Skocz do zawartości
azgan

Battlefield 2042 PC, XSX, PS5 - wątek zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli co na botach można wbijać level i odblokowywać dodatki? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kadajo napisał:

Można

Muszę jeszcze raz zacytować klasyka

"No nie, no po prostu .k.... nie, Boże czy ty to widzisz ?" ??

To  dopiero jest porażka, może się trafić gość z wbitym wysokim levelem,  który nigdy nie grał w grę multi z innymi osobami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to już dawno było wiadomo.

To i tak jest lepsze bo grając na boty wie co robić,  co dana klasa, tfu specjalista może zrobić vs ktoś kto grał kampanię i poszedł na multi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jest jakiś CAP i idzie to znacznie wolniej plus nie możesz zdobywać odznaczeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ta, ja zawsze grałem karabinami  z kolimatorem i strasznie ciężko mi się strzela bez niego i dlatego chciałem sobie odblokować z botami. Przy okazji odblokuje granatniki,  dobry karabin. Jestem weteranem multi i takie drobne szkolenie z botami się przyda, żeby zapoznać się z gra i wybrać najlepszy setup. Gram teraz w przełamanie na odnowie, poziom botów łatwy i lecą odblokowania  XD. Albo karabin albo, czołg, albo wyrzutnia rakiet. Bez sensu to odblokowywanie broni, powinny być od razu wszystkie dostępne, no ale jak ea leci w ciula to ja też rotfl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie lecisz bo gra ci na to pozwala. Zawsze możesz sobie kupić odblokowanie wszystkiego ;) Ale jeszcze to chyba niedostępne w tej wersji ?

I z botami wcale nie jest tak łatwo jak by się mogło wydawać :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, liderin69 napisał:

 Jestem weteranem multi. .... Gram teraz w przełamanie na odnowie, poziom botów łatwy i lecą odblokowania.

 :rotfl::rotfl: :rotfl: :rotfl: 
 

2 godziny temu, liderin69 napisał:

 Bez sensu to odblokowywanie broni, powinny być od razu wszystkie dostępne, no ale jak ea leci w ciula to ja też rotfl.

Niezły z Ciebie "weteran" skoro narzekasz na coś co w bfie jest praktycznie od początku :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż lepsza jak przy BF 5.

Dziękuję i do widzenia ? Ludzie się nigdy nie nauczą...

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 dni od premiery i spokojnie połowa odpadła, ładnie :E

Edytowane przez joloxx9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, kadajo napisał:

Ale jest jakiś CAP i idzie to znacznie wolniej plus nie możesz zdobywać odznaczeń.

Z botami odblokowuje się tylko dodatki do broni, bo dodatki są za ilość killi. EXP nie leci tak szybko, bo nie ma expa za killa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Życie panowie życie, jak myślicie ze parę osób z forum nie zrobiło by preorderow to by się coś zmieniło to jesteście w błędzie. To nie jest przypadek ze gra wygląda jak wygląda i ma takie rozwiązania jakie ma, mało tego to nie przypadek ze ludzie w nią graja. Jakbyście się nie wkurzali, nic to nie zmieni dopóki ogółowi się to podoba. Pogodzicie się z tym.

Cały czas wam umyka to ze ludzie w to graja i maja w dupie to na co narzekacie wy, ja czy ktoś tam inny. To dla nich nie ma żadnego znaczenia. Tak było i będzie. A jeśli ten BF sprzeda się dobrze, nie daj boże lepiej od BF V to następny BF będzie miał te same zasady gry bo jak widać się sprawdziły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, afrikan napisał:

Sprzedaż lepsza jak przy BF 5.

Dziękuję i do widzenia ? Ludzie się nigdy nie nauczą...

Nic dziwnego. Hajp był masywny w porównaniu do BFa V. Sam kupiłem, ale nie jestem wyjadaczem BFa więc nie narzekam aż tak mocno na braki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kadajo napisał:

Cały czas wam umyka to ze ludzie w to graja i maja w dupie to na co narzekacie wy, ja czy ktoś tam inny. To dla nich nie ma żadnego znaczenia. Tak było i będzie. A jeśli ten BF sprzeda się dobrze, nie daj boże lepiej od BF V to następny BF będzie miał te same zasady gry bo jak widać się sprawdziły.

Ale komu to umyka? Serio Kadajo, operujesz czasem takimi banałami, że rączki opadają. :E Wszyscy wiedzą dlaczego tak to wygląda i kto jest adresatem tych zmian. Osoby, którym od lat ta seria towarzyszy, wiedzą o tym jeszcze lepiej od innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo wszyscy ciągle o tym piszą jakby to coś miało zmienić :E

EA tylko dwa razy coś zmieniało w grach po ich premierze ze względu na niezadowolenie graczy. Końcówka ME3 i mikrotranzakcje w SWBFII. W przypadku ME3 to było aż dziwne ze Bioware faktycznie rozszerzyło zakończenie. W przypadku BFII był taki dym ze to musiało się tak skończyć.

A tutaj... co zmieni te narzekanie i krzyki. Serio nie męczy to was ? Ten ciągły płacz na to wszytko ? Ja nie mowie ze on nie jest uzasadniony ale serio nie męczy to was?

Edytowane przez kadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oto szczegółowa zapowiedź zmian nadchodzących w aktualizacji nr 3 do Battlefield 2042, która ma się pojawić do pobrania już na początku grudnia.
?Poprawki, zmiany i usprawnienia
Interfejs użytkownika:
?Ulepszono ekrany kolekcji, dzięki czemu łatwiej się z nich korzysta i są bardziej przejrzyste.
?Ulepszono zarządzanie dodatkami na ekranie kolekcji, aby zmniejszyć liczbę interakcji, które należy wykonać podczas dobierania swojego wyposażenia.
?Wprowadzono ulepszenia ekranu karty gracza i końca rundy, aby zapewnić ich sprawniejsze działanie.
?Dodano nowe znaczniki, które ułatwiają znajdowanie nowo odblokowanych przedmiotów.
?Ulepszono przejścia między ekranami przy wejściu i powrocie do głównego menu.
?Usprawniono obieg zgłoszeń graczy, w szczególności tych dotyczących toksycznego zachowania i oszustw.
?Matchmaking i znajomi:
?Poprawiono wrażenia z gry w momencie przejścia z końca rundy do głównego menu.
?Usprawniono matchmaking i ograniczono przypadki nieudanego matchmakingu.
?Usprawniono obieg zaproszeń do rozgrywki międzyplatformowej.
?Naprawiono liczne błędy związane z aktualizacją obecności, dzięki czemu Wasi znajomi mogą lepiej śledzić Waszą pozycję w grze.
?Rozwiązano problem serwerów, które nieprzerwanie informowały o braku odpowiedzi ze strony gry, gdy rundy nie rozpoczynały się prawidłowo.
?Poprawiono zaproszenia do znajomych dla graczy na PC.
?Postępy i odblokowania:
?Wprowadzono cotygodniowe misje, zapewniające zestaw wyzwań, za wykonanie których można odblokować przedmioty kosmetyczne.
?Dodano premię za rozegranie pierwszej gry w wysokości 1000 HZC do wykorzystania w HZ.
?Naprawiono błąd powodujący, że nie przyznawano prawidłowo PD za uzupełnianie zaopatrzenia przez Angela.
?Usprawniono ogólne śledzenie PD/rangi i jego niezawodność.
?Ulepszono śledzenie rangi mistrzostwa.
?Zwiększono niezawodność śledzenia kart gracza.
?Renderowanie:
?Usunięto różne problemy z migotaniem i zacinaniem się obrazu.
?Dokonano usprawnień w zakresie renderowania wody podczas celowania przez przyrządy.
?Rozwiązano szereg problemów graficznych dotyczących odbijania wody.
?Poprawiono problem z odbiciami na mapie Kalejdoskop występujący u graczy, którzy później dołączyli do gry.
?Rozwiązano problem z renderowaniem postaci występujący u graczy, którzy później dołączyli do gry.
?Dokonano ulepszeń w zakresie błędów wpływających na wdrożenie DLSS.
?Mapy:
?Wprowadzono ponad 150 osobnych poprawek, drobnych zmian i usprawnień na wszystkich mapach.
?Dokonano poprawek w kwestii geometrii poziomu na wszystkich poziomach, rozwiązując problemy, przez które gracze mogli utknąć w miejscu.
?Rozwiązano wiele problemów z odradzaniem się.
?Pozbyto się błędów wizualnych, takich jak efekt flary obiektywu czy widoczne łączenia na kopule nieba.
?Rozwiązano szereg problemów z kolizją i rozmieszczeniem obiektów.
?Naprawiono problemy związane z lokalnym rozmieszczeniem dźwięków na wielu mapach.
?Battlefield™ Portal:
?Wprowadzono dodatki do Konstruktora.
?Układ trybu Szturm na wszystkich mapach z All-Out Warfare w 2042 (za pośrednictwem Battlefield™ Portal).
?Nowy szablon oficjalnego Zespołowego DM z pojazdami.
?Nowe oficjalne szablony Zespołowego KNK i KNK
?Mistrz broni.
?Nowy oficjalny szablon Zakażenia.
?Edytor Zasad: Dodano możliwość wykrywania, czym gracze zostali zabici, w celu zastosowania dodatkowej logiki.
?Dokonano poprawek UX.
?Dodano informacje o serwerze na ekranie pauzy.
?Dodano wsparcie dla administratorów serwera do pisania komunikatów pojawiających się okresowo na serwerze.
?Dodano wsparcie dla zgłaszania serwerów z poziomu menu pauzy.
?Wprowadzono szereg ulepszeń wizualnych, dźwiękowych i rozgrywki dotyczących broni, pojazdów i gadżetów.
?Battlefield™ Hazard Zone:
?Poprawiono wizualną prezentację systemu waluty Hazard Zone od strony front-endu.
?Dodano animację i podpowiedź dźwiękową w lobby Hazard Zone, gdy zmienia się pozostałe saldo gracza.
?Zmodyfikowano ekran drużyny i gracza w Hazard Zone, by pokazywał tylko drużynę gracza.
?Zmodyfikowana tablica wyników nie pokazuje już graczy obecnych w Hazard Zone, co ma na celu uczynienie rozgrywki bardziej ekscytującą.
?Poprawiono widoczność dymu w strefie ewakuacji.
?Dodano dodatkowe flary do punktu ewakuacyjnego, aby zapewnić graczom lepszą widoczność obszaru ewakuacji, a także dodatkową osłonę.
?W Hazard Zone dodano zmieniające się lokalizacje danych wywiadowczych. W początkowo pojawiających się kapsułach z danymi może teraz znaleźć się kilka dysków z danymi.
?Rozwiązano problem z punktacją w Hazard Zone.
?Poprawiono dokładność skanera informacji oraz identyfikacji wrogów.
?Rozwiązano problem powodujący, że dwa zespoły mogły ewakuować się jednocześnie w Hazard Zone.
?Usunięto niespójność w ostrzeganiu graczy, że są skanowani w Hazard Zone.
?Rozwiązano problemy z wydajnością zbierania danych wywiadowczych w Hazard Zone.
?Ułatwiono podnoszenie danych wywiadowczych.
?Dodano odczyt odległości do następnego punktu ewakuacyjnego w Hazard Zone.
?Ulepszono pozycję kamery na końcu rundy w Hazard Zone.
?Podbój:
?Ograniczono spamowanie informacjami w Podboju, zmniejszając liczbę wiadomości pojawiających się w logu świata gry. W szczególności ograniczono komunikaty o zmianach statusu flagi, tak aby nie były zbyt rozpraszające.
?Przełamanie:
?Zoptymalizowano czasy przejęcia w trybie Przełamanie.
?Usprawniono odradzanie się obrońców poza polem walki w trybie Przełamanie, aby gracze mogli zawsze odradzać się w bezpiecznym miejscu.
?Ulepszono interfejs użytkownika w trybie Przełamanie, dodając widżet trybu gry, dzięki któremu gracze mogą lepiej śledzić przebieg rundy.
?Widżet trybu gry jest też widoczny na tablicy wyników (wyświetlanej tylko podczas gry w trybach Przełamanie oraz Szturm), aby podkreślić znaczenie sektorów i posiłków atakujących.
?Dodano również czas, jaki upłynął od rozpoczęcia rozgrywki. Można go śledzić zarówno z poziomu tablicy wyników, jak i ekranu odrodzenia.
?Dodano efekt pulsowania do wyniku i postępów 1. zespołu (atakujących), gdy liczba kuponów znajdzie się na poziomie =< 25% ich stanu początkowego. Widać to również w widżecie trybu gry w interfejsie, na tablicy wyników i na ekranie odrodzenia zarówno w trybie Szturm, jak i Przełamanie.
?Ogólne:
?Dokonano poprawki dotyczącej brakujących elementów wyposażenia, co czasami miało miejsce przy pierwszym dołączeniu do serwera, kiedy to na ekranie odrodzenia widoczne były puste pola.
?Zmodyfikowano ekran ostatnich graczy tak, aby pokazywał wszystkie osoby z poprzedniej gry, co ma na celu ułatwienie procesu zgłaszania graczy.
?Usprawniono system punktów interakcji. Zmieniono domyślny tekst „INTERAKCJA” pojawiający się w przypadku wielu interakcji w taki sposób, aby opisywał czynność, którą gracz ma wykonać, tj. „OTWÓRZ POJEMNIK”, „WEZWIJ WINDĘ” itp.
?Rozwiązano problem z oświetleniem serwerowni na mapie Kalejdoskop.
?Rozwiązano problem związany z prędkością/trajektorią lotu podczas odradzania się w odrzutowcach.
?Poprawiono animację śmigłowca podczas przelotu nad poziomem w momencie rozmieszczenia.
?Dokonano usprawnień w celu rozwiązania problemu, w wyniku którego gracze zabici w pojazdach wpadali pod geometrię poziomu.
?Dokonano usprawnień w zakresie strumieniowania elementów graficznych podczas prezentacji na ekranie odrodzenia.
?Usprawnienia dynamicznego świata:
?Naprawiono problemy związane z efektami graficznymi występującymi u graczy, którzy później dołączyli do gry.
?Wprowadzono poprawki w celu prawidłowego dostosowania zachowania mostów na mapie Kalejdoskop w przypadku graczy, którzy później dołączyli do gry.
?Wprowadzono poprawki w celu prawidłowego dostosowania stanu zniszczenia silosów w przypadku graczy, którzy później dołączyli do gry na mapach Odnowa i Kosmodrom.
?Ulepszono interakcję z działkiem strażniczym SG-36 i windami.
?Dokonano poprawek i usprawnień poprawiających jakość rozgrywki w kwestii znaczników interakcji.
?Dokonano usprawnień efektów wizualnych tornada i dymu.
?Rozwiązano sporą liczbę problemów z kolizją występujących w przypadku animacji na dużą skalę.
?Poprawiono wrażenia dźwiękowe związane z burzą piaskową w zależności od lokalizacji.
?Poprawiono dźwięki zniszczeń.
?Dostosowano czas otwierania dla drzwi automatycznych.
?Pojazdy:
?Naprawiono błąd powodujący, że system obrony przeciwrakietowej czasami nie działał, przez co rakiety nie wybuchały, obierając ponownie ten sam cel.
?Uspójniono miejsce wyjścia z pojazdów.
?Poprawiono wibracje kontrolera w pojazdach.
?Naprawiono błąd powodujący, że rakiety Nightbird po uderzeniu w ziemię mogły wydawać się nieruchome.
?Naprawiono błąd powodujący, że gracz prowadzący poduszkowiec nie mógł zostać trafiony przez przednią szybę.
?Dodano opcje zmiany przyspieszenia pojazdu za pomocą przełącznika lub przytrzymania.
?Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy odnosiły podwójne uszkodzenia po trafieniu w szybę.
?Ulepszono zachowanie w locie pocisków kierowanych TOW.
?Wyważono nasilanie się i słabnięcie rozrzutu miniguna śmigłowca Nightbird.
?Usunięto impuls wybuchu w rakietach przeciwpancernych śmigłowców szturmowych, który powodował lekkie uszkodzenie pojazdów przy trafieniu.
?Naprawiono brak umiejętności naprawy systemu F-35E Panther w personalizacji.
?Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy mogły czasem zostać zablokowane przez elementy na mapie świata.
?Czas odnowienia gadżetów nie jest już wstrzymywany, gdy gracz wejdzie do pojazdu.
?Usunięto błąd, który sprawiał, że po śmierci gracza w pojeździe kamera schodziła pod ziemię.
?Uzbrojenie:
?Zmniejszono rozrzut we wszystkich broniach podczas poruszania się w trybie celowania.
?Poprawiono celność podczas stania w trybie celowania w przypadku wielu rodzajów broni.
?Rozrzut zmniejsza się teraz szybciej i wcześniej w przypadku ostrzału kontrolowanego. Oznacza to większe szanse na trafienie pojedynczymi strzałami lub krótkimi seriami.
?Zwiększono odrzut pionowy PP-29, aby mieć pewność, że broń nie będzie nadmiernie skuteczna, kiedy jest wykorzystywana w starciach wykraczających poza jej skuteczny zasięg bojowy.
?Naprawiono błąd powodujący zbyt duży rozrzut, gdy gracz próbował strzelać w trybie celowania tuż po zakończeniu sprintu w przypadku niektórych broni Battlefield™ Portal.
?Naprawiono błąd powodujący, że luneta x8 miała krótszy czas przejścia do celowania przez przyrządy, niż było to zamierzone.
?Naprawiono problem dodatkowego naboju mieszczącego się w komorze rewolweru M44.
?Zmniejszono skuteczność NTW-50 przeciwko pojazdom.
?Naprawiono błąd powodujący, że żołnierz nie mógł strzelać po zostaniu zhakowanym podczas przebywania w pojeździe.
?Zmniejszono opóźnienie w ponownym dobyciu broni po rzuceniu granatu.
?HUD:
?Dodano listę interfejsu informującą o znajdujących się w promieniu 50 metrów graczach, którzy mogą reanimować gracza po powaleniu.
?Dodano listę interfejsu informującą o zbliżających się reanimatorach po powaleniu i zostaniu oznaczonym przez gracza, który zamierza dokonać reanimacji.
?Gdy graczom zacznie brakować amunicji lub ich zdrowie spadnie do niskiego poziomu, pobliscy sojusznicy znajdujący się w promieniu 50 metrów będą teraz mieć nad głową widoczną ikonę zasobów pokazującą, że mogą uzupełnić zdrowie lub amunicję osób w potrzebie.
?Zwiększono rozdzielczość dużej mapy, by usprawnić nawigację.
?Dodano paski wytrzymałości wrogich pojazdów i żołnierzy pojawiające się po skupieniu na nich wzroku.
?Wszystkie ikony w świecie gry skalują się teraz wraz z odległością, dzięki czemu będą mniejsze w oddali w celu ograniczenia zaśmiecania ekranu ikonami.
?Czas do zakończenia reanimacji jest teraz widoczny dla powalonego gracza podczas reanimacji.
?Naprawiono błąd powodujący, że ikony sojuszników czasami były widoczne przez ściany, przez co na ekranie pojawiało się zbyt wiele ikon.
?Naprawiono błąd powodujący, że sojusznicy nie byli oznaczani niebieskimi ikonami w interfejsie użytkownika, gdy gracz znajdował się w stanie powalenia.
?Naprawiono błąd powodujący, że nazwy niektórych graczy nie wyświetlały się, gdy gracz patrzył na kilku żołnierzy / kilka pojazdów znajdujących się obok siebie.
?Zmieniono zachowanie pokazywania ikony trybu ognia na ekranie. Domyślnie ikona trybu ognia jest teraz widoczna, jeśli w danej chwili można go zmienić. Zachowanie to można dostosować tak, aby ikona trybu ognia była zawsze widoczna (nawet jeśli nie można zmienić trybu ognia) lub wyłączona. Opcja ta nosi nazwę „Wskaźnik trybu ognia” w menu opcji „HUD”
?Dodano opcję pozwalającą na wyłączenie komunikatów dotyczących przycisków widocznych na ekranie.
?Dodano informację o tym, kto leczy gracza, kiedy jest leczony przez inne osoby.
?Dodano informację o tym, kto przekazuje graczowi amunicję, kiedy otrzymuje ją od innych osób.
?Naprawiono błąd powodujący, że znaczniki IFF członków drużyny nie zmieniały się w przypadku opcji dla osób ze ślepotą barw.
?Poprawiona widoczność znaczników IFF z dużych odległości.
?Naprawiono błąd powodujący, że znaczniki IFF nie były widoczne podczas korzystania z niskich ustawień obrazu.
?Boty:
?Usunięto błąd, przez który boty czasami nie reanimowały graczy.
?Poprawiono obsługę śmigłowca przez boty.
?Poprawiono zachowanie botów w walce.
?Poprawiono zachowanie botów w poszczególnych trybach gry.
?Dźwięk:
?Poprawiono niezawodność dźwięków różnych umiejętności używanych poza zasięgiem wzroku gracza, takich reanimacja, tarcza balistyczna SOB-8, flary, wingsuit, wystrzelenie dymu z pojazdu i naprawy systemów.
?Zmieniono dźwięk ostrzeżenia o namierzeniu przez nadlatujący pocisk.
?Poprawiono miks dźwiękowy broni w przypadku wrogów strzelających do gracza.
?Ogólnie poprawiono treść i miks dźwiękowy dla odległych broni, poprawiając słyszalność z dużej odległości.
?Wprowadzono przerywanie dźwięków ostrzegawczych i dźwięków transmisji, gdy wytrzymałość pojazdu jest na niskim poziomie.
?Specjaliści
?Sundance: pas z granatami
?Naprawiono błąd powodujący, że granaty przeciwpancerne Sundance mogły utknąć w powietrzu, gdy pojazd będący ich celem włączy system obrony lub gdy próbowały namierzyć inny pojazd.
?Dostosowano zachowanie granatów odłamkowych Sundance, aby odbijały się raz przed detonacją.
?Angel: skrzynia z wyposażeniem
?Gracze, którzy potrzebują pancerza i mogą go otrzymać, są teraz otoczeni białym konturem wskazującym, że magnetyzm skieruje pancerz do oznaczonego w ten sposób gracza.
?Korzystając ze skrzyni z wyposażeniem, gracze mogą teraz przewijać listę, jeśli dostępne są więcej niż 4 zestawy wyposażenia.
?Wprowadzono efekty wizualne i usprawnienia dotyczące zniszczenia oraz zniknięcia skrzyni z wyposażeniem.
?Czas odnowienia zaopatrzenia w postaci skrzyni z wyposażeniem jest teraz wspólny dla wszystkich skrzyń z wyposażeniem.
?Dodano unikalny dźwięk podczas podnoszenia pancerza.
?Gracz może przytrzymać przycisk umiejętności specjalisty, aby dać sobie pancerz.
?Skrzynia z wyposażeniem nie może już zostać wezwana, gdy gracz znajduje się pod wysokimi budynkami.
?Dodano animację gestu dłoni podczas rozmieszczania skrzyni z wyposażeniem.
?Irish: rozstawiana osłona (DCS)
?Naprawiono błąd powodujący, że ikona minimapy z rozstawianą osłoną nie była poprawnie wyświetlana.
?Ulepszono niezawodność rozstawianej osłony, pozwalając na umieszczenie jej na bardziej pochyłych powierzchniach.
?Dozer: tarcza balistyczna SOB-8
?Naprawiono błąd powodujący, że tarcza balistyczna SOB-8 nie blokowała pocisków w windzie.
?Naprawiono błąd powodujący, że Dozer nie był namierzany przez działko strażnicze SG-36 Borysa, a SI ignorowała jego użytkownika, mając wyposażoną tarczę balistyczną SOB-8.
?Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli wchodzić do pojazdów, gdy wyposażono tarczę balistyczną SOB-8.
?Naprawiono błąd powodujący, że trudno było dokonać reanimacji, gdy wyposażono tarczę balistyczną SOB-8.
?Naprawiono błąd powodujący, że zabicie gracza za pomocą tarczy balistycznej SOB-8 zabierało także nieśmiertelnik ofiary.
?Naprawiono błąd powodujący, że gracze byli wyrzucani w powietrze, gdy zostali zabici w walce wręcz przez Dozera z wyposażoną tarczą.
?Rao: pakiet cyberwojny
?Dodano krótki okres ochronny dla pakietu cyberwojny Rao, gdy coś zasłania hakowany cel. Najczęściej będzie to pomocne podczas próby hakowania pojazdów, które mogą jechać pod osłoną drzew.
?Paik: skaner EMG-X
?Dodano efekt dźwiękowy dla ofiar skanowanych przez skaner EMG-X.
?Skaner EMG-X powinien teraz wykrywać cele znajdujące się wyżej lub niżej niż Paik.
?Uniemożliwiono korzystanie ze skanera EMG-X w pojazdach.
?Naprawiono błąd powodujący, że efekt dźwiękowy „znaleziono cel” skanera EMG-X nie działał w przypadku celów znajdujących się w odległości powyżej 20 m.
?Casper: dron zwiadowczy OV-P
?Naprawiono błąd powodujący, że użytkownik nie mógł rozstawić drona zwiadowczego OV-P w pozycji leżącej.
?Poprawiono widoczność wrogich dronów zwiadowczych; teraz mają światła, dzięki czemu łatwiej je dostrzec.
?Po zakończeniu kontroli drona zwiadowczego OV-P gracze powrócą do poprzedniej broni.
?Zaktualizowano podpowiedź dotyczącą EMP drona zwiadowczego OV-P w celu wyjaśnienia, że ostrzał wymaga namierzenia celu.
?Zwiększono zasięg EMP drona zwiadowczego OV-P.
?Naprawiono błąd powodujący, że dron zwiadowczy OV-P Caspera czasami nie był w stanie namierzyć wrogich celów.
?Zwiększono prędkość ruchu drona zwiadowczego OV-P.
?Zwiększono rozmiar hitboxu drona zwiadowczego OV-P, by łatwiej było go trafić.
?Dostosowano odległość dostrzegania „w pobliżu drona”.
?Dostosowano rozmiar obszaru dostrzegania przy kontrolowaniu widoku z kamery drona.
?Borys: działko strażnicze SG-36
?Działko strażnicze SG-36 zostanie teraz zniszczone, gdy właściciel zginie, a nie gdy zostanie powalony.
?Naprawiono błąd powodujący, że działko strażnicze SG-36 Borysa nie namierzało celów znajdujących się w pobliżu pojazdu.
?Sundance: wingsuit
?Naprawiono błąd powodujący, że celownik narzędzia naprawczego był widoczny w wingsuicie, gdy gracz założył go, mając wyposażone narzędzie naprawcze.
?Naprawiono błąd powodujący, że po zdjęciu i ponownym wyposażeniu wingsuita podczas lotu włączał się widok z pierwszej osoby.
?Falck: pistolet S21
?Dodano dźwięki namierzenia i zmiany celu dla pistoletu S21, kiedy cel zostanie oznaczony przez magnetyzm pistoletu S21.
?Gracze, którzy potrzebują zdrowia i mogą je otrzymać, są teraz otoczeni białym konturem wskazującym, że magnetyzm pistoletu reanimuje oznaczonego w ten sposób gracza.
?Dodano efekt graficzny dla leczenia, kiedy gracz jest leczony za pomocą pistoletu S21.
?Dodano efekty dźwiękowe dla leczenia za pomocą pistoletu S21.
?Mackay: lina z hakiem
?Naprawiono błąd powodujący, że lina z hakiem wyświetlała się nieprawidłowo przed gadżetem po zmianie ustawień pola widzenia.
?Naprawiono przeskok po animacji liny z hakiem, który mógł powodować szarpnięcia kamery lub całkowity brak animacji.
?Gadżety
?Bezodrzutowy CG M5
?Naprawiono błąd powodujący, że bezodrzutowy CG M5 nie przestawał śledzić wrogich pojazdów latających, gdy zostały namierzone za pomocą znacznika SOFLAM, a cel uruchomił system obrony.
?Ładunek C5
?Naprawiono błąd powodujący, że obrażenia od wybuchu ładunku C5 były czasami niespójne podczas próby detonacji ładunku C5 umieszczonego na poruszającym się pojeździe.
?Naprawiono błąd powodujący, że pozycja ładunku C5 po stronie serwera nie była prawidłowo zsynchronizowana z pozycją po stronie klienta.
?Dostosowano czas umieszczenia ładunku wybuchowego C5 i zmniejszono opóźnienie przed możliwą detonacją, aby poprawić responsywność.
?Znacznik SOFLAM
?Naprawiono błąd powodujący, że elementy wizualne interfejsu znacznika SOFLAM były wciąż widoczne na ekranie podczas przełączania na inne gadżety w trybie przybliżenia.
?Naprawiono błąd powodujący, że tekst komunikatu dla znacznika SOFLAM był niewłaściwie dopasowany.
?Mina ppanc.
?Naprawiono błąd powodujący, że miny i inne elementy rozstawiane nie wywoływały efektów dźwiękowych po rozstawieniu z wnętrza pojazdu.
?Skrzynka medyczna i skrzynka zaopatrzeniowa
?Naprawiono błąd powodujący, że czas odnowienia leczenia przy skrzynce medycznej był aktywowany, gdy gracz miał pełne zdrowie.
?Dostosowano trajektorię lotu skrzynek medycznych i zaopatrzeniowych, by dopasować ją do animacji rzutu i rozwiązać problem zmienności opóźnienia.
?Poprawiono responsywność rozstawiania skrzynek medycznych i zaopatrzeniowych. Teraz po wybraniu można rozstawić je dużo szybciej.
?Naprawiono błąd powodujący, że animacja uzupełnienia zaopatrzenia nie była odtwarzana podczas uzupełniania gadżetów ze skrzynki zaopatrzeniowej.
?Granat dymny
?Zmieniono zachowanie detonacji granatów dymnych; teraz będą odbijać się raz przed detonacją.
?Naprawiono błąd powodujący, że granaty dymne mogły zostać zniszczone przez pociski lub eksplozje.
?Naprawiono błąd powodujący, że wiadomości głosowe były aktywowane, gdy wrogi specjalista rzucił granat dymny.
?Granat odłamkowy
?Upewniono się, że ikona ostrzeżenia o granacie nie będzie się pokazywała pod pewnymi elementami HUD-u, takimi jak minimapa.
?Narzędzie naprawcze
?Naprawiono błąd powodujący, że narzędzie naprawcze mogło naprawiać pojazdy, gdy nie było zwrócone w ich stronę.
?Usprawniono narzędzie naprawcze tak, aby można było szybciej je wyposażać i odkładać.
?Znacznik rozpoczęcia
?Naprawiono błąd powodujący, że podniesieniu znacznika rozpoczęcia nie towarzyszyły żadne dźwięki.
?EMP blokuje teraz odradzanie się przy znacznikach rozpoczęcia.
?Zmniejszono opóźnienie przed umieszczeniem znacznika rozpoczęcia po jego wyrzuceniu.
?Pocisk przeciwlotniczy FXM-33
?Dźwięk przeładowania pocisków przeciwlotniczych FXM-33 będzie teraz odpowiadał animacji przeładowania.
?Przedłużono animację przeładowania pocisków przeciwlotniczych FXM-33.
?Żołnierz
?Naprawiono błąd powodujący, że próba poruszania się sprintem w trakcie pływania zaburzała animację pływania.
?Naprawiono brakującą animację rozstawiania broni w trakcie przejścia z wody na ląd.
?Dostosowano animację żołnierza podczas pływania.
?Wprowadzono różne poprawki i modyfikacje wizualne specjalistów.
?Naprawiono błąd powodujący, że żołnierz czasem nie sunął prawidłowo po ziemi podczas wślizgu.
?Naprawiono błąd powodujący, że skok był buforowany, jeśli przytrzymano przycisk skoku podczas próby wstania z pozycji kucania lub leżenia.
?Ograniczono występowanie sytuacji, w których można było dostrzec niskiej jakości animacje specjalistów, gdy obserwowało się ich z dużej odległości.
?Dostosowano ułożenie nóg po upadku, aby uniknąć blokowania przez nie widoku.
?Naprawiono problem powodujący, że gracze leżący na cienkich powierzchniach mogli unosić się w powietrzu. Teraz będą raczej spadać, jeśli powierzchnia nie jest wystarczająco duża.
?Naprawiono błąd powodujący, że nie można było odpowiednio patrzeć w górę i w dół, leżąc na zboczu.
?Naprawiono błąd powodujący, że ręce postaci nie miały kontaktu z drabinami, gdy pole widzenia było ustawione ponad wartość domyślną.
?Naprawiono błąd powodujący, że podczas przebywania na drabinie można było się obrócić i zobaczyć ciało bez głowy w widoku pierwszoosobowym.
?Naprawiono błąd powodujący, że użytkownik mógł nabrać prędkości, wskakując i zeskakując z drabiny, wciskając przycisk walki wręcz.
?Naprawiono błąd powodujący, że ustawienie opcji „Zawsze korzystaj ze sprintu bez celowania” czasem nie pozwalało graczowi poruszać się sprintem z zamierzoną prędkością.
?Broń biała
?Poprawiono moment odtworzenia dźwięku eliminacji leżących wrogów.
?Poprawiono szybkość, z jaką zmieniana jest broń podczas obserwowania ataku wręcz innego gracza.
?Zmniejszono zasięg ataku wręcz przeciwko graczowi.
?Naprawiono błąd wizualny związany z przechodzeniem w stan zwłok ze stanu stabilnego podczas animacji eliminacji.
?Naprawiono błąd powodujący, że gracze byli niekiedy wyrzucani w powietrze podczas walki wręcz.
?Nie można już dokonać eliminacji na żołnierzu wspinającym się po drabinie.
?Dodano poprawkę, która powinna umożliwić żołnierzom przesuwanie pojazdów za pomocą ataku wręcz, by opuściły blokujące je przeszkody.
?Wprowadzono poprawkę eliminacji leżących wrogów, które nie działały ze wszystkich kątów.
?Naprawiono błąd powodujący, że animacja była źle dopasowana podczas eliminacji wroga leżącego na schodach.
?Naprawiono błąd kamery występujący w przypadku eliminacji w walce wręcz graczy podczas stania na poruszającej się platformie.
 
Zródło: BanBoy na FB.
Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kadajo napisał:

Życie panowie życie, jak myślicie ze parę osób z forum nie zrobiło by preorderow to by się coś zmieniło to jesteście w błędzie....

W sumie można to donieść do wyborów. Tylko w drugą stronę.

Wracając do zakupu preorderów

14 minut temu, kadajo napisał:

A tutaj... co zmieni te narzekanie i krzyki. Serio nie męczy to was ?

Ciemnotę cały czas trzeba oświecać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, skypan napisał:

Ciemnotę cały czas trzeba oświecać.

Nie oświecisz ich bo oni są święcie przekonani ze jest wszytko G malina. Dlatego właśnie się pytam czy was to nie meczy. Co z tego ze 200 razy dziennie napiszesz ze BF2042 to crap, tu czy na FB czy gdziekolwiek indziej. Idź spróbuj, zobaczysz co się stanie. Przecież to strata czasu i nerwów. Kompletna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, kadajo napisał:

A tutaj... co zmieni te narzekanie i krzyki. Serio nie męczy to was ? Ten ciągły płacz na to wszytko ? Ja nie mowie ze on nie jest uzasadniony ale serio nie męczy to was?

Serio, nie męczy Cię reagowanie na takie posty? Co ma to zmienić, ludzie zaczną inaczej tą grę postrzegać? Nie widzę tutaj żadnych krzyków, jak zwykle wyolbrzymiasz. No i tak, narzekanie na to co jest ewidentnie zawalone, zawsze będzie sensowniejsze od pisania "nic to nie zmieni".

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
3 godziny temu, dawidoxx napisał:

 :rotfl::rotfl: :rotfl: :rotfl: 
 

Niezły z Ciebie "weteran" skoro narzekasz na coś co w bfie jest praktycznie od początku :E 

Bo odblokowywanie jest dla pryszczatych gimbusów. Pokaż mi inne gry w stylu bf bez odblokowywania to zagram.  Grasz w odblokowywanie czy cieszysz się każdym meczykiem? Ludzie narzekają na dodatki dlc a sami są jebnięci odblokowywaniem i jeszcze się cieszą.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.06.2021 o 21:24, DamianX napisał:

Po obejrzeniu gameplay trailera mam mieszane uczucia, przede wszystkim niepokoi rozmiar map, duże wieżowce i szerokie, puste przestrzenie między nimi. Z samego stadionu na początku trailera prowadzi długa autostrada do miasta, bardziej to pasuje mi do mapy Battleroyale aniżeli Conquestu.

Co do grafiki, to w mojej opinii jest w porządku, przy obecnych cenach sprzętu dobrze że nie ma wodotrysków, to daje nadzieje na solidną optymalizacje żeby mieć te 100+fps na pełnym serwerze.
Dużo ludzi jeszcze nie zrobiło upgradu sprzętu i gdyby DICE zrobiło nie wiadomo jak wymagające gre to mogliby sobie strzelić w stope. Baze graczy stanowią przede wszystkim  ludzie z słabym i przeciętnym sprzętem a nie high-endowym typu i9 i RTX 3080/2080Ti.

Co do destrukcji, to na takiej mapie jak w trailerze, nie mieli jak jej pokazać, to znaczy mogli pokazać upadający wieżowiec jak ten na Szanghaju w BF4 ale byłby to tylko 1 budynek w dodatku oskryptowany. Jeśli ktoś myśli że mógłby wszystkie budynki zrównać z ziemią na takiej mapie to jest po prostu naiwny, zwłaszcza ze gra jest wydawana na PS4 i Xbox One. Zresztą zawalenie wszystkich wieżowców na mapie dałoby mniej więcej taki sam efekt jak wysadzenie tysięcy TNT w Minecrafcie, drop poniżej 10 fpsów i crash serwera. Ciekawe jakby grało na takiej mapie gdzie budynki są całkowicie zniszczone i masz mizerny cover do krycia.
 

Również widzę  bardzo dużo pojazdów, co daje złe znaki że gra będzie nastawiona mocno na pojazdy, a żeby pograć fajnie piechotą będzie trzeba uciekać na TDM lub Dominacje.
Nawet na urbanistycznych mapach ich sporo, mieliśmy już mape Dawnbreaker(O Brzasku) w BF4 gdzie  na jedną strone były 2 samoloty, 2 helikoptery, 2 czołgi, plotka i inne transportowe pojazdy i mapa była beznadziejna do grania piechotą. Nie ma porównania do takiej Sekwany czy Bazaru z BF3 gdzie na dużym conqueście miałeś tylko 1 czołg i 1 jeepa na stronę.

Liczę że przecieki o Battlefield Hub będą prawdziwe i dostaniemy sporo map do grania z BF3 i BF4. Nowe mapy z obecnej odsłony to będą prawdopodobnie jedne wielkie pola, które będą jedynie się nadawać do farmienia killi w samolotach i helikopterach.

Szacun, sprawdziło się ? Dlatego na wszelki wypadek DICE usunęło TDM i Dominację :rotfl:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaaa czyli jednak jest co poprawiac skoro lista zmian jest tak dluga. Szkoda tylko ze juz po premierze. Dlaczego przed premiera nie dadza gry do sprawdzenia dla wyjadaczy bf a potem sluchajac ich nie zrobia gry jak nalezy. Dalej BF 1 rzadzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawki ok, ale kiedy oni ogarną ten syf 

"Naprawiono błąd powodujący, że tarcza balistyczna SOB-8 nie blokowała pocisków w windzie"  no to będzie jeszcze bardziej blokować  :E

 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.gry-online.pl/newsroom/battlefield-2042-podbil-rodzimy-rynek-gier-top-10-pl/zf20e17 

Raczej nie ma co liczyć na to że twórcy w najbliższym czasie zaczną wydawać gotowe i dopracowane produkty,bo po co skoro sos się zgadza ?

Czekają nas pięknie lata kupowania wersji Alpha gier po 250-300 zł na premierę ?

 

Edytowane przez afrikan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...