Skocz do zawartości
azgan

Techniki rekonstrukcji obrazu w grach - NVIDIA DLSS, AMD FSR, Intel XeSS, Checkerboard Rendering oraz inne

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, caleb59 napisał:

Jestem właśnie po testach AMD FSR 1.0 w Necromunda Hired Gun i muszę przyznać, że mimo rozdzielczości 1080p to mydełko nie jest w tej grze takie straszne jak to niektórzy malują, wręcz jest to bardzo podobne do antyaliasingu TAA i mnie osobiście nie bije w oczy, jestem skłonny tego używać dla samego wzrostu fps o ile w innych grach będzie to wyglądało tak samo znośnie.

Oczywiście że nie jest, testowałem w 3-ech grach w wersji UQ i byłem naprawdę zadowolony.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj krótki filmik ode mnie z porównaniem standardowych ustawień nvidii przy DLSS w RDR2 vs wyłączone wyostrzenie oraz autoexposure w ruchu.

Zbyt dużo tego nie ma, ale mam nadzieje że coś tam widać. :) 

 

 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetne. 

Dzięki

👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha chyba ich głowa boli.

I z tego co pamiętam kiedyś taki art był chyba na Labie... za darmo.

  • Like 1
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsza różnica między gsyncami.

G-sync Compatible = Not the full range of FPS/Hz usually they will do like 48-144Hz

G-sync = Full range 1-144Hz

G-sync Ultimate = HDR + 1-144Hz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Chernobylite też dorzucili...

Cytat

We współpracy z AMD w pełni wdrożyliśmy FidelityFX Super Resolution 1.0

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, azgan napisał:

FidelityFX Super Resolution na konsoli PlayStation 3. A właściwie to na emulatorze RPCS3. Działać ma 62% gier

https://www.purepc.pl/fidelityfx-super-resolution-na-konsoli-playstation-3-a-wlasciwie-to-na-emulatorze-rpcs3-dzialac-ma-62-gier

Ohhh jakbym na kompie sobie ograł RDR. Choć nie mam Radka, a mój config mimo tego że ciągnie SMO całkiem spoko, to emulacja PS3 na i7 4770 plus gtx 970 kuleje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwijanie tych technologii z punktu widzenia gracza jest bardzo ważne. DLSS dużo lepsze no ale tylko na rtxy od nvidii a FSR nie dość, że na różne karty graficzne to jeszcze na konsole.

Dopracowanie FSR da ostrego kopa nowym konsolom. Wraca też jakiś trend na konsole przenośne. Switch bije rekordy sprzedaży, Value wypuściło swoją konsolę. Ta technologia może dużo pomóc w graniu w gry na ich konsoli.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
43 minuty temu, wompierz napisał:

Rozwijanie tych technologii z punktu widzenia gracza jest bardzo ważne. DLSS dużo lepsze no ale tylko na rtxy od nvidii a FSR nie dość, że na różne karty graficzne to jeszcze na konsole.

Dopracowanie FSR da ostrego kopa nowym konsolom. Wraca też jakiś trend na konsole przenośne. Switch bije rekordy sprzedaży, Value wypuściło swoją konsolę. Ta technologia może dużo pomóc w graniu w gry na ich konsoli.

 

Ta technologia też może dużo pomóc dzisiaj w graniu w nowsze gry na starszych kartach, w dobie drogich kart, działa wszędzie, czekam aż do CP 2077 ją dodadzą. DLSS jest dobre ale skierowane do wąskiego grona właścicieli RTX 2XXX/3XXX, ja znam jedną osobę która ma RTX 2070Max-Q w laptopie. :E

Edytowane przez Stjepan666
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DLSS i FSR na kolejnym porównaniu 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna technika z siecia neuronowa, tylko AMD jak zwykle do tylu :lol2:

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czekam w takim razie teraz na pokaz możliwości Intela w grach i ich AI Accelerated Super Sampling 😁

 

PS>

Dopisałem już Intela do listy na pierwszej stronie oraz w nazwie temu.

Robi się ciekawie a konkurencja to piękna sprawa 👍

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...