Skocz do zawartości
azgan

Forza Horizon 5 PC oraz XBOX - wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Coś długo nie dają pierwszego dlc w 4 jak mnie pamięć nie myli zaraz na początku stycznia było fortune island. Ale na liczniku już 230h i myślałem, że będzie u mnie z miesiąc przerwy... do momentu aż nie podpiąłem kiery i powiem, że gra się rewelacyjnie. Grając na padzie było czuć lekkie poprawki modelu jazdy względem czwórki ale na kierownicy to zupełnie inna gra gdzie w 4 jak dla mnie nie dało się grać. FF w końcu działa jak należy, reakcja jest błyskawiczna i da się przy odrobinie wprawy bardzo skutecznie panować nad autem w drifcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, KamcioGF napisał:

Coś długo nie dają pierwszego dlc w 4 jak mnie pamięć nie myli zaraz na początku stycznia było fortune island. Ale na liczniku już 230h i myślałem, że będzie u mnie z miesiąc przerwy... do momentu aż nie podpiąłem kiery i powiem, że gra się rewelacyjnie. Grając na padzie było czuć lekkie poprawki modelu jazdy względem czwórki ale na kierownicy to zupełnie inna gra gdzie w 4 jak dla mnie nie dało się grać. FF w końcu działa jak należy, reakcja jest błyskawiczna i da się przy odrobinie wprawy bardzo skutecznie panować nad autem w drifcie.

Fortune Island wyszło 13 grudnia 2k18 więc między premierą FH4 a pierwszego DLC mineło 2 miesiące. Niech najpierw większość błędów ponaprawiają, bo dodanie DLC w obecnej chwili może skutkować dodatkową robotą... Przypuszczam, że mają jakiś dział odpowiedzialny za tworzenie DLC do FH5, ale większość ludzi próbują łatać tą gre. Ostatnia zanotowana poprawka jest z przed 3 dni, a tych błędów ogólnie jest cała masa (302 błędy z samej tabelki crossplatform) i co poniektóre błędy są od pierwszego sezonu w grze więc ciekaw jestem czy je też załatają :E Podrzucam źródło z błędami i patch note: https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/categories/1500002179721-Forza-Horizon-5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, mlynos napisał:

Fortune Island wyszło 13 grudnia 2k18 więc między premierą FH4 a pierwszego DLC mineło 2 miesiące. Niech najpierw większość błędów ponaprawiają, bo dodanie DLC w obecnej chwili może skutkować dodatkową robotą... Przypuszczam, że mają jakiś dział odpowiedzialny za tworzenie DLC do FH5, ale większość ludzi próbują łatać tą gre. Ostatnia zanotowana poprawka jest z przed 3 dni, a tych błędów ogólnie jest cała masa (302 błędy z samej tabelki crossplatform) i co poniektóre błędy są od pierwszego sezonu w grze więc ciekaw jestem czy je też załatają :E Podrzucam źródło z błędami i patch note: https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/categories/1500002179721-Forza-Horizon-5

Ja od dłuższego czasu jakiś błędów u siebie nie widzę poza tym, że gdy podpinam kierę przestawia mi profil sterowania na domyślny dla danego modelu kiery zamiast tego co sam sobie zrobiłem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, KamcioGF napisał:

Ja od dłuższego czasu jakiś błędów u siebie nie widzę poza tym, że gdy podpinam kierę przestawia mi profil sterowania na domyślny dla danego modelu kiery zamiast tego co sam sobie zrobiłem. 

Widzisz, mi do tej pory gra nie potafi zapisać ustawień graficznych i kamery, czasem prosi o dostęp do zapory i kilka czasem jeszcze się pojawiają :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem sobie do Forzy 5 i mam pytanie. Zaczął się mi niby ten okres burzowy ale jak włączam jakiś Event to jest nagle super ładna pogada, wracam do free roam i nagle są burze. WTF ? :D

Hmmm nieważne, to był chyba jakiś bład bo następny jak odpaliłem to ło matko ale wiater pi... i klatki spadajo... ?

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.01.2022 o 19:00, KamcioGF napisał:

Ja od dłuższego czasu jakiś błędów u siebie nie widzę poza tym, że gdy podpinam kierę przestawia mi profil sterowania na domyślny dla danego modelu kiery zamiast tego co sam sobie zrobiłem. 

Ja mam błędy graficzne jak wyskoczę z rampy w kosmos to widzę jak się duże połacie terenu doczytują, początkowo to tam nawet tekstury nie ma. Bardzo często widoczne na filmikach z YouTube, że też jeszcze tego nie naprawili...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yhm, pograłem trochę w tą forzę i albo jestem za stary, albo ta gra jest straszenie nudna. Symulator jeżdżenia bez celu z nabijaniem tazyliona jakichś punktów czort wie za co.  Nie pamiętam kiedy ostatni raz aż tak się czymś rozczarowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Suchy211 napisał:

yhm, pograłem trochę w tą forzę i albo jestem za stary, albo ta gra jest straszenie nudna. Symulator jeżdżenia bez celu z nabijaniem tazyliona jakichś punktów czort wie za co.  Nie pamiętam kiedy ostatni raz aż tak się czymś rozczarowałem.

Jak to w grach motoryzacyjnych chodzi o jazdę samochodem i albo to lubisz albo nie. Mnie w tej grze brakuje tylko nowych jak i starszych ale nie występujących wcześniej w serii samochodów bo to co jest to recykling. A jak miałbym coś zmieniać to zamiast tych durnych trybów typu super7 czy jakiś battle royalów, skupiłbym się na "car culture" i dał jakieś wydarzenia np. na tym stadionie co stoi pusty. A zamiast zmieniania jakiś ciuszków typowi co siedzi w aucie wolałbym bardziej rozbudowany tuning wizualny jak i mechaniczny choć i tak jest tego więcej jak w 4 to nadal można by sporo dodać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba po prostu nie czuje tego współczesnego stylu. Takie trochę rzyganie tęczą. Dla mnie wzorem są Need for Speed od Underground do Carbon. Tak samo mam z "kolorki na jęzorki" skinami w CS-sie. Na takiego Fortnitea po prostu nie mogę patrzeć (plus BattleRoyal nigdy do mnie nie przemawiał).

Mi się wydaje, że takie gry jak Forza są bardziej pod zabawę sieciowa. Wtedy taka formuła ma sens.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu swoboda w Forzach jest zbyt duża. I to zarówno w Horizon jak i w Motorsport.

Na starcie dostajemy najdroższe i najszybsze samochody. Zawodów pokazowych chyba w ogóle nie da się przegrać, zwyczajne wyścigi i turnieje można sobie zmieniać wedle uznania, jeśli np. kategoria samochodów nam nie odpowiada, albo brak takiego auta w garażu, dodatkowa gotówka i kolejne samochody wpadają same (dosłownie - co chwilę w poczcie lądują dodatkowe gratisy). Po kilku dniach gry widziałeś już wszystko i stać cię na każdy samochód.

Może kiedyś się to zmieni, IMO wystarczyłoby zmienić zasady nagradzania, żeby na początku wpadały same najtańsze auta, wydarzenia na mapie były faktycznie ograniczone do kategorii i wymuszały inwestowanie w nowe samochody, pozbycie się rozdawnictwa (po co mam jeździć w wyścigach za parę tysięcy, skoro co chwilę na pocztę dostaje prezenty po kilkaset tys, a kolejnych kilkaset wypada z losowań).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mechaniki w tej grze są bardzo dobre, kto by chciał farmić setki godzin żeby odblokować samochód na którym mu zależy, to by śmierdziało kolejnym mmo i wyciąganiem dodatkowej kasy od gracza, jeżdżenie golfami i civikami kojarzy mi się z najgorszymi odsłonami NFSa, problemem w tej grze jest ten cały młodzieżowy klimat, bardzo słabe kawałki w radiu, brak czegoś w stylu nauki jazdy czy wyzwań i generalnie jakichkolwiek nowości poza mapą, marzy mi się taka forza w klimatach NFS Porsche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golfy i civiki kojarzą Ci się z najgorszymi odsłonami nfs czyli jak ktoś wyżej wspomniał Undegrund 1 i 2 czy carbon... jak to są dla Ciebie najgorsze odsłony NFS no to sorry, ale podejmować rozmowy z Tobą nie ma sensu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, AndrzejTrg napisał:

Golfy i civiki kojarzą Ci się z najgorszymi odsłonami nfs czyli jak ktoś wyżej wspomniał Undegrund 1 i 2 czy carbon... jak to są dla Ciebie najgorsze odsłony NFS no to sorry, ale podejmować rozmowy z Tobą nie ma sensu.

Generalnie większość NFSów od black box uznaje za delikatnie mówiąc nieudane, łącznie z tymi które wymieniłeś, jak dobrze, że te czasy już minęły :)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, GTM napisał:

Moim zdaniem mechaniki w tej grze są bardzo dobre, kto by chciał farmić setki godzin żeby odblokować samochód na którym mu zależy, to by śmierdziało kolejnym mmo i wyciąganiem dodatkowej kasy od gracza, jeżdżenie golfami i civikami kojarzy mi się z najgorszymi odsłonami NFSa, problemem w tej grze jest ten cały młodzieżowy klimat, bardzo słabe kawałki w radiu, brak czegoś w stylu nauki jazdy czy wyzwań i generalnie jakichkolwiek nowości poza mapą, marzy mi się taka forza w klimatach NFS Porsche.

No zobacz, a w NFS Porsche zaczynanie od rzęchów z lat 50-ch i powolne człapanie w kierunku współczesnych 911 jakoś nie śmierdziało Ci MMO. :cool:

I tego mnie oraz wielu innym osobom brakuje w całej serii Forza - celu. Twórcy obrali zupełnie inny styl zabawy, a taka totalna piaskownica niektórych nudzi i po tygodniu grania nie widzą już w Forzach niczego ciekawego.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy ogrywałeś U i U2 czy carbona, ale założę się że nie na premierę jak twierdzisz że to było nie udane..., a jak tak, to każdy ma gusta i guściki oczywiście, od black boxa do carbona były wyśmienite części, nawet  99,9% graczy to potwierdzi... A i nawet większość forum tutaj powie, aby wróciły stare czasy(sądząc po Twojej wypowiedzi, to były skoki od jajka do jajka) bez urazy, ale jak stary gracz nie ceni U i U2 to ciężko mi to określić. Porównując stare NFSy do FH5 wolę stare czasy. 

2 godziny temu, wahoo napisał:

No zobacz, a w NFS Porsche zaczynanie od rzęchów z lat 50-ch i powolne człapanie w kierunku współczesnych 911 jakoś nie śmierdziało Ci MMO. :cool:

I tego mnie oraz wielu innym osobom brakuje w całej serii Forza - celu. Twórcy obrali zupełnie inny styl zabawy, a taka totalna piaskownica niektórych nudzi i po tygodniu grania nie widzą już w Forzach niczego ciekawego.

W sedno, Porsche czy pierwszy MW to klasyki, Forza oprócz kilkuset aut, i jako takiej symulacji nic nie oferuje... FH3 ograsz na PC bo nowość, następne części nie wnoszą nic nowego, nie neguję powtarzalności, bo sam gram w AC i mnie nie nudzi...Ale FH porównując do U, U2 czy carbona czy MW, zachaczajac Porsche, te gry były innowacją i są i będą klasykiem gdzie o FH, oprócz 3 tak się nigdy nie powie. Sądzę że GTX nawet w Porsche nie grał...

Edytowane przez AndrzejTrg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, wahoo napisał:

No zobacz, a w NFS Porsche zaczynanie od rzęchów z lat 50-ch i powolne człapanie w kierunku współczesnych 911 jakoś nie śmierdziało Ci MMO. :cool:

I tego mnie oraz wielu innym osobom brakuje w całej serii Forza - celu. Twórcy obrali zupełnie inny styl zabawy, a taka totalna piaskownica niektórych nudzi i po tygodniu grania nie widzą już w Forzach niczego ciekawego.

Porsche można przejść w 20 godzin więc trudno żeby mi śmierdziało mmo, poza tym jest jeszcze tryb factory driver gdzie od razu wskakujemy w najlepsze fury, to zaskakujące jak bardzo Porsche jest podobne do dzisiejszej Forzy, model jazdy, prezentacja samochodów, widok z kokpitu, możliwość kupowania samochodów używanych, podobne upgrejdy, tam też w sumie chodziło o kolekcjonowanie samochodów, tylko klimat był inny, tam chodziło o samochody, można było zapoznać się historią marki, pooglądać filmiki a w forzie chodzi tylko o to że to TY jesteś super zajebisty a samochody to tylko dodatek do twojej zajebistości.

4 godziny temu, AndrzejTrg napisał:

Nie wiem kiedy ogrywałeś U i U2 czy carbona, ale założę się że nie na premierę jak twierdzisz że to było nie udane..., a jak tak, to każdy ma gusta i guściki oczywiście, od black boxa do carbona były wyśmienite części, nawet  99,9% graczy to potwierdzi... A i nawet większość forum tutaj powie, aby wróciły stare czasy(sądząc po Twojej wypowiedzi, to były skoki od jajka do jajka) bez urazy, ale jak stary gracz nie ceni U i U2 to ciężko mi to określić. Porównując stare NFSy do FH5 wolę stare czasy. 

Ogrywałem na premierę dema tych gier (nie jestem growym archeologiem) i niestety odpychał mnie ich klimat, model jazdy, muzyka i dostępne samochody, dla mnie to było motoryzacyjne disco polo i tyle, neony, nitro i jazda w rytmie hip hopu to nie dla mnie, ale ja nie jestem fanem szybkich i wściekłych więc może dlatego.

Edytowane przez GTM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, GTM napisał:

 

Ogrywałem na premierę dema tych gier (nie jestem growym archeologiem) i niestety odpychał mnie ich klimat, model jazdy, muzyka i dostępne samochody, dla mnie to było motoryzacyjne disco polo i tyle, neony, nitro i jazda w rytmie hip hopu to nie dla mnie, ale ja nie jestem fanem szybkich i wściekłych więc może dlatego.

Ja zaś katowałem Underground na premierę, później druga część, Most Wanted to nawet nie mówie, Carbon z tego wszystkiego był najgorszy a później NFS to się skończył. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, GTM napisał:

Ogrywałem na premierę dema tych gier (nie jestem growym archeologiem) i niestety odpychał mnie ich klimat, model jazdy, muzyka i dostępne samochody, dla mnie to było motoryzacyjne disco polo i tyle, neony, nitro i jazda w rytmie hip hopu to nie dla mnie, ale ja nie jestem fanem szybkich i wściekłych więc może dlatego.

Kurczę, wg mnie model jazdy z Undergroundów i Most Wanted jest w topie arcadówek nawet dzisiaj, starsze NFS były kartonowe, późniejsze poszły w jakieś science-fiction, ale era Underground - Most Wanted ma bardzo przyjemny model jazdy. Hip-hop leciał tylko w menu bo wyścigi miały podkład rockowy/metalowy, i w zasadzie jedno co można zarzucić to zniknięcie supercarów, ale też nie pasowały do wiejsko-tuningowego klimatu budowanego na fali F&F.

Natomiast jeśli chodzi o motoryzacyjne disco-polo - to przecież Forza jest tym samym. Tylko czasy się zmieniły i wedle nowej mody zamiast neonów mamy pajacowanie z głupkowatymi cieszynkami i jeszcze głupszymi ubrankami na festiwalach :)

Nie miałbym nic przeciwko, gdyby rozgrywka w przyszłej Forza Horizon 6 wyglądała tak jak w Test Drive Unlimited 1 i 2 (duża mapa, odkrywanie nowych miejsc na mapie, zdobywanie coraz lepszych samochodów). The Crew miało być czymś takim, ale okazało się że model jazdy ssie, 3/4 mapy i salonów samochodowych krzyczy "KUP DLC" a zawartości dla pojedynczego gracza praktycznie nie ma.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, MrKetiw napisał:

Ja zaś katowałem Underground na premierę, później druga część, Most Wanted to nawet nie mówie, Carbon z tego wszystkiego był najgorszy a później NFS to się skończył. 

Carbon był inny, ale nie był zły.

Dla mnie jeszcze Shift 2 Unleashed był kozacki. Fajne tory, auta i muzyka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ook jeszcze TDU, ta gra dalej zjada FH bez kitu, FH jest właśnie kolorowa,aby była super elo zjebista, nie twierdzę że FH3 taka nie była, bo grało mi się świetnie i miło wspominam, ale następne części to ctrl c+ctrl v i tylko tyle. NFSy z każdą częścią robiły postęp, a FH nie ma postępu, a porównywać model jazdy do 20 letnich gier, jest po prostu daremne w swojej istocie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, wahoo napisał:

Kurczę, wg mnie model jazdy z Undergroundów i Most Wanted jest w topie arcadówek nawet dzisiaj, starsze NFS były kartonowe, późniejsze poszły w jakieś science-fiction, ale era Underground - Most Wanted ma bardzo przyjemny model jazdy. Hip-hop leciał tylko w menu bo wyścigi miały podkład rockowy/metalowy, i w zasadzie jedno co można zarzucić to zniknięcie supercarów, ale też nie pasowały do wiejsko-tuningowego klimatu budowanego na fali F&F.

Natomiast jeśli chodzi o motoryzacyjne disco-polo - to przecież Forza jest tym samym. Tylko czasy się zmieniły i wedle nowej mody zamiast neonów mamy pajacowanie z głupkowatymi cieszynkami i jeszcze głupszymi ubrankami na festiwalach :)

Nie miałbym nic przeciwko, gdyby rozgrywka w przyszłej Forza Horizon 6 wyglądała tak jak w Test Drive Unlimited 1 i 2 (duża mapa, odkrywanie nowych miejsc na mapie, zdobywanie coraz lepszych samochodów). The Crew miało być czymś takim, ale okazało się że model jazdy ssie, 3/4 mapy i salonów samochodowych krzyczy "KUP DLC" a zawartości dla pojedynczego gracza praktycznie nie ma.

I właśnie wyjaśniłeś kolegę bardzo dosadnie, i bardzo dobrze. Choć sądzę że styczności oprócz youtuba ze starymi NFSami to nie miał @GTM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym roku ma wyjść TDU SC póki co jeszcze nie wiele wiadomo a jedyna nadzieja jest taka, że trochę ludzi co pracowało przy tdu 1 i 2 w tym dyrektor kreatywny i ktoś jeszcze ważny pracują też nad rebootem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zara 3 miesiąc mija... Ciekawe jaki spadek będzie :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.01.2022 o 13:17, wahoo napisał:

tak jak w Test Drive Unlimited 1 i 2

ojjj tak :thumbup:  Mam do dzisiaj ;)  1 i 2

 

Edytowane przez maras2574

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • To już druga osoba bodajże w tym temacie z tym samym modelem i po własnej aplikacji pasty taka duża różnica, gwarancji nie trzeba żegnać jak przyrosty są tak fajne to warto to zrobić, jak jest plomba na którejś śrubie to można zamówić i nakleić jeżeli np suszarka + żyletka nie dały rady lub w ogóle ktoś robi dziurę w plombie od razu  Chwile temu zamawiałem z alledrogo do xfx https://allegro.pl/oferta/5x-naklejki-gwarancyjne-asus-msi-palit-xfx-evga-gigabyte-zotac-15362612792
    • Dane CFM z opakowań producentów nie można porównywać między nimi, a najlepiej kompletnie na te dane nie patrzeć. Nie dość, że nie ma żadnego ogólne standardu względem którego dokonywane są te pomiary, więc każdy producent mierzy jak uważa, to dodatkowo zarówno te dotyczące przepływu jak i ciśnienia są dokonywane przy skrajnych i nierealnych sytuacjach. Na przykład w przypadku ilości przepchniętego powietrza mogą być stosowane kilkudziesięciocentymetrowe tunele z "prostownikami przepływu" na końcu którego znajduje sie wentylator i po przeciwnej stronie przyrząd do pomiaru, czyli coś czego nikt w domowym komputerze nie zastosuje przez co taki wynik jest niestosowalny w praktyce dla wentylatora zamontowanego bezpośrednio na radiatorze (czy to od wieży chłodzenia czy układu cieczą) lub kratce obudowy. Zostają tylko praktyczne testy jak np. TechPowerUP czy HWCooling.net lub takie przy stałej metodologii dla wszystkich śmigieł jak np. Cybenetics. W takim przypadku będziesz miał miarodajne wyniki. Nie potrzebujesz takiej przejściówki dopóki gniazdo do którego wpinasz 4 pinową wtyczkę nie jest blokowane plastikiem z boku w którym wtyczka by wystawała (a jeżeli blokuje to możesz próbować tę blokadę usunąć). Rozstaw pinów w wentylatorze 2, 3 i 4 pinowym jest teoretycznie identyczny, bo dwa pierwsze piny to kolejno uziemienie i napięcie, kolejny to pomiar obrotów i ostatni czwarty to pin do sterowania PWM. Wentylator 2 i 3 pin można sterować tylko poprzez zmianę napięcia pracy, a dla wentylatora PWM nie ma teoretycznie znaczenia czy steruje się go sygnałem czy napięciem, tak długo jak jego sama konstrukcja nie przeszkadza w sterowaniu jego obrotami poprzez zmianę napięcia zamiast sygnałem modulacyjnym (jak np. nie powinno się robić w przypadku łożysk magnetycznych jak w wentylatorach Phanteks T30 lub Corsair ML120 czy konstrukcjach Sunona MagLev).
    • Świetny ruch, ale mimo wszystko wk*****m się niemiłosiernie, że występują takie egzemplarze. Sam polecam/poleciłem ten model nie jednemu znajomemu i wszystko jest ok. Super, że pomogło, przykro, że Asus wypuszcza takie buble w postaci Asus Dual, które człowiek musi sobie poprawiać sam. Wiadomo, że mógłbyś to próbować zrobić w inny sposób i szkoda, że tak fajny model jakim jest Asus Dual, potrafi wypuścić takie gówno.
    • Jak laptop działa stabilnie po mimo whea w dzienniku zdarzeń to możesz olać (myślałem że miałeś co innego na myśli pisząc "sypie błędami") albo spróbuj zrobić te rzeczy o których piszą w tym temacie z reddita no może oprócz wymiany dysku na gen 3   
    • Gniesz pałkę znowu. Znajdź mi kraj gdzie każdy dobrowolnie chce iść zginąć.  Jak można się dziwić, że ktoś nie chce iśc na wojnę i jak można się dziwić, że ludzie przed nią uciekają.   Z rosji wyjechał tak samo ogrom ludzi przed wojną. Z każdego kraju kto będzie mógł to będzie kombinował jak uniknąć wysłania na front, jest to oczywiste. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...