Skocz do zawartości
amsztel

Stellar Blade (스텔라 브레이드)

Rekomendowane odpowiedzi

W koncu mamy trailer :D 

 

Data premiery: 2023

Platformy: PS5, PS4, XBO, XSX, PC

Strona devow: https://shiftup.co.kr/eve/ (sa tez screenshoty :))

ARPG, ktore wyglada niczym dziecko Niera:Automaty z domieszka GOW ;) Tym razem jednak to nie japonska a koreanska wariacja postapo. Wg mnie trailer jest rewelacyjny, czekam z niecierpliwoscia!

Edytowane przez amsztel
add info 09.22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na PC i XBOX też wychodzi ?? Myślałem że to jakiś czasowy EX na PS5 będzie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, azgan napisał:

To na PC i XBOX też wychodzi ?? Myślałem że to jakiś czasowy EX na PS5 będzie 

Oryginalnie gra byla zapowiedziana na konsole 8 i 9 gen. oraz PC. Mozliwe, ze Playstation dostanie ten tytul jako ex czasowy, nic o tym jednak poki co nie wiadomo. Z reguly exy przy trailerach maja dopisek "only on Playstation" albo cos w tym stylu. Tutaj nic takiego na szczescie nie mialo miejsca :) Jestem dobrej mysli, ze gre na premiere tytul beda mogli ograc wszyscy, niezaleznie od platformy :) 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy jakiś ruch feministyczny wyjdzie o zbyt mocnej seksualizacji głównej protagonistki. :E  Już jest drama na ten temat na pewnym forum. :E 

 

dnVE5DO.jpg

5xoFlTw.jpg

O72is7m.jpg

nYfCHlH.jpg

:rotfl:

 

Edytowane przez Jaycob
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Jaycob napisał:

Ciekawe kiedy jakiś ruch feministyczny wyjdzie o zbyt mocnej seksualizacji głównej protagonistki. :E  Już jest drama na ten temat na pewnym forum. :E 

8:E Ja mam beke z takich "dram", gdyz swiadcza one jedynie o ignorancji i kompletnym braku znajomosci kultury i sztuki w krajach takich jak Korea czy Japonia. No coz - fanatykow pod tytulem: "moja racja jest najmojsza i jedyna sluszna" na tym swiecie nie brakuje. Ja mam ich gleboko w czterech literach :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu trailer z porządnym framerate.
Kompletnie nie moja stylówka - nie leżą mi gierki z kreską japońską.
Taka zadyma powoduje, że nie nadążam ;) i niewiele widzę - za dużo się dzieje dla dziada! ;) 

Modele sztos! Cutsceny sztos (!), plenery z gry = IMO poprawne, normalne, znamy już takie.

BTW. JAP a jednej scenie widzimy Rosję i Stacja 9 ? ;)

 

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, JeRRy_F3D napisał:

W końcu trailer z porządnym framerate.
Kompletnie nie moja sytylówka - nie leżą mi gierki z kreską japońską.
Taka zadyma powoduje, że nie nadążam ;) i niewiele widzę - za dużo się dzieje dla dziada! ;) 

Modele sztos! Cutsceny sztos (!), plenery z gry = IMO poprawne, normalne, znamy już takie.

BTW. JAP a jednej scenie widzimy Rosję i Stacja 9 ? ;)

 

Po pierwsze to nia JAP tylko Koreanski tytul ;) To dwa rozne swiaty, dwie rozne kultury i tez dwie rozne kreski. Widac to chocby po twarzy protagonistki, ktora ma zdecydowanie koreanskie rysy :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam design się podoba, bardzo ładna z niej dziewczyna. Na szczęście tacy ludzie nie mają decydującego głosu, bo byśmy mieli więcej takich babek jak z Returnal. :E 

Odnośnie gry to pierwsze wrażenie super. Przypomina mi trochę Nier i Bayonettę (może szybciej się pojawi od "trójki" :E ).  Walka wydaje się być ciekawa, aczkolwiek trochę nie czuć tej siły uderzenia.  Tutaj ciekawy gameplay z walki z przed roku:
 

Poza tym "project" w nazwie to jeszcze długa droga do finału.;) 


tumblr_pphyw2im5s1xip8vbo1_540.gifv

7382a429324482f8a769247b7705b1e031774521

:glodny:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, amsztel napisał:

Po pierwsze to nia JAP tylko Koreanski tytul ;) To dwa rozne swiaty, dwie rozne kultury i tez dwie rozne kreski. Widac to chocby po twarzy protagonistki, ktora ma zdecydowanie koreanskie rysy :) 

Spoko. Dla mnie jeden wór = Azja = specyficzna kreska wschodu.

Teraz, Jaycob napisał:

Mi tam design się podoba, bardzo ładna z niej dziewczyna.

Dla mnie laka z Tekkenów itp.
Ale ładna - fakt.

Ten 3min gameplay - tak miodny, że może po raz pierwszy skuszę się na popykanie w coś z azji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile Forspoken kompletnie mi się nie podoba, to ta gra bardzo mi się spodobała i podejrzewam, że kupię ją na premierę. Przede wszystkim wreszcie mamy dużą grę z atrakcyjną bohaterką, której deweloper nie próbuje targetować do "postępowego" (dla mnie regresywnego) grona "social-justice".

Jest dynamiczna walka z kombosami, jest częściowo otwarty świat, jest element progresji RPG, jest stacja kosmiczna, jest możliwość wyboru stroju. Fajnie, że Koreańczycy biorą się też za stacjonarne gry single-player. A nie tylko MMORPG lub smartfonowe popierdółki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są parady, bloki i uniki, są wyjątkowo wyglądające monstra, jest robot towarzysz podróży, świat gry jest bardzo wysmakowany i klimatyczny, inspirowany Ziemią ale tylko luźno jak widać, bo to nie autentyczne miasta. Grafika jest wysokich lotów, a bohaterka wygląda jak kobiety najlepiej wyglądać powinny (czytałem, że jest cyborgiem). Z tego co sprawdzałem, to na zeszłą generację w ogóle się nie ukaże, i dobrze, bo po co ryzykować sytuację jak z Cyberpunkiem 2077. Yoko Taro (@yokotaro) zachęca do kupienia gry, jest znajomym dyrektora wykonawczego Kima Hyungtae (który pracował wcześniej nad War of Genesis, Magna Carta i Blade & Soul).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to w miare standardowa kreska koreanska jesli chodzi o protagonistke. Art style oraz kobieca uroda to rzeczy z definicji subiektywne w przypodobaniu wiec zapomniales chyba napisac, ze tak kobiety powinny wygladac w Twoim mniemaniu. Dla mnie to akurat troche dziwne gdyz to nie jest fotorealistyczna grafika tylko specyficzny, dalekowschodni art design - kobiety w realnym swiecie tak nie wygladaja :D No ale co kto lubi ;) 

Mi nie przeszkadza co sie Tobie podoba a co nie, sadzac natomiast po Twoich wpisach przy innych grach - Tobie bardzo przeszkadza to co sie podoba lub co tworza inni jesli tylko nie pasuje do Twojej subiektywnej oceny rzeczywistosci. Tu sie robi problem zwiazany z nietolerancja i fanatyzmem, ktory na sile wymysla rozne pseudo-ideologie by usprawiedliwic swoje dzialania wobec innych.

Social Justice nie ma nic wspolnego z wygladem wiec nie dorabiaj niepotrzebnie pseudo-ideologii tam, gdzie jej nie ma. Adieu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Social_justice

Edytowane przez amsztel
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile ta kreska kompletnie mi nie leży (i nie musi), o ile ta laska jest "kanonem" urody fanów tej kreski (dla mnie absolutnie nie - jakiś dziwny, ale znany mi z tego typu produkcji mix - pedofilsko /dziewczęce buźki/ -porno biznesu /zwykle nienaturalnie obszerne górne zwieszenie/ ;)) - o tyle chylę czoła wykonaniu modelu i tekstury. Cieszę się, że dożyłem czasu grania postacią tak misterną i precyzyjnie wykonaną, jakie jeszcze do niedawna miały tylko prerenderowane cut sceny.  

Edytowane przez JeRRy_F3D
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że przemierzać będzie się miasta z różnych części planety. Jedno jest być w może w USA, inne w Rosji, a na dole widać windę kosmiczną (tą z początku trailera) jak się domyślam. Nawet będzie można "surfować" z przeciwnikami po długim tunelu.

Ma szybką walkę jak w Metal Gear Rising czy Devil May Cry, estetykę trochę kojarzącą się w Bayonettą oraz motyw post-apokaliptyczny z NieR: Automata. Taki nowoczesny hack & slash. Wcześniejsze trailery były w 2019 i w 2020 (link).

Chciałbym by jeszcze popracowali nad zachowaniem włosów, bo można by je jeszcze poprawić. Przypominają grę z 2007 Heavenly Sword na PS3, tam też była długa (czerwona) fryzura. Długie włosy trudniej zanimować, więc stroniono od nich raczej.

Mam nadzieję, że nie będzie kosztować aż 350 zł.

Project-Eve-Pierwszy-zwiastun-1-19-scree

Project-Eve-Pierwszy-zwiastun-1-20-scree

Project-Eve-Pierwszy-zwiastun-1-24-scree

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mehałem, ale... chyba spróbuję po raz pierwszy w życiu zagrać w tego typu "azjatę", bo wygląda kozacko.
Odpaliłem na chwilę na witaminie Sword and Fairy 7 i... gdyby była PL, to może nawet próbowałbym chwilę na poważne zagrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zmienić nazwę tematu na Stellar Blade

Premiera 2023 i będzie to ex konsolowy. 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, Jaycob napisał:

będzie to ex konsolowy. 

No i można skreślić z listy zainteresowań. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Jaycob napisał:

ex konsolowy

Konsolowy czy Sony?

Tak czy inaczej wygląda meh i pewnie wyjdzie za rok na PC.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsolowy Sony. :E Na PC na pewno wyjdzie. Pytanie tylko po jakim czasie, a może tego samego dnia? 

 

A mi się podoba, wizualnie bardzo ładnie się prezentuje, ciekawie wygląda artystycznie i czuję tu trochę vibe z Automaty i Bayonetty.  

Edytowane przez Jaycob
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Mikrofala w zabudowie niepotrzebnie zabiera miejsce. W szafce gdzie mam wolnostojąca upchnięte jest kilka innych gratów oszczędzając miejsce.  A jak nie to kup piekarnik z funkcją mikrofali
    • Z tym się nie zgodzę, teściowie tak mają i u nas wygląda to lepiej, a mikrofali używam codziennie odkąd przeszedłem na dietę pudełkową
    • https://proline.pl/plyta-glowna-gigabyte-b650-eagle-ax-am5-p8120879 z kodem DC4B812 599zł
    • Format zrobie, ale przewertowałem internet i nie jestem odosobnionym przypadkiem z tym poborem mocy, okazuje sie, ze karta ma jakis skopany czujnik, który wysyła blędne informacje o poborze mocy, miało to zostac poprawione ale chyba nie zostało. Nawet tutaj na tym forum o tym był temat. 
    • Wykonałem test sterowników z myślą o @Kelero oraz aby przekonać się jaki wpływ na wydajność w testach mają nieoptymalnie dobrane sterowniki. Całość odbędzie się na przykładzie nieco słabszej karty: Galaxy GeForce 8600 GTS 512MB Platforma cały czas ta sama co we wcześniejszych wpisach. Pędzel jak zwykle znów przydatny przy tego typu kartach ... Będę porównywał sterowniki ForceWare 169.21 do ForceWare 197.45. Pierwsze są dobre do starszych serii kart, m.in. serii 7000 oraz starszych tytułów gier, natomiast drugie są dobre do kart z serii 8000. Oba sterowniki wspierają jednak obie te serie, więc dzisiaj nastąpi ich porównanie na w.w. karcie graficznej. Wyniki wrzucę jeden pod drugim, najpierw starsze, a później te z wyższym numerkiem. Testy były wykonane jedynie w benchmarkach syntetycznych. Wszystkie ustawienia w sterownikach, BIOSie, sprzęcie i taktowaniach były identyczne. Jedyna różnica to wersja zainstalowanych sterowników. Stary 3DMark od razu ucieszył się z bardziej odpowiednich dla niego sterowników. Procesor nie jest tak "blokowany", dlatego i fps'y przez niego generowane w testach najbardziej procesorowych są wyższe. Stricte graficzny test Game 4 Nature nie wykazał zupełnie żadnych różnic, zgodnie z przewidywaniami. ... Jednakże już w teście skalującym się głównie wydajnością karty graficznej obserwujemy odwrócenie się wyników, gdzie nowsze sterowniki są po prostu dużo lepiej dopracowane dla tej serii kart. Tym razem test najbardziej procesorowy (Wings of Fury) nie wykazał różnic pomiędzy sterownikami, a reszta testów wyraźnie korzysta z nowszych sterowników. ... Im nowsza wersja 3DMark'a, tym różnica na korzyść nowszych sterowników większa. Dla serii 8000 aż się same proszą ... Identycznie sytuacja ma się w '06, gdzie tylko test procesora stoi w miejscu. Specjalnie sprawdzałem to parę razy, bo osobiście zaskoczyła mnie aż taka różnica w całej reszcie podtestów. ... Jednakże aby nie było tak kolorowo z nowszymi sterownikami, to okazało się, że mają one sztucznie zablokowaną możliwość zmiany taktowania tego modelu karty graficznej. Suwaczki mogłem przesuwać w obojętnie jaką stronę, ale po zastosowaniu ustawień one i tak wracały do stanu początkowego. Nowsze sterowniki pokazywały również komunikat o braku podpiętego dodatkowego zasilania do karty i poinformowały mnie, że z tego powodu karta będzie pracowała na "bezpiecznych taktowaniach" Ze mną jednak nie ma tak łatwo i "magicznie" okazało się, że na tych starszych sterownikach możliwość zmiany taktowania była normalnie obecna, więc wziąłem się do pracy To głównie dlatego zainstalowałem tę wersję sterowników, a ten obecny test wyszedł tak jakby przy okazji Tym samym starsze sterowniki wyprzedziły nowsze, bo umożliwiały tę zmianę I takie mniej więcej właśnie są "cyrki" ze sterownikami do kart graficznych z tamtego okresu Jak będę miał chęci oraz możliwości, to przeprowadzę podobne testy, ale na serii 7000, zaopatrując się również w trzeci sterownik ForceWare o numerze 307.83, czyli najnowszy możliwy dla tej serii kart pod WinXP. Sam jestem ciekaw efektów/wyników  ... __________ @Kelero Tak przy okazji, to przypomniało mi się jeszcze, że do Test Drive Unlimited i Athlon'ów 64 X2 zalecało się instalację AMD Dual-Core Optimizer 1.1.4: https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/testowanie-i-diagnostyka/amd-dual-core-optimizer/ Ta gra po prostu nie została stworzona z myślą o procesorach wielordzeniowych i wielu się właśnie skarżyło na jej kiepskie działanie. Ogólnie TDU jest pod tym względem naprawdę kapryśne i tak naprawdę najlepiej byłoby złożyć osobny sprzęt tylko pod tę grę 😜 Hmm, może to obczaję również u siebie i zobaczę, czy czasem wyłączenie jednego rdzenia (z poziomu Windows'a) nie załatwiłoby całkowicie tego tematu mulenia tego tytułu gry. Bez żadnych optimizerów, kombinowania oraz podkręcania.   Poza tym, jeżeli chcesz, to zostawiam Ci również namiary na te "nowsze" sterowniki, abyś sam mógł u siebie przetestować: http://us.download.nvidia.com/Windows/197.45/197.45_desktop_winxp_32bit_international_whql.exe Zostawiam je dlatego, bo w przypadku tych starszych (169.21) różni się nieco ten panel sterowana Nvidia, o którym wspominałeś że Ci odpowiada. Jest w nim nieco więcej opcji, ale nie wszystko może Ci podejść __________ @Setnik Kurcze, taki mobile to proc marzenie  Nieco drogi, ale marzenie dostępne jeszcze od ręki https://allegro.pl/oferta/nowy-athlon-xp-2-8-s462-axma2800fkt4c-fv-10732596208 Mój najlepszy Barton XP robi 2300MHz przy domyślnym napięciu 1.65v, co mi absolutnie wystarcza ... Odnoszę jednak wrażenie, że możemy mówić o tych innych Mobile'ach, bo takie na s.754 też istniały, ale obecnie modele z 1MB cache'u też już sporo kosztują  https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-amn3200bix5ar-9362966908 https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-ama3200bex5ar-10745095916 Nigdy wcześniej jakoś nie myślałem o zakupie takiego procka, nawet poniekąd ze względu na wyższy proces technologiczny niż ten, który już wtedy posiadałem.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...