Skocz do zawartości
matisuchy

DELL PowerEdge T140 pamięć RAM

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Chciałbym upewnić się, czy do serwera DELL PowerEdge T140 (wersja z Intel Xeon E-2124 i aktualnie 8 gb ramu) mogę dołożyć coś w stylu https://allegro.pl/oferta/samsung-8gb-ddr4-3200mhz-udimm-ecc-unbuffered-10686965003

Niestety w kwestii serwerów jestem totalnie zielony, także dzięki za wszystkie wskazówki.

Więcej o specyfikacji serwera:

https://www.dell.com/pl/firmiinstytucji/p/poweredge-t140/pd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W teorii powinno działać, ale dla pewności, bo z kompatybilnością części w serwerach jest różnie, lepiej wziąć dedykowaną kość. Poszukaj sobie części o kodzie AA335287.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SeN81 napisał:

W teorii powinno działać, ale dla pewności, bo z kompatybilnością części w serwerach jest różnie, lepiej wziąć dedykowaną kość. Poszukaj sobie części o kodzie AA335287.

Dziękuję bardzo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dokładaniem też może być różnie. 2 tygodnie temu ludzie od sprzętu mieli robić upgrade z 300+ GB na 500+ GB RAMu w 3 serwerach, zamówili kości i serwery nie wstawały, bo dołożona pamięć była lewostronna, a zamontowana oryginalnie była prawostronna.
PC3-14900L - zamówiona
PC3-14900R - już zamontowana
Nie mieli dostatecznie dużo pamięci, żeby rozłożyć po wszystkich serwerach, więc dopiero w ten weekend upgrade się udał jak przyszło więcej kości jednego rodzaju.
Może się więc okazać, że stara kość będzie sprawna, nowa kość będzie sprawna, indywidualnie będą kompatybilne z serwerem, ale w parze nie będą działać.
Dlatego moim zdaniem najlepiej będzie szukać dokładnie takiego modelu, jak już jest zamontowany, albo wymiana całości pamięci.
 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Szkoda , jest w ogóle jaka alternatywa ?
    • Czy to jest ten sklep z Gdyni, gdzie kkient traktowany jest z bezpodstawną arogancją i odrazą? Raz u nich zamówiłem adapter IDE-ATA-USB do dyskow twardych. Miał być konkretnej firmy, ze względu na parametry. Wysłali mi jakiś inny szmelc, ktory jak się okazało nie dzialał. Pytam ich czemu wysyłaja mi z innej firmy, odpowiedź "A co za różnica jaka firma, to wszystko przecież to samo"? Odeslalem i zwrocili mi kasę. 
    • Witam. Rok temu zakupiłem laptopa HP Omen 17. Po pewnym czasie zaczęły się pojawiać martwe piksele na matrycy. Po dwóch dniach matryca całkiem odmówiła posłuszeństwa ... Zdecydowałem się na wysyłkę laptopa bezpośrednio do serwisu. Po wypełnieniu formularza na stronie x-kom.pl pojawił się kontakt do serwisu (MMS serwis Szczecin). Po kilku dniach dostałem diagnozę : "W przedmiotowym notebooku potwierdzamy uszkodzenie mechaniczne urządzenia: 1. Płyta główna uszkodzone gniazdo / brak zaczepu taśmy, wylana pasta termoprzewodząca na płytę główną, brak śrub do montażu płyty głównej. 2. Brak osłony gniazda DC-IN (na chwilę obecną była wciśnięta taśma w celu usztywnienia gniazda DC-IN). 3. W układzie chłodzenia zerwane prowadnice kabla DC-IN do płyty głównej(prawy wentylator). 4. Uszkodzony kołek montaży obudowy górnej w okolicy gniazda DC-IN. 5. Widoczne ślady ingerencji nieautoryzowanego serwisu Producenta (brak śrub płyty głównej, zerwana taśma na karcie wifi, kable karty wifi źle poprowadzone w obudowie, ślady rozkręcania urządzenia). Nie jest to usterka objęta warunkami gwarancji producenta. Dokumentację fotograficzną wysyłamy w załączniku. Niezbędne elementy do przywrócenia urządzenia do działania to płyta główna i obudowa górna. Całkowity koszt wymiany płyty głównej i obudowy górnej zintegrowanej z klawiaturą wyniesie 3210zł brutto." Dodam, że nie ingerowałem w laptopa. Jedyne co zrobiłem to wyjąłem pamięci oraz dysk M2 i wsadziłem SSD (taka byłą sugestia na stronie pomocy technicznej HP przed wysyłką sprzętu do serwisu). Dodatkowo dostałem zdjęcie, które nic mi nie mówi i na pewno nie wskazuje ww. uszkodzeń. Ponadto na pytanie co z martwymi pikselami Pan z serwisu odpowiedział, że nie wie bo laptop się nie uruchamia. Co jest dziwne ponieważ przed wysyłką się uruchamiał, tylko nie działała matryca. Jak ja mam teraz z nimi walczyć? Jestem na przegranej pozycji. Dzwoniłem do x-kom i jedyne co mogą zaproponować to aby słać laptopa przez nich ... Macie jakieś pomysły? Będę wdzięczny za pomoc 
    • Ale po co ludzie mieliby zmieniać te regiony? Przecież oni chyba zakładają konto przez VPN na dany tani region, a potem mogą się logować skąd chcą i kupować dalej w tym pierwotnym tanim regionie, nie jest tak?
    • zastanawiam sie tylko czy budowanie takiej narracji i outowanie nas od zachodu nie jest przygotowaniem np do upieczenia na raz Ukrainy i Polski, bo defacto w Unii jestesmy już wyalienowani i sami, z sąsiadów nie został nikt nam przyjazny, niemcy wróg najgorszy, czesi pachołki berlina - wróg, ukraina banderowcy-wróg , białoruś rosja wiadomo, chyba jeszcze tylko słowacja została ,ale w razie jakiegoś konfliktu jest ona i tak nic nie znacząca, litwa sie nie liczy w żadnym aspekcie  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...