Skocz do zawartości
indexinfio

Reklamacja laptopa w Media Expert

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Domagałem się wymiany i nie zgodziłem na naprawę, a otrzymałem coś takiego. Co o tym sądzicie?

 

"(...)Dzień dobry,

w nawiązaniu do zgłoszonej reklamacji uprzejmie informuję, że reklamacja nie może zostać uwzględniona w żądanym zakresie, natomiast na podstawie uprawnienia ustawowego, wada fizyczna zostanie bezpłatnie usunięta poprzez naprawę.

Zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby postępowanie zostało zakończone jak najszybciej.

Oczywiście, w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostaję do dyspozycji.

Przepraszam za wszelkie niedogodności towarzyszące sprawie i zapraszam do ponownego skorzystania z naszej oferty handlowej.(...)"

Edytowane przez indexinfio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 14 dni od zakupu nie robią problemów ze zwrotem. W innych przypadkach może być ciężko.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie po 14 dniach od zakupu firmy raczej nie zgodzą się na wymianę. Raczej w tym przypadku też będzie ciężko o kłócenie się z nimi, gdyż po prostu przysługuje Ci gwarancja, a oni chcą naprawić sprzęt. Możesz oczywiście próbować, ale raczej nie wróżę tutaj pozytywnych rezultatów. Niestety, ale tak to działa... :(

Mam nadzieję, że uda Ci się rozwiązać problem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w tego typu sklepach o ile był to nawet zakup internetowo z odbiorem stacjonarnym to nie traktują tego do końca jako zakup internetowy.

Tu wygląda jak byś zgłosił to na rękojmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Czekoladka2 napisał:

Tylko że w tego typu sklepach o ile był to nawet zakup internetowo z odbiorem stacjonarnym to nie traktują tego do końca jako zakup internetowy.

Nieprawda, przepisy mówią jasno, że sposób odbioru towaru nie ma znaczenia. Umowa kupna sprzedaży została zawarta na odległość.

Właśnie w tego typu sklepach zakupy z odbiorem stacjonarnym są traktowane jako zakup internetowy. Swoją drogą to nie za bardzo wiem jak można to inaczej zakwalifikować-skoro nie traktują tego jako zakup  internetowy, a stacjonarny to on też nie jest.

10 godzin temu, indexinfio napisał:

Domagałem się wymiany i nie zgodziłem na naprawę, a otrzymałem coś takiego.

Sposób załatwienia naprawy chyba nie do końca leży po stronie kupującego (a przynajmniej tej pierwszej reklamacji). Sprzedający ma dostarczyć towar pełnowartościowy i to sklep decyduje czy bardziej mu się opłaca naprawić, wymienić, czy oddać pieniądze. Kupujący może zasugerować preferowany sposób załatwienia sprawy, ale sklep niekoniecznie musi się dostosować.

https://www.reklamacje.online/kiedy-mozna-zadac-zwrotu-pieniedzy/

Mówimy tu o naprawie z tytułu rękojmi.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, że to nie prawda, aczkolwiek różnie do tego sklepy podchodzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście w przypadku pierwszego zgłoszenia z rękojmi mogą wybrać formę jej realizacji. Nie doczytałem tego wcześniej.

Powstała natomiast druga kwestia czyli ile maja czasu na naprawę?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc nie znam się na tym zbyt mocno. Przeczytałem w internecie, że za standardowy czas przyjmuje się 14 dni. Natomiast w przypadku gdy naprawa jest skomplikowana lub części są zamawiane to może on się wydłużyć.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/prosument/index.php/mapa-mysli/48-wybor-wykonawcy-umowa-i-odpowiedzialnosc-instalatora/dochodzenie-roszczen-reklamacja/77-rekojmia-niezachowanie-terminu-rozsadnego

Tutaj to znalazłem. Trzymaj link. Nie, wiem czy jest to zgodne. Jeśli nie chętnie sam bym się dowiedział jak to wygląda.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Laptop dzisiaj przyszedł. Wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo. Wymienili płytę główną.

Aktualizacja: Niestety prawidłowo nie działa, są znaczne spadki wydajności. "Profesjonalny" serwis Asus-a stwierdził, że wszystko jest dobrze.

Edytowane przez indexinfio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...