Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Napisałem do supportu proshopu z zapytaniem o możliwy powód wielu usterek w ich prebuildach, odpisali, że większość problemów było z kartami od jednego producenta.
Z tego co widzimy, gigabyte :x

Edytowane przez Czipsy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to grubsza wtopa jest u gigabyta bo w prebuildach z iBUYPOWER ten sam problem 

 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo produkują już z byle czego, byle produkować, albo sklepy nie oduczyły się jeszcze wysyłania zestawów z wpiętymi GPU bez dodatkowego podparcia od dołu i zabezpieczenia od góry. Idealnie byłoby wysyłać GPU w osobnej paczce do samodzielnego "włożenia".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U kumpla to  samo. Akurat widziałem ten temat niedawno i od razu jak zobaczyłem zdjęcie to skojarzyłem. Oczywiście z proshopu. Grubo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do zwracających - ile czasu minęło od dostarczenia do odnotowania tego faktu przez sklep? Według dpd paczka dotarła wczoraj przed 7 rano, natomiast według statusu reklamacji nadal nie otrzymali przesyłki. Kontaktowałem się ze sklepem i niby paczki przyjmowane są hurtem i status zaktualizuje się gdy technicy dotrą do komputera. Aż tyle tego dostają z powrotem? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moją kartę otrzymali w piątek o 11 i dalej nic nie jest zaktualizowane i dostałem takie same info... ;q

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości jak pakują takie gotowe PC? w pionie czy poziomie? Do tego jest naklejka ostrożnie ze zbitym kielichem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, pgz napisał:

moją kartę otrzymali w piątek o 11 i dalej nic nie jest zaktualizowane i dostałem takie same info... ;q

Czyli kupiłeś cały komp a odesłałeś tylko kartę tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Send1N napisał:

Czyli kupiłeś cały komp a odesłałeś tylko kartę tak ?

tak cały komp, a odesłałem samą kartę

 

3 godziny temu, kogut199109 napisał:

A tak z ciekawości jak pakują takie gotowe PC? w pionie czy poziomie? Do tego jest naklejka ostrożnie ze zbitym kielichem?

pudło zewnętrzne wygląda jakby obudowa miała leżeć na boku, w środku wypełnienie folią z powietrzem i pudło od obudowy, brak naklejek góra dół itp. także może sobie lata w busie ;)

 

EDIT: Dostałem maila, że technicy otrzymali kartę... ;)

EDIT2:

"Aktualizacja dotyczy Twojej reklamacji:

Otrzymalismy Twoja karte graficzna. Zrobilismy zamówienie na nowa karte i umiescilismy Twoje zamówienie na poczatku kolejki. Niestety nie mozemy powiedziec, kiedy otrzymamy kolejna dostawe kart. Jesli nie czekac na nowa, skontaktuj sie z nami, abysmy mogli znalezc odpowiednie rozwiazanie."

Edytowane przez pgz
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, pgz napisał:

 

"Aktualizacja dotyczy Twojej reklamacji:

Otrzymalismy Twoja karte graficzna. Zrobilismy zamówienie na nowa karte i umiescilismy Twoje zamówienie na poczatku kolejki. Niestety nie mozemy powiedziec, kiedy otrzymamy kolejna dostawe kart. Jesli nie czekac na nowa, skontaktuj sie z nami, abysmy mogli znalezc odpowiednie rozwiazanie."

Powinieneś dostać nową kartę przed premierą serii 4xxxx:szczerbaty: 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, pgz napisał:

Jesli nie czekac na nowa, skontaktuj sie z nami, abysmy mogli znalezc odpowiednie rozwiazanie."

będzie korekta, oddadzą ci jakieś 2169zł za 3060Ti i wszyscy będą zadowoleni.

ew zaproponują ci równie wydajne GTX 1660, nie mylić z wersją super, bo tu musiałbyś dopłacić

 

🤪

  • Haha 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe napisałem, że mogę dopłacić do 3080 ;) a 3060ti to oni mi powinni doplacić :D

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem, Ty miałeś 3070, więc będzie korekta na jakieś 2700, ew zaproponują Ci przy dobrych układach rtx 2060 bez dopłaty.

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tragedia i jak tu wyjść z twarzą z takiej sytuacji :/ 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem napisać 😁 - godzinę po moim poście na forum dostałem maila, że technicy już mają komputer i będą pracować nad zgłoszeniem. Póki co cisza

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem właśnie do proshopu w związku z dzisiejszą aktualizacją dotyczącą rtxów na ich stronie. Podobno karta już jest dla mnie gotowa i dzisiaj komp powinien zostać wysłany. Te zewnętrzne boxy, w których był karton z kompem mają być podobno teraz wypełniane plastikowymi poduszkami wypełnionymi pianką a nie powietrzem, ze względu na ostatnie problemy z kartami. Superancko, że tak szybko dotarły nowe karty, oby tym razem karta dotarła cała 😬

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

huh nieźle, ciekawe jak potraktują mnie  jak samą kartę wysłałem i czy załapię się do tej partii wysyłkowej ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak, dotarło do nich 40 kart, mieli 81 zamówień a nas podobno wrzucili na początek kolejki. Jak coś to dzwoń do supportu, numer jest na stronie, dzisiaj są do 15:30. Ja nie mam żadnego nowego statusu na stronie ani nie otrzymałem też maila, a oni tam mają więcej info i "świeciło się na zielono" :P

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

"Właśnie otrzymałem odp :) W Wrzyszłym tygodniu karta zostanie wymieniona na nową, ten sam model."

Tak odpisali wlasnie ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i elegancko. Ty dostaniesz starą kartę Czipsa a on Twoją :D

 

  • Haha 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypluj te slowa ;))

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ciekawostka - zestaw z moreli i ten sam problem. Dwuwentylatorowy  wynalazek GB 3070 i zielone artefakty. To nie jest w takim razie wina transportu, tylko odpadu produkcyjnego, na którym na siłę buduje się zbyt mocny układ.

PS: Na szczęście nie mój PC :)

Edytowane przez BladyPL
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mail : 

"Wymiana zgłoszonego produktu

Twój produkt zakupiony od Proshop a/s został wymieniony zgodnie z prawem do rękojmii, zgodnie z polską ustawą o sprzedaży towarów i obowiązującym ustawodawstwem polskim.

Twoje zgłoszenie reklamacyjne zostało zamknięte i przeniesione do naszego systemu zamówień.
Otrzymasz następujące informacje drogą mailową i / lub SMS-em."

a ba stronie w statusie : 

26.04.2021 09:09:06 new gpu is beeing send

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...