Skocz do zawartości
azgan

Techniki rekonstrukcji obrazu w grach - NVIDIA DLSS, AMD FSR, Intel XeSS, Checkerboard Rendering oraz inne

Rekomendowane odpowiedzi

Jest calkiem dobrze, w dosc szybkim czasie FSR zbliza sie do DLSS. Teraz niech tylko implementacja obydwy technik stanie sie powszechna i bedziemy mogli sobie wybierac co kto lubi. 

Sa jakiekolwiek potwierdzenia czy FSR trafi do konsol? Osobiscie chcial bym zobaczyc porownanie gier na PS5, np GOW checkerboard vs FSR.

Godzinę temu, azgan napisał:

Do poczytania w dodatku po Polsku więc chyba każdy ogarnie 

Rośnie konkurencja dla DLSS. Digital Foundry analizuje FidelityFX 2.0. Duże zmiany w drugiej wersji algorytmu https://www.eurogamer.pl/rosnie-konkurencja-dla-dlss-digital-foundry-analizuje-fidelityfx-20

Podoba mi sie ta analiza od DF (na YT), Alex skupil sie na tym jak to wyglada w ruchu, i ciekawe ze obydwie techniki w pewnych aspektach wypadaja lepiej niz 4k natywne z TAA. No ale ze TAA doskonale nie jest to wiemy od lat. Niestety w ruchu zawsze wychodza najwieksze balaczki tych technik,sam DLSS uzywam praktycznie zawsze jak jest dostepny zeby w 4k grac, i w niektorych grach potrafi w ruchu pokazywac swoje wady. No ale coz, zalety tych technik zdecydowanie przewyzszaja wady i ratuja tylek fanom 4k@60.

  • Like 1
  • Confused 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może niech jednak Intel zostanie przy procesorach bo coś czuję że z tymi GPU to będzie jakaś wtopa totalna. Już widzę te komentarze jak ktoś kupi tą ich kartę, włączy pierwszą lepszą grę i wszystko będzie mu się walić. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nich kombinują.Mogą zostać na średniej połce byle z ceny zeszli

7 minut temu, Element Wojny napisał:

Już widzę te komentarze jak ktoś kupi tą ich kartę, włączy pierwszą lepszą grę i wszystko będzie mu się walić. 

Na igpu jakoś to jest.czasem jakiś błedy ale niewiele

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.05.2022 o 12:53, Sheeneek napisał:

 

Sa jakiekolwiek potwierdzenia czy FSR trafi do konsol? Osobiscie chcial bym zobaczyc porownanie gier na PS5, np GOW checkerboard vs FSR.

 

Tak

AMD informuje o wprowadzeniu technologii FSR 2.0 na konsolach Xbox Series X/S. Trafi ona do developer-kitów i pojawi się w grach. Dla graczy oznacza to większą wydajność i wyższe rozdzielczości.

jak to natomiast będzie wyglądać z PS5 nie wiem. PlayStation 5 póki co wspiera CBR i FSR ale w wersji 1.0. Możliwe że z czasem konsola Sony też dostanie pełne wsparcie dla FSR2.0.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...