Skocz do zawartości
VernaN_17

Kierownica do 500 PLN

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

tak jak w tytule, poszukuję używanej kierownicy do 500 zł. Jeśli chodzi o gry wyścigowe jestem totalnym nowicjuszem, będzie to dopiero moja pierwsza kierownica i fajnie jakbyście podzielili się swoim doświadczeniem, w który model warto zainwestować na początek.

Na ten moment po przeczytaniu wielu opinii waham się pomiędzy DFGT i T150 Ferrari. Wiem, że Thrustmaster jest trochę nowszy, cichszy i ma większy kąt obrotu ale trzeba też dołożyć przynajmniej stówkę więcej względem Logitecha. Która kierownica w tym przedziale cenowym jest najbardziej opłacalna względem cena/jakość?

Gry w jakie będę grał jeżeli ma to jakieś znaczenie to Assetto Corsa, FH4, ETS i F1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DFGT za 400 zł to zdecydowanie przegięcie do 300 bym ją rozważył, czasem na fb w marketplace się pojawiają w niezłych cenach. Odnośnie T150 to zdecydowanie lepsze koło, ale jak już kopwać to tylo i wyłącznie wersja Pro. Pedały w zwykłej wersji są tragiczne i wcześniej czy później  będziesz je chciał wymienić. Co do samych gier to do ETS i F1 DFGT wystarczy. W przypadku F1 napewno trzeba będzie się przyzwyczaić do opóźnień w reakcji kierownicy. Jeżeli chodzi o AC to tutaj będzie chyba największy problem DFGT jest strasznie wolny i jeżeli masz w planach głównie drift to ta kierownica się do tego nie nadaje. W przypadku FH4 to to nie jest gra na kierownice. Wiem, że geniusze z YT w to grają na kierownicy, ale to mija się z celem. Sam większą frajdę czułem grając FH4 na padzie od Xboxa niż T300...

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te pedały w T150 zwykłej są gorsze od tych w DFGT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Zas napisał:

Te pedały w T150 zwykłej są gorsze od tych w DFGT?

Dla mnie są minimalnie lepsze, ale to tylko ze względu na większy opór. Tak to wykonanie w zasadzie takie samo czyli jak zabawki. Przy DFGT to tak nie przeszkadza bo cała kierownica ma mega konkretne opoznienia. Przy T150 to będzie dużo bardzie irytować. Moim zdaniem szkoda się tak męczyć. Na T3PA duża robotę robi  conical brake mod. Miałem jesze u siebie T-LCM te to są już w ogóle mega kozackie. Rozstawałem się z nimi z łzami w oczach, ale niestety nie miałem na nie warunków. Jakościowo są dla mnie przeciętne trochę za dużo plastiku, ale może za dużo wymagałem w porównaniu do T3PA Pro. Natomiast cała reszta przede wszystkim czas reakcji to jest kosmos. Tylko niestety do takich pedałów trzeba mieć już stanowisko z nisko osadzonym fotelem. Wygrał komfort i zostałem z T3PA Pro, które mogę wygodnie uzywac nawet na zwykłym fotelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, kupiłem DFGT w bardzo ładnym stanie. Jak się wkręcę to w przyszłości dołoży się do czegoś mocniejszego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Zas napisał:

Te pedały w T150 zwykłej są gorsze od tych w DFGT?

Zapomniałem jescze dodać, że padały od Thrustmastera nie mają żadnych zaczepów do montażu na dywanie/wykładzinie, więc tutaj koniecznie jakiś stojak jest już potrzebny. Na podlogę też się nie nadają bo są za lekkie, więc też robią się już większe koszty. Wyjątkiem są T3PA Pro, ale one waża około 9 kg :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...