Skocz do zawartości
Bulgar

Co mi dadzą studia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie jestem na 4 roku technikum na profilu technik programista. Za 2 lata koniec, więc zastanawiam się - iść na studia, czy nie iść? Pracować chciałbym jako webmaster, więc czy studia nauczą mnie dużo, co się przyda w moim zawodzie? No bo 20 000 zł za coś, co mi się nie przyda... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawie Ci humor, nic Ci nie dadza z takim podejsciem, zrobisz tylko papier i tak z tego nic nie wyciagniesz. 

 

Nie wszyscy potrzebuja studia, szczegolnie ktos kto zyje w 2004r i chce pracowac jako webmaster (czyli co dokladnie ? Jakie jezyki znasz ? Jakie frameworki?)

 

Powiem tyle ze np. u mnie nie szans nawet na akceptacje CV bez studiow wyzszych, do tego inteligencj, przebojowosc, chec nauki i ciezkiej pracy. Placimy zawsze min 25% top widelek plus wiecej (bonusy siegaja 100% recznej pensji). Ale powiem Ci od razu po setkach interview, ze nie jestes materialem na tego kogo firmy high-techowe dzialajace w usa szukaja. Nie marnuj swojego czasu z takim podejsciem. 

  • Confused 2
  • Sad 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, AndrzejTrg napisał:

Technikum trwa 6 lat??

Rok szkolny dopiero się zaczął, więc ten rok i jeszcze następny.

A w temacie:

Studia same cię niczego nie nauczą - to nie jest szkoła, gdzie wszystko jest podane na tacy. Natomiast jak się wie, czego się chce, to można ze studiów sporo wyciągnąć. Dużo zależy od uczelni i kierunku, więc warto się rozejrzeć, poczytać programy nauczania i wtedy się zastanawiać. Dodatkowo w czasie studiów łatwiej załapać kontakt z konkretnymi firmami poprzez różne targi pracy czy praktyki, co wiele osób wykorzystuje, żeby znaleźć pracę w zawodzie już w czasie studiów (jeśli chodzi o informatykę przynajmniej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach