Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

W dniu 10.09.2022 o 02:44, Ryszawy napisał:

Ładne to, ale cholernie nudne.

Choć tyle - ładne.
Sprawdziłem Steel Rising.
To jest dopiero kaszalot. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Choć tyle - ładne.
Sprawdziłem Steel Rising.
To jest dopiero kaszalot. :(

Az tak ze Steelrising zle? Myslalem zeby sprawdzic ale moze sobie dam na luz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Sheenek napisał:

Az tak ze Steelrising zle? Myslalem zeby sprawdzic ale moze sobie dam na luz

Dla mnie bardzo słabe. W każdym aspekcie. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda świetnie, klimatycznie, szczegółowo, aczkolwiek nie bardzo będę mógł przejść obok atakujących mnie bossów czajnko-żelazek i innych tworów z d00py.
Ale wizualnie i detal - znakomite IMO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, caleb59 napisał:

 

Wyglada rewelacyjnie. Kiedy na PC?

EDIT> Widze, ze na steam jest release date: 2023. No to czekamy :E 

Edytowane przez amsztel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem ma wyjść w jednym terminie na wszystkie platformy, tak więc żaden głupawy "exclusive" na szczęście.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to dobrze wygląda, czuć Bloodborne'a na kilometr pod względem świata, UI i klimatu, ale mi to totalnie nie przeszkadza - w końcu jakiś Souls-like nie od FS, który może przebić Code Vein, reszta była... no była, ale nic specjalnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to ładne. Graficznie świetne.
Tylko czy znajdę siły, by się bić z czajnikami i tosterami. Hmm... zobaczymy. ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się obiecująco.  Na pewno spróbuję w GP. :P 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

To dla odmiany jakieś upiorne! ?

Nah, ktoś tu nie widział "Alice Madness" :E 

Ta gra mieni się adaptacją pinokia, ponieważ prawa autorskie wygasły i jest darmowy. Co to ma wspólnego z nim, poza marionetkami?

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem troszeczkę.

W kwestii wydajności- w pierwszej lokacji (stacja) na moim RTX3070Ti nie spadało poniżej 100fps, po wyjściu na plac- 90fps.
Mowa o natywnym 2560x1440p i wszystkich ustawieniach na najwyższe.
Przy pierwszym uruchomieniu gra ustawia z automatu FSR 2.0 jakość, które jednak od razu wyłączyłem.
DLSS też jest, jakby co.
Z odblokowanym klatkarzem gra potrafi dość mocno wygrzewać kartę nawet po UV, więc na dłuższą metę gram z lockiem na 75fps.
Graficznie jest ładnie, ale póki co, to jakiegoś szału ni ma.
Interakcja z otoczeniem jest właściwie zerowa, dodatkowo ograniczona niewidzialnymi ścianami (chciałem wskoczyć na muszlę w dworcowym kiblu i się nie dało :-P).

Co do rozgrywki- nie myślałem że tak łatwo przyjdzie mi się przyzwyczaić do mechaniki skakania w Elden Ringu i teraz trudno wrócić do systemu rodem z Soulsów (możliwy tylko niewielki podskok w przód, po rozpędzeniu się).
Już tylko przez ten detal od początku czuć "downgrade" w stosunku do produkcji From Software.
Po krótkim wstępie wybieramy jedną z trzech "klas"- zrównoważoną, zręczną lub silną, która determinuje początkowe statystyki i broń.
Bez zbędnych ceregeli wybrałem postać zrównoważoną.
Pierwszy miniboss mimo nieskomplikowanego moveset'u okazał się zaskakująco twardy- wyraźnie góruje zasięgiem nad naszą postacią, bije mocno, ma niemało zdrowia i zagrywki rodem z Crucible Knight'a.
Nie pomaga przy tym fakt, że nasza postać na początku ma tylko trzy "estusy" uzupełniające ok. połowy skromnego paska zdrowia.
Musiałem go cierpliwie zjeżdżać pojedynczymi atakami, plus jednym "specjalem" na całą walkę.
Gdy po kilkunastu próbach w końcu miałem go na hita, to zginąłem, bo jakiś idiota stwierdził że to dobry moment na wrzucenie na ekran samouczka z mechaniką ogłuszeń.
Musiałem więc pomęczyć się jeszcze trochę, by w końcu móc wyjść ze stacji i odpalić pierwsze "ognisko".
To na razie tyle.
Na większe wnioski przyjdzie czas później, bo póki co, to dopiero sam początek.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanika niszczenia się broni:

why-huh.gif

W trakcie walki z bossem musiałem naprawiać 2x broń, bo inaczej dmg i obrona spada. Gram klasą na siłę.

Sama walka wydaje mi się nieco drewniana, nie potrafię wyczuć tych uników.

Tak poza tym na PC ładnie wygląda i bardzo płynnie to działa. 

Zrzut-ekranu-24.png


Zrzut-ekranu-25.png

6 godzin temu, Paw79 napisał:

Nie pomaga przy tym fakt, że nasza postać na początku ma tylko trzy "estusy" uzupełniające ok. połowy skromnego paska zdrowia.

Co tutaj jest ciekawe, że mogą się uzupełniać w trakcie walki podczas uderzania we wrogów.

6 godzin temu, Paw79 napisał:

Interakcja z otoczeniem jest właściwie zerowa

E tam gadasz, skrzynki można rozwalać. :P Ale nic z nich mi nie wypadło.:(

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się bardzo demko podobało, ubiłem bossa i dalej nie grałem (nie wiem w sumie ile mi tam tego dema po bossie zostało), bo mnie już kupili. Ta gra to prawdopodobnie najlepszy Bloodborne 2 jakiego mogę się spodziewać XD Jest zaskakująco dobrze zrobiona, walka jest bardzo spoko, wiadomo - to nie kunszt From Software i widać, że troszku animacje czasem nie domagają i nie jest to aż tak mięsiste, ale nie jest to też przeciętny indie souls-like, który coś tam próbuje, ale jest to sztywne i meh, to takie połączenie Sekiro i Bloodborna + parę swoich pomysłów, inspiracja wręcz poszła tu o krok za daleko, ale... no nie ma innych gier w podobnych klimatach, więc mnie to wyłącznie cieszy XD W demie (do bossa) zabrakło mi tylko trochę większej otwartości leveli - nie wiem czy dalej się to zmienia. Klimat pierwsza klasa, lekko bardziej cukierkowy niż Bloodborne, ale wiktoriańsko-steampunkowy artstyle to to co kocham, motyw fabularny również wydaje się ciekawy. Na PS5 w trybie wydajności stałe 60 klatek, przy czym gra jest bardzo ładna, chyba największe zaskoczenie 2023 - nie sądziłem, że będzie to takie dobre, po tym, że wydają demo widać, że są pewni swojej produkcji i nie mają się czego wstydzić IMHO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu po kilku próbach pokonałem pierwszego bossa. Polecam kupić od sklepikarza nakładkę prądu na miecz, wtedy zleciałem do 50% jego hp w kilka sec.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Jaycob Odnośnie uzupełniania się estusa, to zauważyłem, że tylko max 1 uzupełni, więc pijemy, walimy w moba/przeciwnika, i pijemy, nie napełniło mi więcej niż raz.

Gierka fajna, zapewne do kupienia na jakiejś promocji jako jedna z priorytetów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Jaycob napisał:

W końcu po kilku próbach pokonałem pierwszego bossa. Polecam kupić od sklepikarza nakładkę prądu na miecz, wtedy zleciałem do 50% jego hp w kilka sec.  

Najlepiej po prostu odbijać ataki, jak wytraci postawę, to zjeżdżasz mu pół HP na strzała XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...