe zużycie pamięci - klasyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tutaj wczoraj dopytywał jak gra śmiga na dziadku 1080Ti - ano całkiem dobrze śmiga:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, lamparcicho napisał:

Ktoś tutaj wczoraj dopytywał jak gra śmiga na dziadku 1080Ti - ano całkiem dobrze śmiga:

Coś mi tu śmierdzi.
100 fps na 1440p i 1080ti... hmm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To gra z konsoli która wyszła 7-8 lat temu to jak ma działać?

ah te fora komputerowe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ODIN85 napisał:

Niby co? jak karta dużo wydajniejsza od tostera Pro.

Ale sporo mniej wydajna od 3070.
Co prawda render na 1.2 pod 1440p i mam na 3070 zwykle 90 - a czasem 70 fps.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jakie 2 lata? Ps4 PRO będzie miało w listopadzie 5 lat.

edit: Namotałem :P @Wu70 miał na myśli zwykłą ps4, która wyszła 8 lat temu a Tobie chodziło, że DG wyszło 2 lata temu ;) 

Edytowane przez lamparcicho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS4 to już prawie 8 lat :D Dlatego też wymagania odnośnie cpu to kompletne zero bo tam procesorów w zasadzie nie było w konsolach :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości: jak działa to skalowanie rozdzielczości w DG - przy 1440p i ustawieniu suwaka na 120 co otrzymujemy finalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, lamparcicho napisał:

A tak z ciekawości: jak działa to skalowanie rozdzielczości w DG - przy 1440p i ustawieniu suwaka na 120 co otrzymujemy finalnie?

Zrobiłem to z automatu i zakładam (bez testów przyznam) ładniejszy obraz.
Zrobię z ciekawości screeny na 100 vs 120. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, ODIN85 napisał:

1080ti to dalej bardzo dobra karta do grania.

Ja tego nie kwestionuje, ale 1080ti nie ma startu do 3070 (po to zmieniałem) i wynik z filmu jest dla mnie "za dobry". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, lamparcicho napisał:

A tak z ciekawości: jak działa to skalowanie rozdzielczości w DG - przy 1440p i ustawieniu suwaka na 120 co otrzymujemy finalnie?

To co wszędzie, 120% 1440p

3 minuty temu, JeRRy_F3D napisał:

Ja tego nie kwestionuje, ale 1080ti nie ma startu do 3070 (po to zmieniałem) i wynik z filmu jest dla mnie "za dobry". 

Ale cały czas porównujesz renderowanie 1.2 vs 1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 minut temu, Wu70 napisał:

Ale cały czas porównujesz renderowanie 1.2 vs 1?

Tak. Czyli obciążam (3070) zaledwie o 20% bardziej. Kartę zdecydowanie więcej niż 20% :) wydajniejszą od 1080ti ;) (chyba że to "zdecydowanie" trochę mnie poniosło?)
Więc na 3070 powinno być (bez kalkulatora) grubo ponad 1080ti z filmu (albo przynajmniej nie mniej). Więc coś mi w filmie śmierdzi.

  

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choć z drugiej strony na spokojnie sobie to zbadam w domu.
W końcu oprócz rendera na 1.2 mogę opcję lub dwie mieć oczko wyżej, niż typ z 1080ti na filmie.
Wiemy jak np. cienie potrafią dojechać wydajność (a oczko w lewo dają oddech).
Zbadam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeśli typ z filmu nie oszukuje to ma wszystko niemal na maxa oprócz blura i aberracji chromatycznej, które daje na OFF. Co jak co ale te dwie opcje raczej takiej różnicy nie robią ;) 

34 minuty temu, Wu70 napisał:

To co wszędzie, 120% 1440p

Może mało precyzyjnie się wyraziłem: jaka rozdzielczość z tego powstaje finalnie? Czy to działa tak samo jak DSR czyli 1.2x = 120 w grze a więc wg poniższej tabelki wypluwa 2804x1577?

attachment.php?attachmentid=203804&d=143

Jak wyłączyć DoF:

Days Gone - PCGamingWiki PCGW - bugs, fixes, crashes, mods, guides and improvements for every PC game

 

Edytowane przez lamparcicho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 minuty temu, lamparcicho napisał:

Jeśli typ z filmu nie oszukuje to ma wszystko niemal na maxa oprócz blura i aberracji chromatycznej, które daje na OFF. Co jak co ale te dwie opcje raczej takiej różnicy nie robią ;) 

Ja też z marszu wywalam na off aberrację i ziarno. Blura lubię :)

Co do wyliczeń, to chyba tabele nie są potrzebne ;) default = 2560 x 1440 x 1.2 ;)

= 2560* 1,2 = 3072
= 1440* 1,2 = 1728
czyli dostajemy wynikowo (na logikę) = 3072 x 1728.

albo
2560 + 20% = 3072
1440 + 20% = 1728

:)  

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thx, tak też myślałem ;) Czyli DSR 1.2x a suwak na 120 w grze to dwie różne bajki jeśli chodzi o rozdzielczości.

dobra koniec offtopa z mojej strony, resztę sobie doczytam u wujka :D 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, lamparcicho napisał:

Thx, tak też myślałem ;) Czyli DSR 1.2x a suwak na 120 w grze to dwie różne bajki jeśli chodzi o rozdzielczości.

dobra koniec offtopa z mojej strony, resztę sobie doczytam u wujka :D 

 

Hehe - tak mi podpowiada logika, ale czy mam rację (?)
Ktoś potwierdzi - zdementuje? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...