Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, Szala napisał:

Co Wam nie pasuje w tym video? :D

Bardzo fajne wideo. Jedyne do czego można się przyczepić to rozjazd między licznikiem klatek a opóźnieniem.

1 sekunda to 1000 milisekund. Jeżeli więc na sekundę przypada 366 klatek, oznacza to iż jedna klatka będzie wyświetlana przez 2.7 milisekundy

Natomiast u nich na filmie mają aż 9.6 milisekundy. Kalkulator podpowiada, że takie opóźnienie mamy grając w 104 klatkach. 

Po prostu montażysta słabo zsynchronizował oba liczniki. 

image.png

  • Haha 1
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, cichy45 napisał:

Dlaczego oni idą w konektor rozmiaru PCIE 8 pin z większą ilością cieńszych kabli i delikatnymi wtykami zamiast dać właśnie mniej pinów i grubsze kable, gdzie wszystko byłoby bardziej odporne? 

Przecież przy wysokich prądach nikt nie rozdziela ich na 30 wtyków z kablami 0.2mm tylko idą dwa kable konkretnej grubości. Moze chodzi o elastyczność, ale też nie przesadzajmy że linka 3mm jest super sztywna, a pewnie takie wystarczyłyby tylko 4 i z solidnymi wtykami zamiast tych mikro końcówek. 

Przekrój przewodu w 12VHPWR jest zalecany na AWG16, gdzie w przypadku wiązek 8-pin PCI-E masz nadal często AWG18, który ma znacznie mniejszą średnicę, więc jest odwrotnie niż piszesz. Masz mniej grubszych przewodów, piny są po prostu mniejsze, ale powierzchnia kontaktu jest większa jak w przypadku zwykłych Mini Fit Jr. Generalnie w przypadku oplatanych przewodów na AWG16 nie da się tego zrobić, trzeba użyć AWG17, który nadal ma odpowiednią średnicę, żeby to ogarnąć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, kadajo napisał:

Nie użyto DLSS 3 żeby pokazać jeszcze więcej klatek. :D

460FPS = 6.9ms z DLSS3

Ile normalnie pokazałby ten licznik dla 144FPS bez DLSS3? Nie przypadkiem 6.9ms? 

Ewentualnie jakby natywnie leciało 460FPS bez wsparcia DLSS3 to były by 2.2ms? 

 

image.png.d5c5441935a693a7b3d875613e5a97bc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Ja akurat mam taką GÓRĘ WSTYDU, że mając teraz 100% mocy więcej pod maską, z większą ochotą wróciłbym ponownie i po raz enty do niektórych tytułów, które kiedyś niedomagały.

W sumie najzabawniejsze jest to, że pewnie każdy z nas ma gigantyczny backlog gier do przejścia z minimum ostatnich 10 lat, z czego połowa nieruszona i tak naprawdę chcą ograć to wszystko moglibyśmy nie kupować nowych GPU przez kolejne kilka lat 8:E

Ja sięgam jeszcze dalej, aktualnie ogrywam wszystko to czego nie dałem rady w dzieciństwie (NES, SNES, Mega Drive, Saturn, etc.) i zajmie mi to pewnie z 5 lat, a potem w kolejce dobre 100 gier steam+GoG oraz 50 na samo PS3, więc... 8:E 

OFC nie samymi starociami się żyje, na pewno będę chciał cisnąć Diablo 4 dla przyjemności, albo Grim Dawn 2 jak wydadzą. Ale to pewnie za 2 lata i wtedy będzie RTX 5000.

Innymi słowy, pies drapał tą Adę.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Minciu napisał:

460FPS = 6.9ms z DLSS3

Ile normalnie pokazałby ten licznik dla 144FPS bez DLSS3? Nie przypadkiem 6.9ms? 

Ewentualnie jakby natywnie leciało 460FPS bez wsparcia DLSS3 to były by 2.2ms? 

 

image.png.d5c5441935a693a7b3d875613e5a97bc.png

Myślę ze jakby użyli tutaj DLSS 3 to by to wyraźnie zaakcentowali i pokazali różnice z i bez. :D
A nie użyli DLSS 3 bo .... ? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Radio_Tirana napisał:

Bardzo fajne wideo. Jedyne do czego można się przyczepić to rozjazd między licznikiem klatek a opóźnieniem.

1 sekunda to 1000 milisekund. Jeżeli więc na sekundę przypada 366 klatek, oznacza to iż jedna klatka będzie wyświetlana przez 2.7 milisekundy

Natomiast u nich na filmie mają aż 9.6 milisekundy. Kalkulator podpowiada, że takie opóźnienie mamy grając w 104 klatkach. 

Po prostu montażysta słabo zsynchronizował oba liczniki. 

image.png

 

a no właśnie nie jestem pewien czy ten licznik nie pokazuje po prostu około trzy krotnie słabszego laga względem natywnego renderingu. Ale natywnie tyle FPS by nie było, więc może tak ze 2x gorszy lag? 

Nie wiem, pewnie będzie tak, że żeby było git to wyjściowo i tak potrzeba ze stówkę na blacie ;) 

Teraz, kadajo napisał:

Myślę ze jakby użyli tutaj DLSS 3 to by to wyraźnie zaakcentowali ii pokazali różnice z i bez. :D
A nie użyli DLSS 3 bo .... ? :>

To jak nie ma tam DLSSa to nie wiem co ten licznik milisekund ma sobą prezentować. Bo się nie klei do natywnych FPSów raczej ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg NV interpolacja + Reflex podnosi FPS przy w zasadzie niezmienionym input lagu w porównaniu do braku tej super opcji. Stąd takie liczby na tych filmikach.

Edytowane przez tomcug
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Minciu napisał:

To jak nie ma tam DLSSa to nie wiem co ten licznik milisekund ma sobą prezentować. Bo się nie klei do natywnych FPSów raczej

Ten film w ogóle jest dziwny. W opisie jest wzmianka, że niesamowita moc RTX 4000 pozwala podnieść sufit FPS z 400 na 600. No i dodatkowo, że włączyli Nvidia Reflex by zredukować opóźnienia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Radio_Tirana napisał:

Ten film w ogóle jest dziwny. W opisie jest wzmianka, że niesamowita moc RTX 4000 pozwala podnieść sufit FPS z 400 na 600. No i dodatkowo, że włączyli Nvidia Reflex by zredukować opóźnienia. 

To może to jakiś licznik całkowitego laga z przeliczeń z monitorem doposażonym w moduł Gsync? Wtedy wartośći by się zgadzały jak monitor dodaje coś od siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Szala napisał:

Co Wam nie pasuje w tym video? :D

 

 

Opóźnienie, więc pewnie to ten DLSS 3.0 w Overwatchu jest. Ale serio to teraz zataczamy koło, kiedyś parło się w taki wysoki FPS, żeby jak najbardziej zmniejszyć input lag, a teraz zwiększamy input lag żeby iść w FPS :D?

Edytowane przez Armage169
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Fenrir_14 napisał:

Na Amazonie widzę za ~420euro też wychodzi. Kapkę cenowo odlatują :E Na plus, że do 50% mocy działa pasywnie. A ten wyświetlacz oled nie wiem po co to komu, gdy u większości zasilacz i tak w piwnicy będzie siedział.

Poczekam na to co konkurencja zaprezentuje, nowego GPU i tak przynajmniej na premierę nie mam zamiaru kupować :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Radio_Tirana napisał:

Ten film w ogóle jest dziwny. W opisie jest wzmianka, że niesamowita moc RTX 4000 pozwala podnieść sufit FPS z 400 na 600. No i dodatkowo, że włączyli Nvidia Reflex by zredukować opóźnienia. 

gra  liczba fps to wskazuje na test cpu a nie gpu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukadd z cenami to nic nowego u Asusa haha. Seria ROG dedykowana pod ich budy - Helios, które oczywiście mają rewizje w bocznej listwie maskującej, wyciętą idealnie pod ekran z watomierzem ? 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwala mnie ten mem z pepperka:szczerbaty:. Nie wiem czy ktoś wrzucał, ale z związku z wyceną 4xxx może to być prawdopodobny scenariusz

 

TQYZ5JG.jpg

Edytowane przez Kelam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Kelam napisał:

Rozwala mnie ten mem z pepperka:szczerbaty:

Pepperki to go ukradły. Zrobiłem go w trakcie wspaniałej premiery RTX 4000

 

  • Like 2
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny mem, graty :-P

Acz smutny:szczerbaty:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EZijfrKWAAI9_uj.png

RTX ADA Titaaaaaaaaaaaan. :E 

aEqwnGK_460s.jpg

Edytowane przez Stjepan666
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nvidia nowymi rtx-ami łamie prawo promieni do prywatności i nie bycia śledzonym

  • Haha 4
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Phoenixsuple napisał:

 

Najlepsze ze wtedy i tak będą mówić ze AMD to dobry wujek, bo ma taniej :E 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lukadd napisał:

Są już jakieś ciekawe nowe zasilacze robione pod 12VHPWR?

Bo właśnie w końcu odesłałem mojego padniętego Corsair HX1200i i cóż, ani nie wymienią, ani nie naprawią więc wleci zwrot prawie 300euro i trzeba się rozglądać za nową zasiłką na przyszłość pod te wszystkie cudaczne GPU :E

Seasonic TX 1300 też ma kable w komplecie. Ale kilowatowy już nie, widać za słaby?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, someI napisał:

Seasonic TX 1300 też ma kable w komplecie. Ale kilowatowy już nie, widać za słaby?

Jest jeszcze wersja 1600W jak co i pomyśleć że ja 10 lat siedzę na OCZ500W 80+ :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @galakty co ty będziesz że  handel ze wschodem nie istnieje https://www.tirsped.com.pl/blog/polska-wymiana-handlowa-z-innymi-krajami/ Skąd najwięcej importuje Polska? Dane narastająco od początku roku  Niemcy – wartość: 222,1 mld PLN – 21,9% udziału Chiny – 146,6 mld PLN – 14,4% Włochy – 52,2 mld PLN – 5,1% Rosja – 45,1 mld PLN – 4,4% Holandia – 40,4 mld PLN – 4% Francja – 35 mld PLN – 3,5% Czechy – 32,3 mld PLN – 3,2% USA – 24,3 mld PLN – 3,1% Korea Południowa – 24,3 mld PLN – 2,4% Belgia – 23,2 mld PLN – 2,3% @Camis mentzen wolnościowiec który mówi o przymusie , dzięki za link @Spl97 po co to pisanie o kucach i debilne ogólniki ? Nie lepiej przekonywać konkretnymi  argumentami do pozostania w UE ? Tak się naśmiewasz z PiSu i jego elektoratu a sam robisz to samo co oni @lukadd do dziś ludzie myślą że Polska jest krajem suwerennym, mamy największą wymianę handlową z Niemcami więc narazie musimy pozostać w UE nawet jak ktoś tego nie chce , trzeba tylko przekonywać rządzących UE że likwidacja pieca gazowego itd nie jest dobrym pomysłem , z pozycji wasala ciężko coś ugrać   
    • Pokazałem wykresy ale prawda jest tylko jedna - TO NIE JEST TO SAMO "If we look at the common peak white luminance measurements you can see what impact the ‘APL stabilize’ setting is having in this area too. Only the HDR Game and Vivid modes reach up to the panels >1000 nits capability, getting to 1072 nits maximum as the setting is on ‘high’. The other 3 modes all cap out at around 484 nits where it’s set on ‘middle’." I zanim zapytasz "to czemu nie ustawił na APL HIGH pozostałych trybów?" bo ch. dają i tak nie przekroczą 480 peak nitów.   Tylko HDR Game oraz HDR Vivid mogą osiągnąć Peak 1000 w trybie APL HIGH. Potwierdziłem to też po rozmowie z kolesiem który napisał recenzje na TFTcentral i jak ustawisz "domyślny HDR" w APL HIGH to masz max peak w okolicach 480 nitów! Czyli TrueBlack 400!☠️   Mam przyjechać do ciebie z kalibratorem aby pokazać czarno na białym że zwykły HDR z APL HIGH to nie jest tryb Peak1000?    
    • @Camis masz wypowiedź mentzena o tym co dokładnie powiedział na temat tego poboru tylko mężczyzn?
    • @leven Ukryłem, ale jak widać FC widzi wentyl, teraz jest pod Fan3, jak się sparuje i ustawi to nie reaguje na kontrole manualną oraz krzywą.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...