Skocz do zawartości
Mar_S

Morele, gdzie każdy klient to dla nich pestka

Rekomendowane odpowiedzi

Zamieszczam w tym dziale bo dotyczy to właśnie karty graficznej, jak nie odpowiada to przenieście.

No więc przydarzyła mi się xxxxxxxx okazja i upolowałem w outlecie RTX 3080 Suprim X LHR za 4623 zł, na dziś cena rewelacja, oczywiście bardzo się ucieszyłem i zaraz wystawiłem na Allegro posiadaną obecnie kartę licząc na 20-25% wzrostu wydajności z minimalną lub też, byłoby idealnie, żadną dopłatą. Tiaaa...


Przechwytywanie.jpg

zamowienie1a.jpg


Zakup nastąpił 2 listopada o godzinie 18:23, a więc wiedziałem że potwierdzą zamówienie najwcześniej w środę rano. Środowy ranek nadszedł ale zamówienie otrzymało status "Oczekujące" co mnie zdziwiło, bo w ichniej nomenklaturze oznacza to problem z dostarczeniem, ponieważ to outlet był to nie wiedziałem jaki miałby to być problem.
Napisałem więc o 10:32 do sklepu pytanie korzystając z formularza przy zamówieniu, odpowiedzi nie otrzymałem ale o 11:38 zadzwonił telefon z numeru Morele, i wtedy zrobiło się nieciekawie.
Konsultant poinformował mnie bowiem że niestety nie mogą zrealizować mojego zamówienia gdyż karta okazała się być uszkodzona, zaskoczyło mnie to dosyć mocno bo stan jak widać miał być bardzo dobry, i oczywiście od razu pomyślałem że powody takiego obrotu sprawy są zapewne dwa do wyboru, albo kartę wystawiono dla kolesia albo też cena była za niska, później okazało się który to był powód ale po kolei.

Oczywiście nie uwierzyłem w taki bzdurny powód i poinformowałem o tym konsultanta, nie przejął się za bardzo bo pewnie znał prawdziwy powód, i na tym rozmowa się zakończyła.
Jakież było moje zdziwienie kiedy tego samego dnia, czyli wczoraj, nieco po 15 w outlecie pojawił się mój Suprim X, tyle że w cenie 6999 zł, nie  zmienili tam nic, ani opisu ani też zdjęć.


Przechwytywanie2.jpg

zamowienie2a.jpg


Zakupiłem rzecz jasną tą kartę żeby mieć dowód oraz ewentualne pole manewru, w końcu to była ta sama karta którą kupiłem dzień wcześniej i okazało się że wcale nie jest uszkodzona, co mnie nie zaskoczyło ani trochę bo byłem od początku pewien że to ściema.
Oczywiście napisałem natychmiast do Morele, również zadzwoniłem ale nie wiem jaka była dokładna kolejność bo już mi się to zlało w jeden ciąg pisania na Morele, na Fejsie oraz dzwonienia.
Jeżeli ktoś spodziewa się że ich to zawstydziło albo zaraz wyskoczyli z przeprosinami oraz ofertą obniżenia ceny do wcześniejszego poziomu to niestety nie ma tak dobrze, zasłonili się regulaminem gdzie stoi że dopóki nie potwierdzą zamówienia to nie było umowy sprzedaży.
To że nie potwierdzili bo karta była podobno uszkodzona, co okazało się kłamstwem i okłamali mnie prosto w oczy, już nie ma specjalnego znaczenia.
Nadal z nimi koresponduję oraz rozważam Rzecznika Praw Konsumenta, nie wiem tylko czy to ma sens.

Morele.net to sklep rodem z Paragrafu 22, nie potwierdzili mojego zamówienia bo karta była rzekomo uszkodzona, okazało się że nie była skoro kupiłem ponownie tą samą kartę, ale nie mogą już przywrócić starej ceny bo tamto zamówienie nie zostało potwierdzone z powodu tego że karta była uszkodzona...itd.

  • Sad 1
  • Upvote 12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej Panu Niemcowi pchać pieniądze do kieszeni niż cokolwiek kupić w polskim sklepie.

  • Like 1
  • Upvote 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, ReevoX napisał:

@Mar_S Zrób może aferkę na Wykopie. 

Można, ogólnie czekam na odpowiedź z ich biura obsługi, tak mi na ich profilu na Fejsie doradzili, podobno w ciągu 24h ma to nastąpić, i zobaczymy.  :)

Edytowane przez Mar_S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i?
jak kupilem 3060 za 2500 po czym przyszla uszkodzona, kase zwrocili bo co mieli zrobic?

jakby ci przyszla uszkodzona to maja prawo ci oddac kase a nie maja obowiązku tego naprawiac

poza tym czesto nie ma tam real foto bo ja kupilem 3x 3060 a foto było tylko jednej

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest ta sama karta, ten sam model i cały opis, anulowali mi zamówienie z lipnego powodu i wystawili ją ponownie, zresztą oni wiedzą że tak było i wcale się tego nie wypierają, teraz już jest mowa o błędzie cenowym i oferują mi "rabat" w postaci obniżki na 5999 zł.

Niech spadają, 4600 i ani grosza więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagłaśniaj gdzie się da i dokręcaj im śrubę jak mocno możesz,bo sami nie wiedzą na czym im dupa jeździ.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Komputroniku jest to samo, w ole ole też, więc morele nie jest tu wyjątkiem. 🤪

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, tylko że w Morele do tej pory nie miałem problemu z zakupem, i w przeciwieństwie do Xkomu i Oleolek tutaj można ten sprzęt kupić, podczas gdy tamte outlety na Allegro ewidentnie podsyłają linki kolesiom którzy ten towar wykupują zanim pojawi się w wyszukiwarce.  :)

Najbardziej mnie wkurw..o to że okłamali mnie w żywe oczy mówiąc że karta okazała się uszkodzona, gdyby od początku powiedzieli że 2300 to dla nich za duża strata i mogą mi zaproponować albo obniżkę na 5999 albo bon 500 zł na inne zakupy to nie robiłbym im problemów, oczywiście wziąłbym bon bo 6k za 3080 LHR to żadna okazja.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego w pewnym momencie zmienili regulamin... Jakieś sądy i inne tego typu rzeczy odpadają, bo powołają się na swoje zapisy, a dodatkowo na oczywisty błąd w cenie. Zawodzi obsługa klienta, bo daliby jakiś kod rabatowy na -200 zł bez kwoty minimalnej i wychodzą z twarzą. Ale w Polsce jednak właściwego traktowania klienta szukać ze świecą :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się, że tego nie przeciągali, mnie w ole ole trzymali około 2 miesiące.

Mówili po miesiącu, że karta będzie za tydzień, po tygodniu dzwonie, nie ma karty, a po upływie iluś tam dni, anulacja bez żadnej informacji. :E

Zadzwoniłem w sprawie anulacji zamówienia, koleś na infolinii mówi, jest to decyzja odgórna i będą się w późniejszym terminie kontaktować w sprawie zamówienia.

Po kłamstwach jakie usłyszałem na infolinii byłem pewny, że nie zadzwonią i nie zadzwonili.

 

Komputronik przy nich to pikuś, bo ci jasno dali do zrozumienia, za mało Pan płaci, zapłaciłem więcej, to kartę wysłali. 🤣

 

W obecnej sytuacji rynkowej trzeba brać pod uwagę to, że sprzedają tanio tylko swoim. :E

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Dlatego w pewnym momencie zmienili regulamin... Jakieś sądy i inne tego typu rzeczy odpadają, bo powołają się na swoje zapisy, a dodatkowo na oczywisty błąd w cenie. Zawodzi obsługa klienta, bo daliby jakiś kod rabatowy na -200 zł bez kwoty minimalnej i wychodzą z twarzą. Ale w Polsce jednak właściwego traktowania klienta szukać ze świecą :D.

Tak, tylko że, oni powołują się na regulamin według którego umowy nie było bo jej nie zatwierdzili, natomiast nie zatwierdzili jej bo karta rzekomo była uszkodzona a nie dlatego że mieli błąd cenowy.
Tak mi wyraźnie facet powiedział, a rozmowy podobno są nagrywane.  :E 
Tymczasem w formularzu, chyba ten sam, przyznał że to był błąd cenowy.

 

Od: DOK Se

Data: 2021-11-03 18:58:36

Odpowiedź ze sklepu

Temat: RE : Informacja do zamówienia nr 12....

Dzień dobry,

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informacje podane w trakcie rozmowy bazowały na informacjach przekazanych przez Dział Outlet. Niestety z powodu, że zamówienie nie zostało zatwierdzone nie mam możliwości zaproponowania innego rozwiązania

Czyli tutaj mamy nadal wersję gdzie dział outletowy stwierdził uszkodzenie.

Ale w którymś kolejnym wersja się już zmieniła

Od: DOK Se

Data: 2021-11-04 13:45:27

Odpowiedź ze sklepu

Temat: RE : Informacja do zamówienia nr 12.....

Dzień dobry,

Niestety z powodu błędu cenowego nie mamy możliwości przywrócenia poprzedniej wysokości oferty, w tym wypadku proponujemy obniżenie obecnej ceny z 6999 zł do 5999 zł

Czyli jednak błąd cenowy.  :E

Edytowane przez Mar_S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się dziwisz? Wystawili kartę za pół darmo, akurat Ty zdarzyłeś kupić... To teraz sklep będzie lawirować ile może... Serio myślałeś że w teraźniejszości, za taką cenę taką kartę kupisz... Zgłaszaj gdzie się da... 

A temat aby się żalić, spoko... Ale czego się spodziewałeś? Że w takiej cenie kartę dostaniesz 😂 no sory ale nadzieję, wyobraźnię masz niesamowitą, a realnego myślenia 0... Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, AndrzejTrg napisał:

Co się dziwisz? Wystawili kartę za pół darmo, akurat Ty zdarzyłeś kupić... To teraz sklep będzie lawirować ile może... Serio myślałeś że w teraźniejszości, za taką cenę taką kartę kupisz... Zgłaszaj gdzie się da... 

A temat aby się żalić, spoko... Ale czego się spodziewałeś? Że w takiej cenie kartę dostaniesz 😂 no sory ale nadzieję, wyobraźnię masz niesamowitą, a realnego myślenia 0... Powodzenia.

Robią z ludzi debila a to nie jest fajne

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzoskwinie nie od dziś walą głupa... Jak sie skapneli że cena za niska to przyjanuszowali jakby wogóle nie było oferty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Killer85 napisał:

Robią z ludzi debila a to nie jest fajne

Oczywiście zgodzę się, ale z drugiej strony kto racjonalnie myślący łudziłby się że dostanie tą kartę w takiej cenie? Podpowiem Ci, użyłeś tego słowa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w takiej sytuacji mówisz ładnie "przepraszamy ale pracownik się pomylił i niestety nie możemy zrealizować zamówienia w tej cenie" i proponujesz jakieś zadośćuczynienie za jakby nie patrzeć ich błąd.
Natomiast oni wybrali drogę okłamania klienta że karta którą kupił okazała się zepsuta, a następnie kilka godzin później wystawili tą samą ofertę odpowiednio drożej.

Ja się nie żalę, po prostu obiecałem im że ta historia pojawi się wszędzie gdzie tylko się da, ich reputacja i tak jest wprawdzie kiepska ale myślę że nie zaszkodzi jeszcze trochę błotka na wizerunku. 

Najśmieszniejsze jest to, albo smutne, że ja do tej pory ich zawsze raczej broniłem bo miałem dobre doświadczenia z tym sklepem, no ale jak widać nawet stałego klienta można sprawnie i szybko zniechęcić do siebie.

A cena nie jest niczym specjalnym bo oni i tak kupują te karty w okolicach 3000 zapewne, góra 3500, więc nawet na takim outlecie w cenie 4600 by nie stracili.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Mar_S napisał:

Najśmieszniejsze jest to, albo smutne, że ja do tej pory ich zawsze raczej broniłem bo miałem dobre doświadczenia z tym sklepem, no ale jak widać nawet stałego klienta można sprawnie i szybko zniechęcić do siebie.

Również nie miałem nigdy problemu z morelami, czy to reklamacja, czy to zwrot - wszystko było przeprowadzane wzorowo. 

Ale przez takie januszowanie naprawdę mnie do siebie zniechęcają. A kupuję tam od 2015 roku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Mar_S napisał:

Ale w takiej sytuacji mówisz ładnie "przepraszamy ale pracownik się pomylił i niestety nie możemy zrealizować zamówienia w tej cenie" i proponujesz jakieś zadośćuczynienie za jakby nie patrzeć ich błąd.
Natomiast oni wybrali drogę okłamania klienta że karta którą kupił okazała się zepsuta, a następnie kilka godzin później wystawili tą samą ofertę odpowiednio drożej.

Ja się nie żalę, po prostu obiecałem im że ta historia pojawi się wszędzie gdzie tylko się da, ich reputacja i tak jest wprawdzie kiepska ale myślę że nie zaszkodzi jeszcze trochę błotka na wizerunku. 

Najśmieszniejsze jest to, albo smutne, że ja do tej pory ich zawsze raczej broniłem bo miałem dobre doświadczenia z tym sklepem, no ale jak widać nawet stałego klienta można sprawnie i szybko zniechęcić do siebie.

A cena nie jest niczym specjalnym bo oni i tak kupują te karty w okolicach 3000 zapewne, góra 3500, więc nawet na takim outlecie w cenie 4600 by nie stracili.

Sory ale czytałem 5/10 i nie doczytałem że znowu wystawili ten sam model. Zwracam honor.

W tej sytuacji, jak polecają jakiś rzecznik czy coś w tym rodzaju, dorzucić wykopa i FB i jechać z frulwami.

Jeszcze raz przepraszam.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, też często czytam tematy jednym okiem i jakieś głupoty później piszę  :E 

Najbardziej mnie wnerwiło to że okłamali mnie w rozmowie, a następnie pewni swej bezkarności w świetle tego swojego regulaminu wystawili dokładnie taką samą ofertę tylko z inną ceną, to już w zasadzie naplucie klientowi w twarz.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.11.2021 o 14:13, Mar_S napisał:

okłamali mnie prosto w oczy

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ktoś źle wycenił i odkręcili sytuację w taki sposób. Ciekawe co by zrobili gdybyś zaryzykował i napisał że sam ocenisz stan karty graficznej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans, przecież nie wyślą zamówienia które nie zostało potwierdzone.  :E 
Walić to, kopanie się z koniem wiele mi nie da, zobaczę jeszcze jak z tym rzecznikiem i czy będzie jakiś odzew, ale obawiam się że i to ślepa uliczka, nagranie w którym mnie okłamali co do stanu karty zawsze mogą przypadkiem usunąć.  ;) 
Zresztą oni nawet na piśmie przyznali że to dział outlet się pomylił co do stanu karty, więc po prostu "zrobili błąd i strasznie im przykro" ale nie mogą nic już na to poradzić, a tak w ogóle to Regulamin i...bla bla bla jak mówi ten mały troll ze Szwecji.  :E 

Najgorsze jest to że chyba muszę wycofać licytację obecnej karty, czekałem z tym do wczoraj bo jeszcze miałem cień nadziei że jednak wymuszę na nich sprzedaż, ale nie ma na to żadnych szans jednak. A wystawiłem tylko po to żeby zamienić na 3080 z minimalną/żadną dopłatą. Ten zamówiony 3070 Ti z Amazonu wolniejszy no i jeszcze dostawa miała być w styczniu, a kasę już teraz chcą ściągać, więc nie dość że zamiana bez sensu to jeszcze potencjalnie 2 miesiące oczekiwania na dostawę.

Edytowane przez Mar_S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym się pokopał.

Właśnie walczę z XTG24 o słuchawki za 150zł bo "system się pomylił i nie mają na stanie", szkoda im stracić 30zł marży zamiast im wysłać.

Oczywiście pouczenie o art. 543 kc poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...