Skocz do zawartości
Jaycob

Dead Space Remake

Dead Space Remake ankieta  

56 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy grałeś w oryginalnego Dead Space z 2008 roku

    • Tak
      40
    • Nie
      16
  2. 2. Czy Dead Space Remake spełnił twoje oczekiwania

    • Tak
      46
    • Nie
      10
  3. 3. Czy ogólnie pozytywnie oceniasz zmiany w nowej wersji gry

    • Tak
      52
    • Nie
      4
  4. 4. Czy gra boryka się z problemami technicznymi na premierę

    • Tak
      30
    • Nie
      26
  5. 5. Czy powinien się pojawić remake części drugiej

    • Tak
      47
    • Nie
      9
  6. 6. Czy chciałbyś aby powstał Dead Space 4

    • Tak
      48
    • Nie
      8
  7. 7. Jak oceniasz Dead Space Remake w skali 1 do 10

    • 1
      1
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      2
    • 6
      2
    • 7
      9
    • 8
      24
    • 9
      13
    • 10
      4
  8. 8. Jak oceniasz Dead Space 2008 w skali 1 do 10

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      1
    • 7
      5
    • 8
      23
    • 9
      19
    • 10
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Przecież jak zawsze wszystko zależy od gry. Od 2 lat na 32gb ram można mieć lepszą wydajność np w MSF, Tarkovie czy Star Citizenie. Przy 16gb potrafią być ścinki w tych tytułach, co dopiero przy mniejszej ilości pamięci. Te gry mają też większą wydajność uruchomione z dysku ssd.

Oczywiście to wyjątki, ale są. Pewnie znajdą się jeszcze jakieś inne tytuły. Grom singlowym raczej nie grozi zapotrzebowanie na większą ilość niż 16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W MFS ze wszystkim na maksa na większych lotniskach customowych zbliżam się do 32GB pamięci.
Nawet podczas przelotów na większych wysokościach nad dużymi miastami RAM potrafi pokazać 25-26 GB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, azgan napisał:

Wątpię żeby szybko to się zmieniło i nadal 16GB do grania to więcej niż trzeba 

Fejkowy kanał bez sprzętu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.10.2022 o 22:10, kadajo napisał:

Ej no nie wierzę... ENTERING VACUUM !!!!!

dd9b1bac53a7de209888b29f4888b803.png

Co wam tu nie gra... co za partacze ?

Entering BullShit :E

Nie kumam o co biega, wytłumaczysz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.10.2022 o 10:13, kadajo napisał:

No zmieniono całkowicie oświetlenie, dodano więcej dymu aby zrobić atmosferę, ciekawe czy się pilnowali i ten dym się nie pojawia w próżni, bo będzie śmiesznie :E

 

W dniu 5.10.2022 o 10:27, *** ChOpLaCz *** napisał:

O! Dobre! Dobre!
Póki, co - chyba nie widziałem wtopy na tym polu na zajawkach.

 

@azganZobacz kiedy o tym pisałem. ;)

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

 

@azganZobacz kiedy o tym pisałem. ;)

Że volumetryka w próżni?
Hehe - byłoby pusto bez, a i nagle musiałoby się zrobić też i głucho dźwiękowo = niegrywalne. ;)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Że volumetryka w próżni?
Hehe - byłoby pusto bez, a i nagle musiałoby się zrobić też i głucho dźwiękowo = niegrywalne. ;)

Z dźwiękiem jest ok bo jest stłumiony jak w oryginale ale volumetryka w próżni hahahahah :E

 

Nie no dobrze pamiętałem. W oryginale tylko w tej jednej scenie jest volumetryka jak pierwszy raz wchodzimy do próżni potem przez praktycznie cala grę tego pilnowali i w próżni nie ma volumetriki z otoczenia :D
I to nie jest tak ze jej nie bylo bo to stara gra i gorsza grafika. Wyraźnie volumetryka w oryginale często jest widoczna, np. w scenach gdzie jest zatrute powietrze. Ale nie ma jej w próżni :D

He ale dali dupy :D

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2022 o 13:29, kadajo napisał:

Z dźwiękiem jest ok bo jest stłumiony jak w oryginale ale volumetryka w próżni hahahahah :E

 

 

He ale dali dupy :D

Faktycznie :hahaha:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nigdy nie grałem, to może w końcu zagram

Edytowane przez Reddzik
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o jakość wizualną to w porównaniu do calisto wygląda biednie :P 

@
Reddzik ja grałem, ale tak dawno że praktycznie nie pamiętam już dobrze fabuły więc chętnie zagram

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dawidoxx Kiedyś próbowałem, ale miałem starego pada, przez to kręciła się kamera, nie mogłem nic zrobić- niewspierany, więc porzuciłem granie, a potem w ogóle zapomniałem by spróbować zagrać na padzie od x360. Tak zostało do dziś.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda świetnie, ale do CP to imo nie ten poziom. Gameplayowo mam nadzieję, że będzie lepiej i , że nie będzie takiej wpadki wydajnościowej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Jaycob napisał:

Wygląda świetnie, ale do CP to imo nie ten poziom. Gameplayowo mam nadzieję, że będzie lepiej i , że nie będzie takiej wpadki wydajnościowej. 

A ja coś czuję, że grafikę nadrobi DeadSpace'owością i klimatem. 
Aż jestem ciekawy, bo TAKICH tytułów nie wydaje się często (żeby nie powiedzieć bardzo rzadko).
Ale, żeby jeden obok drugiego, to już klęska urodzaju ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam taką nadzieję, aczkolwiek w 10:44 to śmiechłem. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Jaycob napisał:

Też mam taką nadzieję, aczkolwiek w 10:44 to śmiechłem. :E 

Ja też :D Co to kurła było, jakiś wkur**ony Janusz co się nie załapał na promke w Lidlu? :E 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, lamparcicho napisał:

Ja też :D Co to kurła było, jakiś wkur**ony Janusz co się nie załapał na promke w Lidlu? :E 

Raczej cisnął w galopie na tę promkę!

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, dawidoxx napisał:

Jesli chodzi o jakość wizualną to w porównaniu do calisto wygląda biednie :P 

@
Reddzik ja grałem, ale tak dawno że praktycznie nie pamiętam już dobrze fabuły więc chętnie zagram

Może  chociaż obędzie się bez stutteringu.

 

raf,750x1000,075,t,FFFFFF_97ab1c12de.jpg

Edytowane przez lpcl
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dawidoxx napisał:

Jesli chodzi o jakość wizualną to w porównaniu do calisto wygląda biednie :P 

 

To samo sobie pomyślałem zanim przeczytałem Twój komentarz ?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Początek.
Wiecie co najbardziej odróżnia Dead Space od Calisto. Ten pierwszy dostał całkiem niezłą mitologię. Ktoś usiadł i wymyślił ten świat. To nie była tylko prosta sieczka jakiś kukiełek wyskakujących z szybów wentylacyjnych, była też tajemnica, Znak, Unitologia (nawet specjalny alfabet), to wszystko całkiem nieźle działało przez pierwsze dwie części, trzeciej serdecznie nienawidzę.i staram się wyprzeć wspomnienia o niej ?
Niby nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, ale mam nadzieję, że będzie warto wrócić na Ishimurę.
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby bardziej straszyło niż callisto. 

Edytowane przez jerryyy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież wiemy jak będzie straszyło, bo gry nie będą pod tym względem zmieniać i założenie masz podobne bo w końcu obie gry robił ten sam gość - wyskakujące potwory atakujące często z zaskoczenia. Nie wymyślają koła na nowo i wielce się typ straszenia od Callisto nie różni.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, MuziPL napisał:

No przecież wiemy jak będzie straszyło, bo gry nie będą pod tym względem zmieniać i założenie masz podobne bo w końcu obie gry robił ten sam gość - wyskakujące potwory atakujące często z zaskoczenia. Nie wymyślają koła na nowo i wielce się typ straszenia od Callisto nie różni.

nie grałem w DS1 tylko słyszałem że potrafi dobrze przestraszyć a w callisto prawie końcówka gry a nic się nie działo ciekawego.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu 3 część jest tak nielubiana przez fanów marki. Przez więcej strzelania? To już dwójka wprowadziła a uchodzi za najlepszą odsłonę. W trójce był jeszcze chłopek do pomocy. Ten lore też jakiś dziwny bo w efekcie to koniec nie był zbyt pozytywny o ile dobrze pamiętam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego 3 jest najgorsza bo nie grasz już sam. Z fajnego horroru SiFi zrobili Coop FPS...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...