Skocz do zawartości
lukadd

GTA: The Trilogy - The Definitive Edition

Rekomendowane odpowiedzi

Widzisz, a ja na lepszym GPU babrałem się godzinami z configami i łataniem błędów zanim się w ogóle uruchomiło, a potem, żeby działało lepiej niż niestabilne 20 klatek. Oto cała magia gówno-portów, nigdy nie wiesz : D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Przemcio666 napisał:

Widzisz, a ja na lepszym GPU babrałem się godzinami z configami i łataniem błędów zanim się w ogóle uruchomiło, a potem, żeby działało lepiej niż niestabilne 20 klatek. Oto cała magia gówno-portów, nigdy nie wiesz : D

To przeczytaj ta 662 strone tematu, sam się uśmiałem to czytajac po latach :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O nie, GFWL, ile dałbym by zapomnieć XD Pamiętam, że pomagało... ściągnięcie pirata, nie miał GFWL i działał lepiej XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Przemcio666 napisał:

Były GTX'y 2XX czy 9800, ale nadal GTS 8800 odpalał wszystko w maksymalnych detalach, łącznie z graficznymi killerami jak pierwszy AC czy Crysis, więc jak musisz grać na takim GPU z wyłączonymi cieniami, no to coś tutaj poszło nie tak, bardzo : D Pewnie wtedy GTX'y 9800 i 2XX to były jak dzisiaj RTX'y z serii 30, czyli miały je 3 osoby na świecie (ludzie z Laba np.), na nich zresztą GTA IV też cisnęło w niestabilnych 30 klatkach XD

Chyba w rozdzielczości max 800x600 :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz 8800 GT z GTS'em w wersji 512 mb, która była prawie jak GTX 8800 XD Ale w sumie odświeżające widzieć ten tekst "chyba w 800x600" i potem gaszenie niedowiarków, 15 lat później, poczułem się znów młodo, dzięki XD

Edytowane przez Przemcio666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Przemcio666 napisał:

Były GTX'y 2XX czy 9800, ale nadal GTS 8800 odpalał wszystko w maksymalnych detalach, łącznie z graficznymi killerami jak pierwszy AC czy Crysis, więc jak musisz grać na takim GPU z wyłączonymi cieniami, no to coś tutaj poszło nie tak, bardzo : D Pewnie wtedy GTX'y 9800 i 2XX to były jak dzisiaj RTX'y z serii 30, czyli miały je 3 osoby na świecie (ludzie z Laba np.), na nich zresztą GTA IV też cisnęło w niestabilnych 30 klatkach XD

260+Q9550 kupiłem w październiku 2008, i nie miałem problemów z GTA IV, może szczęście, może monitor, bo wtedy miałem 16:10 więc miałem trochę łatwiej uzyskać więcej fpsów. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakoś w tych okolicach złożyłem nowy sprzęt, chyba Q6600 i GTX260 więc IV działała pięknie i robiła niesamowite wrażenie

  

33 minuty temu, Zigu17 napisał:

To przeczytaj ta 662 strone tematu, sam się uśmiałem to czytajac po latach :E 

Ile to już lat a IV pamiętam jakbym odpalał wczoraj i bawił się fizyką.. :D Kiedyś to było!

Edytowane przez Wu70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Wu70 napisał:

Ja jakoś w tych okolicach złożyłem nowy sprzęt, chyba Q6600 i GTX260 więc IV działała pięknie i robiła niesamowite wrażenie

  

Ile to już lat a IV pamiętam jakbym odpalał wczoraj i bawił się fizyką.. :D Kiedyś to było!

2008 rok... Rwało się małolaty po klubach, balowało 3 dni w tygodniu, wracało o 6 rano do domu, spontaniczne wypady, znajomi bez zakoli itp :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Przemcio666 napisał:

Mylisz 8800 GT z GTS'em w wersji 512 mb, która była prawie jak GTX 8800 XD Ale w sumie odświeżające widzieć ten tekst "chyba w 800x600" i potem gaszenie niedowiarków, 15 lat później, poczułem się znów młodo, dzięki XD

Po części nie była to wina twojego GPU a pewnie CPU, GTA IV mocno siedziało na 4 rdzeniach ;) A 70% osób wtedy używało szybkich 2core. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslicie ze ten wyciek wymagan moze byc realny czyli zalecane 6600K, 16 GB RAM i GTX 970/RX 570

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Eltik napisał:

myslicie ze ten wyciek wymagan moze byc realny czyli zalecane 6600K, 16 GB RAM i GTX 970/RX 570

Tak. GTX 970 to już żaden poziom, karta ma 7 lat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Eltik napisał:

myslicie ze ten wyciek wymagan moze byc realny czyli zalecane 6600K, 16 GB RAM i GTX 970/RX 570

Pewnie gra będzie odswiezona do poziomu V części i będzie reprezentować podobny poziom graficzny

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Zigu17 napisał:

Pewnie gra będzie odswiezona do poziomu V części i będzie reprezentować podobny poziom graficzny

Gry będą na UE4 to choćby wszystkie skrypty wymagają jednak czegoś więcej. Po prostu silnik ma jakieś swoje minimalne wymagania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, TheMr. napisał:

Po części nie była to wina twojego GPU a pewnie CPU, GTA IV mocno siedziało na 4 rdzeniach ;) A 70% osób wtedy używało szybkich 2core. 

Q6600 (dobry substytut kaloryfera btw), po prostu miałem pecha w tym przypadku, kumplowi na przykład działało na gorszym sprzęcie lepiej, inny nie mógł za to przejść przez jeden popularny błąd, który nie pozwalał odpalać gry, nie pamiętam już kodu tego błędu, ale było o nim głośno w sieci : p Cały pecetowy port dżi te ej for, więc tak jak wspomniałem wyżej - wersja konsolowa była na tamten moment jedyną sensowną i mówienie, że była "niesmacznym żartem" przy tym tworze co wyszedł na PC jest raczej zabawne, chyba, że miałeś farta i jakoś Ci to działało, jak miałeś niefarta, to w najlepszym wypadku grałeś w wersję zbliżoną do konsolowej, albo gorszą, a w najgorszym w ogóle nie byłeś w stanie włączyć gry XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Przemcio666 napisał:

Mylisz 8800 GT z GTS'em w wersji 512 mb, która była prawie jak GTX 8800 XD Ale w sumie odświeżające widzieć ten tekst "chyba w 800x600" i potem gaszenie niedowiarków, 15 lat później, poczułem się znów młodo, dzięki XD

Niczego nie mylę Crysis na Very High ma zabójcze wymagania, ale na szczęście uratowała go dobra skalowalność z detalami. Można sobie przejrzeć stare testy to może pamięć się odświeży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii GTA4 jest jakis sposob na granie w wersje ze Steam bez tego kosmicznego stutteru w obecnych czasach? Cos slyszalem ze ponoc wersja z R* dziala normalnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Sheeneek napisał:

W kwestii GTA4 jest jakis sposob na granie w wersje ze Steam bez tego kosmicznego stutteru w obecnych czasach? Cos slyszalem ze ponoc wersja z R* dziala normalnie...

Pamietam, ze powodem ogromnego stutteru w GTA 4 bylo cos zwiazane z harmonogramem, cos z klawiatura (rejestracja klawiszy). Trzeba bylo jakas funkcje wylaczac

@edit

Tutaj chyba chodzi o wylaczenie Windows Event Log. To jest problemem ale pamietam tez, ze zostalo to pozniej patchowane chyba

 

Edytowane przez eNeSik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Przemcio666 napisał:

to w najlepszym wypadku grałeś w wersję zbliżoną do konsolowej, albo gorszą, a w najgorszym w ogóle nie byłeś w stanie włączyć gry XD

Wersję konsolowa: x360 720p, ps3 640p, cechy wspólne: 20-30fps 8:E

Ja grałem bez problemów w duuużo lepszą wersję niż konsolowa

Edytowane przez Wu70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, eNeSik napisał:

Pamietam, ze powodem ogromnego stutteru w GTA 4 bylo cos zwiazane z harmonogramem, cos z klawiatura (rejestracja klawiszy). Trzeba bylo jakas funkcje wylaczac

@edit

Tutaj chyba chodzi o wylaczenie Windows Event Log. To jest problemem ale pamietam tez, ze zostalo to pozniej patchowane chyba

 

Sprawdze to, tyle ze ja testowalem grejakies 2mc temu ze steam i dalej byla padaka, totalnie niegrywalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, sideband napisał:

Niczego nie mylę Crysis na Very High ma zabójcze wymagania, ale na szczęście uratowała go dobra skalowalność z detalami. Można sobie przejrzeć stare testy to może pamięć się odświeży.

Miał, ale był do tego config, który nie zmieniając grafiki dawał ogromnego boosta do wydajności, na oryginalym very high to zgadzam się - 800x600. Z configiem spokojnie 8800 sobie radziła na max detalach (prawie, pamiętam, że AA trochę ograniczałem) w 30 klatkach. Czemu traktujecie takie informacje jakie jakieś kłamstwa czy nie wiem co, po co miałbym to robić? Żeby się jarać jaka to moja karta sprzed ponad 10 lat była niesamowita XD? Bruh.

 

3 godziny temu, Wu70 napisał:

Wersję konsolowa: x360 720p, ps3 640p, cechy wspólne: 20-30fps 8:E

Ja grałem bez problemów w duuużo lepszą wersję niż konsolowa

Fajnie, powiedz, że PC'towa wersja GTA IV była lepsza tym, którzy widzieli tylko czarny ekran, albo nie mogli doprowadzić gry do użytku, albo stracili 15h na to, żeby jakkolwiek działała (to ja, z chęcią wybrałbym 640p i 30 - 20 FPS, naprawdę), mi Cyberpunk na PS4 działał całkiem nieźle, co nie znaczy, że nie był gównem na konsoli dla większości ludzi XD Żeby bronić jednego z najgorszych portów ever, to już trzeba mieć PCMR wypalone na czole XD

Edytowane przez Przemcio666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Przemcio666 napisał:

Fajnie, powiedz jak sobie grałeś tym, którzy widzieli tylko czarny ekran, albo nie mogli doprowadzić gry do użytku i powiedz im, że PC'towa wersja jest lepsza niż konsolowa, mi Cyberpunk na PS4 działał całkiem nieźle, co nie znaczy, że nie był gównem na konsoli dla większości ludzi XD Żeby bronić jeden z najgorszych portów ever, to już trzeba mieć PCMR wypalone na czole XD

Nie napisałem że to udany port tylko odniosłem się do konkretnego zdania o NAJLEPSZYM i najgorszym wypadku gdzie napisałeś że w tym najlepszym była wersja zbliżona do konsolowej a według mnie była duuużo lepsza niż konsolowa i w sumie takie mam doświadczenia, jak komuś działało to wersja konsolowa nie miała podejścia

A PCMR nie na czole tylko w sercu! ??:gitarzysta:

8:E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja GTA 4 ogrywałem na 8800GTS tym 320MB i jeszcze na 19 czy tam 20" CRT na FD Trinitron to były czasy :E

 

GTA 1 to miało wymagania :E 

 
    • OS: DOS 6.0, Windows 95, Windows 98
    • Processor: 75 MHz Pentium or equivalent
    • Memory: 16 Mb of RAM
    • Hard Disk Space: 80 MB of Hard Disk Space
    • Video Card: 1MB VESA compatible SVGA graphics card
    • Sound: Sound Card
 
Edytowane przez lukadd
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, sideband napisał:

Niczego nie mylę Crysis na Very High ma zabójcze wymagania, ale na szczęście uratowała go dobra skalowalność z detalami. Można sobie przejrzeć stare testy to może pamięć się odświeży.

Crysis to na etapie zimowym zjeżdżał u mnie na full detalach w okolice 30 klatek na GTX 980. W fullhd!

Byłem w szoku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

W kwestii GTA4 jest jakis sposob na granie w wersje ze Steam bez tego kosmicznego stutteru w obecnych czasach? Cos slyszalem ze ponoc wersja z R* dziala normalnie...

O ile mnie pamięć nie myli to początkowo sobie z tym radziłem wyłączając Steama po uruchomieniu GTA IV (alt-tab i zamknij Steama).

Później po prostu przerzuciłem się na piraty i nagle wszystkie problemy z oryginalnymi  GTA zniknęły :E Soundtracki są kompletne, nie muszę czekać 10 minut na uruchomienie gier, aż &$#@!* Rockstar Launcher łaskawie się zaktualizuje->uruchomi->zaloguje, GTA IV z dodatkami nie są ze sobą sklejone na ślinę i sznurek, a GTA V zajmuje mi na dysku 50GB zamiast 90GB rozdmuchanych przez śmieci z GTA Online.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...