Skocz do zawartości
VernaN_17

Kierownica do 500 PLN

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

tak jak w tytule, poszukuję używanej kierownicy do 500 zł. Jeśli chodzi o gry wyścigowe jestem totalnym nowicjuszem, będzie to dopiero moja pierwsza kierownica i fajnie jakbyście podzielili się swoim doświadczeniem, w który model warto zainwestować na początek.

Na ten moment po przeczytaniu wielu opinii waham się pomiędzy DFGT i T150 Ferrari. Wiem, że Thrustmaster jest trochę nowszy, cichszy i ma większy kąt obrotu ale trzeba też dołożyć przynajmniej stówkę więcej względem Logitecha. Która kierownica w tym przedziale cenowym jest najbardziej opłacalna względem cena/jakość?

Gry w jakie będę grał jeżeli ma to jakieś znaczenie to Assetto Corsa, FH4, ETS i F1.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

DFGT za 400 zł to zdecydowanie przegięcie do 300 bym ją rozważył, czasem na fb w marketplace się pojawiają w niezłych cenach. Odnośnie T150 to zdecydowanie lepsze koło, ale jak już kopwać to tylo i wyłącznie wersja Pro. Pedały w zwykłej wersji są tragiczne i wcześniej czy później  będziesz je chciał wymienić. Co do samych gier to do ETS i F1 DFGT wystarczy. W przypadku F1 napewno trzeba będzie się przyzwyczaić do opóźnień w reakcji kierownicy. Jeżeli chodzi o AC to tutaj będzie chyba największy problem DFGT jest strasznie wolny i jeżeli masz w planach głównie drift to ta kierownica się do tego nie nadaje. W przypadku FH4 to to nie jest gra na kierownice. Wiem, że geniusze z YT w to grają na kierownicy, ale to mija się z celem. Sam większą frajdę czułem grając FH4 na padzie od Xboxa niż T300...

• Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Te pedały w T150 zwykłej są gorsze od tych w DFGT?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
1 minutę temu, Zas napisał: