Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, galakty napisał:

To teraz pytanie...

Lepiej włączyć DLSS w jakimś trybie, czy samo FG? ;) 

DLSS przy 4070ti da dobry boost bo znikasz rozdzielczość o krok w dol, gdzie karta zyska już z samego wakty zejścia w rozdziałce +10%. Przy ekranie whqd samo FG styknie XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopy zdanie o FG zmieniają CI którzy wypróbowali technologię nie tylko na YT :) 

Ocenienie czegoś poprzez YT to jak lizanie cukierka przez papierek.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, SirHawk napisał:

Nie chce mi się czytać, więc tylko napomknę o jednym - input lag FG to 2xCzas renderu klatki FPSów natywnych, pomniejszonych o wpływ upierd...nia rozdzielczości przez DLSS. Dziękuję za uwagę :E.

No szkoda tylko że FG jest niezależny od DLSS :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mistol napisał:

Ja mam monitor 1440p jak w sygnaturze. Ty masz LG 27’ GL850-B widzę to też 1440p

Ale gram w 4K.

 

1 godzinę temu, Mistol napisał:

Włączyłem DSR i ustawiłem rozdzielczość 3840x2160 W Dying Light 2. Bez FG mam wtedy niecałe 60 klatek . Po włączeniu FG mam wtedy koło 90 fps

 

1 godzinę temu, Lifusiek napisał:

Cos masz zle ustawione

Tu raczej nie da się czegoś "źle ustawić" - on / off = działa / nie działa.
U mnie nie mam 1 fps więcej z FG. Sprawdzałem wszystko, configi sterów pod dany tytuł, reinstalowałem DL2 / instalowałem ponownie = bez zmian.
Ciekawe dlaczego? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, Doamdor napisał:

Większość klientów uważa inaczej, a jak wiadomo to większość decyduje, co i za ile ma się sprzedawać.

Monopol/Duopol na rynku GPU i na rynku Chipów. Jedyna alternatywa to używki :)  

chociaż dodalbym jeszcze że większość klientów którzy kupili te karty to raczej i tak margines i mniejszość XD

Edytowane przez Minciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kadajo napisał:

No szkoda tylko że FG jest niezależny od DLSS :D

Odjęcie zera też jest możliwe :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i panie krótka piłka.
Jaką wersję 4070ti kupić bo już się zgubiłem :E
Czy muszę wymieniać mój zasilacz spc supremo fm2 gold 650w oraz na co wymienić r5 3600 (myślałem nad r7 5800)
W esportowe giery śmigam na 1080p 165hz a inne gry raczej chciałbym z padem w ręku pograć na tv 4k, jak nie 4k to chociaż 2k z tymi 60fps.

Mam nadzieję że to nie jest nazbyt spam w tym temacie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Niestety - pojawiło się FG w CP2077 i DL2 i... wraz z nim crashe (jak i w W3 NG), gdy ktoś używa ReShade. :(

 

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Air napisał:

Panowie i panie krótka piłka.
Jaką wersję 4070ti kupić bo już się zgubiłem :E
Czy muszę wymieniać mój zasilacz spc supremo fm2 gold 650w oraz na co wymienić r5 3600 (myślałem nad r7 5800)
W esportowe giery śmigam na 1080p 165hz a inne gry raczej chciałbym z padem w ręku pograć na tv 4k, jak nie 4k to chociaż 2k z tymi 60fps.

Mam nadzieję że to nie jest nazbyt spam w tym temacie.

 

Zasilacz powinien dać radę bez problemu ale r5 3600 to jest dziadek koniecznie do zmiany na 5800X3D.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna zależność, moim zdaniem o ile jest to możliwe wypadałoby skontaktować się z twórcą reshade i pogadać z nim o poprawkach stricte pod RTX 4xxx i FG. Wygląda na to, że to nie wina gier tylko właśnie tego moda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, sideband napisał:

DLSS Quality jest akceptowalne, ale nie w każdej grze. Ale ludzie to ślepoki więc DLSS better than native :szczerbaty:

To zależy :-)

Ja mam dwa monitory. Na 1440p DLSS zamydla. Na 4K wygląda tak ostro jak native w quality i balance. Mogę powrzucać screeny z gier 4K => Zła opinia o DLSS bierze się chyba od użytkowników 1440p, dobra od grających w 4K.

Edytowane przez MSky7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ju-rek napisał:

Chyba mówisz o graniu bez RT? Bo wychodzi jakbyś mówił o Cyberpunku.

Podałem konkretny przykład. Generowanie klatki przez FG w każdej grze zajmuje tyle samo czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, caleb59 napisał:

Dziwna zależność, moim zdaniem o ile jest to możliwe wypadałoby skontaktować się z twórcą reshade i pogadać z nim o poprawkach stricte pod RTX 4xxx i FG. Wygląda na to, że to nie wina gier tylko właśnie tego moda.

Nic innego nie pozostaje. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sideband napisał:

FG to śmietnik.

DLSS Quality jest akceptowalne, ale nie w każdej grze. Ale ludzie to ślepoki więc DLSS better than native :szczerbaty:

Dla mnie DLSS jest lepsze. Eliminuje uciążliwe migotanie krawędzi, działa jak temporalny antyaliasing. Tylko lepiej, bo dodaje klatek zamiast je zabierać.

  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Input lag na poziomie 40ms i wyżej da się już spokojnie odczuć. Nie wszystkim to przypadnie do gustu, szczególnie ze obraz będzie się wydawał plynny ale sterowanie już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, caleb59 napisał:

Dziwna zależność, moim zdaniem o ile jest to możliwe wypadałoby skontaktować się z twórcą reshade i pogadać z nim o poprawkach stricte pod RTX 4xxx i FG. Wygląda na to, że to nie wina gier tylko właśnie tego moda.

Temat chyba nieaktualny.
Install najnowszego ReShade chyba załatwia temat. Testuję...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, żeby wygenerować metodą interpolacji klatkę pośrednią między dwiema natywnymi klatkami, trzeba dysponować obiema. Zatem trzeba buforować wyświetlanie zwiększając Input Lag.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, MSky7 napisał:

To zależy :-)

Ja mam dwa monitory. Na 1440p DLSS zamydla. Na 4K wygląda tak ostro jak native w quality i balance. Mogę powrzucać screeny z gier 4K => Zła opinia o DLSS bierze się chyba od użytkowników 1440p, dobra od grających w 4K.

W 3440x1440 również złego słowa nie powiem o dlss, jedynie w RDR2 na krawędziach drzew robi się coś dziwnego ale taki control czy cp2077 nie jestem w stanie odróżnić.

No i w Uncharted trochę się obraz jednak psuł widocznie, na tv w 4k pewnie nie do wyłapania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Andree napisał:

Dla mnie DLSS jest lepsze. Eliminuje uciążliwe migotanie krawędzi, działa jak temporalny antyaliasing. Tylko lepiej, bo dodaje klatek zamiast je zabierać.

Mam tak samo. Pal licho już te + fps, ale jakość wygładzania jest świetna i teraz, gdy odpalam gierkę bez DLSS, to KAŻDA dotychczas stosowana technika AA jest dla mnie nieakceptowalna i rażąco słaba.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, MSky7 napisał:

To zależy :-)

Ja mam dwa monitory. Na 1440p DLSS zamydla. Na 4K wygląda tak ostro jak native w quality i balance. Mogę powrzucać screeny z gier 4K => Zła opinia o DLSS bierze się chyba od użytkowników 1440p, dobra od grających w 4K.

Uwierz mi, że ludzie są ślepi ;) Jeżeli mam coś w uwierzyć to mniej niedoróbek widzą ludzie na małych monitorach o wysokim zagęszczeniu pikseli ;)  Na dużym ekranie to nawet ten kto ma denka od butelki na nosie będzie widział różnice.

Poza tym mydło to jest pikuś dochodzą inne artefakty. Ile razy można wałkować ten sam temat. To samo jest z FG zrobisz z 35fps na 60fps tylko jest taki lag, że mam odruchy wymiotne.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Odpaliłem CP2077.

Moje wrażenia takie: 

a) 4K wszystko na maxa - ponad 100 płynnych klatek razem z DLSS 2.0 - CP nigdy tak płynnie nie chodził.

b) input lag czuję - pewnie dlatego, że większość gier mam na 140 klatek, czasami nawet pod 200. Więc tutaj te realne 50 robi różnicę. Ale nie jest to coś dyskwalifikującego - do odruchów wymiotnych daleko (no chyba, że mówimy o grze bez DLSS 2.0 z 70 klatkami FG :-) ).

 

Co do DLSS 2.0 w tej grze to załączam zdjęcia do porównania

1) native 4K - full size

1native4k.jpg

 

 

2) DLSS jakość - full size

2jakosc.jpg

 

3) DLSS balans - full size

3balans.jpg

 

 

Edytowane przez MSky7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Andree napisał:

Dla mnie DLSS jest lepsze. Eliminuje uciążliwe migotanie krawędzi, działa jak temporalny antyaliasing. Tylko lepiej, bo dodaje klatek zamiast je zabierać.

Poproszę o DLAA w każdej grze to możemy pogadać ;) Za kilka generacji do przodu starsze gry pozostaną tylko wsparciem "generatora artefaktów".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, MSky7 napisał:

Odpaliłem CP2077.

Moje wrażenia takie: 

a) 4K wszystko na maxa - około 100 płynnych klatek razem z DLSS 2.0 - CP nigdy tak płynnie nie chodził.

b) input lag czuję - pewnie dlatego, że większość gier mam na 140 klatek, czasami nawet pod 200. Więc tutaj te realne 50 robi różnicę.

 

Co do DLSS 2.0 w tej grze to załączam zdjęcia do porównania

1) native 4K - full size

1native4k.jpg

 

 

2) DLSS jakość - full size

2jakosc.jpg

 

3) DLSS balans - full size

3balans.jpg

 

 

Nie użyłeś jakiegoś wyostrzenia obrazu ? Jakoś nienaturalnie ostre krawędzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...