Skocz do zawartości
Tomek1623

F1 2021

Rekomendowane odpowiedzi

Tegorocznej nie zamierzam raczej kupować, ale mam nadzieję, ze Portimao przetrwa do 2022... Gdyby do tego jeszcze Imola została... Zandvoort, Protimao, Dżedda, Miami i Imola - ależ ładny byłby to zestaw w F1 2022...

Gdyby jeszcze tak z kalendarza poleciała Monza, Spa i Baku... I wróciła Korea Południowa... Ech, marzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Pawelek6 napisał:

A najlepsze jest to, że co roku wydawana oficjalna gra F1 nie ma aktualizowanych torów. Owszem, są wszystkie z danego sezonu w danej części, ale tory przechodzą drobne modyfikacje jednak: KLIK.

Jest na horyzoncie plan laserowego skanowania torów, duży krok naprzód by to był.

2 godziny temu, Zas napisał:

Tegorocznej nie zamierzam raczej kupować, ale mam nadzieję, ze Portimao przetrwa do 2022... Gdyby do tego jeszcze Imola została... Zandvoort, Protimao, Dżedda, Miami i Imola - ależ ładny byłby to zestaw w F1 2022...

Gdyby jeszcze tak z kalendarza poleciała Monza, Spa i Baku... I wróciła Korea Południowa... Ech, marzenia!

Monza, Spa, chłopie nie bluźnij XD Ale na Yeongam chętnie by się wróciło, GP indii tak samo.

Portimao i Imola nie przetrwa raczej. Do tego oprócz nich, musi jakiś stały bywalec wylecieć i zrobić Miami miejsce, 23 miejsca tylko.

Edytowane przez Tomek1623

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monza może nie, ale Spa... Nigdy go nie lubiłem. W grach i w wyścigach w TV

Ta Dżedda w sumie też do niczego, Hanoi to już w ogóle masakra, Miami pewnie nie będzie lepsze... Coraz większe dziadostwo, wszystko to powinno wylecieć razem z Baku, a zostać Portimao, Imola, wrócić Korea no i faktycznie, Indie tez były fajne.

Ale my sobie tylko pomarzyć możemy, zostają ci z kasą, faktycznie jeszcze coś poleci za Miami, i chyba jeszcze Hanoi, czy jednak odpadło w zamian za Saudów?... Ech, szkoda gadać...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SPA to np. mój ulubiony tor jaki w ogóle istnieje. Długi, pętla 7km, o zróżnicowanych zakrętach, zróżnicowanej wysokości, miejscach do wyprzedzania i ładnej scenerii w Ardenach. Poza tym, to klasyk i jeszcze ze sławnym Eau Rouge*.

Takich torów brakuje i się obecnie nie robi. Te nowe to g... nie tory. Miejsc do wyprzedzania jak na lekarstwo, wszędzie bandy tuż przy torze albo całkowicie przeciwnie i wszystko wyasfaltowane, do tego w ogóle bez jakiegokolwiek wyrazu.
Niestety takie czasy. Bolidy robi się z jak największym dociskiem aerodynamicznym co utrudnia wyprzedzanie, zamiast pójść trochę w docisk mechaniczny. Te bolidy super trzymają się w zakrętach, ale warunkiem jest pusta droga. Jak kogoś masz przed sobą, to masz mniejszy opór powietrza, co przydaje się na prostej, ale w zakrętach ten brak powietrza powoduje, że bolid nie ma docisku. Przyjrzyj się w wyścigach jak trafi się partia kilku zakrętów, drugi czy trzeci i tyle, kierowca z tyłu musi odpuścić. Do tego robi się idiotyczne nowe tory, które mają taką nitkę, która sama w sobie nie ma wielu miejsc do wyprzedzania i jeszcze utrudnia bliską jazdę za kimś przez samą koncepcję zakrętów, układ toru. Ani to ładne ani widowiskowe.

* Którego pewnie nie potrafisz przejechać i dlatego nie lubisz toru :Up_to_s:

Edytowane przez Pawelek6
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eau Rouge to z palcem w nosie z gazem w podłodze, gorsze są akurat zakręty, i te po prostej, i te dwa (prawo-lewo) po nawrocie - muszę się zawsze sporo najeździć, żeby wyczuć kąt i rytm.

Trudność nie manic do rzeczy, zawsze wk.... mnie Węgry ale obiektywnie to fajny tor. Albo Valnecia - tego się nigdy do końca nie nauczyłem, ale obiektywnie patrząc to była bardzo fajna trasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed ostatnim wyscigiem wspominali wlasnie o wyprzedzaniu, ze kiedy alo z szumim walczyli, to podczas wyscigu byl jeden manewr wyprzedzania bo na imoli nie jest to latwe a mimo to wyscig i ta walka byla bardzo pasjonujaca, teraz gdyby na imoli nie bylo drs-u tez pewnie by to lepiej wygladalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DRS to właśnie sztuczna zagrywka. Bolidy nie są wstanie długo jechać bardzo blisko za sobą w partii zakrętów przez ten duży docisk aero, to się dodało coś takiego jak DRS aby na prostej nadrobić stracony dystans. Tylko... strasznie jest to sztuczne :/ Ostatnio gdzieś czytałem, że kierowcy mają odgórny zakaz marudzenia w tym sezonie na bolidy, opony itd. "Góra" sobie ubzdurała, że tak ma wyglądać ten sport i nikt nie ma prawa marudzić i basta :heu:

 

@Zas czyli mamy długi tor, a ty krótką pamięć i nie pamiętasz jak go przejechać właściwie. Ciekawie jak wyglądałaby sprawa z Le Mans albo co gorsza... "zielonym piekłem" :lol2: Węgry są akurat dość wąskim torem, bardziej technicznym, więc tam trzeba jeszcze bardziej idealnie jechać.

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Zas napisał:

i chyba jeszcze Hanoi, czy jednak odpadło w zamian za Saudów?... Ech, szkoda gadać...

Hanoi już wyleciało na dobre za korupcję, w tym roku Portimao się załapało. A od przyszłego można za niego liczyć Dżudde.

 

Spa też uwielbiam, na różnych torach byłem i nigdzie tak kopara nie opada jak tam. W Miami to już w ogóle będzie masakra, tor wytyczony na parkingu, na super płaskim terenie...

2 godziny temu, Pawelek6 napisał:


Niestety takie czasy. Bolidy robi się z jak największym dociskiem aerodynamicznym co utrudnia wyprzedzanie, zamiast pójść trochę w docisk mechaniczny. 

Te czasy na szczęście kończą się z obecnym sezonem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawelek6 - Ej, daj już spokój, sklerozy to ja nie mam, owszem, całego Nurburga od czasów Shift 1 nie pamiętam, bo nie chce mi się go ogrywać w CARS :E, ale tory F1 trudno zapomnieć, a już Spa tłuczone w każdej innej grze w szczególności.

Ale przyznaję się, Portimao nie ogrywanego od czasów SBK X już dobrze nie pamiętam, bo Ride 3 jeszcze nie odpalałem. :E

Nie mam złudzeń ze Spa zniknie z kalendarza, ale po prostu tyyyle już razy wszędzie było tłuczone...

A że Hanoi pogonili to wspaniała wiadomość, przecież ten tor to była jakaś pomyłka patrząc na układ i animacje przejazdu... Co do Dżeddy mam mieszane uczucia, przede wszystkim za długie toto. Ale to chyba tor tymczasowy, bo mają zbudować normalny? Miami jakoś nie oglądałem jeszcze :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Portimao to miasto w Portugalii, a tor zwie się Algarve. Jest w PC2, chyba nawet jako pierwszy w kolejności, gdyż są alfabetycznie, więc nie musisz motorków odpalać, jeśli wolisz auta ;)

Ale od SPA wara. Zabraniam ci nawet myśleć o pozbyciu się tego toru :E

Edytowane przez Pawelek6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak Algarve... Nigdy nie pamiętam. :P

Nie no, faktem jest, ze Spa czy Monza i tak przebija te wszystkie Baku, Dżeddy i inne uliczne tałatajstwa. Jeden rak w Hanoi zamieniony na dwa inne (bo to Miami też zdaje się nie porywać, chociaż chyba z tej trójki jest najlepsze - i nie, nie przeszkadza mi nawet, ze płaskie i w koło stadionu, Soczi jest płaskie, a całkiem przyjemne) :(

A genialne Watkins Glen nie mogłoby wrócić? Ech... To już Turcję trzeba było na stałe dokooptować, też islamska dyktatura jak u Saudów, to się w program Liberty Media wpisuje, a Stambuł Park to przynajmniej bardzo fajny tor... Tylko ten Zandvoort to pozytywna zmiana, bardzo przyjemna trasa, świetnie się śmiga w Asseto, choć dla F1 chyba też będą narzekać, ze wąska.

Oby przyszłoroczne bolidy zmieniły sporo w wyprzedzaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1ejIog8.jpeg

Edytowane przez Tomek1623
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę dobrze to wygląda, i ten nowy model zniszczeń. 170 zł na cdkeys nie wiem czy kupić na PC czy ps5

 

 

Edytowane przez raul_ole
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy model zniszczeń fajnie w miarę fajnie wypada ale tylko pod względem fizyki, wizualnie bieda jak zawsze. Ray tracing na konsolach tylko w showroomie i powtórkach, póki co działa w 20 fpsach. 120 klatek na PS5 działa dobrze, ale grafika okrojona do potęgi. W trybie quality wygląda świetnie (porównuje do wersji PC 2020) i trzyma 60 klatek. Graficznie to samo, spora różnica w jakości i detalach nawierzchni, najbardziej zauważalne.

Edytowane przez Tomek1623

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierze ktoś nową kiere z wyświetlaczem LCD pod Formule? Ja mam starą wersje, ale fajnie się na tym jeździ tyle, że ja dużo w to nie gram. Dopiero teraz jak wy będziecie zaczynać 2021 to może otrzepię kierownicę z kurzu i pobawię się 2020.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym dołożyć do nowej DD od fanateca, ale obecnie mi g920 styka. Fakt jako fan Ferrari to bym przytulił ale na fanatecu ;) te zniszczenia to oby na symulacji, bo w większości ligowych wyścigach 3/4 stawki by nie ukończyła wyścigu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja biorę w sierpniu, wcześniej się chyba nie dorwie. Sama obręcz SF1000 w cenie nowej bazy DD fanateca XD Na szczęście na horyzoncie się pojawia opcja DD od thrustmastera, to się zrobi przesiadkę z T300 jak będzie ludzka cena. Zniszczenia można ustawiać na każdym poziome. Ale to nie wygląda w rzeczywistości tak fajnie jak wygląda na papierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakieś nowe kierownice dla plebsu będą, czy TMX i T150 zostają, skoro chyba działają z nowymi konsolami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Entry level nowych nie widzialem, ale skoro trustmaster ma DD zrobic to ciekawie sie zapowiada, ale poczytalem i niby juz mieli cos pokazac, kto wie czy przez fanateca nie przesuna premiery na pozniej, bo co jak co ale ta nowa dd od fanateca jest bardzo kuszaca, nawet podstawowa wersja 5Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą śmieszne to, że możesz dobić do 8Nm kupując dodatkowy zasilacz za jedyne 1000 zł XD. Ale nie ma co, DD nawet 5Nm to już piękna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tam sie siłować przy graniu nie lubię, wystarczy mi jakiś TMX nowy, albo stary, jak nowego nie będzie, tylko dobrze byłoby wiedzieć.
DFGT nadal działa, ale trochę mnie wkurza ułożenie kabli i ten niepotrzebny lewarek :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...