Skocz do zawartości
Mister64

Gwarancja Razer DA Elite

Rekomendowane odpowiedzi

Zsunęła mi się z myszki guma pod kciukiem, klej puścił podczas grania.Czy gwarancja obejmuje taki przypadek?

Czy dać sobie spokój i skleić samemu?

A jeśli kleić, to czym żeby gumy albo plastiku nie uszkodzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem Razer przyjmuje takie rzeczy na gwarancje i odsyła zupełnie nowe. Jeśli masz jakąś zastępczą myszkę, to możesz ją spokojnie oddać.
Naprawienie tego samemu nie jest trudne, wystarczy zaopatrzyć się w taśmę akrylową i po problemie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.Kupiłem Razera V2, a tę zareklamuję, może się uda.Gwarancja do 10/2021, czekam na otwarcie sklepów w galeriach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Dzięki za odpowiedź.Kupiłem Razera V2, a tę zareklamuję, może się uda.Gwarancja do 10/2021, czekam na otwarcie sklepów w galeriach.

Ale reklamuj bezposrednio u Razera a nie u sprzedawcy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Razer słynny z tego problemu od lat - wszystkie ich myszy, które mają doklejane gumy z boku cierpią na ten problem wcześniej czy później. Nie wiem czy gra jest warta świeczki - kupno kleju za kilka zł i doklejenie samodzielnie vs. czekanie miesiąc czasu aż łaskawie sklep/razer to rozpatrzy i może wymieni na nową ( a może sami to skleją w serwisie i odeślą z powrotem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nic nie reklamowałem bezpośrednio u Razera.Spróbuję w sklepie, a jak mnie oleją, to po prostu postaram się skleić.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mister64 napisał:

Nigdy nic nie reklamowałem bezpośrednio u Razera.Spróbuję w sklepie, a jak mnie oleją, to po prostu postaram się skleić.

 

A szkoda. Sklep bedzie probowal Cie splawic a jesli zareklamujesz u Razera to dostaniesz sticker na darmowa przesylke do ich serwisu w Holandii i w przeciagu 10 dni otrzymasz nowa myszke w folii... Ale zrobisz jak uwazasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Mister64 napisał:

To daj jaki poradnik jak to zrobić jeśli możesz.

 

Ale jaki znowu poradnik? :E Normalnie wchodzisz na https://razerid.razer.com logujesz sie i piszesz do supportu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...