Skocz do zawartości
lis22

Marvel's Guardians of the Galaxy

Rekomendowane odpowiedzi

 

To SP ?

 

Tak czysty SP z fabułą dla jednego gracza od tych samych ludzi co zrobili Tomb Raider 2013 oraz Rise of the Tomb Raider 2015

 

 

To gdzie jest haczyk ?

Dowiemy się po premierze 🤗

 

Oceny?? No tak :E Oczywiscie, zycze sobie i wam, zeby gierka byla jak najlepsza :D

Ograłbym jakiegoś dobrego singla z fabułą w kosmosie oby Crystal Dynamics dowiozło tym razem 😉. To nie musi być sztos wystarczy solidny singielek przy którym można miło spędzić czas dla relaksu.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Tak czysty SP z fabułą dla jednego gracza od tych samych ludzi co zrobili Tomb Raider 2013 oraz Rise of the Tomb Raider 2015

 

Cyberpunka tez robili ci sami od Wiedzminow :E

To pewnie bedzie zwykly sredniak dla fanow marki i nic wiecej.

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

@azgan co chcesz mi powiedzieć ? Ze to jeszcze dobra gra będzie? :)

Skąd mogę to wiedzieć? Pożycz swoją kulę z żabki to Ci powiem 😄. Nie wiem czy będzie ale niech zrobią coś na poziomie Rise of the Tomb Raider a będę zadowolony. Mam ochotę na dobrego singla w tych klimatach nie wymagam od nich przecież poziomu trylogii Mass Effect więc jest to chyba wykonalne biorąc pod uwagę ich wcześniejszy dorobek :E?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szklaną kulą rzuciłem w ekran jak bylem w kinie na nowym Bondzie :E

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Cyberpunka tez robili ci sami od Wiedzminow :E

To pewnie bedzie zwykly sredniak dla fanow marki i nic wiecej.

Solidne średnik też potrafią być grywalne nie mam z tym problemu jeśli to będzie takie 7/10 do ogrania na raz :E.

Nikt tutaj nawet nie ma chyba żadnych oczekiwań i nie liczy na sztosa. Na Cyberpunk 2077 to był masakryczny hajp po Wiedźmin 3 i gra daleka jest od ideału ale jak na średniaka też można się przy niej dobrze bawić 😉.

 

Szklaną kulą rzuciłem w ekran jak bylem w kinie na nowym Bondzie :E

Taki dobry ten nowy "Błąd" 😄? Też się na niego wybieram 🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Kupić w pudełku ograć i do "żyda" no chyba że zupełnie nie podejdzie to temat z czapy 

Ja gier nie sprzedaję, biorę w końcu edycję Deluxe dla artbooka i steelbooka.

 

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Taki dobry ten nowy "Błąd" 😄? Też się na niego wybieram 🤭

W sumie to dobry, taki tylko mały szczegół mnie zakuł w oczy, na końcu. Zrozumiesz jak sam doświadczysz ;)

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Ja gier nie sprzedaję, biorę w końcu edycję Deluxe dla artbooka i steelbooka.

A jeśli tak to inna rozmowa - szanuję kolekcjonerów aczkolwiek sam nim nie jestem 😁

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

W sumie to dobry, taki tylko mały szczegół mnie zakuł w oczy, na końcu. Zrozumiesz jak sam doświadczysz ;)

Wczoraj byłem, jako film całkiem fajny ale jako Bond to już niekoniecznie, głównie ze względu na mało scen akcji i zakończenie ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Wczoraj byłem, jako film całkiem fajny ale jako Bond to już niekoniecznie, głównie ze względu na mało scen akcji i zakończenie ;)

Jest Ana de Armas a to już zawsze jakiś plus 🥰

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj zdziwisz się zdziwisz, ;) Ale fakt że Ana jest .. to plus ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem pozytywnie ciągle nastawiony, tak jak ktoś pisał że to taki mass effect w świecie marvela, jakby to było w połowie tak dobre jak cześci 1-3 to bym sie dobrze pewnie bawił.  Postacie i humor na plus, różnorodność światów i muzyka na plus. Jedyne co mnie martwi to że walka będzie jednak monotonna a raczej że będzie jej za dużo i tutaj upatruje największy minus gry, no ale zobaczymy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się tylko Lordem będzie grało czy kim się chce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie juz powoli FC6 zaczyna nudzic, akurat go skoncze i bedzie to do ogrania. Moze na PS5 bedzie w miare fajnie wygladac i dzialac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Ja czekam na recki,nawet kody nvidi drogie.

ciekawe kiedy bedą, obstawiam poniedziałek dopiero, nie obraziłbym się na piątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Oj zdziwisz się zdziwisz, ;) Ale fakt że Ana jest .. to plus ;)

A w Diune będzie Zendaya 😍 dlatego idę w piątek. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

A w Diune będzie Zendaya 😍 dlatego idę w piątek. :D

Dune zdecydowanie lepsza od nowego Bonda ale Zimmer trochę zawodzi. W Bondzie Zimmer poległ na całej linii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

A w Diune będzie Zendaya 😍 dlatego idę w piątek. :D

ja mam bilet na sobotę i to na wypasie w Heliosie Dream - 4k i atmos chyba tam mają ?

Jako fan Diuny mam pewne obawy (Momoa  jako Dunkan ) ale wizualnie po Blade Runnerze 2049 o stronę wizualna jestem spokojny.

Szkoda że raczej hitem nie będzie - obynakręcilii kontynuacje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

ja mam bilet na sobotę i to na wypasie w Heliosie Dream - 4k i atmos chyba tam mają ?

Jako fan Diuny mam pewne obawy (Momoa  jako Dunkan ) ale wizualnie po Blade Runnerze 2049 o stronę wizualna jestem spokojny.

Szkoda że raczej hitem nie będzie - obynakręcilii kontynuacje...

Ja już początek widziałem, jest sieci cały film, to jest Part 1, podobno Vilevenue dostał już zielone światło na kontynuacje i jeszcze kolejną część, ale dobra nie róbmy offtopu bo to Strażnicy Galaktyki nie Diuna, tutaj czekam na Vol 3 z Zoe Saladaną ofc, czemu w tych grach nie mogą zatrudnić aktorów z filmów, tylko jakiś podrzędnych aktorów zatrudniają.

 

Suicide Squad z Margot Robbie, Strażnicy Galaktyki z Zoe Saladaną itd, wtedy bym grał.

Edytowane przez Stjepan666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Mnie juz powoli FC6 zaczyna nudzic, akurat go skoncze i bedzie to do ogrania. Moze na PS5 bedzie w miare fajnie wygladac i dzialac.

Na OLED'zie wszystko dobrze wygląda 😁

 

Ja jestem pozytywnie ciągle nastawiony, tak jak ktoś pisał że to taki mass effect w świecie marvela, jakby to było w połowie tak dobre jak cześci 1-3 to bym sie dobrze pewnie bawił.  Postacie i humor na plus, różnorodność światów i muzyka na plus. Jedyne co mnie martwi to że walka będzie jednak monotonna a raczej że będzie jej za dużo i tutaj upatruje największy minus gry, no ale zobaczymy :E

W kwestii fabuły ale na poziom Mass Effect się nie nastawiaj 😉

 

O fabułę bym się nie martwił, współtworzył ją Dan Abnett, jeden z ojców komiksowych strażników, sagi "Anihilacja", "Anihilacja: Podbój", serii "Nova" i "Strażnicy Galaktyki", wszystkie serie współtworzył z Andym Lanningiem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...