Stjepan666 6627 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) Jeszcze jeden screen. Menadżer zadań póki co nic się nie zmienił. Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Stjepan666 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minciu 5609 Napisano 29 Czerwca 2021 13 minut temu, EvilKillaruna napisał: @Minciu Mam FXa, Phenoma i Yntela 4th gen. Także jest trochę więcej klikania. I takich osób jest mnóstwo. Bo nie mają większych potrzeb. Do retro gier mam starego netbooka Asusowego, odratowanego. Do dziś z przyjemnością tnę w Settlersy III albo Homm3. Bo lubię. Bo mogę . No ale do tego wszystkiego to windows 7 a nawet XP obleci. Jakieś braki wsparcia NVME i RTXow w celu szybszego ładowania gier albo wyższej wydajności w samych grach raczej nie powinny Cię ruszać ? Mam laptopa z Celeronem 1.8 i starego i3 pierwszej generacji. Brak windowsa 7 na pierwszym mnie nie rusza. Da drugim win7 ogarnia neta i filmy. 10 i 11 też mi tam zbędne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DisconnecT 3208 Napisano 29 Czerwca 2021 1 godzinę temu, Minciu napisał: Windows jest do grania. Trzeba być niezłym idiotą aby napisać takie brednie. ? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tombycz 227 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) Xbox Game Pass PC i wszystko jasne Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Tombycz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stjepan666 6627 Napisano 29 Czerwca 2021 2 minuty temu, Tombycz napisał: Xbox Game Pass PC i wszystko jasne No jest nawet można włączyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iziDeV 19 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) Da się zdobyć jakąś wersje beta driverów do intel hd ze wsparciem dla 11 insider? Bo animacje na 11 tak troche mi przymulaja jak na 10 bez driverów własnie No chyba ze to ogolna kwestia optymalizacji narazie, bo przejscia bedzie folderami tez sa o wiele dluzsze I kolejna sprawa, czy da sie odpalic tapety dzien/noc (tak jak w macu)? Bo bylo cos o tym mowione jak pokazali te tapety w roznych wersjach. I kolejna: opcje zmniejszania paska zadan i konfigurowania ikon systemowych na nim zostala calkiem usunieta, czy jest gdzies, ale nie moge znalezc? Edytowane 29 Czerwca 2021 przez iziDeV Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DisconnecT 3208 Napisano 29 Czerwca 2021 2 minuty temu, iziDeV napisał: I kolejna: opcje zmniejszania paska zadan i konfigurowania ikon systemowych na nim zostala calkiem usunieta, czy jest gdzies, ale nie moge znalezc? Nie, nowy pasek na chwilę obecną to totalna qpa, nic z nim nie zrobisz. Sterowniki od Win 10 nie pasują? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iziDeV 19 Napisano 29 Czerwca 2021 Teraz, DisconnecT napisał: Nie, nowy pasek na chwilę obecną to totalna qpa, nic z nim nie zrobisz. Sterowniki od Win 10 nie pasują? Pasować niby pasują. Ale animacje jakos tak zamulaja - podobny efekt jak w w10 przed instalacja sterów GPU. Tak samo panel widgetów mi nie działał, musiałem wyłączyć integre i włączyc - zaskoczył. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stjepan666 6627 Napisano 29 Czerwca 2021 Ja tą animacje na VirtualBoxie wyłączyłem bo muliła, teraz chodzi lepiej jak to można tak nazwać. Sterów pod to jeszcze nie ma, pewnie w 2022 pierwsze będą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tombycz 227 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) NVIDIA już w zeszłym roku zapowiedziała technologię o nazwie RTX IO, która pozwoliłaby na bezstratną kompresję danych przez kartę graficzną, aby zoptymalizować wykorzystanie dysków SSD. Technologia ta musi zostać zaimplementowana w połączeniu z DirectStorage, aby oprócz zapewnienia większego dostępu pomiędzy pamięcią masową systemu a pamięcią VRAM, wykorzystać GPU do kompresji tych plików i jeszcze bardziej przyspieszyć cały proces. Według Zielonych, RTX IO nie powinien mieć żadnych ograniczeń co do wielkości pamięci dysków SSD i DirectStorage. Okazuje się, że wątpliwości te ostatecznie podzielał sam Microsoft, stąd decyzja o zniesieniu bariery jednego terabajta. Użytkownik nie będzie więc musiał juz martwić się o wielkość pamięci masowej swojego dysku SSD, aby skorzystać z DirectStorage w Windows 11 Microsoft usuwa wymóg posiadania 1 TB pamięci przez dyski SSD NVMe, do obsługi funkcji DirectStorage API Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Tombycz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iziDeV 19 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) 2 minuty temu, Stjepan666 napisał: Ja tą animacje na VirtualBoxie wyłączyłem bo muliła, teraz chodzi lepiej jak to można tak nazwać. Sterów pod to jeszcze nie ma, pewnie w 2022 pierwsze będą. na VirtualBoxie to wszystko muli jak na starym celeronie Ja normalnie mam postawiony system. Nieno nie ma tragedii, nawet nie bede ich wylaczal, nie po to dla testu pobralem zeby wylaczac wsio co nie dziala Edytowane 29 Czerwca 2021 przez iziDeV Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stjepan666 6627 Napisano 29 Czerwca 2021 Teraz, iziDeV napisał: na VirtualBoxie to wszystko muli jak na starym celeronie Nieno nie ma tragedii, nawet nie bede ich wylaczal, nie po to dla testu pobralem zeby wylaczac wsio co nie dziala Na dwóch rdzeniach i 2GB RAM muliłem na 4 jajkach i 6GB RAM da się badać ten nowy twór. Nie mam TR by mu dać 16 jajek i 32GB RAM bo nie mam 256GB RAM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iziDeV 19 Napisano 29 Czerwca 2021 Teraz, Stjepan666 napisał: Na dwóch rdzeniach i 2GB RAM muliłem na 4 jajkach i 6GB RAM da się badać ten nowy twór. Nie mam TR by mu dać 16 jajek i 32GB RAM bo nie mam 256GB RAM. nie wazne co zrobisz, na vmware i virtualboxie neistety zawsze systemy dzialaja tak 4/10 Szczególnie elementy 3D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stjepan666 6627 Napisano 29 Czerwca 2021 Teraz, iziDeV napisał: nie wazne co zrobisz, na vmware i virtualboxie neistety zawsze systemy dzialaja tak 4/10 Szczególnie elementy 3D Też fakt, ale starsze działają dobrze np OS/2 Warp z 1994 od IBM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisol 333 Napisano 29 Czerwca 2021 2 godziny temu, Stjepan666 napisał: Instalowałem na VirtualBoxie, na swoim CPU, ludzie więcej myślenia, mniej Lemingowania. ? No to spróbuj zainstalować natywnie. ? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stjepan666 6627 Napisano 29 Czerwca 2021 2 minuty temu, Krisol napisał: No to spróbuj zainstalować natywnie. ? Po co mi beta natywnie, głupota. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamila666 7 Napisano 29 Czerwca 2021 4 godziny temu, Krisol napisał: Nie, 2.0 jest w minimalnych. https://www.microsoft.com/pl-pl/windows/windows-11-specifications#primaryR2 Mało tego, oficjalny build dla programu Windows Insider zainstalujesz tylko na minimum 8 generacji Intela albo 2 generacji Ryzenów. I serio wierzysz w to że ms będzie wymagał tmp 2.0? System będzie wciskany tak samo, jak wciskana była 10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisol 333 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) 2 minuty temu, Stjepan666 napisał: Po co mi beta natywnie, głupota. Po to żebyś sobie uświadomił, że natywnie tego na swoim kompie w obecnym stanie nie zainstalujesz, przecież nie będziesz używał komputera na VM. I serio wierzysz w to że ms będzie wymagał tmp 2.0? System będzie wciskany tak samo, jak wciskana była 10 Fakty są takie, że na obecną chwilę wymaga. ;) Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Krisol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iziDeV 19 Napisano 29 Czerwca 2021 1 minutę temu, Krisol napisał: Po to żebyś sobie uświadomił, że natywnie tego na swoim kompie w obecnym stanie nie zainstalujesz, przecież nie będziesz używał komputera na VM. Natywnie w sensie bez używania aktualizacji 10 do 11? Jest takie oficjalne iso gdzies? Ja upgrade robiłem xd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisol 333 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) 3 minuty temu, iziDeV napisał: Natywnie w sensie bez używania aktualizacji 10 do 11? Jest takie oficjalne iso gdzies? Ja upgrade robiłem xd Nie, po prostu instalując/robiąc upgrade oficjalnym kanałem od Microsoftu bez modyfikacji pliku ISO, w taki sposób to zainstalowałeś na tym i5? Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Krisol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DisconnecT 3208 Napisano 29 Czerwca 2021 17 minut temu, Tombycz napisał: NVIDIA już w zeszłym roku zapowiedziała technologię o nazwie RTX IO, która pozwoliłaby na bezstratną kompresję danych przez kartę graficzną, aby zoptymalizować wykorzystanie dysków SSD. Technologia ta musi zostać zaimplementowana w połączeniu z DirectStorage, aby oprócz zapewnienia większego dostępu pomiędzy pamięcią masową systemu a pamięcią VRAM, wykorzystać GPU do kompresji tych plików i jeszcze bardziej przyspieszyć cały proces. Według Zielonych, RTX IO nie powinien mieć żadnych ograniczeń co do wielkości pamięci dysków SSD i DirectStorage. Okazuje się, że wątpliwości te ostatecznie podzielał sam Microsoft, stąd decyzja o zniesieniu bariery jednego terabajta. Użytkownik nie będzie więc musiał juz martwić się o wielkość pamięci masowej swojego dysku SSD, aby skorzystać z DirectStorage w Windows 11 Microsoft usuwa wymóg posiadania 1 TB pamięci przez dyski SSD NVMe, do obsługi funkcji DirectStorage API Nic nowego, dopóki nie zniosą wymogu trzymania gier na NVMe, to funkcja przez długie lata będzie ciekawostką przyrodniczą. Większość maszyn jak ma NVMe to głównie na system, gry albo lecą na HDD albo najwyżej na zwykłym SSD. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iziDeV 19 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) 2 minuty temu, Krisol napisał: Nie, po prostu instalując/robiąc upgrade oficjalnym kanałem od Microsoftu bez modyfikacji pliku ISO, w taki sposób to zainstalowałeś na tym i5? Normalnie, przeciez to info to bullshit. Insider ma wsparcie dla praktycznie wszystkich prockow, a przynajmniej 6gen+ i ryzen1 bo starszych nie sprawdzałem Robisz update i olewasz jakis komunikat. Jedynie TPM chyba trzeba mieć, bo moja plyta niby ma. Edytowane 29 Czerwca 2021 przez iziDeV 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisol 333 Napisano 29 Czerwca 2021 1 minutę temu, iziDeV napisał: Normalnie, przeciez to info to bullshit. Insider ma wsparcie dla praktycznie wszystkich prockow, a przynajmniej 6gen+ i ryzen1 bo starszych nie sprawdzałem Robisz update i olewasz jakis komunikat. Okej, no to w takim razie cofam co pisałem i zobaczymy jak będzie w wersji RTM. ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filip17895_PL 3 Napisano 29 Czerwca 2021 Witam czy bez żadnego modułu TPM w komputerze dostanę darmową aktualizację do Windowsa 11 przy mojej konfiguracji ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidr 121 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Tombycz napisał: NVIDIA już w zeszłym roku zapowiedziała technologię o nazwie RTX IO, która pozwoliłaby na bezstratną kompresję danych przez kartę graficzną, aby zoptymalizować wykorzystanie dysków SSD. Technologia ta musi zostać zaimplementowana w połączeniu z DirectStorage, aby oprócz zapewnienia większego dostępu pomiędzy pamięcią masową systemu a pamięcią VRAM, wykorzystać GPU do kompresji tych plików i jeszcze bardziej przyspieszyć cały proces. Według Zielonych, RTX IO nie powinien mieć żadnych ograniczeń co do wielkości pamięci dysków SSD i DirectStorage. Okazuje się, że wątpliwości te ostatecznie podzielał sam Microsoft, stąd decyzja o zniesieniu bariery jednego terabajta. Użytkownik nie będzie więc musiał juz martwić się o wielkość pamięci masowej swojego dysku SSD, aby skorzystać z DirectStorage w Windows 11 Microsoft usuwa wymóg posiadania 1 TB pamięci przez dyski SSD NVMe, do obsługi funkcji DirectStorage API Mnie zastanawia jedna rzecz. Skoro za kompresje tekstur ma odpowiadać GPU, a nie CPU - to w jakim stopniu to się przełoży na FPS w grach? W teorii dociąży to GPU. U siebie w większości gier mam wykorzystanie GPU Max, a CPU z 15%. Rozumiem, że tym cudownym środkiem zwięszkającym fps ma tu być przepustowość szyny danych NVME-GPU? Mam wrażenie, że DS to może być zwykła wydmuszka marketingowa. Istnieją już jakieś przyklady zastosowania tej technologii? Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Sidr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach