Skocz do zawartości
Jaycob

Dead Space Remake

Dead Space Remake ankieta  

56 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy grałeś w oryginalnego Dead Space z 2008 roku

    • Tak
      40
    • Nie
      16
  2. 2. Czy Dead Space Remake spełnił twoje oczekiwania

    • Tak
      46
    • Nie
      10
  3. 3. Czy ogólnie pozytywnie oceniasz zmiany w nowej wersji gry

    • Tak
      52
    • Nie
      4
  4. 4. Czy gra boryka się z problemami technicznymi na premierę

    • Tak
      30
    • Nie
      26
  5. 5. Czy powinien się pojawić remake części drugiej

    • Tak
      47
    • Nie
      9
  6. 6. Czy chciałbyś aby powstał Dead Space 4

    • Tak
      48
    • Nie
      8
  7. 7. Jak oceniasz Dead Space Remake w skali 1 do 10

    • 1
      1
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      2
    • 6
      2
    • 7
      9
    • 8
      24
    • 9
      13
    • 10
      4
  8. 8. Jak oceniasz Dead Space 2008 w skali 1 do 10

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      1
    • 7
      5
    • 8
      23
    • 9
      19
    • 10
      5


Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie dlatego pytam bo jeśli gra dociska procka na 99% to wiadomo ze więcej już nie wycisnie (możliwy wtedy jest BN), a jak napiszesz ze wyciska 130W to co to znaczy ? Ze co ? Ze procek chodzi na maks swoich możliwości ? czy na ile ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@JaycobNiektóre nekrosy respią się praktycznie za tobą, bez żadnego dźwięku, to jest niezły cheap shot w stronę gracza. W TCP narzekałem że nie ma za dużo eksploracji, a tutaj jest aż za dużo backtrackingu, i nudne jest łażenie w kółko po tych samych lokacjach gdzie coś sporadycznie wyskoczy z venta.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kadajo napisał:

Z czystej ciekawości czemu ty oceniasz obciążenie podzespołów na poziomie W a nie obciążenia % ?
 

Z praktycznego punktu widzenia. Staram się nie przekroczyć 500W dla całej platformy. Moc pobierana w sposób porównywalny określa obciążenie podzespołów ale jest lepszym ostrzeżeniem przed wywalaniem z gry, czy zawieszaniem systemu przez nadmierne OC.

Lubię podkręcać sprzęt i wolę mieć ciepło w obudowie pod kontrolą.

i9 9900k ma TDP 95 W (w czasie przeliczania shaderów w DS dobijał mi 160W), RTX 4090 ma TDP 450W, zwykle w grach mam 350-400 lub z FG 280-300W.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, kadajo napisał:

Z czystej ciekawości czemu ty oceniasz obciążenie podzespołów na poziomie W a nie obciążenia % ?
 

z bardzo prostego powodu. Wez sobie np pod uwage R7 1700 masz 16 watkow obciazenie tam np 50% i co jak klatek masz polowe mniej niz na i5 9400 z obciazeniem 90%....

To ze procek w afterburnerze nie idzie na 100% nie znaczy ze nie stanowi hamulca dla calej platfromy a z kolei dzialanie procka na 50% nie znaczy ze mamy 50% zapasu mocy

Edytowane przez Eltik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Jaycob napisał:

Ile w tej grze jest backtracingu... Praktycznie ciągle po tych samych lokacjach się chodzi. Już TCP miał bardziej zróżnicowane miejscówki, ale za to więcej tych korytarzy maskujących wczytywanie gry.  Mi to bardziej przypomina remaster niż rimejk, bo gdyby było to pełnoprawne odświeżenie gry to coś by chyba z tym zrobili. 

Piła jest świetna, szczególnie ten alternatywny przycisk, można stać miejscu, a przeciwnik nawet się nie zbliży,  bo będzie odpychany.

Ekonomia tutaj nieco kuleje, te kredyty po 100 co się podnosi bardzo często są bezużyteczne, gdzie uppgrade kosztuje kilka/kilkanaście tyś. 

Dźwięk miał być super (z zapowiedzi), ale jak dla mnie niczym się nie wyróżnia. Sporo Necrosów respiło mi się za plecami bez żadnego ostrzeżenia czy też dźwięku. Żadnych kroków też nie słyszałem. Chyba, że chodzą tylko na placach. :E  Nie wiem czy było to w oryginale, ale podoba mi się bicie serca, kiedy Isaac jest w stresowym momencie. 

Z tego co pamiętam (a grałem w DS daaawno ) to w jedynce było od groma backtrackingu trochę mnie to męczyło (szczególnie ten etap z roślinkami i oczyszczaniem powietrza)  i przypomniało się coś małe pytanie czy doszedłeś już do etapu zestrzeliwania skał z działka, pamiętam że w oryginale strasznie się na to wkurzałem i udało mi się dopiero za którymś tam razem.

Necromorfy nie chodziły na palcach z tego co pamiętam poza tym w Dead Space walka była tak rozwiązana że praktycznie nigdy nie mogly atakować cię dwa jednocześnie, nie tak jak w Calisto, chyba że tu w rimejku coś zmienili.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, tgolik napisał:

Z praktycznego punktu widzenia. Staram się nie przekroczyć 500W dla całej platformy. Moc pobierana w sposób porównywalny określa obciążenie podzespołów ale jest lepszym ostrzeżeniem przed wywalaniem z gry, czy zawieszaniem systemu przez nadmierne OC.

Lubię podkręcać sprzęt i wolę mieć ciepło w obudowie pod kontrolą.

No tak ale te dane są czytelne tylko dla ciebie i nikogo więcej, przecież nikt nie wie ani jak masz ustawiona kartę ani procesor.

3 minuty temu, Eltik napisał:

z bardzo prostego powodu. Wez sobie np pod uwage R7 1700 masz 16 watkow obciazenie tam np 50% i co jak klatek masz polowe mniej niz na i5 10400 z obciazeniem 70%....

No tak ale dlatego podajesz nazwę procesora. A tak ktoś ci pisze mój I7 13700k ciśnie 130 W i co to ma oznaczać? Nawet nie wiadomo czy ma jakieś OC, czy może UV. Przecież to nikomu nic nie mówi prócz może autora tego postu.

Sorki za off top panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, tgolik napisał:

Moja grafika trochę się nudzi

Rozumiem że grasz w 4k?

Jeśli w niższej niż 4k to może być że w proc dusi karte ale w 4k chyba nie bardzo co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kadajo napisał:

No tak ale te dane sa czytaleny tylko dla ciebie i nikogo wiecej, przeciez nikt nie wie ani jak masz ustawiona karte ani procesor.

Jest na tym wątku sporo osób, które mają i9 9900 k, w sumie to dla nich informacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, frog67 napisał:

Z tego co pamiętam (a grałem w DS daaawno ) to w jedynce było od groma backtrackingu trochę mnie to męczyło i przypomniało się coś małe pytanie czy doszedłeś już do etapu zestrzeliwania skał z działka, pamiętam że w oryginale strasznie się na to wkurzałem i udało mi się dopiero za którymś tam razem.

Necromorfy nie chodziły na palcach z tego co pamiętam poza tym w Dead Space walka była tak rozwiązana że praktycznie nigdy nie mogly atakować cię dwa jednocześnie, nie tak jak w Calisto, chyba że tu w rimejku coś zmienili.

Przeszedłem ten etap za 3razem, ale w ogóle nie wiedziałem o co w nim chodzi. Aktywowałem te wieżyczki i nic się nie działo, dopiero po trzeciej próbie zajarzyłem, że można nimi sterować. :E 

Co? Tylko 2 Necro? Tutaj miałem całą gromadę. :E  Najgorszy ten respaw za pleców (j.w). 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sheenek napisał:

Cierpliwosc do gier??

Przeciez prawde pisze, ty malo w co nowego grasz. I wiekszosc co wychodzi krytykujesz non stop.

Oczywiscie czesto zasluzenie, tyle ze w temacie tej gry akurat juz marudziles na sam fakt jej istnienia ?

To nie jest nowa gra. To przypudrowana stara gierka.
Podobnie lub jeszcze gorzej może być z the last of us bo to gra z 2003 i widać to na każdym kroku.
Graficznie jest super ale część ludzi może sie od tego odbić bo jest zbyt archaiczne i w sumie to samo co już było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kadajo napisał:

No tak ale te dane sa czytaleny tylko dla ciebie i nikogo wiecej, przeciez nikt nie wie ani jak masz ustawiona karte ani procesor.

No tak ale daltego podajesz nazwe procesora. A tak ktos ci pisze moj I7 13700k cisnie 130 W i co to ma oznaczac? Nawet nie wiadomo czy ma jakies OC, czy moze UV. Przeciez to nikomu nic nie mowi procz moze autora tego postu.

ten remake jest zj...pod wzgledem technicznym. Tak nas robia w kakao zeby zaraz sobie wbijac do glowy ze mam slaba platforme i trzeba 13900KS bo inaczej nie da rady....po czym kupujesz 13900KS robisz OC procka ramu karty i dalej masz dropy...

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to że jednak ten i9 mocno dusi 4090, u mnie w 4k karta pobiera 100W więcej. 

 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ombre070 napisał:

Rozumiem że grasz w 4k?

Jeśli w niższej niż 4k to może być że w proc dusi karte ale w 4k chyba nie bardzo co?

Gram w 4k DLSS jakość, wszystkie suwaki w prawo.

Być może RT tutaj jest niewymagające i nie obciąża karty tak jak w CP2077 czy Wiedźminie 3.

Teraz, gret napisał:

wygląda na to że jednak ten i9 mocno dusi 4090, u mnie w 4k karta pobiera 100W więcej. 

 

I masz też dropy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, tgolik napisał:

Gram w 4k DLSS jakość, wszystkie suwaki w prawo.

Być może RT tutaj jest niewymagające i nie obciąża karty tak jak w CP2077 czy Wiedźminie 3.

I masz też dropy?

jak wchodzę do nowej lokacji to mam 1-2 ścinki, tak jak by mi dysk zmuliło i jak już wczyta to jest masło 

aaa z dlss grasz, to pewnie stąd różnica w watach 

Edytowane przez gret

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kadajo napisał:

Z czystej ciekawości czemu ty oceniasz obciążenie podzespołów na poziomie W a nie obciążenia % ?
 

Nie da się przedstawić realnego obciążenia GPU za pomocą jednego ogólnego wskażnika obciążenia i to dotyczy też CPU ;) Im wyższy pobór mocy tym realnie efektywniejsze wykorzystanie GPU.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 2 to zamknieta gra w ciemnosci jak tam niby procek ma dusic jesli idziesz i nic sie nie dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, gret napisał:

jak wchodzę do nowej lokacji to mam 1-2 ścinki, tak jak by mi dysk zmuliło i jak już wczyta to jest masło 

aaa z dlss grasz, to pewnie stąd różnica w watach 

Ok, spróbuję bez DLSS.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, gret napisał:

jak wchodzę do nowej lokacji to mam 1-2 ścinki, tak jak by mi dysk zmuliło i jak już wczyta to jest masło 

To po tych ścinkach  wczytaj te nową lokacje i powtórz te akcje jeszcze raz tam gdzie miałeś ścinki, jeżeli ich nie będzie to wina kompilacji shaderów, a nie twoja że sprzęt za słaby... no jprdl czy wyszła kiedyś gra na UE4 która nie miała problemu z kompilacją shaderów ! ile można! wstydu nie mają.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, tgolik napisał:

Jest na tym wątku sporo osób, które mają i9 9900 k, w sumie to dla nich informacja.

Jeśli jest na stocku to wtedy ma to sens jeśli nie masz UV.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, frog67 napisał:

To po tych ścinkach  wczytaj te nową lokacje i powtórz te akcje jeszcze raz tam gdzie miałeś ścinki, jeżeli ich nie będzie to wina kompilacji shaderów, a nie twoja że sprzęt za słaby... no jprdl czy wyszła kiedyś gra na UE4 która nie miała problemu z kompilacją shaderów ! ile można! wstydu nie mają.

zapewne tak jest, tylko ta gra jest na frostbite? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Eltik napisał:

po 2 to zamknieta gra w ciemnosci jak tam niby procek ma dusic jesli idziesz i nic sie nie dzieje?

może liczy fizykę mgły albo potworków w wentach :E

@Jaycob piękne screeny :) 

Edytowane przez gret
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, sideband napisał:

Nie da się przedstawić realnego obciążenia GPU za pomocą jednego ogólnego wskażnika obciążenia i to dotyczy też CPU ;) Im wyższy pobór mocy tym realnie efektywniejsze wykorzystanie GPU.

Które nic ci nie powie i tak jak nie wiesz nic na temat tego GPU prócz jego nazwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, gret napisał:

zapewne tak jest, tylko ta gra jest na frostbite? :D

Nio widzisz tak śledziłem ten remake, byłem pewny iż robią na UE, skoro EA przy Fallen Jedi porzuciło Frostbite.

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Eltik napisał:

po 2 to zamknieta gra w ciemnosci jak tam niby procek ma dusic jesli idziesz i nic sie nie dzieje?

Grają wszyscy dlss,a to skaluje z niższej roszdziałki.Popatrz na testy prockow ja YouTube gdzie wyraźnie widać że w niektórych grach wąskie gardło przez CPU pojawia się już w 1440p.Czyli tak jakby 4kdlss

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @Ryszawy A jak się sprawuje ten Windforce V2? Jak z kulturą pracy i temperaturami na biosie silent?
    • Mieszkańcom też ułatwiają, bo o tyle mniej samochodów do tego Wrocławia dojeżdża. Z tego co znalazłem, to nie ma jeszcze żadnych konkretów w tym planowanego przebiegu, bo blokadą jest linia kolejowa i jej przebudowa (projektu zdaje się, że nadal nie ma). Z luźnych planów też to za dobrze nie wyglądało, bo po opłotkach dzielnic/osiedli. https://www.wroclaw.pl/komunikacja/tramwaj-na-oltaszyn-moze-powstac-dopiero-w-latach-30
    • Nie mam tej gry, nie sprawdzałem jej u siebie więc to pomyłka, ktoś inny musiał zabrać głos w tej sprawie. Chociaż nie powiem - z chęcią sprawdziłbym jak sobie gra radzi u mnie, przede wszystkim czy w cutscenkach nie spadają fps no i jak tam wydajność ogólna + Burning Shores po dłuższym czasie grania. Jako, że uniwersum tej gry ani mnie nie jara ani nie ziębi odpuściłem i kiedyś na pewno kupię ale jak mocniej spadnie z ceny i nie będę miał totalnie w co grać.
    • Pobierz, odinstaluj obecny sterownik i zainstaluj ten https://www.intel.com/content/www/us/en/download/15084/intel-ethernet-adapter-complete-driver-pack.html
    • U mnie ten zaśmierdziały port z konsoli wyrzygany przez rockstar odstawiał następujące szopki: 1. Kiedyś zabrali mi prąd w czasie grania i wcięło mi 70% postęp zapisu z grania, ten ich oszczania godny "launcher" przywrócił mi z chmury autosejwa z prologu gry.   2. Dźwięk losowo pierdzi i trzeszczy, szczególnie podczas kwestii mówionych w cutscenkach. 3. Mapa świata gry przycina się podczas jej przesuwania, to samo małe menu po wywołaniu pauzy - przełączanie góra/dół przymula i działa wolno. Swego czasu myślałem, że pomoże zmiana Vulkana na DX 12 czy też włączenie v-sync i tripple buffering ale się pomyliłem, problem wrócił jak bumerang. Opisywanych przez kolegę wyżej problemów nigdy nie zauważyłem u siebie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...