Skocz do zawartości
azgan

Battlefield 2042 PC, XSX, PS5 - wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, jerryyy napisał:

W miesiąc to co oni zrobią... Już czuję że beta będzie tragiczna. 

Pewnie trzeba będzie dać im jeszcze z rok na polatanie gry i będzie można kupować :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, jerryyy napisał:

Już czuję że beta będzie tragiczna. 

No może tak być jak dadzą jakąś starą wersję. Obecnie w pocie czoła i bez wytchnienia pracują nad finalną wersją by w dniu premiery pełnej wersji gracze cieszyli się w pełni dopracowaną rozgrywką. Jednocześnie jestem pewien, że opóźnienie premiery da zamierzony efekt. Ich doświadczony zespół, który wcześniej pracował nad poprzednimi częściami nam to gwarantuje. Mając to na uwadze i dziękując EA/DICE zamawiam dodatkowe 3 preordery by docenić ich ciężką pracę.

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pamiętam, to pan Henderson będzie rozdawał 10 kopii BFa =D

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, skypan napisał:

No może tak być jak dadzą jakąś starą wersję. Obecnie w pocie czoła i bez wytchnienia pracują nad finalną wersją by w dniu premiery pełnej wersji gracze cieszyli się w pełni dopracowaną rozgrywką. Jednocześnie jestem pewien, że opóźnienie premiery da zamierzony efekt. Ich doświadczony zespół, który wcześniej pracował nad poprzednimi częściami nam to gwarantuje. Mając to na uwadze i dziękując EA/DICE zamawiam dodatkowe 3 preordery by docenić ich ciężką pracę.

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, jerryyy napisał:

W miesiąc to co oni zrobią... Już czuję że beta będzie tragiczna. 

dodadzą nowe skórki :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Phoenixsuple napisał:

 

A świstak siedzi i zawija... Pierdu pierdu. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Została potwierdzona data wczesnego dostępu dla posiadaczy wersji Gold i Ultimate BF2042. Użytkownicy będą mogli wjechać na pole walki już 12 listopada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta ciagle tlumaczenie glupkowate panedemia, zapominajac ze devi to nie robole machajacy miotla ktorzy z domu pracy wykonywac nie moga. Nawet przed pandemai WFH bylo na porzadku dzienny i wiekszosc firm w UK/USA oferowala 1-3 dni w tyg.

 

Jesli maja ludzi ktorzy nie potrafia dobrze pracowac zdalnie, to tylko swiadczy o ich team leaderach. Wielu moich devow pracuje od poczatku w 100% zdalnie i jakos nie narzekam na ich wydajnosc... Co prawda scrumy mamy 2x dziennie, ale poza tym sprinty leca i punkty tez... Takze gowniana firemka, to i gowniane tlumaczenia.


4 tygodnie to 2-4x sprintow, w normalnej firmie Agile z dobrymi devami to dosc duzo czasu, dla przykladu z historii podam ze ok. 12-16 tyg wystarczy nie raz na zupelnie nowy system content delivery ktory zaoszczedza np. 1-2m $ rocznie z ok. 5M $ kosztow tegoz systemu,, mowa o nowych systemach do obrobki, dostarczania, przetwarzania, analizy itp. Takze mozna jak sie ma dobrych ludzi i dobrych leaderow. 

Z drugiej strony game dev to takie troche pieklo dla deva, nie znam ani jednego ktory chcialby tam pracowac, znam 2-3x ktorzy odeszli i przeszli przez pieklo w porownaniu do programowania dla B2B SaaS. 

Watpie ze ich devi sa chocby sredni... Watpie ze ktorykolwiek z nich wyskoczy z przelomowymi projektemi chocby raz na 5 lat pracy w tej firmce... Malo kasy tam, ogrom pracy, ogromne cisnienie, a potrafia wywalac devow po projekcie...

Ale coz EA chce jak najwiecej kasy dla siebie i ma gdzie devow i artystow... Gierki to szybki przemial typu zatrudnij / wycisnij jak cytryne/ zniszcz kreatywnosc / zniszcz najlepszych / wypluj/zwolnij / zaplac jak najmniej...

Wielu tu krytykuje devow w studiach od gier, ale oni maja naprawde bardzo zle warunki w porownaniu do B2B/B2C oprogramowania... Naprawde niewielu jest w stanie tam pracowac, jesli w normalnej firmie dostaja +20%, wfh bez problemu, bonusy, brak stresu, brak cisnienia, wieksze pole do popisu i rozwoju, udzial w pracowaniu z najnowszymi technologiami....

Pamietajcie wiec jak jedziecie pod devach od gierek ze to ludzie pracujacy z pasji zazwyczaj do gier. Prawie jak praca na wolontariacie...

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tyg będą podane oficjalne daty beta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić, trzeba czekać. Nic innego lepszego nie ma więc wyjścia nie ma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli by napisać, że nie chcą powtórki z CP77. W to bym uwierzył :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie zrobia outsorcingu do indii? Poziom podobny, bugi jak byly tak beda, a tak to ten Battlefield COD 2042 wyszedlby przed prawdziwym Codem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Carmamir napisał:

Ta ciagle tlumaczenie glupkowate panedemia, zapominajac ze devi to nie robole machajacy miotla ktorzy z domu pracy wykonywac nie moga. Nawet przed pandemai WFH bylo na porzadku dzienny i wiekszosc firm w UK/USA oferowala 1-3 dni w tyg.

 

Jesli maja ludzi ktorzy nie potrafia dobrze pracowac zdalnie, to tylko swiadczy o ich team leaderach. Wielu moich devow pracuje od poczatku w 100% zdalnie i jakos nie narzekam na ich wydajnosc... Co prawda scrumy mamy 2x dziennie, ale poza tym sprinty leca i punkty tez... Takze gowniana firemka, to i gowniane tlumaczenia.


4 tygodnie to 2-4x sprintow, w normalnej firmie Agile z dobrymi devami to dosc duzo czasu, dla przykladu z historii podam ze ok. 12-16 tyg wystarczy nie raz na zupelnie nowy system content delivery ktory zaoszczedza np. 1-2m $ rocznie z ok. 5M $ kosztow tegoz systemu,, mowa o nowych systemach do obrobki, dostarczania, przetwarzania, analizy itp. Takze mozna jak sie ma dobrych ludzi i dobrych leaderow. 

Z drugiej strony game dev to takie troche pieklo dla deva, nie znam ani jednego ktory chcialby tam pracowac, znam 2-3x ktorzy odeszli i przeszli przez pieklo w porownaniu do programowania dla B2B SaaS. 

Watpie ze ich devi sa chocby sredni... Watpie ze ktorykolwiek z nich wyskoczy z przelomowymi projektemi chocby raz na 5 lat pracy w tej firmce... Malo kasy tam, ogrom pracy, ogromne cisnienie, a potrafia wywalac devow po projekcie...

Ale coz EA chce jak najwiecej kasy dla siebie i ma gdzie devow i artystow... Gierki to szybki przemial typu zatrudnij / wycisnij jak cytryne/ zniszcz kreatywnosc / zniszcz najlepszych / wypluj/zwolnij / zaplac jak najmniej...

Wielu tu krytykuje devow w studiach od gier, ale oni maja naprawde bardzo zle warunki w porownaniu do B2B/B2C oprogramowania... Naprawde niewielu jest w stanie tam pracowac, jesli w normalnej firmie dostaja +20%, wfh bez problemu, bonusy, brak stresu, brak cisnienia, wieksze pole do popisu i rozwoju, udzial w pracowaniu z najnowszymi technologiami....

Pamietajcie wiec jak jedziecie pod devach od gierek ze to ludzie pracujacy z pasji zazwyczaj do gier. Prawie jak praca na wolontariacie...

Ile tu jest trudnych i "mądrych" słów i do tego przewijają strasznie ciężkie pieniądze, aż czuje się bardzo mały i głupi :( ...
Nawet u mnie w handlu bronią jest łatwiej i przyjemniej.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Z informacji jakie podał Jim Heil (główny inżynier oprogramowania) wychodzi, że zespół aktualnie pracuje nad poprawą teselacji terenu - dla maksymalnej wydajności bez poświęcenia niczego wizualnie. "

Może być zrzutem ekranu z Twittera przedstawiającym 1 osoba i tekst „Jim Hejl @jimhejl W odpowiedzi do @PermaConfused Right now it's tweaking terrain tessellation -for max performance, without sacrificing anything visually. Every 24 hours, hundreds of creators across the globe are pushing it forward. Przetłumacz Tweeta”

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

wychodzi, że zespół aktualnie pracuje nad poprawą teselacji terenu - dla maksymalnej wydajności bez poświęcenia niczego wizualnie

Pewnie wypompowują wodę znajdująca się pod ziemią. To pochłania sporo czasu.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 6:23 pojawia się informacja o tym, że 22 września otrzymamy nowy gameplay z BF2042.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

 

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...