Skocz do zawartości
Tywial

Dziwne problemy z (chyba) Kartą graficzną

Rekomendowane odpowiedzi

https://imgur.com/a/b5n5ynI

Tutaj są wyniki tego programu, zrobilem tak jak gosc na filmiku z youtube, no i niby jest wszystko w porządku  

Edytowane przez Tywial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karta jest uwalona miałem to samo... serwis MSI to dno i założę się ze te pajace włożyły kartę do jakiegoś test bencha odpalili Windows to dobra jest Ok działa .. dostałeś info co sprawdzali? screeny z testów? jakich programów używali? Mi serwis MSi podważył nagrania, zdjęcia i wydruki testów oraz błędów które dołączyłem odpowiednio na pendrive oraz kartkach a4. Od tamtej pory nigdy więcej MSI ...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Tywial napisał:

Okolice Wrocławia

chciałem wyjść z inicjatywą przetestowania u mnie, ale to pół polski drogi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, Karta zostala sprawdzona u mojego znajomego, Błąd wyskakuje, tak jak wyskakiwał,  Serwis MSI pokazal w tym momencie jaki jest profesjonalny, ze nawet swojej karty graficznej nie potrafia naprawic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Tywial napisał:

Uwaga, Karta zostala sprawdzona u mojego znajomego, Błąd wyskakuje, tak jak wyskakiwał,  Serwis MSI pokazal w tym momencie jaki jest profesjonalny, ze nawet swojej karty graficznej nie potrafia naprawic

Przekaż im informacje, które zdobyłeś, że inne karty działają na tym komputerze, a ta nie, i na odwrót, wyślij zwrot z tytułu rękojmi [sprecyzuj z czego chcesz skorzystać (wymiana/naprawa/zwrot)] i niech spadają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.09.2021 o 20:56, Ohoho:) napisał:

Przekaż im informacje, które zdobyłeś, że inne karty działają na tym komputerze, a ta nie, i na odwrót, wyślij zwrot z tytułu rękojmi [sprecyzuj z czego chcesz skorzystać (wymiana/naprawa/zwrot)] i niech spadają. 

karta siedzi juz troche u nich, jak przyjdzie mi informacja ze wróciła z serwisu, to od razu poinformuje co sie stalo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...