Skocz do zawartości
azgan

Lepsza fizyka oraz AI czy tego potrzebujemy w nowych grach?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przesadzaj. To w końcu jest next-gen czy nie jest next-gen?

Co to za next-gen z T-pozującymi NPCami, ja się pytam? Po co te odbicia, jeśli ma to tak głupio wyglądać? Już wolę 60 klatek/s zamiast tego. Dobrze, że dali graczom wybór.

Konsolę powinni zrobić taką by sobie poradziła. Jeśli jest za słaba, to Sony zj**ało sprawę po całości ale ja podejrzewam, że za słaba nie jest i to wina deweloperów. Oczywiście gra aż tak spi***olona jak CP2077 nie jest ale ideału nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SebastianFM napisał:

Czym bardziej złożone drzewo BVH tym więcej obliczeń dla każdego puszczanego promienia muszą wykonać rdzenie RT czy AMD Ray Accelerators.

BVH to jest liczone przez ALU w radkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kynareth napisał:

Nie przesadzaj. To w końcu jest next-gen czy nie jest next-gen?

Co to za next-gen z T-pozującymi NPCami, ja się pytam? Po co te odbicia, jeśli ma to tak głupio wyglądać? Już wolę 60 klatek/s zamiast tego. Dobrze, że dali graczom wybór.

Konsolę powinni zrobić taką by sobie poradziła. Jeśli jest za słaba, to Sony zj**ało sprawę po całości ale ja podejrzewam, że za słaba nie jest i to wina deweloperów. Oczywiście gra aż tak spi***olona jak CP2077 nie jest ale ideału nie ma.

Ale zdajesz sobie sprawę ze czepiasz się gry która nie była robiona na ta konsole ? To jest gra z PS4.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, pro_zealot napisał:

Nvidia GTC: Impressive new physx demo

TechDemo z 2009 roku a mamy 2021 i gdzie jest chociaż jedna gra z takimi efektami jak na tym filmiku :szczerbaty:?

Takie rzeczy wyglądają fajnie ale tylko na pokazach 🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I w filmach :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto obejrzeć 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.06.2021 o 16:03, sideband napisał:

 

 

To kiedy zobaczymy to w grach 😁?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większych postępów w fizyce ani AI raczej nie będzie póki nowe konsole nie staną się minimum. Jeśli nowe gry jak Cybercrap muszą działać na PS4, którego CPU jest 25% szybsze od Xboxa 360 z 2005, to jak mogą być w tym względzie znacznie bardziej rozwinięte niż np. Oblivion z 2006 albo GTA IV z 2008? No wymagało by to jakiś cudów w oprogramowaniu, a Redzi mistrzami kodu nigdy nie byli. Jak widzę w minimalnych wymaganiach gier Haswell i3 to sobie myślę "nic specjalnego tu raczej nie ujrzę". Alternatywą jest GPGPU i obliczenia tradycyjnie wykonywane przez CPU na GPU. Grafika 3D też była początkowo liczona przez CPU. Taki Quake dopiero później dostał wersję z hardwarową akceleracją przez karty graficzne. Początkowo miał być liczony przez Pentium MMX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co imo przydałoby się na 1szym miejscu, to lepsze wykrywanie kolizji, bo ono na prawdę jest słabe nawet w nowych grach. W Control i Battlefield V normą jest przenikanie obiektów przez obiekty (np. wyciągniętych rąk Jesse), mimo tego całego ray-tracingu, wysokiej rozdzielczości tekstur i szczegółowych modeli. Do tego trzeba też bardziej uniwersalnych animacji, dostosowywujących się sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...